abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:44:58 #26
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_193564083
Nou, dat zag niemand aankomen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:44:44 #27
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193615944
Zijn de prijzen nog zoals het was of toch merkbaar duurder? (Biertje, Koffie, Thee, Cola, Chocomel)

Men wil af van die 1,5m en naar een smart-distancing... Gezond verstand afstand houden dus... feitelijk alsnog een weg met die 1,5m maatregel... :')
pi_194433394
quote:
Verplicht gegevens achterlaten bij horeca, sluiting van 14 dagen bij besmettingen

Bezoekers van horecagelegenheden moeten bij aankomst hun naam en contactgegevens laten registreren, zodat deze informatie gebruikt kan worden voor bron- en contactonderzoek. Als de GGD vaststelt dat er bij een horecagelegenheid meerdere besmettingen hebben plaatsgevonden, kan de zaak voor veertien dagen worden gesloten. Dat meldde minister-president Mark Rutte tijdens de persconferentie met minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) over het toenemende aantal coronabesmettingen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)smettingen~a522c506/
Is deze verplichting een goede maatregel of juist niet?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 6 augustus 2020 @ 19:55:04 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194433517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is deze verplichting een goede maatregel of juist niet?
Natuurlijk niet. Hartstikke willekeurig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_194433557
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is deze verplichting een goede maatregel of juist niet?
Het kan geen kwaad, maar ik denk niet dat het wat oplost. Veel te vrijblijvend.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194433590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Hartstikke willekeurig.
Wat bedoel je?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194433598
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is deze verplichting een goede maatregel of juist niet?
Ik heb niks te verbergen!!1!11!+!
pi_194433626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik heb niks te verbergen!!1!11!+!
Je moet jouw naam en contactgegevens achterlaten. Als je daar al moeite mee hebt, dan kan je maar beter geen gebruik maken van de horeca de komende maanden. En dat kan niet meer ook vanaf nu.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 6 augustus 2020 @ 20:03:57 #34
206731 Mortaxx
Doomer
pi_194433648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je moet jouw naam en contactgegevens achterlaten. Als je daar al moeite mee hebt, dan kan je maar beter geen gebruik maken van de horeca de komende maanden. En dat kan niet meer ook vanaf nu.
Gewoon wat verzinnen

Na paar dagen zullen meeste zaken ook gewoon een fake lijstje hebben liggen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:10:46 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194433741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Omdat je toko dichtgaat omdat de GGD vermoedt dat er mensen bij jou zijn besmet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_194433763
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gewoon wat verzinnen

Na paar dagen zullen meeste zaken ook gewoon een fake lijstje hebben liggen
L. Sanders | Meerdijk | 0612345678

Tafel voor 10 graag.
pi_194433791
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat je toko dichtgaat omdat de GGD vermoedt dat er mensen bij jou zijn besmet.
Dat is geen willekeur.
Er werden in dit subforum al voorbeelden gegeven van horecagelegenheden die regels overtraden of waaraan men meerdere besmettingen linkten en die meerdere keren met waarschuwingen en boetes wegkwamen.

Vanaf nu moeten dergelijke zaken verplicht gesloten worden en kan je met de contactgegevens van gasten achterhalen wie er mogelijk nog meer besmet zijn. Als die gasten niet een, zoals de user hierboven, valse naam en contactgegevens gegeven hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:22:20 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194433874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is geen willekeur.
Er werden in dit subforum al voorbeelden gegeven van horecagelegenheden die regels overtraden of waaraan men meerdere besmettingen linkten en die meerdere keren met waarschuwingen en boetes wegkwamen.

Vanaf nu moeten dergelijke zaken verplicht gesloten worden en kan je met de contactgegevens van gasten achterhalen wie er mogelijk nog meer besmet zijn. Als die gasten niet een, zoals de user hierboven, valse naam en contactgegevens gegeven hebben.
Dat is toch juist wel willekeur? Bij de gratie van jouw bezoekers en de grillen van de GGD kun je de deuren wel of niet sluiten. En als je geluk hebt blijf je buiten schot.

Sterker nog dat is de definitie van willekeur.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_194434098
Lekker neppe gegevens achterlaten met als gevolg dat er een oproep komt in de krant/internet om je te melden als je daar was op dat tijdstip. :') Krijgt de beste horeca man/vrouw ook nog schijt over zich heen omdat hij/zij de lijst niet goed heeft gehouden.


Goed bezig jongens, zo komen we wel van deze ellende af. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2020 20:40:10 ]
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:40:52 #40
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_194434118
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:43 schreef roos94 het volgende:

Het is chakotays topic

De hele essentie van Horeca is knus bij elkaar zitten, knus eten
In een ruimte die daarvoor gebouwd is.
Sfeer is te bepalend als je met een groep 1,5 meter van elkaar af moet zitten
of zelfs met je date of vriendin.
De hele romantiek en essentie van het "uit eten gaan" gaat hiermee verloren.

Als ik voor mezelf ga spreken zal ik de horeca niet bezoeken zolang deze 1,5 regel geldt
Geen café en geen restaurant waarbij ik dwangneurotisch ga letten op 1,5 meter
vooral kleinere café is dit absoluut ondenkbaar

Daarnaast verwacht ik dat de horeca hun prijzen gigantisch omhoog zullen gooien. Als ze dat niet doen, kunnen ze onmogelijk het hoofd boven water houden
ze zullen de steun van de overheid namelijk ook niet meer krijgen.
En dat is de reden, het is nergens echt gezellig meer, alleen nog een paar paartjes wanhoop op terrassen die de show ophouden is een trieste aanblik, de vrijheid is met succes aan banden gelegd
pi_194436008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is deze verplichting een goede maatregel of juist niet?
Ja horeca ondernemers kunnen niet zonder harde hand dat zag je met het rookverbod ook. Mooie groep ook om als voorbeeld te stellen als de teugels strakker aangetrokken moeten worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194436053
Als deze nieuwe maatregelen niet werken, dan komt er in risicogebieden ongetwijfeld een avondklok voor de horeca.
pi_194436085
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Lekker neppe gegevens achterlaten met als gevolg dat er een oproep komt in de krant/internet om je te melden als je daar was op dat tijdstip. :') Krijgt de beste horeca man/vrouw ook nog schijt over zich heen omdat hij/zij de lijst niet goed heeft gehouden.


Goed bezig jongens, zo komen we wel van deze ellende af. :')
tsja wie garandeert mij dat die gegevens later niet uitlekken of voor andere zaken wordt gebruikt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_194436266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:33 schreef gers het volgende:

[..]

tsja wie garandeert mij dat die gegevens later niet uitlekken of voor andere zaken wordt gebruikt.
je weet dat je adresgegevens gewoon openbaar op te vragen zijn
pi_194436282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:33 schreef gers het volgende:

[..]

tsja wie garandeert mij dat die gegevens later niet uitlekken of voor andere zaken wordt gebruikt.
Onze hele samenleving is gebaseerd op vertrouwen, vooral als je een ondernemen hebt. Anders kunnen we meteen beter het beleid van bijvoorbeeld China volgen.
pi_194437645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is deze verplichting een goede maatregel of juist niet?
Vandaag ga ik eten bij horeca X.
Volgende week voel ik me niet zo lekker en na testen blijkt dat ik corona heb.

Dan ga ik echt niet verlinken dat ik vandaag bij horeca X ben geweest.

Die kunnen de komende 3 jaar het zweet uit de naad werken om de klappen van de afgelopen maanden zijn gevallen.

Stel dat zo'n toko dicht zou moeten door mijn corona. Je wilt toch niet serieus op je geweten hebben dat die tent dan WEER dicht mag, 14 dagen inkomsten moet missen, personeel moet betalen wat daar werkt. Want dat personeel heeft ook een huis wat betaald moet worden, kinderen die eten moeten hebben.

Sorry dan ga ik echt de NSB'er niet uithangen. Ik laat me uberhaupt niet testen als ik snotter. Pas op het moment dat ik in het ziekenhuis zou belanden, dan is het daar tijd zat voor.

We jagen de heleevonomie, ons hele bestaan, met deze poppenkast, schijnvertoning, met zijn allen de afgrond in.

Mij niet gezien.
pi_194437930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 00:56 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Sorry dan ga ik echt de NSB'er niet uithangen. Ik laat me uberhaupt niet testen als ik snotter. Pas op het moment dat ik in het ziekenhuis zou belanden, dan is het daar tijd zat voor.

Mij niet gezien.
Want mensen aansteken is niet de nsber uithangen zeker?
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 02:24:59 #48
206731 Mortaxx
Doomer
pi_194437955
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:42 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je weet dat je adresgegevens gewoon openbaar op te vragen zijn
Dan hoef ik ze dus ook niet achter te laten!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_194438014
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:42 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je weet dat je adresgegevens gewoon openbaar op te vragen zijn
Openbaar? Dat lijkt me sterk. Als ik het adres van ene J. de Mol wil hebben ga ik die niet zomaar krijgen.

Ben benieuwd hoe vaak de persoon met 06-12345678 gebeld gaat worden de komende tijd om te horen dat hij/zij in quarantaine moet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194438026
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 00:56 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vandaag ga ik eten bij horeca X.
Volgende week voel ik me niet zo lekker en na testen blijkt dat ik corona heb.

Dan ga ik echt niet verlinken dat ik vandaag bij horeca X ben geweest.

Die kunnen de komende 3 jaar het zweet uit de naad werken om de klappen van de afgelopen maanden zijn gevallen.

Stel dat zo'n toko dicht zou moeten door mijn corona. Je wilt toch niet serieus op je geweten hebben dat die tent dan WEER dicht mag, 14 dagen inkomsten moet missen, personeel moet betalen wat daar werkt. Want dat personeel heeft ook een huis wat betaald moet worden, kinderen die eten moeten hebben.

Sorry dan ga ik echt de NSB'er niet uithangen. Ik laat me uberhaupt niet testen als ik snotter. Pas op het moment dat ik in het ziekenhuis zou belanden, dan is het daar tijd zat voor.

We jagen de heleevonomie, ons hele bestaan, met deze poppenkast, schijnvertoning, met zijn allen de afgrond in.

Mij niet gezien.
Horecamedewerker gespot. En onze economie draait voornamelijk om de export. Die paar failliete restaurants boeit niet zoveel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')