IJmuiden-Newcastle opgeschort tot 17 juni, lees ik net op de site.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Varen die nog dan? Of juist net pas weer of zo?
Zijn van die immer benevelde herenclub figurenquote:Op maandag 1 juni 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende: [..] staat ze nog steeds achter het ontwerp?
![]()
Oh okee. Ik ga wandelenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
Tevens snap ik de topkok opmerking van Fles niet
nou ja er moet een gedachte hebben achter gezeten. Denk niet dat ze niet ervaren mensen dit hebben laten ontwerpenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zijn van die immer benevelde herenclub figuren
Die blijven sowieso roepen hoe fantaaassssstisch hun werk is, of het nou kut is of niet
Tevens snap ik de topkok opmerking van Fles niet
Dankquote:
Ja zit erachterquote:Op maandag 1 juni 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er moet een gedachte hebben achter gezeten. Denk niet dat ze niet ervaren mensen dit hebben laten ontwerpen
Oh ja van die blessuretijdgevallen "Fuck the world up one more time, while I still can"quote:Op maandag 1 juni 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
Met heel erg omhoog gevallen bijna gepensioneerde beleidsmakers
Een adieu statement makenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja van die blessuretijdgevallen "Fuck the world up one more time, while I still can"Dat heb je overal wel
nou ja achteraf is makkelijk te zien dat dit zo niet werkt natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
Ik word er beetje droevig van als ik dit lees
https://www.trouw.nl/nieu(...)nooit-niet~b9d8ede5/
Maar goed, niet meer mijn stad, ze zoeken het maar uit met die bak ellende daar
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
Is niet echt een goede helderziende geweest geloof ik.quote:9 februari 2007, 19:57
Ik voorspel je: binnen tien jaar is de Schilderswijk verdwenen uit de toptien van armste buurten van Nederland.”
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
quote:Kijk naar de Vaillantlaan. Die straat noem ik een succes.”
Je gaat wandelen met een ventilator?quote:Op maandag 1 juni 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik ging wandelen. Powerbank check, USB-ventilator check, wie dut mij wat vandage
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat wandelen met een ventilator?
dat is die ookquote:Op maandag 1 juni 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo te lezen sluit Fles 'm aan op z'n powerbank. Slim wel.
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is een soort menselijke zoekmachine
"Snack the web"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |