Kasper in het midden
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:46 schreef Magneet het volgende:
nee hebben we niet maar wij zijn zo goed dat we niet hoeven te zoeken ze komen vanzelf wel weer naar ons toe
quote:Bartoli komt ook naar trainingsveld en pakt zijn shirtje met rugnummer 9 en gaat aan de warming-up beginnen. Na de warming-up gaat die mee een balletje trappen.
Op maandag 20 januari 2003 15:52 schreef AirRaid het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:waarom ben ik altijd de lul?
Op maandag 20 januari 2003 15:18 schreef Magneet het volgende:
mmmmmm Joda in het midden aub, ik weet dat je het niet leuk vind maar iemand moet toch beginnen
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:39 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar schiet de bal hard via Kasper in Joda's voeten.Kasper in het midden
quote:daarom
Op maandag 20 januari 2003 16:29 schreef joda het volgende:[..]
waarom ben ik altijd de lul?
quote:Tjsa, misschien zou je je eens wat socialer op moeten stellen.
Op maandag 20 januari 2003 16:29 schreef joda het volgende:[..]
waarom ben ik altijd een lul?
* Kasper maakt van de verwarring gebruik en pakt de bal van joda af
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:36 schreef kasper het volgende:[..]
Tsja, ik zou me eens wat socialer op moeten stellen
* Kasper gaat naar de kleedkamer en daar een potje zitten huilen
* portier heeft even snel wat gegeten en gaat weer verder spelen
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:10 schreef portier het volgende:
Bar: samen vrije trappen oefenen?
quote:strak plan, misschien kunnen we voor alle spelers een beetje van plaats verwisselen tijdens dit trainingskamp zodat we weten wta ze kunnen naast hun vaste plaats
Op maandag 20 januari 2003 16:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* Karrel_Laaglawaai Gaat bij Magneet en Airraid staan om over de aanstaande wedstrijd te praten
Misschien is het een idee om alle Natrox, Portier, Fanatic en zelfs Kasper de volgende wedstrijd 90 minuten er in te zetten. Dan kunnen we zien hoe ze het een hele wedstrijd volhouden.
----------------------------------------
Spelers en trainers van FC FOK! tevreden over trainingskamp Griekenland
Athene - 20 januari 2003
Van één van onze verslaggevers.
Alhoewel het trainingskamp nog niet ten einde is, kunnen de spelers en trainers al melden dat dit trainingskamp een zeer geslaagd uitje was. De spelers waren toe aan een pauze en komen in het zonnige zuiden volledig tot rust. Eerdere berichtgevingen dat het zelfs TE gezellig zou zijn is reeds verworpen door trainer en spelers.
Het team heeft na een rustige start de smaak te pakken. Er wordt de hele dag vollop getraind en de belangstelling was enorm. Doordat de spelers erg afgeleid werden door het massaal toegestroomde publiek, is besloten om het trainingsveld af te scheiden, zodat de spelers in alle rust verder kunnen trainen. Vooral Kasper (de nieuwe spits van FC FOK!) zou zich tijdens de trainingen meer met het (vrouwelijke) publiek bezighouden dan met het voetbal.
Andere nieuwe spelers van FC FOK! die zich op het trainingskamp moeten bewijzen zijn Natrox, FANATIC en portier. De drie nieuwe middenvelders moeten vechten om een basisplaats, maar duidelijk is al dat iedereen het elkaar gunt. Vandaag werd bekend dat portier zich bewezen heeft om ook prima inzetbaar te zijn als linksback. Dit is gunstig, want hierdoor heeft het team een grotere buffer, mochten er veel spelers uitvallen.
Ander nieuws wat vandaag bekend gemaakt werd is dat er weer een nieuwe speler zich gemeld heeft bij de poorten van het trainingskamp. Het zou gaan om Bar_the_Grey. De oud-profvoetballer is inzetbaar over de gehele linkervleugel, maar met als kanttekening dat zijn hoge leeftijd hem parten kan spelen. Of hij een hele wedstrijd kan spelen is vrijwel uitgesloten, dat heeft hij zelf al aangegeven. "In mijn vroegere dagen als voetbaltalent kon ik de gehele linkerkant bestrijken, maar helaas heeft de factor tijd me ingehaald en ben ik niet in zo'n goede conditie. Dessalniettemin zou ik perfect kunnen fungeren als linksback of linker centrale verdediger gedurende 1 helft waarna mijn energie verbruikt zal zijn. "
Inmiddels is hij in de selectie opgenomen, maar onduidelijk is nog in welke vorm hij verkeerd en of hij inzetbaar is in de wedstrijden van FC FOK!
Tot slot nog een klein overzicht van de wedstrijden die FC FOK! nog zal spelen in Griekenland.
Het schema is enigzinds verandert door aandringen van portier. Hij meende dat door meer te spelen en ook op trainingen oefenpotjes te spelen men meer "op intuïtie speelt in plaats van inzicht". Hierdoor zal FC FOK! verder kunnen groeien.
21 januari Pannekoekios
24 januari POAK Salmonella
27 januari Airs Kavala (amateurs)
----------------------------------------
quote:Zeker een pittig programma! Maar ik kijk er wel naar uit! Zou lekker zijn als ik wat goaltjes mee zou kunnen pikken in die wedstrijden! Moet me tenslotte nog meer gaan bewijzen!
Op maandag 20 januari 2003 17:59 schreef Jelminho het volgende:
Pittig programma..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |