abonnement Unibet Coolblue
pi_193419577
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:53 schreef kree het volgende:
Ohja en nu willen jullie natuurlijk dat huurcontract zien want dat maakt wss iets meer duidelijk. Maargoed dat moet ik nog steeds dus editten en doen en uploaden. Maar komt en dan is dat natuurlijk niet het enige want het is het huurcontract wat er was. Dan hebben we nog overdracht borg. En ok zou je verwachten nieuw contract met nieuwe kopers
Als je nu eens niet elke hersenscheet zou posten maar de contracten (het oude en datgene wat je gisteren hebt getekend) zou anonimiseren zou een vierde deel van het topic wellicht niet nodig zijn.
Want je bent nu al drie delen bezig en het enige wat is gebeurd is dat je tot ziens hebt gezegd tegen de oude verhuurders en een aanvullend(?) contract hebt getekend.

Kun of wil je die upload njet doen dan is er niks zinnigs te zeggen over je huursituatie.
En over je internet heb je al diverse tips gehad waarmee je niks wilt of niks zegt te kunnen.

En kan dit topic op slot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193419582
Ik weet niet hoor maar ok er moest wat op papier iig met die overdracht ook. Maar ok die kwam van mij die vraag en niet van mijn nu nog net huidige verhuurders of eigenaren dus
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:01:59 #153
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419586
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:00 schreef kree het volgende:
Het is alleen wel onwijs raar. Als koper zou ik toch op zijn minst de huurder willen kennen die achter op je erf zit, Maar niks gewoon tot nu toe?

En heb echt om alles moeten vragen ook nog.
Sterker nog, ik had echt nooit een huis met een huurder gekocht. :+
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419606
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:01 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Sterker nog, ik had echt nooit een huis met een huurder gekocht. :+
Nou ik ook niet. Hahaha maar ok blijkbaar hun wel en dat het zo gaat heeft wss alleen met geld te maken of positieve antwoord van huidige.

Maarja idd vindt het ook wel vrij raar dat ze niet eens eerst even keertje hebben gepraat met me.

Als ik kioper was dan had ik dat nl wel gedaan enzo
Do what you love, love what you do!
pi_193419616
Hoe meer ik erover denk hoe raarder ik het ga vinden.
Maarja whatever zolang het in papier allemaal ok is dan is het niet zo mijn zorg.

Maar moet hier dus wel ff heel goed op letten en daar heb ik mss beetje hulp- van jullie voor nodig
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:06:20 #156
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419619
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:04 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik ook niet. Hahaha maar ok blijkbaar hun wel en dat het zo gaat heeft wss alleen met geld te maken of positieve antwoord van huidige.

Maarja idd vindt het ook wel vrij raar dat ze niet eens eerst even keertje hebben gepraat met me.

Als ik kioper was dan had ik dat nl wel gedaan enzo
Dat vind ik ook wel bijzonder eerlijk gezegd. Zou toch willen weten wie ik bij mijn huis kreeg.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419620
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de veelheid van posts heb ik onbedoeld voor meer verwarring gezaaid.
Ik las ergens ‘inwonend’ en heb daar zelf het woord ‘kind’ aan geplakt. Wat dus niet klopt. :@

Blijft wel dat ik het een schemerige constructie vind en bang ben voor de rechten van Kree.
Al ziet hij daar minder problemen in omdat het al tien jaar (bij andere verhuurders) goed is gegaan.
Volgens mij heb jij juist heel goed gelezen, want in post #269 van deel 1 van deze reeks noemt kree het zelf zo.

Toen ik jouw post las dacht ik in eerste instantie ook, waar heeft zij het over? maar toen vond ik die post in deel 1.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 16:07:24 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 16:09:00 #158
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419643
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:05 schreef kree het volgende:
Hoe meer ik erover denk hoe raarder ik het ga vinden.
Maarja whatever zolang het in papier allemaal ok is dan is het niet zo mijn zorg.

Maar moet hier dus wel ff heel goed op letten en daar heb ik mss beetje hulp- van jullie voor nodig
Upload dat huidige huurcontract en die borgstelling, dan kan er wat meer gefundeerd geadviseerd worden. En teken geen nieuw huurcontract voor je het door een deskundig persoon hebt laten lezen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419653
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel bijzonder eerlijk gezegd. Zou toch willen weten wie ik bij mijn huis kreeg.
Nou goed dat denk ik dus ook. Maar ik ben niet degene die hier de keuzes over aan het maken ben.

Nou heb net nog de huidige verhuurders gevraagd van stuur ff mobiel nr. Want omdat dus blijkbaar niemand het doet ga ik zelf maar aan de gang. Totaal eigenlijk niet de taak van mij. Maar ok praat liever ff voor drama.

Dus ok doe ik het maar. Maar nog geen nr terug

Hun en en nieuwe kopers hebben mijn nr wel btw.
Do what you love, love what you do!
pi_193419658
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij juist heel goed gelezen, want in post #269 van deel 1 van deze reeks noemt kree het zelf zo.

Toen ik jouw post las dacht ik in eerste instantie ook, waar heeft zij het over? maar toen vond ik die post in deel 1.
Dus toch :D

Ik had nav de opmerkingen een snelle zoektocht gedaan (want waarom zou ik zoiets verzinnen?) maar kon het niet meer terugvinden.
Niet meer doen Kree, je bent al verwarrend zat o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193419664
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel bijzonder eerlijk gezegd. Zou toch willen weten wie ik bij mijn huis kreeg.
Ook wel mee eens. Een huurder op je erf kan nogal een potentiele inbreuk zijn op je woongenot, daar zou ik toch wel meer van willen weten voor ik tot koop zou overgaan. Straks blijkt het een overlastgevende stelende junk te zijn oid.
pi_193419670
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nou goed dat denk ik dus ook. Maar ik ben niet degene die hier de keuzes over aan het maken ben.

Nou heb net nog de huidige verhuurders gevraagd van stuur ff mobiel nr. Want omdat dus blijkbaar niemand het doet ga ik zelf maar aan de gang. Totaal eigenlijk niet de taak van mij. Maar ok praat liever ff voor drama.

Dus ok doe ik het maar. Maar nog geen nr terug

Hun en en nieuwe kopers hebben mijn nr wel btw.
Upload. Die. Contracten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 1 juni 2020 @ 16:11:56 #163
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419674
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nou goed dat denk ik dus ook. Maar ik ben niet degene die hier de keuzes over aan het maken ben.

Nou heb net nog de huidige verhuurders gevraagd van stuur ff mobiel nr. Want omdat dus blijkbaar niemand het doet ga ik zelf maar aan de gang. Totaal eigenlijk niet de taak van mij. Maar ok praat liever ff voor drama.

Dus ok doe ik het maar. Maar nog geen nr terug

Hun en en nieuwe kopers hebben mijn nr wel btw.
Niet gaan pushen. Die komen vanzelf bij je.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419690
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij juist heel goed gelezen, want in post #269 van deel 1 van deze reeks noemt kree het zelf zo.

Toen ik jouw post las dacht ik in eerste instantie ook, waar heeft zij het over? maar toen vond ik die post in deel 1.
Daar hoeven we het allemaal niet over te hebben. Maakt ook niet uit. Er is niet zoveel fout gegaan. Maar ok na 1200 posts kan ik er wel eens eentje missen natuurlijk.

Zolang jullie beetje lief doen maakt het mij allemaal echt niks uit
Do what you love, love what you do!
pi_193419709
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:11 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Niet gaan pushen. Die komen vanzelf bij je.
"Hallo hier kree. Jullie zijn nieuwe verhuurder ok ik wil het password van de verbinding ok? Heb jullie niet gezien nog dus deze maand geen huur btw ok. Ghehehe gvd doei!"
pi_193419711
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:11 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Niet gaan pushen. Die komen vanzelf bij je.
Ja ze zullen wel moeten he. Maar ok ik ga even geen huur betalen voor nu dus deze maand. En zeker niet in de bus gooien bij verhuurders waarvan ik geen reet vanaf weet.
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:17:23 #167
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419720
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ze zullen wel moeten he. Maar ok ik ga even geen huur betalen voor nu dus deze maand. En zeker niet in de bus gooien bij verhuurders waarvan ik geen reet vanaf weet.
Goed zo. Netjes in een envelop bewaren en als ze komen alsnog overhandigen en een kwitantie laten tekenen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419739
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ze zullen wel moeten he. Maar ok ik ga even geen huur betalen voor nu dus deze maand. En zeker niet in de bus gooien bij verhuurders waarvan ik geen reet vanaf weet.
Ik zou als ik jou was wel gewoon netjes de huur betalen op de gebruikelijke datum.
Als je nu al dwars gaat lopen doen schiet je jezelf gigantisch in de voet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193419744
Ik betaal het zonder probleem. Maar ok dit is toch raar? Denk dat jullie dat iig beetje met me eens kunnen zijn?

Ik snap echt niet waarom ze wellicht op zijn minst niet ff keertje gebeld hebben en dat is het minste van het minste wel wat ze hadden kunnen doen.

Maarja ik sta gewoon nog steeds in mijn recht. Maar hoe huuur te betalen moet ik toch ff contact met ze over hebben eerst. Want ga jhet nou niet echt in de brievennbus gooien. Dat was prima eerder want vertrouwen in elkaar. Maar no way nu dus met mensen die ik niet ken
Do what you love, love what you do!
pi_193419774
Simpel ik ga geen kut betalen totdat ik duidelijk contact met ze heb.
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:24:24 #171
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419785
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:23 schreef kree het volgende:
Simpel ik ga geen kut betalen totdat ik duidelijk contact met ze heb.
Dat kan ook niet anders, je weet niet hoe en aan wie.
Betalen kan pas als je daar afspraken over hebt gemaakt. Zorg wel dat je kan betalen zodra ze op de stoep staan.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419796
Kree, waar blijft het uploaden van dat contract?
pi_193419798
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:23 schreef kree het volgende:
Simpel ik ga geen kut betalen totdat ik duidelijk contact met ze heb.
Als ze intrekken kun je natuurlijk wel even kennis gaan maken toch?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193419808
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat kan ook niet anders, je weet niet hoe en aan wie.
Betalen kan pas als je daar afspraken over hebt gemaakt. Zorg wel dat je kan betalen zodra ze op de stoep staan.
Nou ja precies en het maakt allemaal niet uit. Want ik heb nu alles wel gevraagd wat ik denk is belangrijk.

Maar @praadje heeft ook gelijk elke keer huur betalen zeker als het contant is moet gewoon op papier
Do what you love, love what you do!
pi_193419826
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:25 schreef notturna het volgende:

[..]

Als ze intrekken kun je natuurlijk wel even kennis gaan maken toch?
Owh natuurlijk wel. Maar weet niet eens precies wanneer dat dan is. Sleutel overdracht was gister en borg overdracht dus getekend. Als ze me nou op zijn minst ff appje zouden sturen. Ok ?
Do what you love, love what you do!
pi_193419839
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:28 schreef kree het volgende:

[..]

Owh natuurlijk wel. Maar weet niet eens precies wanneer dat dan is. Sleutel overdracht was gister en borg overdracht dus getekend. Als ze me nou op zijn minst ff appje zouden sturen. Ok ?
Nou ja het initiatief kan ook van jou uit gaan he?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  maandag 1 juni 2020 @ 16:29:13 #177
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193419840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:26 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ja precies en het maakt allemaal niet uit. Want ik heb nu alles wel gevraagd wat ik denk is belangrijk.

Maar @:praadje heeft ook gelijk elke keer huur betalen zeker als het contant is moet gewoon op papier
Ja, maar diverse mensen hebben nu al aangegeven dat je pas een goed advies kan krijgen als je die contracten geanonimiseerd upload. Doe dat nou even, het is niet dat je weken de tijd hebt.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193419854
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:29 schreef notturna het volgende:

[..]

Nou ja het initiatief kan ook van jou uit gaan he?
Ik heb alles gedaan wat ik kon he al.

Nouja jullie zijn het hopelijk met mij eens dat dit nog vrij raar is
Do what you love, love what you do!
pi_193419917
Ik snap er echt geen kut van want op zijn minst hadden ze kunnen bellen ook nog wel even.

Maargoed ik heb hun nrs niet hun die van mij wel.
Do what you love, love what you do!
pi_193419943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:36 schreef kree het volgende:
Ik snap er echt geen kut van want op zijn minst hadden ze kunnen bellen ook nog wel even.

Maargoed ik heb hun nrs niet hun die van mij wel.
Ze zitten ook middenin een verhuizing.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193419948
Vergeet ook niet dat er bij een verhuizing mensen een hoop geregel en stress aan hun kop hebben en dat zij in eerste instantie de handen vol hebben aan allerlei andere zaken.
Jij als huurder zit daar al en de huur wordt toch wel betaald, dus jij komt vanzelf wel aan de beurt als die mensen zover zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193419977
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef notturna het volgende:

[..]

Ze zitten ook middenin een verhuizing.
Jawel natuurlijk en dat maakt ook niet uit maargoed ik ga geen huur in de bus gooien zo terwijl er nog niks duidelijk is.

Dus ok nouja als ik het op mezelf betrek. Dan had ik iig wel ff kennis gemaakt met je huurder die op je erf zit. Maar niks dus
Do what you love, love what you do!
pi_193420001
Ben je nou alle opmerkingen omtrent dat contract dat we willen zien doelbewust aan het negeren?
pi_193420006
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Vergeet ook niet dat er bij een verhuizing mensen een hoop geregel en stress aan hun kop hebben en dat zij in eerste instantie de handen vol hebben aan allerlei andere zaken.
Jij als huurder zit daar al en de huur wordt toch wel betaald, dus jij komt vanzelf wel aan de beurt als die mensen zover zijn.
Ja weet ik en dat is nu idd de situatie/. Maar ze hadden dit natuurlijk al veel eerder kunnen doen
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:43:44 #185
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193420017
quote:
18s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ben je nou alle opmerkingen omtrent dat contract dat we willen zien doelbewust aan het negeren?
@kree
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193420027
quote:
18s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ben je nou alle opmerkingen omtrent dat contract dat we willen zien doelbewust aan het negeren?
Ja ik weet het maar in dat huurcontract staat ook niet heel veel boeiends. Het is min of meer wat ik wel en niet mag. In hoop woorden. Maarja die is idd wss wel handig even voor jullie om ook te lezen.
Do what you love, love what you do!
pi_193420039
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik weet het maar in dat huurcontract staat ook niet heel veel boeiends. Het is min of meer wat ik wel en niet mag. In hoop woorden. Maarja die is idd wss wel handig even voor jullie om ook te lezen.
Gewoon uploaden joh (geanonimiseerd uiteraard), wie weet wat we er nog uit kunnen vissen.
pi_193420040
Of sowieso nu geldt die niet helemaal meer he. Nouja ok ik ben juridisch niet onwijs handig wat dat aan gaat. Maar er moet nu weer nieuw contract komen natuurlijk,
Do what you love, love what you do!
pi_193420052
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Gewoon uploaden joh (geanonimiseerd uiteraard), wie weet wat we er nog uit kunnen vissen.
Klopt ,maar dat os jet ook moet er even persoonsgegevens uit halen wel ja
Do what you love, love what you do!
pi_193420055
quote:
18s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ben je nou alle opmerkingen omtrent dat contract dat we willen zien doelbewust aan het negeren?
Komt in deel 4.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193420077
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:47 schreef notturna het volgende:

[..]

Komt in deel 4.
Het komt er wel en wil het best delen. Maar even geduld ga het wel posten enzo hoor.
Do what you love, love what you do!
pi_193420094
Denk alleen dat jullie er niks verder mee kunnen. Want qua contract klopt ie wel anders had ik er geen handtekening onder gezet.
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:50:11 #193
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193420099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:49 schreef kree het volgende:

[..]

Het komt er wel en wil het best delen. Maar even geduld ga het wel posten enzo hoor.
Hey, jij wil dat we je helpen he. ;)
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  maandag 1 juni 2020 @ 16:51:12 #194
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_193420117
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:50 schreef kree het volgende:
Denk alleen dat jullie er niks verder mee kunnen. Want qua contract klopt ie wel anders had ik er geen handtekening onder gezet.
Er zullen hier sowieso mensen zijn die meer verstand van zaken hebben dan jij dus doe nou maar.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_193420118
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:50 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hey, jij wil dat we je helpen he. ;)
Nouja beetje advies zou handig zijn. Maar ok daarom komt ie ook wel. Maar even geduld dus
Do what you love, love what you do!
  maandag 1 juni 2020 @ 16:51:46 #196
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193420129
Post maar gewoon, wij kijken wel even.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 1 juni 2020 @ 16:52:27 #197
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193420136
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:50 schreef kree het volgende:
Denk alleen dat jullie er niks verder mee kunnen. Want qua contract klopt ie wel anders had ik er geen handtekening onder gezet.
Uh, daar zou ik niet direct vanuit gaan.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193420140
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:51 schreef Detroit het volgende:

[..]

Er zullen hier sowieso mensen zijn die meer verstand van zaken hebben dan jij dus doe nou maar.
Dat weet ik. Daarom vraag ik het ook zo hier en openbaar. Ok het zijn twee dingen,. Grappig verhaal ten koste van mij. En vraag om hulp of help???? Dat dus
Do what you love, love what you do!
pi_193420157
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:51 schreef Quotidien het volgende:
Post maar gewoon, wij kijken wel even.
Tuurlijk komt ook. Nu jhet ik ff niet zo heel veel tijd mss zo nog maar anders komt ie nog wel. Maar wellicht morgen ofzo
Do what you love, love what you do!
pi_193420174
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:50 schreef kree het volgende:
Denk alleen dat jullie er niks verder mee kunnen. Want qua contract klopt ie wel anders had ik er geen handtekening onder gezet.
Tja dat geldt voor mijn huurcontract ook. Maar toch kan een jurist daar misschien nog fouten in ontdekken, want ik heb zelf geen juridische achtergrond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 16:55:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')