abonnement Unibet Coolblue
pi_193433578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tsja, de geweldsfetisjisten zullen er een hard plassertje van krijgen inderdaad, maar veel zal het het niet oplossen verder. Sterker nog, de kans is aanzienlijk dat de boel alleen maar nog verder escaleert.
Hoe noem jij de mensen die nu plunderen, rellen, vernielen en gericht blanke Amerikanen aanvallen?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 11:27:39 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193433588
De situatie is linksom of rechtsom hopeloos. Vuur met vuur bestrijden is nooit de oplossing.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_193433606
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, en precies hier mis ik dus dat historisch perspectief waarnaar je zelf refereert. Hoe zit het met de lange geschiedenis van onderdrukking van de blanke bevolking door de zwarte bevolking? Oh wacht.
Ik zou het feit dat de blanke Amerikaanse middenklasse krom moet liggen om de welfare checks van zwart Amerika te betalen wel een vorm van etnische trickle-down loonslavernij noemen. Dat zie je in het westen overal: Blank betaald, gekleurd houd de hand op.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193433634
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Die bisschop moet oordelen overlaten aan haar baas
Die had ook wel wat te melden hoor:

quote:
Presiding Bishop Michael Curry, Primate of the Episcopal church, accused the president of using the church and Bible for “partisan political purposes”. He added: “For the sake of George Floyd, for all who have wrongly suffered, and for the sake of us all, we need leaders to help us to be “one nation, under God, with liberty and justice for all.”
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193433636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik zou het feit dat de blanke Amerikaanse middenklasse krom moet liggen om de welfare checks van zwart Amerika te betalen wel een vorm van etnische trickle-down loonslavernij noemen. Dat zie je in het westen overal: Blank betaald, gekleurd houd de hand op.
Dit kun je vast wel met wat concrete cijfers onderbouwen, ipv dit vaag verhaaltje. ^O^
pi_193433641
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit kun je vast wel met wat concrete cijfers onderbouwen, ipv dit vaag verhaaltje. ^O^
Ik vergat dit nog:

Systemische criminaliteit, over etnische scheidslijnen, met blanken veelal als slachtoffer. Als dat al geen onderdrukking meer is.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:32:37 #282
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193433647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die had ook wel wat te melden hoor:
[..]

Ik doelde meer op de Here God of z'n kleine jongen (Jezus)
pi_193433648
Spam dat plaatje anders nog even een paar keer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193433676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de Here God of z'n kleine jongen (Jezus)
Ik was ook sarcastisch, want ik vond je opmerking niet bijster intelligent.
Mogen religieuze leiders zich opeens niet meer uitspreken? Trump geeft namelijk een specifieke subset van religieuze leiders (die uit de conservatieve Evangelische hoek) een prominent podium en een prominente stem in z'n beleid. Maar wee je gebeente als een religieus leider zich uitspreekt over het feit dat een president geweld inzet om een vreedzame demonstratie uiteen te slaan om zijn of haar kerk te misbruiken voor een propagandafotootje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193433689
Trump en corona "not my responsibility, let the governors fix it"

Trump en protesten "send the national guard!"
pi_193433708
Vergelijking met de jaren 30 is vast toevallig.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:36:45 #287
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193433717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik was ook sarcastisch, want ik vond je opmerking niet bijster intelligent.
Mogen religieuze leiders zich opeens niet meer uitspreken? Trump geeft namelijk een specifieke subset van religieuze leiders (die uit de conservatieve Evangelische hoek) een prominent podium en een prominente stem in z'n beleid. Maar wee je gebeente als een religieus leider zich uitspreekt over het feit dat een president geweld inzet om een vreedzame demonstratie uiteen te slaan om zijn of haar kerk te misbruiken voor een propagandafotootje.
We willen niet terug naar de tijd dat de kerk zich met de politiek bemoeide
Ik heb er niks mee maar het lijkt ma dat ieder schaapje welkom in de kerk moet zijn en niet alleen die van dezelfde politieke kleur als de voorganger
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:36:47 #288
3542 Gia
User under construction
pi_193433719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:14 schreef polderturk het volgende:
Er zijn weinig sociale voorzieningen in de VS.

De VS is een sociaal kruidvat.

De Coronacrisis heeft de problemen alleen maar verergerd.

Hopelijk wordt de VS hierna socialer.
Je bedoeld kruitvat?
Wat heeft die drogist er nou mee te maken?
pi_193433765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bedoeld kruitvat?
Wat heeft die drogist er nou mee te maken?
Het heeft wel wat trekpleisters.
pi_193433772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik vergat dit nog:
[ afbeelding ]
Systemische criminaliteit, over etnische scheidslijnen, met blanken veelal als slachtoffer. Als dat al geen onderdrukking meer is.
Hier nog een plaatje



Wat zonder context zo weinig zegt
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:39:47 #291
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193433778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bedoeld kruitvat?
Wat heeft die drogist er nou mee te maken?
:D
Mwoah..... Amerika is een teringbende met een bij elkaar geraapt assortiment aan mensen
pi_193433800
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:36 schreef the-eye het volgende:

[..]

We willen niet terug naar de tijd dat de kerk zich met de politiek bemoeide
In plaats van oneliners uit te braken zou je natuurlijk ook even kunnen lezen wat ik schrijf. Jij wilt niet terug naar de tijd dat 'de kerk zich met politiek bemoeide'. Onder Trump heeft 'de kerk' en dan specifiek de Evangelische een hele grote vinger in de pap wat zaken als beleid en benoeming van rechters betreft.
Een bisschop die een uitspraak doet over het optreden van een politiek leider heeft verder niets van doen met scheiding van kerk en staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193433801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik vergat dit nog:
[ afbeelding ]
Systemische criminaliteit, over etnische scheidslijnen, met blanken veelal als slachtoffer. Als dat al geen onderdrukking meer is.
Dat is totaal geen antwoord op de legitieme vraag die ik stelde om jou bewering met cijfers te onderbouwen. En dan heb ik het over de cijfers waar je het over had, dus het geld wat volgens jou de blanke middenklasse (die ook al zo goed als onderklasse geworden is in historisch perspectief gezien) naar welfare voor de echt armen afdragen?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:41:09 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193433805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik zou het feit dat de blanke Amerikaanse middenklasse krom moet liggen om de welfare checks van zwart Amerika te betalen wel een vorm van etnische trickle-down loonslavernij noemen. Dat zie je in het westen overal: Blank betaald, gekleurd houd de hand op.
Tja, je moet wat als je die mensen het bijzonder moeilijk maakt om er zelf wat van te maken hè? De verschillen tussen arm en rijk groeien alleen maar. Zie: https://www.cbo.gov/syste(...)Household-Income.pdf

De armste groepen leveren in, terwijl de rijkste groepen er het meest op vooruit gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit kun je vast wel met wat concrete cijfers onderbouwen, ipv dit vaag verhaaltje. ^O^
Past prima in het narratief van negers die liever lui dan moe zijn en gewoonweg niet willen werken, en dat de hardwerkende blanke middenklasse daaronder gebukt gaat.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:41:35 #295
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193433816
'Protesters' met een rugzakje zijn geen echte demonstranten... die zijn gestuurd... Antifa!
Je pikt ze er ook zo uit... :Y
pi_193433848
influencersitw twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 01:43:35 I knew this would happen eventually https://t.co/V3bB92iaPB reageer retweet
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:49:25 #297
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193433915
In Australia zitten ook goeie zenders die het prima door hebben hoe de hazen lopen!

^O^
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:55:46 #298
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193434000
Ik denk dat wat er allemaal gebeurd nu alleen maar aangeeft wat er allemaal mis in Amerika.
Door de Corona-crisis zijn veel mensen ontslagen. En dat zijn vaak degenen die al de slechts betaalde banen hadden. Nu zitten ze thuis, hebben geen geld en niks te doen en gebeurd dit...
Veel mensen hebben geen toekomstperspectief en niks meer te verliezen. Ik wil geweld niet goedkeuren maar ze voelen zich niet serieus genomen en achter gesteld.

Trump gooit nog even wat olie op het vuur met zijn manier van reageren.

Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af zoals in het verleden vaker was.
Er zal waarschijnlijk toch niet echt wat veranderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193434014
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hier nog een plaatje

[ afbeelding ]

Wat zonder context zo weinig zegt
Vraag me af waarom Asian Americans hier niet in zijn meegenomen :).
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 11:57:22 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193434015
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bedoeld kruitvat?
Wat heeft die drogist er nou mee te maken?
Je bedoelt bedoelt?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')