Nu ben ik medeplichtig aan moord.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies![]()
goed idee van je buda![]()
bad volgooien met ananasschijfjes, buurman laten komen vanwege lekkage boven bad, knock out slaan en dan in bad duwen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik medeplichtig aan moord.
En bedankt he, nu ben ik weer een week bezig om dat idee uit d'r hoofd te pratenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik medeplichtig aan moord.
Ji-Haaaaaquote:Nederlanders kunnen vanaf 15 juni weer op vakantie naar de meeste Europese landen. Dat besluit heeft het kabinet genomen.
De landen in het Schengengebied gaan van de code oranje (alleen noodzakelijke reizen) naar code geel. Dat betekent dat toeristische reizen en familiebezoeken weer kunnen.
De quarantaineverplichting voor die landen vervalt, dus je hoeft als teruggekeerde toerist niet twee weken thuis te blijven.
Landen die deze zomer geen Nederlandse toeristen willen ontvangen, zoals Denemarken, of waar quarantainemaatregelen gelden, zoals het Verenigd Koninkrijk, blijven voorlopig op oranje staan.
Ook voor Marokko en Turkije blijft code oranje gelden.
Kalimbaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Garnalen zijn volgens mij uitstekende kimbala spelers
[ afbeelding ]
Gaaf! Is dit officieel?quote:
Oktober, dus dat zal nog even zweten worden, of er een tweede golf komt of niet..quote:
Probeer het over een week nog eens, misschien dat ze het dan hebben bijgewerkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
de kaartjes op Buza staan allemaal nog op oranje iig
Boot van Duitsland naar Zweden is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Beter volgt Denemarken snel, daar moeten we doorheen voor ons potentiële Zwedenreisje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:26 schreef Fogel het volgende:
Of 6 nachten in Denemarken verblijven, buiten Kopenhagen, da's ook een optie.
We zouden graag ook een beetje Denemarken (inclusief Kopenhagen) zien. Maar dat zou niet het ergste offer zijn. We zijn al lang blij als we ergens heen kunnen op een verantwoorde manierquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Boot van Duitsland naar Zweden is een mogelijkheid.
In september zijn vast alweer andere dingen dan nu aan de orde. Lekker afwachten en vooral alleen dingen boeken die je gratis of voor heel weinig kan annuleren.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
We zouden graag ook een beetje Denemarken (inclusief Kopenhagen) zien. Maar dat zou niet het ergste offer zijn. We zijn al lang blij als we ergens heen kunnen op een verantwoorde manier.
Is ook pas in september.
Ja wij ook. Nou ja door hun territoriale waterenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Beter volgt Denemarken snel, daar moeten we doorheen voor ons potentiële Zwedenreisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |