Hierlangs denk ik?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteren reed ik op de A4 richting de A10 (Amsterdam-Sloten) parralel aan het spoor van Schiphol richting Lelylaan.
achter de vangrails staan palen, daar achter ligt het spoor.
er stonden een stuk of drie auto's tussen de palen en het spoor van werklui.
dan vraag ik mij af, hoe komen die auto's daar.
verrek. inderdaad zeg. goed gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hierlangs denk ik?
https://www.google.nl/map(...)192?hl=nl&authuser=0
Oef wat is de montagekwaliteit van de (stoel)bekleding slecht..quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:41 schreef MTL het volgende:
Artikeltje met interieurfoto's van de ICNG van RTV Noord: https://www.rtvnoord.nl/n(...)ndig-getest-in-Onnen
Overigens is de trein nog niet af en is ook het interieur nog niet afgewerkt, maar het geeft wel een mooi inkijkje.
Daar gaan spotters vast heel blij van wordenquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
In Groningen zijn vier Belgische bovenleidingmasten toegepast vanwege de toestand in de ondergrond. Grappig.
Ik verwonderde mij eind vorige week ook over de palen toen ik over dat strookje asfalt rechts op de foto fietste.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar gaan spotters vast heel blij van worden
Wauw, 6 minuten. Om daar nou een heel liveding van te makenquote:
Krijgt Hoogeveen toch zijn intercityquote:Bij het NS-onderhoudsbedrijf in Onnen gaat de trein uitvoerig worden getest door machinisten en onderhoudsmonteurs. En de trein maakt testritjes naar Hoogeveen.
Dat ziet er al behoorlijk uitgezeten uit ja...quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Oef wat is de montagekwaliteit van de (stoel)bekleding slecht..
De grote tafels bij vierzitters klinkt goed maar volgens mij is dat niet zo heel handig met instappen/uitstappenquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:03 schreef MTL het volgende:
Meer ICNG
https://www.treinreiziger(...)productie-vertraagd/
Met de huidige maatregelen mag je toch niet meer langs het gangpad zitten en heb je dus het rijk alleenquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De grote tafels bij vierzitters klinkt goed maar volgens mij is dat niet zo heel handig met instappen/uitstappen
Dat geld is er al voor gereserveerd lijkt me?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:21 schreef b2py het volgende:
Wordt het niet tijd de investeringen in het spoor wat terug te schroeven met al die uitval van vraag?
Niemand weet hoe groot de vraaguitval over 10 jaar daadwerkelijk is. Wat we wel weten is dat op basis van de groei voor de crisis voor 2030 de infra zou achterlopen voor het kunnen opvangen van de vraag. Als er vijf jaar uitstel op groei is, dan is alles zoals nu gepland net op tijd af. Als het herstel sneller is, is de infra nog steeds te laat. Alleen als de vraaguitval serieus aan blijft houden kunnen de huidig geplande investeringen worden uitgesteld of afgesteld afhankelijk van de grootte van de vraaguitval. Die vraaguitval is compleet afhankelijk van twee factoren:quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:21 schreef b2py het volgende:
Wordt het niet tijd de investeringen in het spoor wat terug te schroeven met al die uitval van vraag?
Ik vind dat een bijzondere uitspraak voor iemand die het klappen van de zweep in de sector kent en weet hoeveel achterstallig onderhoud er is en ook hoeveel extra geld er nodig is voor capaciteitsvergroting die eigenlijk tien jaar geleden opgeleverd had moeten worden. Brabantroute, Arnhem-Nijmegen, Maaslijn, elektrificatie nevenlijnen.... En dan hebben we het ook nog eens over investeringen die zichzelf relatief eenvoudig terugverdienen omdat je er een veel aantrekkelijker product mee kan realiseren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:21 schreef b2py het volgende:
Wordt het niet tijd de investeringen in het spoor wat terug te schroeven met al die uitval van vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |