Het is gewoon een politieke keuze en daarmee politieke zelfmoord. Ze moet zich doodschamen.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of de politie laten omroepen dat men weg moet. Of op social media oproepen om weg te blijven.
Dan geef je iig een signaal af en voorkom je precedentwerking. Dit is geen onmacht maar onwil
Dit ja.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is een dieptriest incident. Mensen kunnen nu wel gaan janken over Trump, maar dit soort zaken kwam ook onder Obama voor.
Dat hele land heeft een serieus probleem. Alleen jammer dat mensen dit misbruiken met een-op-een vergelijkingen met Europa.
Eens inderdaad. Ik geloof ook niet in zoveel onvermogen.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of de politie laten omroepen dat men weg moet. Of op social media oproepen om weg te blijven.
Dan geef je iig een signaal af en voorkom je precedentwerking. Dit is geen onmacht maar onwil
Als ze hier sneuvelt gaat ze voorlopig niet meer in een politieke functie terugkomenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat ze afstapt van haar functie, aan de andere kant heeft Utrecht een nieuwe burgemeester nodig, het zal toch niet...
Als Halsema weg gaat, dan is het wat politiek betreft klaar.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat ze afstapt van haar functie, aan de andere kant heeft Utrecht een nieuwe burgemeester nodig, het zal toch niet...
Mevrouw Halsema is duidelijk met haar prioriteiten. Van de week nog in het nieuws:quote:Op maandag 1 juni 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Halsema gaat echt volledig af bij Op1
Complimenten voor dit interview van Willemijn en Erik
https://www.telegraaf.nl/(...)-raad-moties-oplezenquote:PvdO: ’Halsema liever naar talkshow dan in raad moties oplezen’
Dat is nu wel definitief voorbij denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mevrouw Halsema is duidelijk met haar prioriteiten. Van de week nog in het nieuws:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-raad-moties-oplezen
nee, Nijmegen gaat naar Utrecht hoorde ik vandaag uit interne achtertuin bronnen.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze hier sneuvelt gaat ze voorlopig niet meer in een politieke functie terugkomen
Een burgemeester wordt benoemd, niet gekozen. Wat wil je in de plaats van democratie?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef DeZevendeGeit het volgende:
Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat dit klein zou blijven in NL aangezien die situatie in de VS helemaal 0.0 niks met ons hier te maken heeft. Maarja zelfs de burgemeester van de hoofdstad vindt dit blijkbar een 'extreem belangrijke kwestie'.![]()
![]()
Waarom stemmen domme schapen op een extreme gekkie als dit. Schaf de democratie alsjeblieft ook af.
Als je een mishandelde homoseksueel bent in Amsterdam, dan sta je inderdaad lager op de prioriteitenlijst.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef DeZevendeGeit het volgende:
Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat dit klein zou blijven in NL aangezien die situatie in de VS helemaal 0.0 niks met ons hier te maken heeft. Maarja zelfs de burgemeester van de hoofdstad vindt dit blijkbar een 'extreem belangrijke kwestie'.![]()
![]()
Waarom stemmen domme schapen op een extreme gekkie als dit. Schaf de democratie alsjeblieft ook af.
En er zijn natuurlijk nog wel meer voorbereidingen die je kan treffen om de maatregelen na te kunnen leven. Bijvoorbeeld trams niet laten rijden en meerdere plekken aanwijzen om de drukte te verspreiden.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Fixedquote:Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je een witte mishandelde homoseksueel bent in Amsterdam, dan sta je inderdaad lager op de prioriteitenlijst.
Ik geloof oprecht niet dat dit echt gelooft werd. Ik krijg behoorlijk het idee, zeker na Halsema's optreden bij NPO1, dat ze echt naar uitwegen aan het zoeken is. Nu ze zowel vanuit politiek links als rechts eindeloos kritiek krijgt is haar situatie plots wel heel instabiel geworden.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:41 schreef Hexagon het volgende:
Maar sowieso ook wel raar om uit te gaan van 300. In deze context zou ik met alle scenario's rekening hebben gehouden
Je kunt zoveel verzinnen. Paar lijnbussen op de weg zetten werkt ook al heel aardig. Maar het begint bij de (politieke) wil. Als die ontbreekt gebeurt er niks.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En er zijn natuurlijk nog wel meer voorbereidingen die je kan treffen om de maatregelen na te kunnen leven. Bijvoorbeeld trams niet laten rijden en meerdere plekken aanwijzen om de drukte te verspreiden.
Dit en had de Dam op slot gegooid.... maar Femke denkt alleen maar in termen van met harde hand ingrijpenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:41 schreef Hexagon het volgende:
Maar sowieso ook wel raar om uit te gaan van 300. In deze context zou ik met alle scenario's rekening hebben gehouden
Ja, en door maatregelen te nemen, kun je je achteraf altijd indekken. En dat weet elke bestuurder.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt zoveel verzinnen. Paar lijnbussen op de weg zetten werkt ook al heel aardig. Maar het begint bij de (politieke) wil. Als die ontbreekt gebeurt er niks.
Wedden om een kratje bier dat ze deze week vertrekt?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef havanagila het volgende:
Denken dat Halsema moet vertrekken vanwege dit![]()
Heb je volgende week het plein volstaan vanwege solidariteit met Femke.
Als dit kwade opzet was dan denk ik dat ze ook de ophef wel had kunnen zien aankomen. Een ervaren politica weet dat ze hiermee haar positie en het doel van het protest verslechterd heeft.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht niet dat dit echt gelooft werd. Ik krijg behoorlijk het idee, zeker na Halsema's optreden bij NPO1, dat ze echt naar uitwegen aan het zoeken is. Nu ze zowel vanuit politiek links als rechts eindeloos kritiek krijgt is haar situatie plots wel heel instabiel geworden.
Halsema komt er mee weg, let maar op.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wedden om een kratje bier dat ze deze week vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |