abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juni 2020 @ 21:55:31 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193426187
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

En jij bent onder de indruk dat dat in de VS een stuk minder is dan hier? :')
Hoe kom je hierbij?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:56:31 #252
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193426207
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja, dat is de legale route. Waar ik op doel is dat er in de VS zoveel wapens rondzweven dat je bijna willekeurig iemand op straat kan aanspreken die je er wel zwart één kan verkopen, of iemand kent die dat kan.

Dat is hier in Nederland echt niet aan de orde. De criminele onderwereld zal vast wemelen van de wapens, maar een gemiddelde Nederlander heeft echt geen idee hoe hij aan een vuurwapen zou moeten komen. En daar valt een groot deel van het gespuis in Opsporing Verzocht ook onder. Die jochies hebben geen idee.

Ik denk dat de enige manier waarop ik illegaal aan een vuurwapen kan komen is door één of andere crimineel aan te spreken en zelfs als hij zou weten wie wapens verkoopt, dan lacht hij me keihard uit :')
Je moet inderdaad in dat wereldje zitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:56:47 #253
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193426216
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

Nou, met een AR-15 kun je toch ook vrij makkelijk een schoolklas omleggen.
Een Glock met wat extra magazijnen doet hetzelfde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 21:57:31 #254
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193426236
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik niet. Misschien kan jij uitleggen waarom je denkt dat het er veiliger op wordt wanneer meer mensen de beschikking hebben over (vuur)wapens?
Kijk maar naar Amerika, daar gaat het toch zo goed?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:58:24 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193426262
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja, dat is de legale route. Waar ik op doel is dat er in de VS zoveel wapens rondzweven dat je bijna willekeurig iemand op straat kan aanspreken die je er wel zwart één kan verkopen, of iemand kent die dat kan.

Dat is hier in Nederland echt niet aan de orde. De criminele onderwereld zal vast wemelen van de wapens, maar een gemiddelde Nederlander heeft echt geen idee hoe hij aan een vuurwapen zou moeten komen. En daar valt een groot deel van het gespuis in Opsporing Verzocht ook onder. Die jochies hebben geen idee.

Ik denk dat de enige manier waarop ik illegaal aan een vuurwapen kan komen is door één of andere crimineel aan te spreken en zelfs als hij zou weten wie wapens verkoopt, dan lacht hij me keihard uit :')
Ik zit zelf nou niet bepaald in het criminele circuit, maar ik weet wel vrij zeker dat ik vrij snel aan een wapen zou kunnen komen als ik dat echt wil.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:17 #256
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193426279
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja, dat is de legale route. Waar ik op doel is dat er in de VS zoveel wapens rondzweven dat je bijna willekeurig iemand op straat kan aanspreken die je er wel zwart één kan verkopen, of iemand kent die dat kan.

Dat is hier in Nederland echt niet aan de orde. De criminele onderwereld zal vast wemelen van de wapens, maar een gemiddelde Nederlander heeft echt geen idee hoe hij aan een vuurwapen zou moeten komen. En daar valt een groot deel van het gespuis in Opsporing Verzocht ook onder. Die jochies hebben geen idee.

Ik denk dat de enige manier waarop ik illegaal aan een vuurwapen kan komen is door één of andere crimineel aan te spreken en zelfs als hij zou weten wie wapens verkoopt, dan lacht hij me keihard uit :')
Sorry, maar denk je dat er bij de Mocro-oorlog suikerspinnen zijn uitgedeeld?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:23 #257
117098 Hathor
Effe niet
pi_193426282
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat de gemiddelde crimineel hier in Nederland te stupid is om aan een vuurwapen te komen, aangezien die dingen hier nergens te krijgen zijn. Op het moment dat het voor mij makkelijk wordt om aan een wapen te komen, dan wordt het voor Achmed de pizza overvaller nog veel makkelijker om aan een wapen te komen. Per saldo gaat alles er dus alleen maar op achteruit.

Ik verdedig mezelf liever tegen een mes dan tegen een 9mm. Van een mes kan je ten minste nog wegrennen.
Er zijn meer vuurwapens in de omloop in NL als jij denkt zie ik, en je onderschat de vindingrijkheid van de pizza overvaller ook nog eens een keer. Voor het geval je het gemist hebt, er zijn de laatste jaren nogal wat wild west taferelen geweest in de grote steden waarbij men elkaar onder vuur nam met Kalashnikovs, die je voor een grijpstuiver kan kopen in Bosnie of Kroatie, geen enkel probleem in deze tijd zonder grenscontroles. Je hoeft niet eens naar de Balkan, als je de juiste kanalen kent kan je ook gewoon je pipa op internet kopen. Als je er nu een wil, heb je het binnen enkele uren in huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 01-06-2020 22:06:33 ]
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193426283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja, dat is de legale route. Waar ik op doel is dat er in de VS zoveel wapens rondzweven dat je bijna willekeurig iemand op straat kan aanspreken die je er wel zwart één kan verkopen, of iemand kent die dat kan.

Dat is hier in Nederland echt niet aan de orde. De criminele onderwereld zal vast wemelen van de wapens, maar een gemiddelde Nederlander heeft echt geen idee hoe hij aan een vuurwapen zou moeten komen. En daar valt een groot deel van het gespuis in Opsporing Verzocht ook onder. Die jochies hebben geen idee.

Ik denk dat de enige manier waarop ik illegaal aan een vuurwapen kan komen is door één of andere crimineel aan te spreken en zelfs als hij zou weten wie wapens verkoopt, dan lacht hij me keihard uit :')
Sterker nog, de legale route is ook gewoon gunshows en dergelijke. Ik geloof best dat een concern als Wallmart een stukje stringenter is gezien de juridische aansprakelijkheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:45 #259
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193426286
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik niet. Misschien kan jij uitleggen waarom je denkt dat het er veiliger op wordt wanneer meer mensen de beschikking hebben over (vuur)wapens?
Als je weet dat iedereen bewapend kan zijn, zal je voorzichtiger handelen. De groep hyena's met hun messen tegen een onbewapend iemand is een gegarandeerd slachtoffer. Een bewapend persoon kan het leed voorkomen.

Het recht om jezelf te kunnen beschermen zou gigantisch zwaar moeten wegen. Mensen niet de mogelijkheid willen geven zichzelf te beschermen reduceert elk medeleven met slachtoffers waardeloos en walgelijk "virtue signaling".
  maandag 1 juni 2020 @ 21:59:48 #260
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193426290
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?
Nou, dat is een beetje de kern van de discussie, toch? Maakt het 2nd amendment een land nu veiliger of juist niet? (Ik geloof dat het antwoord wel een beetje een open deur is).
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 1 juni 2020 @ 22:00:31 #261
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193426307
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zit zelf nou niet bepaald in het criminele circuit, maar ik weet wel vrij zeker dat ik vrij snel aan een wapen zou kunnen komen als ik dat echt wil.
Nee je moet die connecties hebben. Ik zou een paar oude kennissen kunnen opbellen als ik er een wil. Ik zou anders ook niet weten hoe je aan eentje komt zonder opgelicht te worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:00:49 #262
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193426312
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een Glock met wat extra magazijnen doet hetzelfde.
Nou, is het maar mooi dat niet de helft van Nederland daar mee rondloopt, toch?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_193426339
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 19:35 schreef tfors het volgende:
Maar wat willen de protesteerders nou eigenlijk? Welke rechten zijn er die afro-amerikanen niet hebben die anderen wel hebben, ik snap het niet zo goed.. Willen ze soms dat de politie alleen nog maar mensen mag oppakken volgens bepaalde percentages of zo, van we hebben al 3 zwarten gearresteerd, dus we mogen vandaag nu alleen nog maar 1 aziaat en 5 witten??? Of hebben ze het over sociaal-economische zaken, dan heeft het toch niets met ras te maken? Of willen ze dat de politie extra, of precies even vriendelijk is tegen iedereen, hoe ga je dat meten, lijkt me dat de politie niet speciaal onvriendelijk is tegenover zwarten als die zich ook gewoon normaal gedragen, of wel?
Een politieagent in de VS kan quasi ongestraft doden, het volstaat dat hij zegt: "ik vreesde voor m'n leven." Heel af en toe wordt er één veroordeeld, als alle 12 juryleden het onmogelijk achten dat iemand in die positie voor z'n leven kon vrezen. Maar per veroordeelde worden 500 a 1000 vrijgesproken of niet eens aangeklaagd voor feiten die hier in Europa zonder twijfel een veroordeling zouden opleveren.
Dit is niet enkel een probleem voor de zwarte bevolking, maar voor iedereen. Met vreedzame betogingen zal er nooit iets veranderen, politici zullen die wetgeving pas aanpassen wanneer ze overtuigd zijn dat de kosten onaanvaardbaar hoog zijn. Dus laat ze rellen, hoe meer hoe beter.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193426343
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als je weet dat iedereen bewapend kan zijn, zal je voorzichtiger handelen. De groep hyena's met hun messen tegen een onbewapend iemand is een gegarandeerd slachtoffer. Een bewapend persoon kan het leed voorkomen.

Het recht om jezelf te kunnen beschermen zou gigantisch zwaar moeten wegen. Mensen niet de mogelijkheid willen geven zichzelf te beschermen reduceert elk medeleven met slachtoffers waardeloos en walgelijk "virtue signaling".
Klopt ja, je ziet wel dat de politie een stuk voorzichtiger handelt door mensen die een in hun ogen verdachte beweging maken maar gelijk af te knallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juni 2020 @ 22:02:32 #265
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193426348
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nou, is het maar mooi dat niet de helft van Nederland daar mee rondloopt, toch?
Ik vertrouw de helft van Nederland daar wel mee.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:02:51 #266
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193426356
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee je moet die connecties hebben. Ik zou een paar oude kennissen kunnen opbellen als ik er een wil. Ik zou anders ook niet weten hoe je aan eentje komt zonder opgelicht te worden.
Tuurlijk. Maar waar een wil is, is een weg.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nou, dat is een beetje de kern van de discussie, toch? Maakt het 2nd amendment een land nu veiliger of juist niet? (Ik geloof dat het antwoord wel een beetje een open deur is).
Daar ging die post van mij iig niet over.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193426369
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Sorry, maar denk je dat er bij de Mocro-oorlog suikerspinnen zijn uitgedeeld?
Dat is enkele ordes dieper in het criminele circuit dan waar een gemiddelde Nederlander ooit mee te maken zal krijgen. We hadden het over zelfverdediging tegen straatschoffies en dergelijke. Niet tegen de georganiseerde Marokkaanse maffia. Als die je dood willen ga je dood, zo simpel is het ook :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193426372
Tel je zegeningen.

  maandag 1 juni 2020 @ 22:03:51 #269
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193426376
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt ja, je ziet wel dat de politie een stuk voorzichtiger handelt door mensen die een in hun ogen verdachte beweging maken maar gelijk af te knallen.
Dan maar geen verdachte bewegingen maken. Of gewoon een niet-debiele neutrale houding aanmeten.
  maandag 1 juni 2020 @ 22:04:47 #270
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193426393
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:03 schreef wokkelfok het volgende:
Tel je zegeningen.

[ afbeelding ]
Die George Floyd was gewoon de laatste druppel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193426394
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:03 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan maar geen verdachte bewegingen maken. Of gewoon een niet-debiele neutrale houding aanmeten.
Klinkt allemaal heel schattig. Ik woon toch liever in een land waar een agent nog een beetje normaal tegen je kan doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 1 juni 2020 @ 22:05:27 #272
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193426402
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:02 schreef Ensiferum het volgende:

Ik vertrouw de helft van Nederland daar wel mee.
Nou, door het gegeven dat er in de VS (relatief) 21 keer zo veel mensen doodgaan door vuurwapens dan in Nederland, ben ik vrij sceptisch over jouw vertrouwen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 1 juni 2020 @ 22:05:35 #273
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193426404
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel schattig. Ik woon toch liever in een land waar een agent nog een beetje normaal tegen je kan doen.
Dat kan in de VS ook.
pi_193426406
quote:
Independent autopsy finds George Floyd died from 'asphyxiation from sustained pressure'

An independent autopsy found that George Floyd died of "asphyxia due to neck and back compression," contradicting an earlier examination by county officials.

The findings of the new autopsy were unveiled Monday by Floyd family lawyer Benjamin Crump at a briefing along with the doctors who performed the examination.

“Essentially, George died because he needed a breath. He needed a breath of air,” Crump said.

Allecia Wilson, one of the doctors hired to conduct the autopsy, said the “evidence is consistent with mechanical asphyxia as cause of death and homicide as the manner of death.”

Wilson conducted the autopsy with Michael Baden, the former chief medical examiner of New York City who conducted independent autopsies of Eric Garner and Michael Brown.

The doctors said it appeared Floyd had died at the scene where a Minneapolis police officer was seen on video kneeling on Floyd's neck for about eight minutes.

“For George Floyd, the ambulance was his hearse,” Crump said. “Beyond question, he would be alive today if not for the pressure applied to his neck by fired officer Derek Chauvin and the strain on his body from the two additional officers kneeling him in his back.”

The independent autopsy contrasts with an initial county autopsy last week that said there were no findings to support traumatic asphyxia or strangulation, according to The Associated Press.
https://thehill.com/homen(...)ation-from-sustained
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_193426407
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 22:03 schreef wokkelfok het volgende:
Tel je zegeningen.

[ afbeelding ]
Eens. VS hangt al jaren op de rand van een burgeroorlog. Ook dit zal wel weer met een sisser aflopen, maar het is een kwestie van tijd voor de boel echt explodeert in een langdurig conflict. De wapens zijn er aan beide kanten.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')