abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2003 @ 15:39:36 #151
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8007182
* Bar_the_Grey besluit niet langer te wachten en pakt de adidas socrates en schiet deze richting portier
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_8007183
* Atrimar schiet de bal hard via Kasper in Joda's voeten.

Kasper in het midden

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 20 januari 2003 @ 15:44:42 #153
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8007297
* Bar_the_Grey vraagt tussen de rondo door of fc Fok al scouts in de gelederen heeft?
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 20 januari 2003 @ 15:46:46 #154
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_8007354
we hebben spelers te over dus die hebben we niet eens nodig
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 20 januari 2003 @ 15:46:48 #155
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8007356
nee hebben we niet maar wij zijn zo goed dat we niet hoeven te zoeken ze komen vanzelf wel weer naar ons toe
pi_8007458
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:46 schreef Magneet het volgende:
nee hebben we niet maar wij zijn zo goed dat we niet hoeven te zoeken ze komen vanzelf wel weer naar ons toe
pi_8008016
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:52 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Bartoli komt ook naar trainingsveld en pakt zijn shirtje met rugnummer 9 en gaat aan de warming-up beginnen. Na de warming-up gaat die mee een balletje trappen.
pi_8008093
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:18 schreef Magneet het volgende:
mmmmmm Joda in het midden aub, ik weet dat je het niet leuk vind maar iemand moet toch beginnen
waarom ben ik altijd de lul?
pi_8008129
quote:
Op maandag 20 januari 2003 15:39 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar schiet de bal hard via Kasper in Joda's voeten.

Kasper in het midden

maandag 20 januari 2003 @ 16:34:46 #160
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8008205
maar wie observeerd de toekomstige tegenstanders dan? als je geen scouts hebt? Ik wil anders best part time gaan scouten
pi_8008209
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:29 schreef joda het volgende:

[..]

waarom ben ik altijd de lul?

daarom
  maandag 20 januari 2003 @ 16:36:37 #162
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_8008232
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:29 schreef joda het volgende:

[..]

waarom ben ik altijd een lul?

Tjsa, misschien zou je je eens wat socialer op moeten stellen.

* Kasper maakt van de verwarring gebruik en pakt de bal van joda af

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 20 januari 2003 @ 16:41:09 #163
20641 portier
pi_8008327
* portier gaat even iets te eten pakken, sta al vanaf vanmiddag vroeg te trainen zonder te lunchen.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_8008393
* Karrel_Laaglawaai Gaat bij Magneet en Airraid staan om over de aanstaande wedstrijd te praten
Misschien is het een idee om alle Natrox, Portier, Fanatic en zelfs Kasper de volgende wedstrijd 90 minuten er in te zetten. Dan kunnen we zien hoe ze het een hele wedstrijd volhouden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_8008486
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:36 schreef kasper het volgende:

[..]

Tsja, ik zou me eens wat socialer op moeten stellen

* Kasper gaat naar de kleedkamer en daar een potje zitten huilen

maandag 20 januari 2003 @ 16:56:22 #166
20641 portier
pi_8008600

* portier heeft even snel wat gegeten en gaat weer verder spelen

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8008758
* joda pakt een bal en vraagt aan kasper offie mee wil oefenen

Peace?

maandag 20 januari 2003 @ 17:06:21 #168
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8008793
* Bar_the_Grey pakt een zak vol adidas socratessen en legt de ballen op een rij, daarna wordt er een dummie muur neergezet
  maandag 20 januari 2003 @ 17:10:20 #169
20641 portier
pi_8008861
Bar: samen vrije trappen oefenen?
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 20 januari 2003 @ 17:13:58 #170
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8008921
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:10 schreef portier het volgende:
Bar: samen vrije trappen oefenen?
  maandag 20 januari 2003 @ 17:26:21 #171
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8009123
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* Karrel_Laaglawaai Gaat bij Magneet en Airraid staan om over de aanstaande wedstrijd te praten
Misschien is het een idee om alle Natrox, Portier, Fanatic en zelfs Kasper de volgende wedstrijd 90 minuten er in te zetten. Dan kunnen we zien hoe ze het een hele wedstrijd volhouden.
strak plan, misschien kunnen we voor alle spelers een beetje van plaats verwisselen tijdens dit trainingskamp zodat we weten wta ze kunnen naast hun vaste plaats
  maandag 20 januari 2003 @ 17:28:24 #172
20641 portier
pi_8009163
Kheb nog een artikeltje gevonden in de Algemeen Dagkrant:

----------------------------------------

Spelers en trainers van FC FOK! tevreden over trainingskamp Griekenland

Athene - 20 januari 2003
Van één van onze verslaggevers.

Alhoewel het trainingskamp nog niet ten einde is, kunnen de spelers en trainers al melden dat dit trainingskamp een zeer geslaagd uitje was. De spelers waren toe aan een pauze en komen in het zonnige zuiden volledig tot rust. Eerdere berichtgevingen dat het zelfs TE gezellig zou zijn is reeds verworpen door trainer en spelers.

Het team heeft na een rustige start de smaak te pakken. Er wordt de hele dag vollop getraind en de belangstelling was enorm. Doordat de spelers erg afgeleid werden door het massaal toegestroomde publiek, is besloten om het trainingsveld af te scheiden, zodat de spelers in alle rust verder kunnen trainen. Vooral Kasper (de nieuwe spits van FC FOK!) zou zich tijdens de trainingen meer met het (vrouwelijke) publiek bezighouden dan met het voetbal.

Andere nieuwe spelers van FC FOK! die zich op het trainingskamp moeten bewijzen zijn Natrox, FANATIC en portier. De drie nieuwe middenvelders moeten vechten om een basisplaats, maar duidelijk is al dat iedereen het elkaar gunt. Vandaag werd bekend dat portier zich bewezen heeft om ook prima inzetbaar te zijn als linksback. Dit is gunstig, want hierdoor heeft het team een grotere buffer, mochten er veel spelers uitvallen.

Ander nieuws wat vandaag bekend gemaakt werd is dat er weer een nieuwe speler zich gemeld heeft bij de poorten van het trainingskamp. Het zou gaan om Bar_the_Grey. De oud-profvoetballer is inzetbaar over de gehele linkervleugel, maar met als kanttekening dat zijn hoge leeftijd hem parten kan spelen. Of hij een hele wedstrijd kan spelen is vrijwel uitgesloten, dat heeft hij zelf al aangegeven. "In mijn vroegere dagen als voetbaltalent kon ik de gehele linkerkant bestrijken, maar helaas heeft de factor tijd me ingehaald en ben ik niet in zo'n goede conditie. Dessalniettemin zou ik perfect kunnen fungeren als linksback of linker centrale verdediger gedurende 1 helft waarna mijn energie verbruikt zal zijn. "
Inmiddels is hij in de selectie opgenomen, maar onduidelijk is nog in welke vorm hij verkeerd en of hij inzetbaar is in de wedstrijden van FC FOK!

Tot slot nog een klein overzicht van de wedstrijden die FC FOK! nog zal spelen in Griekenland.
Het schema is enigzinds verandert door aandringen van portier. Hij meende dat door meer te spelen en ook op trainingen oefenpotjes te spelen men meer "op intuïtie speelt in plaats van inzicht". Hierdoor zal FC FOK! verder kunnen groeien.

21 januari Pannekoekios
24 januari POAK Salmonella
27 januari Airs Kavala (amateurs)

----------------------------------------

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_8009804
Pittig programma..
Forza SCH.
pi_8010377
Zeker pittig programma maar we kunnen wel van ze winnen
pi_8010393
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:59 schreef Jelminho het volgende:
Pittig programma..
Zeker een pittig programma! Maar ik kijk er wel naar uit! Zou lekker zijn als ik wat goaltjes mee zou kunnen pikken in die wedstrijden! Moet me tenslotte nog meer gaan bewijzen!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')