quote:* GizartFRL loopt het trainingsveld op en na een gezonde warming-up besluit hij om zich te mengen in het vrijetrappen oefenen.
Op maandag 20 januari 2003 17:13 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
Eerst even een paar ballen rustig in de handen he jongens. Niet meteen te wild. Aan een blesseerde keeper hebben we niets.
Ik denk dat ik maar even een koude doek pak voor mijn schouder..
*AU*
Als dit maar niet ernstig is...
airraid heb jij je excel sheet al aangepast op de nieuwe nummers e.d.?
quote:
Op maandag 20 januari 2003 19:11 schreef Magneet het volgende:
* Magneet geeft er een aantal voor op 2meter7airraid heb jij je excel sheet al aangepast op de nieuwe nummers e.d.?
quote:Hahahaha, ik word met de dag groter zie ik! Misschien is dat het probleem wel van die hoge ballen
Op maandag 20 januari 2003 19:11 schreef Magneet het volgende:
* Magneet geeft er een aantal voor op 2meter7airraid heb jij je excel sheet al aangepast op de nieuwe nummers e.d.?
Iets lager Magneet, mijn beenspieren zijn nog niet alles na dat avontuurtje met die griekse...uuuhhh..... massagesalon.
quote:Hum hum, ik heb het griekse voetbal van dichtbij gevolgd en mbt de komende tegenstander kan ik vanuit mijn notitieboekje het volgende opmerken:
Op maandag 20 januari 2003 17:28 schreef portier het volgende:
Tot slot nog een klein overzicht van de wedstrijden die FC FOK! nog zal spelen in Griekenland.
Het schema is enigzinds verandert door aandringen van portier. Hij meende dat door meer te spelen en ook op trainingen oefenpotjes te spelen men meer "op intuïtie speelt in plaats van inzicht". Hierdoor zal FC FOK! verder kunnen groeien.21 januari Pannekoekios
24 januari POAK Salmonella
27 januari Airs Kavala (amateurs)----------------------------------------
Tot zoverre genoteerd uit mijn aantekeningenboekje.
* Bar_the_Grey schiet vol overtuiging een adidas Socrates bal met enorme vaart van wel 120 km/h over de muur....maar ook de goal en zucht eens om daarna richting de struiken te begeven om de bal op te halen
Hij ziet de opstelling en
ziet tot zijn verbazing dat die bankzitter is, maar denkt bij zichzelf het is maar vriendschappelijk en traint "vrolijk" verder.
1-0 FANATIC
2-0 kasper
2-1 Bartoli
2-2 Jelminhio
2-3 Jelminiho
3-3 Bar_The_Grey
3-4 Magneet
Team1: GizartFRL, Bar_The_Grey, Karrel_Laaglawaai, 2meter3, FANATIC, Molz, Natrox, Forever, kasper
Team2: Marcel067, Magneet, Sitethief, portier, Bartoli, Atrimar, Buurvrouw_Rietman, joda, Jelminhio
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 20-01-2003 19:43]
quote:
Vermiste FC Fok!-speler gevonden in stadion OlympiakotsGriekenland, 20 januari 2003 - Van een verslaggever
Fanatic, de vermiste proefspeler van FC Fok!, is na een afwezigheid van ruim twee dagen weer terecht. Bij toeval werd de linkermiddenvelder gevonden in het ballenhok in het Olympiakots-stadion.De FC van het FOK!eiland is momenteel op trainingskamp in Griekenland, alwaar men naast de gebruikelijke trainingen een aantal oefenwedstrijden afwerkt tegen plaatselijke top- en amateurclubs. 18 januari j.l. stond de oefenwedstrijd tegen het gerenomeerde Olympiakots op het programma. Deze wedstrijd werd met 0-0 gelijkgespeeld, maar de rechtshalf van Olympiakots was niet te spreken over het spel van zijn directe tegenstander. Fanatic speelde hem namelijk gedurende de gehele wedstrijd dol en Pavlos Passachidis besloot na de wedstrijd wraak te nemen. Op weg naar de spelersbus die FC Fok! terug zou brengen naar het hotel werd Fanatic gekidnapt door Passachidis, waarna de Griek hem opsloot in het ballenhok. Hier heeft Fanatic gedurende twee dagen vastgezeten, met slechts een handjevol eten en drinken. Wél had hij de beschikking over honderden ballen, zodat zijn techniek na deze opsluiting alleen maar kan zijn verbeterd.
Bij toeval werd Fanatic gevonden door de 92-jarige terreinknecht van Olympiakots. Deze brave (enigszins demente) man snapte niet wat Fanatic in het ballenhok deed, vermoedde dat het een inbreker was en schopte de FOK!eilander zonder pardon het stadion uit. Fanatic wist al joggende het hotel van FC Fok! te bereiken, alwaar hij de pers te woord stond. "In de afgelopen twee dagen heb ik me erg eenzaam gevoeld, maar door de aanwezigheid van honderden ballen heb ik me gelukkig kunnen vermaken met wat hooghouden. Ik heb zelfs een nieuwe persoonlijk record kunnen vestigen! Het kostte me wel een hele nacht hooghouden, waardoor ik momenteel een beetje last van slaaptekort heb. Ik ga daarom nu snel naar bed om zo fit mogelijk te zijn voor het duel met Pannekoekios dat morgen op het programma staat. Ik wil nog wel even melden dat me het meest pijn doet dat mijn medespelers mijn afwezigheid helemaal niet hebben opgemerkt", aldus een wat vermoeide Fanatic.
quote:Het is toch wat ik zeg dat die nieuwkomers ook een kans moeten krijgen.
Op maandag 20 januari 2003 19:33 schreef Magneet het volgende:
bartoli : daar is het een trainingskamp voor we moeten alle varianten proberen
Tijd voor wat voetbalhumor
* Atrimar loopt naar de kleedlokalen en strooit bij iedereen een zakje jeukpoeder in de klaarliggende sokken
quote:* AirRaid die toevallig op te pot zat te knetteren hoort Atrimar lachen en mompelen in zichzelf
Op maandag 20 januari 2003 19:47 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar loopt naar de kleedlokalen en strooit bij iedereen een zakje jeukpoeder in de klaarliggende sokken
quote:Grappig...
Op maandag 20 januari 2003 19:39 schreef AirRaid het volgende:
1-0 FANATIC
Maar welkom terug FANATIC, ik zat al te denken...
Ben blij dat ik in de basis sta, khoop dat we deze keer lekker spelen en dat ik voor wat mooie momenten kan zorgen. Kheb het gevoel dat ik mn draai hier behoorlijk gevonden heb en als dat zo blijft dan zal ik morgen zeker net zo goed spelen als ik bij mn vorige club deed!
quote:als trainer heb ik het ook zo druk, ik bied je mijn excuses aan in de vorm van een levenslangegratiseteninsnacbardebitterbalkaart
Op maandag 20 januari 2003 19:42 schreef FANATIC het volgende:[Ik wil nog wel even melden dat me het meest pijn doet dat mijn medespelers mijn afwezigheid helemaal niet hebben opgemerkt", aldus een wat vermoeide Fanatic
quote:Ach wat een ontroerend verhaal iemand die zich laat wegschoppen door een man van 92.
Op maandag 20 januari 2003 19:42 schreef FANATIC het volgende:[..]
quote:* Bar_the_Grey heeft een brede glimlach op zijn gezicht tijdens het oefenen van vrije trappen, omdat in het oefenpartijtje hij zijn directe tegenstander Joda van scoren wist af te houden(behalve die ene prachtige assist die Joda gaf op de 3-4) en hij warempel zelf met een prachtig afstandschot onderkant paal de 3-3 voor zijn rekening nam
Op maandag 20 januari 2003 19:39 schreef AirRaid het volgende:
uitslag van partijte:
Team1-Team2 3-43-3 Bar_The_Grey
Team1: GizartFRL, Bar_The_Grey, Karrel_Laaglawaai, 2meter3, FANATIC, Molz, Natrox, Forever, kasperTeam2: Marcel067, Magneet, Sitethief, portier, Bartoli, Atrimar, Buurvrouw_Rietman, joda, Jelminhio
quote:
Op maandag 20 januari 2003 20:03 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
* Bar_the_Grey heeft een brede glimlach op zijn gezicht tijdens het oefenen van vrije trappen, omdat in het oefenpartijtje hij zijn directe tegenstander Joda van scoren wist af te houden(behalve die ene prachtige assist die Joda gaf op de 3-4) en hij warempel zelf met een prachtig afstandschot onderkant paal de 3-3 voor zijn rekening nam
quote:
Op maandag 20 januari 2003 20:15 schreef Magneet het volgende:
als je hem rechtopzet is het een paal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |