abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 mei 2020 @ 18:56:13 #1
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_193405309
Ook Loic heeft deze week een nieuw album uitgebracht.

Gijs Staverman draait "Heartbreaker" al regelmatig. Maar tot nu toe is "Mr/Mme" mijn favoriet van dit album.

En ook hij had een interview met "Het Laatste Nieuws" :

quote:
Zijn ‘Rythm inside’ was in 2015 niet alleen goed voor een vierde plaats op het Songfestival, het nummer zette voor Loïc Nottet ook de poort naar internationaal succes wagenwijd open. Vooral Frankrijk kon de Waalse zanger erg smaken en zijn debuutalbum ‘Selfocracy’ haalde er moeiteloos goud. Single ‘Million eyes’ deed het nog beter en veroverde een diamanten status. “Sinds ik deelnam aan het Songfestival, is er sowieso veel internationale aandacht voor wat ik doe”, blikt Nottet terug. “Als artiest is dat een positieve zaak. Ik kan mensen bereiken die anders misschien nooit van Loïc hadden gehoord.”
quote:
Nochtans verdween je de voorbije twee jaar van de radar. Wat heb je in die periode gedaan?

Nadat ik mijn single ‘On Fire’ uitbracht als digitale download in 2018, heb ik mijn eigen appartement gekocht. Ik ben ondertussen dus eindelijk het ouderlijk huis uitgetrokken. (lacht) Daarnaast ben ik naar de Verenigde Staten gegaan om aan nieuwe muziek te werken. Dat leverde ‘Sillygomania’ op, mijn tweede album. Dat ligt sinds vandaag in de winkel. Het is een plaat geworden waarop ik dingen gedaan heb die ik op mijn debuutplaat nog niet aandurfde.


[ Bericht 0% gewijzigd door usagi414 op 31-05-2020 19:50:44 ]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_193416926
Mr/Mme klinkt inderdaad mooi :) Goed dat je het onder de aandacht brengt!
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 21:43:25 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193478591
Heartbreaker is wel een heerlijk groovy liedje. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')