HOE LAAT?! TREINNUMER?! IK KAN NIET SLAPEN ZO!!!11!!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:30 schreef MTL het volgende:
Voor de fans: morgenochtend kan er zomaar eens iets interessants naar Onnen komen
Spoiler: Het begint met een I en het eindigt op een G.
En op de terugweg dan als 0987654321?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:43 schreef MTL het volgende:
Ah dat komt mooi uit als ie om 3 uur vannacht langs komt onder treinnummer 1234567890!
Dan woon je dus niet in fucking Onnenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik woon op een kwartier fietsen
Dat zal Groningen-Leer zijn. Sinds een dronken Kapitän zijn schip met de Friesenbrücke liet knuffelen, is het verkeer niet verder mogelijk dan tot Weener, en de afgelopen vier weken helemaal niet vanwege een extra spoor in aanbouw bij Groningen Europapark en de dieseltjes die op Groningen HS moeten tanken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:42 schreef derLudolf het volgende:
De STAR heeft roestgereden in Winschoten.
https://www.facebook.com/rtvnoord/videos/336650413967722/
"er is vier weken niet gereden op dit traject"
Welk traject bedoelen ze precies?
De STAR heeft dus dat hele traject gereden? Of tot de grens?quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:51 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat zal Groningen-Leer zijn. Sinds een dronken Kapitän zijn schip met de Friesenbrücke liet knuffelen, is het verkeer niet verder mogelijk dan tot Weener, en de afgelopen vier weken helemaal niet vanwege een extra spoor in aanbouw bij Groningen Europapark en de dieseltjes die op Groningen HS moeten tanken.
Zuidbroek - Nieuweschans lijkt me. Dit omdat bij de stations PSSSL ligt en daarom roestrijden nodig was. Het stuk Zuidbroek - Waterhuizen was wel schoon, omdat de cargoboer Veendam gewoon kon bereiken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De STAR heeft dus dat hele traject gereden? Of tot de grens?
Groningen-Weener is de afgelopen tijd ge-SEZ-t?
Het kwam vannacht om 2.18u al aan in Bentheimquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:30 schreef MTL het volgende:
Voor de fans: morgenochtend kan er zomaar eens iets interessants naar Onnen komen
Spoiler: Het begint met een I en het eindigt op een G.
Als je morgennacht nog niks te doen hebt...quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:36 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]Nadat op 23 mei 2020 de eerste ICNG van NSR de grens over kwam en naar de Watergraafsmeer werd overgebracht, stond op donderdag 4 juni 2020 het tweede transport op het programma. Ditmaal werd stel 3103 door Railexperts in Bad Bentheim opgehaald en nu was niet de Watergraafsmeer de bestemming maar het bij Groningen gelegen Onnen.
Bij Staphorst kon de 9901 met drie Railadventure koppelwagens, ICNG-stel 3103 en nog een koppelwagen op de vroege ochtend van 4 juni 2020 in nog vrij donkere lichtomstandigheden worden vastgelegd. Het is de bedoeling dat er met dit treinstel in de nabije toekomst testritten worden uitgevoerd.
2021quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:45 schreef Fixers het volgende:
Hoe lang duurt de testperiode eigenlijk? Ofwel wanneer kan ik verwachten dat ik er in kan stappen: 2021, 2022?
Die functioneren als remmen. Bij nieuwe treinen is het normaal dat deze zonder aangesloten remmen het land in komen omdat ze nog niet getest zijn in Nederland. Daarom worden er extra wagons gebruikt om het zaakje te vervoeren. Die wagons zorgen voor de remkracht.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Wat doen die wagons die er voor en achter zitten?
Gepland was iets na drieën, maar hij heeft nogal wat geplande stops overgeslagen. Uiteindelijk zelfs bijna twee uur te vroeg in Osnabrück, maar daar ging ie wel aan de kant. Vervolgens heeft ie ook nog drie kwartier over Rheine-Bentheim gedaan, zo lang dat ik het al opgegeven had. En zoals altijd: ben je net bij de trap naar de tunnel om naar huis te gaan, komt ie alsnog.....quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:40 schreef MTL het volgende:
Zat ik er niet ver naast met mijn 3 uur. Was het treinnummer inderdaad 1234567890?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |