abonnement Unibet Coolblue
pi_193439093
Ik heb een privé en een werk gmail account, is er een handige manier om die samen te voegen op een wijze dat ze wel een eigen inbox houden? Dat ik maar een keer hoef in te loggen en niet twee tabs open hoef te houden. Een grote gmail inbox is geen optie, dan ga ik werk mailtjes missen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:50:53 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193439385
Dat kan toch standaard al met Google, dat je op twee accounts tegelijk bent aangemeld?
So we just called him Fred
pi_193439399
Twee verschillende browsers gebruiken of twee accounts aanmaken in je e-mail reader.
pi_193439410
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:50 schreef Fred het volgende:
Dat kan toch standaard al met Google, dat je op twee accounts tegelijk bent aangemeld?
Oh echt? :o

Bij mij logt die dan de andere uit maar misschien doe ik wat verkeerd zo even testen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193439425
Je kan dit doen, ik heb dit ook.. je kan in Gmail dan switchen tussen de 2 accounts door op je UI te klikken, echt samenvoegen als in 1 box gaat zover ik weet niet.

Ik zou ook graag mijn wachtwoorden en foto’s en dergelijke samenvoegen tussen 2 accounts maar dit gaat voor zover ik weet ook niet.
Ik was hier...
pi_193439429
Of van de ene alles door laten sturen naar je andere, dan hoef je ook maar op 1 in te loggen.
pi_193439665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:52 schreef phoenyx het volgende:
Of van de ene alles door laten sturen naar je andere, dan hoef je ook maar op 1 in te loggen.
Dat kan ook, of de andere account binnenhalen met de ene account, is ook een optie.

Verder kan je dan aan de ontvangstadressen labels geven zodat de mails gescheiden te zien zijn door op het juiste label te klikken.
pi_193439675
Je kan ook gewoon 2 tabjes open zetten met allebei een ander Gmail adres. En dan die 2 tabjes "pinnen" zodat ze altijd blijven staan. Zo doe ik het al heel lang, werkt super.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_193439942
Mijn hoofdaccount heeft als webaddres
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox

Het tweede account heeft
https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox

Ja je kan ook switchen met een knop in Gmail zelf maar bovenstaande is sneller om direct naar toe te gaan (bookmark of zo)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:32:04 #10
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_193440270
Al je mailadressen koppelen in Outlook?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:22:47 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_193441091
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:50 schreef Fred het volgende:
Dat kan toch standaard al met Google, dat je op twee accounts tegelijk bent aangemeld?
Ja dat kan, ik heb er standaard 3 aangemeld staan en kan moeiteloos heen en weer switchen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 19:23:19 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_193441103
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat kan ook, of de andere account binnenhalen met de ene account, is ook een optie.

Verder kan je dan aan de ontvangstadressen labels geven zodat de mails gescheiden te zien zijn door op het juiste label te klikken.
Of met een 'rule' alles wat van de andere account binnenkomt automatisch in een bepaald mapje terecht laten komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193456374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Mijn hoofdaccount heeft als webaddres
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox

Het tweede account heeft
https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox

Ja je kan ook switchen met een knop in Gmail zelf maar bovenstaande is sneller om direct naar toe te gaan (bookmark of zo)
Ik had nu dit even gedaan en dat werkt op zich wel prima ja.
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Of met een 'rule' alles wat van de andere account binnenkomt automatisch in een bepaald mapje terecht laten komen.
En dit ga ik even proberen dat klinkt precies zoals ik het in mijn hoofd heb.


Thanks allemaal. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193461983
Of een externe mailprogramma gebruiken zoals Thunderbird of Outlook en daar je gmail-accounts aan koppelen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')