Een nieuwe manier van verpakken maakt medicijnen makkelijk meeneembaar in bijv. je tas.
Vooralsnog alleen verkrijgbaar bij de apotheek:
Lijkt mij enorm handig!
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 17-01-2003 15:01]
Maar goed, het lijkt mij wel handig. Ik heb altijd wat paracetamol in mijn tas maar die stripjes gaan altijd stuk, of er ligt er weer 1 verpulverd op de bodem van mijn tas....
Bij mij verpulveren ze nooit, heb ze gewoon in mijn portemonnee. Wat doe jij in hemelsnaam met je tas als dat gebeurd?
quote:Volgens de site is het kindveilige sluiting inderdaad.
Op vrijdag 17 januari 2003 14:55 schreef moussy het volgende:
Is het ook nog zo dat kinderen het niet open kunnen maken?
Zo ja, moeten ze met alle medicijnen doen!!
quote:Dat zeg ik!
Op vrijdag 17 januari 2003 15:19 schreef CosmoKramer het volgende:
En je kunt zo makkelijker je XTC-pillen meenemen naar een feest!
...zou mooi zijn als je ze in de apotheek kon laten navullen.
quote:Helemaal strak van de foliumzuur
Op vrijdag 17 januari 2003 15:19 schreef CosmoKramer het volgende:
En je kunt zo makkelijker je XTC-pillen meenemen naar een feest!
quote:totdat je acetylsalicylzuur in je koffie doet. ik heb geen flauw idee wat acetyldinges is, maar het klinkt wel indukwekkend en zag het op dat kleinste plaatje staan
Op vrijdag 17 januari 2003 14:55 schreef Navelpluisje het volgende:
Het lijkt me trouwens makkelijker om die doosjes los te verkopen zonder medicijnen. Je kunt ze dan nog altijd zelf vullen met je eigen meuk.
quote:eigenlijk belachelijk dat er reclame gemaakt wordt voor zoiets, vind ik.
Op vrijdag 17 januari 2003 14:48 schreef Lois het volgende:
Alle vele malen de tv commercial gezien, en nu toch maar eens opgezocht.
quote:Dit is idd ware grootte
Op vrijdag 17 januari 2003 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Is dit ongeveer ware grootte, Lois? Ik heb kennelijk kans gezien die reclame compleet te missen, maar het lijkt me wel handig ja
quote:Die reclame is ook compleet belachelijk...medicijnen die in doordrukstrips verpakt worden moeten 100% luchtdicht zijn ivm kwaliteit en houdbaarheid. Als dit niet het geval is wordt het afgekeurd!
Op vrijdag 17 januari 2003 21:49 schreef mel723 het volgende:
ik kan me voorstellen dat mensen dit wel handig vinden, maar ik vind het zo raar dat ze in de reclame een soort van beeld schetsen dat je je zou moeten schamen als je medicijnen/paracetamol uit een doordrukstrip gebruikt. of ligt dat echt weer helemaal aan mij
En nu stoppen ze het weer in een flacon (clicker)
quote:Da's gewoon aspirine
Op vrijdag 17 januari 2003 23:15 schreef Goofup het volgende:[..]
totdat je acetylsalicylzuur in je koffie doet. ik heb geen flauw idee wat acetyldinges is, maar het klinkt wel indukwekkend en zag het op dat kleinste plaatje staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |