abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 08:01:18 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193430968
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
AAAAHHH eerste werkdag!! Gelukkig ben ik op tijd wakker *) *O* *G*
Veel succes!
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 08:05:23 #27
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193430996
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
AAAAHHH eerste werkdag!! Gelukkig ben ik op tijd wakker *) *O* *G*
Veel succes
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:08:00 #28
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193431017
werkse harde werkers :W
Ik probeer er een relaxed werkdagje van te maken op m'n hete werkzolder :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193431629
Goedemorgen! Het voelt als de eerste écht warme zomerdag.


@Meke succes vandaag *O* *O*
pi_193431655
Veel plezier meke
pi_193431885
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
AAAAHHH eerste werkdag!! Gelukkig ben ik op tijd wakker *) *O* *G*
Veel succes vandaag! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193431957
Ik ben er ook weer *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 09:43:40 #33
368283 ato
pi_193431966
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
AAAAHHH eerste werkdag!! Gelukkig ben ik op tijd wakker *) *O* *G*
Succes
Life can be a bitch, so like it..
pi_193432103
Nog diep in slaap worden wakker gebeld dokr een zoommeeting 🤦‍♂️😣
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 09:53:29 #35
368283 ato
pi_193432127
Verleden week wat koortsig, daarna verhoginkjes. Ben dus gaan thuis werken.
Verder ben ik,zeer moe en niet fit, het kan met mijn ziekte te maken hebben.
Toch wil ik Corona uitsluiten.

Man wat een gedoe om zo'n test aan te vragen.
Mijn huisarts zei dat het niet leek op Corona (verder geen symthomen) maar adviseerde mij wel om de GGD te bellen voor een test. En dat is een ramp. Ik kon er niet doorheen of werd er iedere keer als ik contact had afgegooid. Ik heb net mijn behandelaar/oncoloog gebeld en gevraagd om in het ziekenhuis waar ik kom een test te doen. Daar zijn ze vrij snel met de uitslag. Ik kreeg het medisch secretariaat aan de telefoon.

Ben al 5 dagen bezig om gewoon zo'n stomme test te doen. Nu moet ik horen of het kan.
Tot die tijd dat ik niets weet blijf ik liever thuis.
Overigens moet ik as donderdag voor een ct scan. Volgende week dinsdag hoor ik daarvan de uitslag.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193432133
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:52 schreef skysherrif het volgende:
Nog diep in slaap worden wakker gebeld dokr een zoommeeting 🤦‍♂️😣
Was je vergeten dat je die had of kwam die meeting als verrassing?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 09:57:35 #37
368283 ato
pi_193432179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:52 schreef skysherrif het volgende:
Nog diep in slaap worden wakker gebeld dokr een zoommeeting 🤦‍♂️😣
Oh dat is raar, lekker slaapkoppie op beeld. Kon je het weigeren?
Life can be a bitch, so like it..
pi_193432184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was je vergeten dat je die had of kwam die meeting als verrassing?
Ik zou vandaag thuiswerken, dat we om kwart voor 9 een zoommeeting eerst hadden was me even ontschoten haha

Gister na werk wel na thuiskomst vrijwel direct geslapen dus was wel fit. Alleen even heel snel een shirt aantrekken en slaap uit mn ogen wrijven 🤭
pi_193432191
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:57 schreef ato het volgende:

[..]

Oh dat is raar, lekker slaapkoppie op beeld. Kon je het weigeren?
Ik nam een paar minuutjes later op, maar de helft hae nog een lekkere fresh out of bed look
pi_193432197
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:53 schreef ato het volgende:
Verleden week wat koortsig, daarna verhoginkjes. Ben dus gaan thuis werken.
Verder ben ik,zeer moe en niet fit, het kan met mijn ziekte te maken hebben.
Toch wil ik Corona uitsluiten.

Man wat een gedoe om zo'n test aan te vragen.
Mijn huisarts zei dat het niet leek op Corona (verder geen symthomen) maar adviseerde mij wel om de GGD te bellen voor een test. En dat is een ramp. Ik kon er niet doorheen of werd er iedere keer als ik contact had afgegooid. Ik heb net mijn behandelaar/oncoloog gebeld en gevraagd om in het ziekenhuis waar ik kom een test te doen. Daar zijn ze vrij snel met de uitslag. Ik kreeg het medisch secretariaat aan de telefoon.

Ben al 5 dagen bezig om gewoon zo'n stomme test te doen. Nu moet ik horen of het kan.
Tot die tijd dat ik niets weet blijf ik liever thuis.
Overigens moet ik as donderdag voor een ct scan. Volgende week dinsdag hoor ik daarvan de uitslag.
Wat een gedoe ato! :o Kan me heel goed voorstellen dat je het in ieder geval wil uitsluiten, ook al heb je verder weinig symptomen. Zeker in jouw situatie is het toch wel belangrijk dat je zoiets snel zou moeten kunnen testen.

Hopelijk krijg je het vandaag nog te horen. Niet weten of je het wel of niet hebt geeft ook alleen maar meer stress. Zeker als je donderdag ook nog zo'n scan hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:59:12 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193432207
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:53 schreef ato het volgende:
Verleden week wat koortsig, daarna verhoginkjes. Ben dus gaan thuis werken.
Verder ben ik,zeer moe en niet fit, het kan met mijn ziekte te maken hebben.
Toch wil ik Corona uitsluiten.

Man wat een gedoe om zo'n test aan te vragen.
Mijn huisarts zei dat het niet leek op Corona (verder geen symthomen) maar adviseerde mij wel om de GGD te bellen voor een test. En dat is een ramp. Ik kon er niet doorheen of werd er iedere keer als ik contact had afgegooid. Ik heb net mijn behandelaar/oncoloog gebeld en gevraagd om in het ziekenhuis waar ik kom een test te doen. Daar zijn ze vrij snel met de uitslag. Ik kreeg het medisch secretariaat aan de telefoon.

Ben al 5 dagen bezig om gewoon zo'n stomme test te doen. Nu moet ik horen of het kan.
Tot die tijd dat ik niets weet blijf ik liever thuis.
Overigens moet ik as donderdag voor een ct scan. Volgende week dinsdag hoor ik daarvan de uitslag.
Spannend ato! Hopelijk zijn de resultaten van de scan weer hartstikke positief!

Vervelend dat het zo'n gedoe is om een test te krijgen, zeker in jouw geval zou dat veel makkelijker moeten gaan. Verstandig dat je thuisblijft voor nu!

:*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193432223
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:53 schreef ato het volgende:
Verleden week wat koortsig, daarna verhoginkjes. Ben dus gaan thuis werken.
Verder ben ik,zeer moe en niet fit, het kan met mijn ziekte te maken hebben.
Toch wil ik Corona uitsluiten.

Man wat een gedoe om zo'n test aan te vragen.
Mijn huisarts zei dat het niet leek op Corona (verder geen symthomen) maar adviseerde mij wel om de GGD te bellen voor een test. En dat is een ramp. Ik kon er niet doorheen of werd er iedere keer als ik contact had afgegooid. Ik heb net mijn behandelaar/oncoloog gebeld en gevraagd om in het ziekenhuis waar ik kom een test te doen. Daar zijn ze vrij snel met de uitslag. Ik kreeg het medisch secretariaat aan de telefoon.

Ben al 5 dagen bezig om gewoon zo'n stomme test te doen. Nu moet ik horen of het kan.
Tot die tijd dat ik niets weet blijf ik liever thuis.
Overigens moet ik as donderdag voor een ct scan. Volgende week dinsdag hoor ik daarvan de uitslag.
Toch echt bizar hoe in sommige landen iedereen een test kan laten doen en jij met serieuze klachten niet.

Naar al die onzekerheid
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 10:00:21 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193432229
Aartsvijand Carole Baskin pakt tijgerpark Joe Exotic af

Carole Baskin, dierenrechtactiviste en eigenaar van Big Cat Rescue, heeft haar aartsvijand Joe Exotic verslagen. Een uitspraak van de rechtbank kent haar de zeggenschap over het tijgerpark van de Tiger King toe. Dat meldt The New York Post.

Sinds Netflix-ster Joe Exotic in de gevangenis zit vanwege dierenmishandeling en het inhuren van een huurmoordenaar, was het investeerder Jeff Lowe die het park tot heden beheerde. Maar uit de rechtszaak bleek dat het park jaren geleden frauduleus was overgedragen aan Joe’s moeder. Daardoor kende een federale rechter Carole Baskin de controle over de dierentuin toe.

Jeff Lowe heeft nu 120 dagen om alle dieren van het terrein te verwijderen en zelf ook te vertrekken.

Het park werd onlangs nog gesloten door de coronacrisis, maar heropende afgelopen maand al en trok grote massa’s mensen aan die de Netflix-hitserie Tiger King: Murder, Mayhem and Madness hadden gezien.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 10:01:33 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193432254
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:53 schreef ato het volgende:
Verleden week wat koortsig, daarna verhoginkjes. Ben dus gaan thuis werken.
Verder ben ik,zeer moe en niet fit, het kan met mijn ziekte te maken hebben.
Toch wil ik Corona uitsluiten.

Man wat een gedoe om zo'n test aan te vragen.
Mijn huisarts zei dat het niet leek op Corona (verder geen symthomen) maar adviseerde mij wel om de GGD te bellen voor een test. En dat is een ramp. Ik kon er niet doorheen of werd er iedere keer als ik contact had afgegooid. Ik heb net mijn behandelaar/oncoloog gebeld en gevraagd om in het ziekenhuis waar ik kom een test te doen. Daar zijn ze vrij snel met de uitslag. Ik kreeg het medisch secretariaat aan de telefoon.

Ben al 5 dagen bezig om gewoon zo'n stomme test te doen. Nu moet ik horen of het kan.
Tot die tijd dat ik niets weet blijf ik liever thuis.
Overigens moet ik as donderdag voor een ct scan. Volgende week dinsdag hoor ik daarvan de uitslag.
Hopelijk heb je geen Corona ato!

Vanaf 1 juni kon iedereen zich toch laten testen? Dat werd gezegd door Hugo De Jonge, is er nou zo een toeloop van mensen die getest willen worden?
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 10:02:05 #45
368283 ato
pi_193432261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik nam een paar minuutjes later op, maar de helft hae nog een lekkere fresh out of bed look
Ik heb het ook wel eens gehad, wij hebben een dagelijkse briefing op het werk.
Had ik mij verslapen dus snel een kam door het haar, verkreukt t shirt aan, pyamabroek aan _O-
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 2 juni 2020 @ 10:03:53 #46
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193432282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:00 schreef Momo het volgende:
Aartsvijand Carole Baskin pakt tijgerpark Joe Exotic af

Carole Baskin, dierenrechtactiviste en eigenaar van Big Cat Rescue, heeft haar aartsvijand Joe Exotic verslagen. Een uitspraak van de rechtbank kent haar de zeggenschap over het tijgerpark van de Tiger King toe. Dat meldt The New York Post.

Sinds Netflix-ster Joe Exotic in de gevangenis zit vanwege dierenmishandeling en het inhuren van een huurmoordenaar, was het investeerder Jeff Lowe die het park tot heden beheerde. Maar uit de rechtszaak bleek dat het park jaren geleden frauduleus was overgedragen aan Joe’s moeder. Daardoor kende een federale rechter Carole Baskin de controle over de dierentuin toe.

Jeff Lowe heeft nu 120 dagen om alle dieren van het terrein te verwijderen en zelf ook te vertrekken.

Het park werd onlangs nog gesloten door de coronacrisis, maar heropende afgelopen maand al en trok grote massa’s mensen aan die de Netflix-hitserie Tiger King: Murder, Mayhem and Madness hadden gezien.
:o Het gaat ook maar door he _O-
Carol is volgens mij de geniepigste van allemaal _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193432288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik zou vandaag thuiswerken, dat we om kwart voor 9 een zoommeeting eerst hadden was me even ontschoten haha

Gister na werk wel na thuiskomst vrijwel direct geslapen dus was wel fit. Alleen even heel snel een shirt aantrekken en slaap uit mn ogen wrijven 🤭
Ah gelukkig dan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 10:04:41 #48
368283 ato
pi_193432294
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:01 schreef Momo het volgende:

[..]

Hopelijk heb je geen Corona ato!

Vanaf 1 juni kon iedereen zich toch laten testen? Dat werd gezegd door Hugo De Jonge, is er nou zo een toeloop van mensen die getest willen worden?
Hopelijk ook niet. Maar ja ben nu wel onzeker. Ik heb geen heftige koorts en verder geen symptomen. Maar val wel onder de risicogroep.
De Jonge kan wel leuk roepen, maar echt was geen doorkomen aan gisteren. Ik weet niet hoe het vandaag is.
Maar heb er geen zin meer in. In het ziekenhuis van de man van mijn vriendin, doen ze veel testen met een snelle uitslag. Dus ga daarvoor.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 10:07:37 #49
368283 ato
pi_193432332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:03 schreef Arizona het volgende:

[..]

:o Het gaat ook maar door he _O-
Carol is volgens mij de geniepigste van allemaal _O-
Ik vind haar ook vreselijk met haar zogenaamde 'ik kom op voor de dieren' misschien was zij net iets beter voor de dieren, maar daar zitten ze ook in kooien en werden ook voor entertainment gebruikt.
Geeft de dieren groter resorts ergens in een woestijn of laat ze naar hun eigen land terug gaan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193432337
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:02 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb het ook wel eens gehad, wij hebben een dagelijkse briefing op het werk.
Had ik mij verslapen dus snel een kam door het haar, verkreukt t shirt aan, pyamabroek aan _O-
Ik had het laatst bij een toneelrepetitie die op een andere dag was dan ik gewend was. Ik had mijn haar nog niet geborsteld, dus zat daar toen ook achter die stream met een kapsel alsof ik net mijn vinger in het stopcontact had gestoken :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')