abonnement Unibet Coolblue
pi_193439078
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

To be fair: dat van hem is een constatering/inschatting; dat van jou ook natuurlijk. Het is maar net de omgeving waar je inzit en wat je opvalt denk ik. Hier zie ik beide scenario's gebeuren. Redelijk veel ouderen overal & de ouderen die ik spreek vonden al die maatregelen maar overdreven (ze wilden liever meer contact, etc), maar tegelijkertijd zie ik ook heel veel mensen (waaronder ook ouderen) die zich wel aan de regels proberen te houden. Personeel van supermarkten e.d. doen het hier gewoon erg goed ook.
Daarbij, ouderen vallen waarschijnlijk meer op, omdat het 'vreemd' voelt als die zich niet of minder aan de afstandsregels houden. Bij 60-minners zal dat ongetwijfeld minder opvallen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193439095
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

To be fair: dat van hem is een constatering/inschatting; dat van jou ook natuurlijk. Het is maar net de omgeving waar je inzit en wat je opvalt denk ik. Hier zie ik beide scenario's gebeuren. Redelijk veel ouderen overal & de ouderen die ik spreek vonden al die maatregelen maar overdreven (ze wilden liever meer contact, etc), maar tegelijkertijd zie ik ook heel veel mensen (waaronder ook ouderen) die zich wel aan de regels proberen te houden. Personeel van supermarkten e.d. doen het hier gewoon erg goed ook.
Wat zou helpen is een wetenschappelijk onderzoek om de onderbuikgevoelens te onderbouwen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:37:52 #103
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193439154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Daarbij, ouderen vallen waarschijnlijk meer op, omdat het 'vreemd' voelt als die zich niet of minder aan de afstandsregels houden. Bij 60-minners zal dat ongetwijfeld minder opvallen.
Correct ook ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_193439228
Vanaf 15 juni wordt het advies over reizen naar de meeste Europese landen versoepeld. Nu worden niet-noodzakelijke reizen naar die landen nog ontraden. Het kabinet wil dat morgen aankondigen, bevestigen ingewijden na berichtgeving van RTL Nieuws.
pi_193439329
Hoe kijken fokkers die tegen versoepeling zijn naar de beelden van zonaanbidders in andere wereldsteden, die hun leven weer oppakken? Wat voor angst voelen jullie en waardoor wordt dat veroorzaakt? Ik persoonlijk voel geen angst voor een eventuele besmetting en loop ook niet met een boog om collega's heen, terwijl andere collega's aangeven wel angstig te zijn.
pi_193439460
Hier vandaag alsnog Lissabon geboekt met vrienden voor september. Ging in april niet door, maar voelt toch veilig genoeg om het nu opnieuw te boeken. Over het algemeen voelt het wel beter om binnen de EU te zitten i.p.v. een remote eilandje in Thailand.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:02:36 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193439657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:43 schreef FerryN7 het volgende:
Vanaf 15 juni wordt het advies over reizen naar de meeste Europese landen versoepeld. Nu worden niet-noodzakelijke reizen naar die landen nog ontraden. Het kabinet wil dat morgen aankondigen, bevestigen ingewijden na berichtgeving van RTL Nieuws.
wel lekker dat het weer kan maar zou nog eerder op de dam gaan staan zoals gisteren dan in een vliegtuig stappen voorlopig.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 18:12:16 #108
5428 crew  miss_sly
pi_193439873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

wel lekker dat het weer kan maar zou nog eerder op de dam gaan staan zoals gisteren dan in een vliegtuig stappen voorlopig.
Ik vind het goed om te zien dat er weer meer kan, maar ik hoef zelf een heleboel nog niet zo nodig. Waaronder in een vliegtuig zitten. Ik zie liever eerst dat het inderdaad goed gaat allemaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:15:35 #109
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193439949
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:54 schreef Simmertje het volgende:
Hier vandaag alsnog Lissabon geboekt met vrienden voor september. Ging in april niet door, maar voelt toch veilig genoeg om het nu opnieuw te boeken. Over het algemeen voelt het wel beter om binnen de EU te zitten i.p.v. een remote eilandje in Thailand.
Hier ook een tripje naar Berlijn geboekt. Wel met de trein. Voor juli. Wel alles met gratis annuleren. Trein vonden we wel wat comfortabeler dan het vliegtuig. Momenteel mag je alleen verblijven in een hotel (binnen Berlijn) als het voor een essentiële reis is (en je dat kan aantonen), maar ik verwacht dat dat 15 juni ook verdwijnt. Zo niet, kunnen we nog annuleren. Zullen vooral in de buitenlucht zijn (naast restaurants), dus zal allemaal wel goed gaan. Wel even fijn om het land uit te gaan voor de afwisseling. Allebei aan toe. Nieuwe bestemming afstrepen ook.

Lissabon is een toffe stad trouwens!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_193439962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:48 schreef Nia het volgende:
Hoe kijken fokkers die tegen versoepeling zijn naar de beelden van zonaanbidders in andere wereldsteden, die hun leven weer oppakken? Wat voor angst voelen jullie en waardoor wordt dat veroorzaakt? Ik persoonlijk voel geen angst voor een eventuele besmetting en loop ook niet met een boog om collega's heen, terwijl andere collega's aangeven wel angstig te zijn.
Eigenlijk helemaal geen angst, behalve in de eerste 2 weken ofzo van de maatregelen dat ik er wel eens aan dacht ook nooit zo gevoeld.

Mensen gaan hun gang maar, binnen hou ik rekening met anderen door afstand te houden maar dat doe ik niet voor mijzelf. Ik word er ook niet nerveus van als iemand dichtbij komt.
pi_193440054
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:24 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dit heeft niks met geschifte dictators te maken. Al die filmpjes laten zien dat het niet werkt om op de eigen verantwoordeiljkheid van mensen te vertrouwen, want veel te veel hebben die helemaal niet.
Nou, je klinkt wel als Kim, jij weet wel wat goed is voor de mensen en die hebben zich er maar naar te schikken, zo niet, boetes! Handhaven! Straffen!
pi_193440089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:16 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Eigenlijk helemaal geen angst, behalve in de eerste 2 weken ofzo van de maatregelen dat ik er wel eens aan dacht ook nooit zo gevoeld.

Mensen gaan hun gang maar, binnen hou ik rekening met anderen door afstand te houden maar dat doe ik niet voor mijzelf. Ik word er ook niet nerveus van als iemand dichtbij komt.
Niet zo zeer angst om besmet te raken, maar wel om in een land vast te komen zitten.
pi_193440143
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:22 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Niet zo zeer angst om besmet te raken, maar wel om in een land vast te komen zitten.
Dat wel ja, ik zou nu niet naar Zuid Amerika, Afrika etc. gaan. Maar binnen Europa, ook met het vliegtuig, zou ik geen probleem mee hebben.
pi_193440349
Zangrillo: Coronavirus bestaat niet meer, Italië moet opnieuw beginnen
Het hoofd van San Raffaele in Milaan zei dat er tot op heden geen bewijs meer is voor het bestaan ​​van COVID-19


Het Coronavirus bestaat niet meer. Tenminste zoals we het sinds februari kennen. De auteur van de claim is Dr. Albero Zangrillo, hoofd van de Algemene Anesthesie en Reanimatie en Cardio-Thoraco-Vasculaire Operatie van San Raffaele in Milaan.

Het onderzoek is van Dr. Massimo Clementi, directeur van het laboratorium voor microbiologie en virologie van het ziekenhuis van San Raffaele, en zal binnenkort worden gepubliceerd.

"De uitstrijkjes die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd, vertoonden in kwantitatieve termen een virale lading die absoluut oneindig klein was vergeleken met die welke een maand of twee geleden bij patiënten werden uitgevoerd", zei Zangrillo op zondag 31 mei tijdens zijn interventie in Rai.

Zangrillo: Coronavirus is dood
Tijdens het interview met Lucia Annunziata zong het hoofd van de anesthesie- en reanimatieafdeling van San Raffaele de "begrafenismars" van COVID-19. “In werkelijkheid bestaat het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer . Dit is wat de Vita and Salute San Raffaele University zegt, zegt een onderzoek van de directeur van het Clementi Institute of Virology, zegt professor Silvestri van de Emory University in Atlanta. De swabs die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd - vervolgde de Lombard-anesthesioloog - hebben een absoluut oneindig kleine virale last in vergelijking met de swabs die werden uitgevoerd bij patiënten een maand, twee maanden geleden ".

Bovendien hebben volgens professor Zangrillo alle cijfers "die de afgelopen drie maanden door Borrelli, Brusaferro en de voorzitter van de Hoge Gezondheidsraad zijn weggegooid, geen bewijs ", maar dienden ze om het land gedurende drie opeenvolgende maanden te blokkeren.

Ga terug naar een normaal land
Om deze reden ging de Milanese primary door tijdens zijn televisie-interventie, het is tijd om terug te keren naar een normaal land. 'Nu vragen wij, die het drama hebben gezien, om snel te kunnen vertrekken, omdat we mensen willen genezen die we anders niet kunnen genezen . Het kampioenschap of vakanties maakt ons niet uit, maar we moeten terug naar een normaal land. Er is al het bewijs dat dit land vanaf vandaag weer een normaal leven kan leiden . '

https://quifinanza.it/edi(...)us-scomparso/388457/
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:44:28 #115
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193440472
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:36 schreef Za het volgende:
Zangrillo: Coronavirus bestaat niet meer, Italië moet opnieuw beginnen
Het hoofd van San Raffaele in Milaan zei dat er tot op heden geen bewijs meer is voor het bestaan ​​van COVID-19


Het Coronavirus bestaat niet meer. Tenminste zoals we het sinds februari kennen. De auteur van de claim is Dr. Albero Zangrillo, hoofd van de Algemene Anesthesie en Reanimatie en Cardio-Thoraco-Vasculaire Operatie van San Raffaele in Milaan.

Het onderzoek is van Dr. Massimo Clementi, directeur van het laboratorium voor microbiologie en virologie van het ziekenhuis van San Raffaele, en zal binnenkort worden gepubliceerd.

"De uitstrijkjes die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd, vertoonden in kwantitatieve termen een virale lading die absoluut oneindig klein was vergeleken met die welke een maand of twee geleden bij patiënten werden uitgevoerd", zei Zangrillo op zondag 31 mei tijdens zijn interventie in Rai.

Zangrillo: Coronavirus is dood
Tijdens het interview met Lucia Annunziata zong het hoofd van de anesthesie- en reanimatieafdeling van San Raffaele de "begrafenismars" van COVID-19. “In werkelijkheid bestaat het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer . Dit is wat de Vita and Salute San Raffaele University zegt, zegt een onderzoek van de directeur van het Clementi Institute of Virology, zegt professor Silvestri van de Emory University in Atlanta. De swabs die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd - vervolgde de Lombard-anesthesioloog - hebben een absoluut oneindig kleine virale last in vergelijking met de swabs die werden uitgevoerd bij patiënten een maand, twee maanden geleden ".

Bovendien hebben volgens professor Zangrillo alle cijfers "die de afgelopen drie maanden door Borrelli, Brusaferro en de voorzitter van de Hoge Gezondheidsraad zijn weggegooid, geen bewijs ", maar dienden ze om het land gedurende drie opeenvolgende maanden te blokkeren.

Ga terug naar een normaal land
Om deze reden ging de Milanese primary door tijdens zijn televisie-interventie, het is tijd om terug te keren naar een normaal land. 'Nu vragen wij, die het drama hebben gezien, om snel te kunnen vertrekken, omdat we mensen willen genezen die we anders niet kunnen genezen . Het kampioenschap of vakanties maakt ons niet uit, maar we moeten terug naar een normaal land. Er is al het bewijs dat dit land vanaf vandaag weer een normaal leven kan leiden . '

https://quifinanza.it/edi(...)us-scomparso/388457/
Is nog wel voorbarig lijkt mij.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_193440497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:44 schreef Ven1972 het volgende:

Is nog wel voorbarig lijkt mij.
Lijkt mij niet.

De geest is uit de fles, iemand moest het doen.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 18:47:31 #117
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193440529
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:45 schreef Za het volgende:

[..]

Lijkt mij niet.

De geest is uit de fles, iemand moest het doen.
Maar in andere landen is het coronavirus nog actief.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_193440571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:47 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Maar in andere landen is het coronavirus nog actief.
Ook in Brazilië is de daling ingezet zag ik.
pi_193440646
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:47 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Maar in andere landen is het coronavirus nog actief.
Het is klaar. Zullen nog plekken zijn waar het virus nog even zal tegenstribbelen. Maar verder hebben wij met zijn allen het virus verslagen! Juist door die 1,5 meter niet te hanteren en elkaar lief te hebben en te knuffelen enzo hebben wij dit gemene virus verslagen. De kracht van liefde overwint het van het kwaad. Eind goed al goed :)
pi_193440705
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:54 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Het is klaar. Zullen nog plekken zijn waar het virus nog even zal tegenstribbelen. Maar verder hebben wij met zijn allen het virus verslagen! Juist door die 1,5 meter niet te hanteren en elkaar lief te hebben en te knuffelen enzo hebben wij dit gemene virus verslagen. De kracht van liefde overwint het van het kwaad. Eind goed al goed :)
Prachtige woorden! Helemaal mee eens
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:01:08 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193440742
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:50 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ook in Brazilië is de daling ingezet zag ik.
Als je de cijfers van Nederland, België en Duitsland van vandaag combineert kom je op welgeteld 419 gevallen. Op een bevolkingstotaal van zo'n 110 miljoen.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:08:57 #122
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193440857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je de cijfers van Nederland, België en Duitsland van vandaag combineert kom je op welgeteld 419 gevallen. Op een bevolkingstotaal van zo'n 110 miljoen.
Oeii... dat gaat mis!
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193440897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:08 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Oeii... dat gaat mis!
Jep, alles weer op slot;)
pi_193440909
We waren solidair met de zieken, nabestaanden en het zorgpersoneel. We hebben familieleden in zorginstellingen die we nog steeds niet kunnen ontvangen in onze huizen, we raakten banen en opdrachtgevers kwijt en we moesten soms lang wachten om weer terug naar ons land te kunnen vliegen. Ondanks al ons gemekker kunnen we heel trots op ons zelf zijn. We hielden ons land bij elkaar en steunden onze bewindslieden van dag tot dag. En nu is de tijd aangebroken om weer vol vertrouwen naar de toekomst te MOGEN kijken. Ik hoop dat deze boodschap ook aankomt bij diegenen die nog niet de moed en het vertrouwen hebben herwonnen om de weg naar de vooruitgang te vinden.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:12:41 #125
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193440930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:11 schreef Nia het volgende:
We waren solidair met de zieken, nabestaanden en het zorgpersoneel. We hebben familieleden in zorginstellingen die we nog steeds niet kunnen ontvangen in onze huizen, we raakten banen en opdrachtgevers kwijt en we moesten soms lang wachten om weer terug naar ons land te kunnen vliegen. Ondanks al ons gemekker kunnen we heel trots op ons zelf zijn. We hielden ons land bij elkaar en steunden onze bewindslieden van dag tot dag. En nu is de tijd aangebroken om weer vol vertrouwen naar de toekomst te MOGEN kijken. Ik hoop dat deze boodschap ook aankomt bij diegenen die nog niet de moed en het vertrouwen hebben herwonnen om de weg naar de vooruitgang te vinden.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193440955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:12 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D ^O^
pi_193441305
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 18:36 schreef Za het volgende:
Zangrillo: Coronavirus bestaat niet meer, Italië moet opnieuw beginnen
Het hoofd van San Raffaele in Milaan zei dat er tot op heden geen bewijs meer is voor het bestaan ​​van COVID-19


Het Coronavirus bestaat niet meer. Tenminste zoals we het sinds februari kennen. De auteur van de claim is Dr. Albero Zangrillo, hoofd van de Algemene Anesthesie en Reanimatie en Cardio-Thoraco-Vasculaire Operatie van San Raffaele in Milaan.

Het onderzoek is van Dr. Massimo Clementi, directeur van het laboratorium voor microbiologie en virologie van het ziekenhuis van San Raffaele, en zal binnenkort worden gepubliceerd.

"De uitstrijkjes die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd, vertoonden in kwantitatieve termen een virale lading die absoluut oneindig klein was vergeleken met die welke een maand of twee geleden bij patiënten werden uitgevoerd", zei Zangrillo op zondag 31 mei tijdens zijn interventie in Rai.

Zangrillo: Coronavirus is dood
Tijdens het interview met Lucia Annunziata zong het hoofd van de anesthesie- en reanimatieafdeling van San Raffaele de "begrafenismars" van COVID-19. “In werkelijkheid bestaat het virus vanuit klinisch oogpunt niet meer . Dit is wat de Vita and Salute San Raffaele University zegt, zegt een onderzoek van de directeur van het Clementi Institute of Virology, zegt professor Silvestri van de Emory University in Atlanta. De swabs die de afgelopen 10 dagen zijn uitgevoerd - vervolgde de Lombard-anesthesioloog - hebben een absoluut oneindig kleine virale last in vergelijking met de swabs die werden uitgevoerd bij patiënten een maand, twee maanden geleden ".

Bovendien hebben volgens professor Zangrillo alle cijfers "die de afgelopen drie maanden door Borrelli, Brusaferro en de voorzitter van de Hoge Gezondheidsraad zijn weggegooid, geen bewijs ", maar dienden ze om het land gedurende drie opeenvolgende maanden te blokkeren.

Ga terug naar een normaal land
Om deze reden ging de Milanese primary door tijdens zijn televisie-interventie, het is tijd om terug te keren naar een normaal land. 'Nu vragen wij, die het drama hebben gezien, om snel te kunnen vertrekken, omdat we mensen willen genezen die we anders niet kunnen genezen . Het kampioenschap of vakanties maakt ons niet uit, maar we moeten terug naar een normaal land. Er is al het bewijs dat dit land vanaf vandaag weer een normaal leven kan leiden . '

https://quifinanza.it/edi(...)us-scomparso/388457/
https://www.reuters.com/a(...)tm_source=reddit.com

Deze expert is al hard op de vingers getikt door WHO en andere experts vanwege deze gevaarlijke uitspraak zonder wetenschappelijke onderbouwing.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:36:11 #128
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193441372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)tm_source=reddit.com

Deze expert is al hard op de vingers getikt door WHO en andere experts vanwege deze gevaarlijke uitspraak zonder wetenschappelijke onderbouwing.
Mee eens, ze zijn echt zo gemakzuchtig he.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:43:24 #129
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193441539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)tm_source=reddit.com

Deze expert is al hard op de vingers getikt door WHO en andere experts vanwege deze gevaarlijke uitspraak zonder wetenschappelijke onderbouwing.
Nee, de WHO is een uitermate betrouwbare organisatie :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193441554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:43 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee, de WHO is een uitermate betrouwbare organisatie :')
En andere experts sla je voor het gemak even over???
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:45:10 #131
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193441580
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

En andere experts sla je voor het gemak even over???
Er zijn ondertussen 7 miljard experts wanneer het om Covid-19 gaat.
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:45:32 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193441588
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:43 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee, de WHO is een uitermate betrouwbare organisatie :')
LOL word bijna volledig betaalt door Gates
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193441599
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:45 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Er zijn ondertussen 7 miljard experts wanneer het om Covid-19 gaat.
Oh je bent er zo'n eentje. Die het artikel niet leest maar wel overal een (kansloze) mening over heeft.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:54:31 #134
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193441832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Oh je bent er zo'n eentje. Die het artikel niet leest maar wel overal een (kansloze) mening over heeft.
'Zo'n eentje..' leg uit :)

Cijfers liegen niet. Daar kan geen expert tegen op. Ja, het virus was er en ja, het heeft ellende aangericht.

En nu is het in NL zo goed als weg. Hoe dat kan? Geen idee. En geen expert die dat uit kan leggen. Iedereen roept maar wat.

Maar goed, laat je leven maar leiden door angst :W
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193441877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:54 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

'Zo'n eentje..' leg uit :)

Cijfers liegen niet. Daar kan geen expert tegen op. Ja, het virus was er en ja, het heeft ellende aangericht.

En nu is het in NL zo goed als weg. Hoe dat kan? Geen idee. En geen expert die dat uit kan leggen. Iedereen roept maar wat.

Maar goed, laat je leven maar leiden door angst :W
Welke cijfers? Deze Italiaan beweert dat het virus minder dodelijk is geworden. In het artikel komen meerdere experts aan het wordt die verstand hebben van mutaties en het virus nauwlettend in de gaten houden. Die stellen allemaal dat het virus nog even dodelijk is als drie maanden geleden.

En de cijfers laten zien dat er vorige week een recordaantal nieuwe besmettingen waren wereldwijd. Dat het in sommige gebieden (tijdelijk?) is afgezwakt betekend niet dat de pandemie al voorbij is.

Ik laat mij niet leven door angst. Ik ben een realist die niet bij de eerste verbetering van de cijfers naief denkt dat de pandemie al voorbij is. Pandemieën komen altijd in golven.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:16:30 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_193442254
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:54 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

'Zo'n eentje..' leg uit :)

Cijfers liegen niet. Daar kan geen expert tegen op. Ja, het virus was er en ja, het heeft ellende aangericht.

En nu is het in NL zo goed als weg. Hoe dat kan? Geen idee. En geen expert die dat uit kan leggen. Iedereen roept maar wat.

Maar goed, laat je leven maar leiden door angst :W
Zo goed als weg ja, wanneer we nu weer te snel alles maar weer normaal gaan vinden is er zo weer een lockdown.
pi_193442285
0.27% van de Nederlandse bevolking is besmet geweest. 46.000 Nederlanders :')
Love is in the air!
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:21:27 #138
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193442337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:17 schreef Landgeld het volgende:
0.27% van de Nederlandse bevolking is besmet geweest. 46.000 Nederlanders :')
Dus een klein percentage van ons hele bevolking, dus echt niet zo heel veel lijkt me.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_193442353
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:17 schreef Landgeld het volgende:
0.27% van de Nederlandse bevolking is besmet geweest. 46.000 Nederlanders :')
Ik heb de bron gemist, heb je die voor me? :@
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:23:22 #141
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193442371
komt rutte nog live vandaag
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:24:18 #142
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193442384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:17 schreef Landgeld het volgende:
0.27% van de Nederlandse bevolking is besmet geweest. 46.000 Nederlanders :')
Nee, zoveel zijn positief getest. Er zijn een veelvoud aan besmettingen zonder dat die mensen getest zijn. Bloedonderzoek van een tijd geleden gaf al een betere indicatie en dat was toen al meer dan 3%.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 20:29:37 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_193442477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:23 schreef RAVW het volgende:
komt rutte nog live vandaag
Die durft niet en zit zich nu de haren uit het hoofd te trekken hoe hij dit 'geval Halsema' nu weer recht moet breien :D
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:29:57 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193442485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:24 schreef Montov het volgende:

[..]

Nee, zoveel zijn positief getest. Er zijn een veelvoud aan besmettingen zonder dat die mensen getest zijn. Bloedonderzoek van een tijd geleden gaf al een betere indicatie en dat was toen al meer dan 3%.
Komt er eigenlijk nog een vervolg op dat onderzoek?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:31:17 #145
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193442501
Maakt het uit om een een witte of een zwart mondkapje te dragen tijdens de warmte en zon.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:33:28 #146
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193442545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:31 schreef KingRadler het volgende:
Maakt het uit om een een witte of een zwart mondkapje te dragen tijdens de warmte en zon.
Retorische vraag neem ik aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:34:21 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193442561
Vandaag lekker pool gespeeld. Dat was wel genieten _O_ morgen bowlen 8-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 20:34:35 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_193442567
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Retorische vraag neem ik aan.
Denk het ook :P
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:35:41 #149
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193442597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Retorische vraag neem ik aan.
normaal zal ik zeggen neem een witte , net zo als medicatie , want zwarte werken niet :X :X :X 8)7

maar ik denk dat het niet uit maakt , dit word toch wel warm door je ademhalen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:43:56 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193442774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

normaal zal ik zeggen neem een witte , net zo als medicatie , want zwarte werken niet :X :X :X 8)7

maar ik denk dat het niet uit maakt , dit word toch wel warm door je ademhalen
Neuh, zwart is vele malen warmer dan wit. Iets over reflectie en absorptie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')