Ik ben al een tijdje fanatiek aan het sporten (krachtfitness 3x/week en voetbal 3x/week). Ik ben in die tijd mooi wat kilo'tjes afgevallen en dat wil ik graag zo houden. Maar het probleem is dat ik altijd honger heb.. een uur na het avondeten heb ik al weer honger, naja trek zeg maar.. wat moet ik dan eten? Dus wat wel vult maar met weinig calorieën. Het mag de krachttraining ook wel stimuleren maar dat hoeft niet persee. Suggesties?
O ja, 85 gr zit er in een zakje en per 100 gr zitten er 185 kcal. in ( heb ff gespiekt, had nog een zakje liggen)
gewoon veel drinken ofzo.. zit je ook aardig vol
quote:ik hoorde trouwens dat er naast de anti-rookpleister nu ook een anti-chocoladepleister op de markt is tegen chocoladeverslaafdheid
Op vrijdag 17 januari 2003 15:37 schreef Untriedrope het volgende:
gewoon een tablet chocola
quote:Das wel goed idee ja, vult ook wel goed!
Op vrijdag 17 januari 2003 21:50 schreef Dionydos1 het volgende:
Bananen etenVooral na het sporten heerlijk en goed...
quote:Inderdaad, doe ik ook meestal na het fitnessen...ik hoop dan ook niet dat ze binnenkort uitgestorven zijn...
Op vrijdag 17 januari 2003 21:50 schreef Dionydos1 het volgende:
Bananen etenVooral na het sporten heerlijk en goed...
quote:Ik las het ook ja..
Op vrijdag 17 januari 2003 22:24 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Inderdaad, doe ik ook meestal na het fitnessen...ik hoop dan ook niet dat ze binnenkort uitgestorven zijn...
quote:Als je een uur na het warme eten weer honger hebt, dan lijkt het mij dat je gewoon wat meer moet eten? Dus nog een keertje opscheppen!
Op vrijdag 17 januari 2003 15:34 schreef -En4Cer- het volgende:
ik honger heb..Ik ben al een tijdje fanatiek aan het sporten (krachtfitness 3x/week en voetbal 3x/week). Ik ben in die tijd mooi wat kilo'tjes afgevallen en dat wil ik graag zo houden. Maar het probleem is dat ik altijd honger heb.. een uur na het avondeten heb ik al weer honger, naja trek zeg maar.. wat moet ik dan eten? Dus wat wel vult maar met weinig calorieën. Het mag de krachttraining ook wel stimuleren maar dat hoeft niet persee. Suggesties?
quote:Ja, ik eet al 2 borden.. en dan zit ik ook wel echt vol en krijg ik er nix meer in, en paar uur later (een uur is iets overdreven) heb ik weer honger. Maar ik ga de bovenstaande tips eens proberen
Op zaterdag 18 januari 2003 20:35 schreef Dinus het volgende:[..]
Als je een uur na het warme eten weer honger hebt, dan lijkt het mij dat je gewoon wat meer moet eten? Dus nog een keertje opscheppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |