abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:58:11 #176
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193431450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:54 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Hij moet nadenken over zijn reactie zonder dat VVD zetels verliest in de peilingen.
nee dan wahct je er mee tot dat straks heel nederland al weer buiten is en zich totaal afkeer tegen het beleid heb ...

Met dit soort dingen heb je een minister nodig die daadkrachtig optreed , mijn zijn al "bang" en zijn al heel onzeker en beangstig .. en tel daarbij nu dus ook nog eens de woede op die het te weegbrengt

je zou gisteren ochend nog een boete van 490 euro hebben gehad , of je Cafe mocht nog niet open omdat de afstand niet gegarandeerd kon worden , en dan zie je een paar uur later deze beelden vanuit Amsterdam

kan je verzekeren dat je dit echt geen fijn gevoel geef
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193431571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben niet snel iemand die mensen beticht van onoprechtheid, maar bij Halsema straalt de schijnheiligheid en partijdigheid zo van haar gezicht af dat ik me daar echt over kan opwinden.

Met een uitgestreken smoel doen alsof je heel betrokken en meelevend met iedereen bent, maar ondertussen gewoon een dikke middelvinger naar Nederland uitsteken. Dat is wat zij doet.
Eens. Misselijkmakende linkse achterbakse dame is Halsema. En dan de verklaring - enerzijds heeft ze uur tot uur contact gehad met de politie. Aan de andere kant niet verwacht dat het zo groot zou worden.

Dat laatste is een fout opzich en reden tot ontslag.
Love is in the air!
pi_193431697
Huh?
Vermoord de nederlandse politie hier dan ook af en toe een neger?
pi_193431927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:08 schreef -0- het volgende:
Lekkere links-rechts discussie van maken hier. Heeft ee niks mee te maken, dit is gewoon een enorme faal van Halsema. Ik zie genoeg linkse en (potentiële) groen links stemmers die dit ook een schande vinden

Mensen die hun familie maanden niet hebben gezien, omdat een van de twee in een instelling woont, of juist omdat iemand zich met gevaar voor eigen leven kapot heeft gewerkt in de zorg. Daar zitten veel potentiële groen links stemmers tussen die vandaag gewoon een dikke middelvinger hebben gekregen van Halsema.

En ook onder al die mensen die hun baan kwijt zijn, die hun onderneming om hebben zien vallen, of vaders die de geboorte van hun kind niet live mee mochten maken, nabestaanden die geen fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen van hun geliefde. Of gewoon mensen die maandenlang hun leven op een laag pitje hebben gezet om andere groepen te steunen. Al die mensen zijn door Halsema vandaag afgeserveerd als minder belangrijk.
Dit heeft alles te maken met links. Halsema neemt al haar beslissingen op basis van politieke belangen ipv algemeen belang. Het handhaven van gezichtsbedekking weigerde ze ook te doen, puur omdat dat haar linkse achterban dat niet leuk zou vinden. Zo zijn er nog 100 andere voorbeelden waar Halsema puur obv haar GroenLinkse agenda besluiten neemt.

Als het hier om een demonstratie ging tegen immigratie oid dan had Halsema dit plein binnen 1 minuut schoongeveegd met waterkanonnen.

Dit was puur een politiek besluit van Halsema om haar achterban te pleasen, en daarmee is het onderwerp letterlijk linkse politiek.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:49:25 #180
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193432064
Ik begrijp uitstekend waarom Halsema niet durfde in te grijpen, het geeft wel duidelijk weer hoe erg men zich hier in een wurggreep laat nemen door de agressie van de racisme club.

Ik denk dat heel veel van de deelnemers gewoon mensen zijn die dachten er lekker op uit te kunnen, na maanden niks mogen vanwege corona.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 2 juni 2020 @ 10:00:44 #181
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_193432236
De vraag is waarom is een betoging tegen racisme, ontsproten uit de moord op een zwarte man aan de andere kant van de plas, belangrijker dan de corona maatregelen?

Ik bedoel maar, het is oprecht een ernstige gebeurtenis maar het is totaal niet van toepassing op Nederland, dus wat is de relevantie hier? En waarom worden andere mensen zonder poespas op de bon geslingerd, en als het een demonstratie is die in mevrouw Halsema's politiek past niet?

Ze wekt erg de indruk dat het niets te maken had met de hoeveelheid mensen aanwezig, maar slechts met het onderwerp van de demonstratie. Dat maakt dit een politieke beslissing die niet in lijn is met hoe een burgemeester dient om te gaan met het al dan niet toe laten van demonstraties.

Enige juiste oplossing lijkt me in dit geval dat ze ontslag neemt. Daarmee zou ze onderkennen dat ze gewoon incompetent is, in plaats van een burgemeester voor wie in haar politieke straatje past. Wat ik als erg pijnlijk zou ervaren als ik burgemeester was.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_193432587
Ik zou het ook door laten gaan anders krijg je misschien rellen net als in Amerika en dat wil je niet als burgemeester. Mensen hebben zelf ook hun verantwoordelijkheid. Ik zou wel de Dam op een bepaald moment afsluiten als blijkt dat er steeds meer mensen komen. Dat lijkt me niet zo moeilijk en voor de demonstranten te accepteren.

Alleen ze is er zelf tussen gaan staan lees ik, zonder mondkap en niet op anderhalve meter. Dan word je ongeloofwaardig. Dan blijkt dat je op alle gebieden gewoon geen afstand kunt nemen en dat moet je wel kunnen als burgemeester.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 10:24:28 #183
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_193432639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:21 schreef Mondkapje het volgende:
Ik zou het ook door laten gaan anders krijg je rellen net als in Amerika en dat wil je niet als burgemeester. Mensen hebben zelf ook hun verantwoordelijkheid. Ik zou wel de Dam op een bepaald moment afsluiten als blijkt dat er steeds meer mensen komen. Dat lijkt me niet zo moeilijk en voor de demonstranten te accepteren.

Alleen ze is er zelf tussen gaan staan lees ik, zonder mondkap en niet op anderhalve meter. Dan word je ongeloofwaardig. Dan blijkt dat je op alle gebieden gewoon geen afstand kunt nemen en dat moet je wel kunnen als burgemeester.
Daar zou geen enkele reden voor zijn, en terecht leiden tot repressief optreden. Rellen omdat een man in Amerika vermoord is? Please...

Jammer dat Amsterdamse politici een stel pussies zijn.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 2 juni 2020 @ 10:26:10 #184
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193432675
En waarom gaf ze het stokje niet over als het voor haar onhoudbaar was .. genoeg andere mensen om haar heen die wel besluitvaardig zijn en de verantwoording kunnen en willen nemen ..

Dit hele gedoe had nooit los mogen gaan en of mogen plaats vinden ..
je weet dat er al veel mensen naar buiten gaan ivm het openen van de cafe's .. dna ga je niet nog even zorgen dat er een extra toestroom komt voor een protest , zeker niet om dat vele tourisen en andere mensen ook hun kans zagen weer even naar Amsterdam te gaan ..

als de ochend goed de nieuwsberichten en sociaal media had gelezen had ze kunnen zien dat dit geen 300 mensen waren die er aan mee zouden doen .. overal waren al meer dan 1000 mensne die gehoorgaven dat ze zouden gaan ..

dan is er maar 1 goed besluit , is de hele zooi afzetten en gecontroleerd verspeiden en "dan bedoel ik niet de Corona " en de mensne rustig weg te sturen , ik begrijp niet dat zij maar volblijft houden dat het alleen met geweld opte lossen was ...
die hele groep was zo mak als een schaap , ik heb geen luide geschreeuw gehoort of wat
ze stonden erbij en kijken maar wat om hun heen , het was belangrijker om Selfies te maken dat je er bij bent dan waar het hele protest over gaat

zo kwam heb bij mij over , je ziet overal foto's op Sociaal media komen van mensen die zich zelf belangrijker vinden dan een andere in bescherming nemen tegen de corona
ik snap niet dat er niet 1 van die 5000 mensen er aan gedahct heb dit kan nooit goed gaan we gaan hier wat aan doen ...... nee pak je smartphone en selfies maken -O- -O-

wees er trots op het kan misschien nu wel een van je laatste selfies zijn
dan kunnen ze die foto mooi op je kist zetten , met andere woorden kijk ik was erbij maar helaas ben ik er nu geweest
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193432889
Punt is dat mensen niet geloven dat het gevaarlijk is om in deze tijd, hoeveel opnames gisteren? 8? in de open lucht bij elkaar te staan. Vooral als je niet tot de risicogroep behoort.

Dit gaat ook echt niet tot een uitbraak leiden. Het wordt tijd alle maatregelen af te schalen. Zodra het virus weer de kop opsteekt kun je maatregelen zo weer invoeren. Kijk nu eerst maar eens naar de slachthuizen e.d. waar bewezen is dat er corona heerst.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:16:37 #186
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:08 schreef -0- het volgende:
Lekkere links-rechts discussie van maken hier. Heeft ee niks mee te maken, dit is gewoon een enorme faal van Halsema. Ik zie genoeg linkse en (potentiële) groen links stemmers die dit ook een schande vinden

Mensen die hun familie maanden niet hebben gezien, omdat een van de twee in een instelling woont, of juist omdat iemand zich met gevaar voor eigen leven kapot heeft gewerkt in de zorg. Daar zitten veel potentiële groen links stemmers tussen die vandaag gewoon een dikke middelvinger hebben gekregen van Halsema.

En ook onder al die mensen die hun baan kwijt zijn, die hun onderneming om hebben zien vallen, of vaders die de geboorte van hun kind niet live mee mochten maken, nabestaanden die geen fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen van hun geliefde. Of gewoon mensen die maandenlang hun leven op een laag pitje hebben gezet om andere groepen te steunen. Al die mensen zijn door Halsema vandaag afgeserveerd als minder belangrijk.
Spijker op z'n kop.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:17:31 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433427
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:37 schreef mschol het volgende:

[..]

vast..

maar halsema had geen juridische grond om die 1,5m te forceren (geen wet immers, een noodmaatregel), demonstratierecht is in een wet vast gelegd, volgens mij ligt daar het probleem.
Maar hadden ze dat de dag ervoor in Den Haag en al die andere keren dat ze mensen bekeurden of afvoerden dan wel?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193433516
De terrassen ook maar weer op normaal niveau zonder 1,5m. Zet je op elk tafeltje een bordje 'Black Lives Matter' en het is opeens verantwoord. Corona houdt verder geen rekening met huidskleur maar goed.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:26:52 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:41 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Dit heeft alles te maken met links. Halsema neemt al haar beslissingen op basis van politieke belangen ipv algemeen belang. Het handhaven van gezichtsbedekking weigerde ze ook te doen, puur omdat dat haar linkse achterban dat niet leuk zou vinden. Zo zijn er nog 100 andere voorbeelden waar Halsema puur obv haar GroenLinkse agenda besluiten neemt.

Als het hier om een demonstratie ging tegen immigratie oid dan had Halsema dit plein binnen 1 minuut schoongeveegd met waterkanonnen.

Dit was puur een politiek besluit van Halsema om haar achterban te pleasen, en daarmee is het onderwerp letterlijk linkse politiek.
Ja, precies.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:27:45 #190
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433589
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Daar zou geen enkele reden voor zijn, en terecht leiden tot repressief optreden. Rellen omdat een man in Amerika vermoord is? Please...

Jammer dat Amsterdamse politici een stel pussies zijn.
En al zou je wel rellen krijgen... betekent dat dat dreigen met rellen voldoende is om je niet aan de regels te houden?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:28:58 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433601
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:23 schreef Apotheose het volgende:
De terrassen ook maar weer op normaal niveau zonder 1,5m. Zet je op elk tafeltje een bordje 'Black Lives Matter' en het is opeens verantwoord. Corona houdt verder geen rekening met huidskleur maar goed.
Dat klopt volgens mij niet helemaal; sterker nog, zwarte mensen hebben er volgens mij meer last van dan blanke.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193433619
Misschien kan ze dit stukje in haar nieuwe boek zetten, inclusief het wapengebruik van manlief.

Halsema :') :r :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193433650
Is dit soort falen niet een rechtvaardiging om haar uit haar ambt te zetten? Er zijn nu echt al redelijk wat incidenten met halalsema die niet door de beugel kunnen
pi_193433665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat klopt volgens mij niet helemaal; sterker nog, zwarte mensen hebben er volgens mij meer last van dan blanke.
ow.. Ironisch :+ :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:35:56 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ow.. Ironisch :+ :@
Ja, inderdaad. Maar hoe het ook zij, het kan een nieuwe brandhaard woorden. Hoop het niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:36:46 #196
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_193433718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:32 schreef Craptacular het volgende:
Is dit soort falen niet een rechtvaardiging om haar uit haar ambt te zetten? Er zijn nu echt al redelijk wat incidenten met halalsema die niet door de beugel kunnen
Waarom denk je dat? Amsterdam zit vol met gekkies, die stemmen op GL, SP, DENK en gelijkaardig. Die staan natuurlijk allemaal achter dit lafhartig optreden van de burgemeester.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:37:12 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_193433729
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:30 schreef TLC het volgende:
Misschien kan ze dit stukje in haar nieuwe boek zetten, inclusief het wapengebruik van manlief.

Halsema :') :r :r
Ja, wat een afgang.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:32 schreef Craptacular het volgende:
Is dit soort falen niet een rechtvaardiging om haar uit haar ambt te zetten? Er zijn nu echt al redelijk wat incidenten met halalsema die niet door de beugel kunnen
Wat mij betreft wel ja. Dit is gevaarzetting. En een belediging voor de rest van Nederland die zich wel aan de regels houdt en voor het deel dat zich er niet aan houdt voor zover ze zijn /worden beboet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_193433793
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 10:39 schreef Mondkapje het volgende:
Punt is dat mensen niet geloven dat het gevaarlijk is om in deze tijd, hoeveel opnames gisteren? 8? in de open lucht bij elkaar te staan. Vooral als je niet tot de risicogroep behoort.

Dit gaat ook echt niet tot een uitbraak leiden. Het wordt tijd alle maatregelen af te schalen. Zodra het virus weer de kop opsteekt kun je maatregelen zo weer invoeren. Kijk nu eerst maar eens naar de slachthuizen e.d. waar bewezen is dat er corona heerst.
Ik denk het ook niet dat het zal leiden tot meer gevallen, maar dat is het punt niet. Dit is niet volgens rivm richtlijnen die we ALLEMAAL dienen te hanteren. Of je het er mee eens bent of niet. Het is niet zo dat als ik nu met 50 man op een terras ga zitten dat Ik er mee weg kom door te zeggen, hey maar we zitten in de buitenlucht. Ik ben het er mee eens dat er minder gevaar op besmetting is, maar het zijn niet de regels.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:42:35 #199
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_193433833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:40 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Ikmdenk het ook niet, maar dat is het punt niet. Dit is niet volgens rivm richtlijnen die we ALLEMAAL dienen te hanteren. Of je het er mee eens bent of niet. Het is niet zo dat als ik nu met 50 man in een kroeg ga zitten dat Ik er mee weg kom.
Je begrijpt het niet he! De dood van een zwarte man in de VS is belangrijker dan het welzijn van de inwoners van Nederland. Dat tuig dat de regels overtreed in cafés krijgt uiteraard wel een dikke boete aangesmeerd.

- Femke
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_193433860
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet he! De dood van een zwarte man in de VS is belangrijker dan het welzijn van de inwoners van Nederland. Dat tuig dat de regels overtreed in cafés krijgt uiteraard wel een dikke boete aangesmeerd.

- Femke
Alles moet wijken voor Femke haar agenda
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')