Precies dit, brief aangetekend en per mail versturen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:00 schreef qajariaq het volgende:
Precies, laat Apeldoorn dan maar alternatief vervoer regelen. Wel even een brief sturen om ze in gebreke te stellen met als eis dat ze twee weken de tijd hebben om die stoel te leveren. Anders overeenkomst ontbinden. Wedden dat ie er dan volgende week is....
En dit ook jaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:02 schreef Freakie1 het volgende:
Aanbetaling terug vragen en lesje Nederlands volgen waarin het onderwerp "hun" behandeld zal worden.
Plus de huurkosten voor een aanhangerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:55 schreef TechLight het volgende:
dat je benzinekosten bv wel vergoed worden (bv de standaard 19 cent per kilometer).
Plus vergoeding voor de tijd die het kost.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Plus de huurkosten voor een aanhanger
Mijn overweging was om een beetje het midden op te zoeken. Als je kilometers, huur én uurtarief vraagt gaan ze natuurlijk nooit akkoord en ontbinden ze van hun kant de koop (of geven ze dat als enige optie tegenover mogelijk eindeloos wachten). Dus als TS de stoel wel graag wil hebben, kan hij (grofweg) langer wachten, of bij ophalen kijken of er een oplossing is die voor beide partijen acceptabel is. Wellicht dus met een (deel)vergoeding van gemaakte kosten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:41 schreef baskick het volgende:
Plus vergoeding voor de tijd die het kost.
Mwoah, ja en nee. De verwachte leverdatum is inmiddels met 2 maanden overschreden. En de stoel zou al lang en breed klaar zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Een wat ander geluid: ik zou wat meer geduld opbrengen. Het bij ons overheersende gevoel is misschien dat de coronacrisis voorbij is en we onze levens weer op kunnen pakken, maar ik merk dat er nog steeds veel ontwricht is. Ik heb zelf bijvoorbeeld heel lang moeten wachten op een lamp die in december bezorgd zou worden en er pas in mei was. Ook heb ik een bestelling van tuinplanten gedaan die na 2,5 maand alsnog is geannuleerd door de leverancier.
Ik zie het maar zo: het opbrengen van geduld is een klein offer dat wij kunnen brengen om ondernemers die het moeilijk hebben te helpen. En er zijn ergere zaken. Zo is mijn moeder in januari overleden en heb ik de uitslag van de obductie nog steeds niet te horen gekregen omdat dit soort gesprekken door het ziekenhuis on-hold zijn gezet sinds de coronacrisis. Ik weet nog steeds niet waaraan ze is overleden en of dat een risico voor mij met zich meebrengt.
Doe mij dan maar een lamp, plant of stoel waar ik wat langer op moet wachten dan ik had gehoopt.
Ik probeer aan te geven hoe ernstig ontwricht het leven in veel opzichten is en dat dat niet alleen bij dit bedrijf voorkomt. Buiten de voorbeelden die ik gaf ben ik bijvoorbeeld ook al diverse maanden met verschillende financiële instellingen bezig om een nalatenschap af te handelen en dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:32 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mwoah, ja en nee. De verwachte leverdatum is inmiddels met 2 maanden overschreden. En de stoel zou al lang en breed klaar zijn.
Zoals ik aangaf, als die zaak een koerier of standaard leverancier als DPD dan is die stoel in 3 dagen bij TS.
Coulance naar die toko natuurlijk, maar het zou me niks verbazen als er of meer speelt tussen winkel en fabriek OF de stoel gewoon helemaal niet af is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |