abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 31 mei 2020 @ 14:58:25 #1
491163 Viesdik
pi_193401328
Jullie hebben het vast meegekregen. Een Amerikaanse agent die buiten proportioneel geweld heeft toegepast op een zwarte ongewapende man genaamd George Floyd.


Hij heeft dit niet overleefd. Uiteraard zeer tragisch. En het is dan ook niet meer dan terecht dat deze agent is opgepakt.
Maar ondertussen smult de mainstream media (MSM) van dit nieuws en alle traditionele nieuwskanalen berichten hierover.

Blijkbaar worden dit soort incidenten doelbewust overbelicht in de MSM om nog maar ééns te meer te benadrukken hoe de Afro-Amerikanen onderdrukt worden in Amerika en dat ze slachtoffer zijn van "white supremacy". En hoe racisme nog steeds alom verspreid is door heel het land.

Het bijzondere aan dit alles, is dat een steeds grotere groep Afro Amerikanen hier afstand van nemen. Daar wordt natuurlijk nooit over bericht in de traditionele media. Want het mag toch niet zo zijn dat Afro-Amerikanen er voor kiezen henzelf eens een keer niet als slachtoffer te zien (kan u van genoeg content voorzien)?

Ondertussen is in Minneapolis de pleuris uitgebroken. Winkels worden geplunderd, gebouwen en auto's in brand gestoken.
AdamMilstein twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:50:33 ANTIFA and other radical left anarchist groups are organizing coordinated riots today in Oakland, CA (see video); Philadelphia (City Hall); Albany, NY; Madison, WI; Houston and Austin, TX; Indianapolis; New Orleans; Durham, NC; Salt Lake City; #Antifa #BLM https://t.co/RIC7c4ilCg reageer retweet
Alles in naam der rechtvaardigheid.
Deze gedachten worden dan ook zelfs aan de andere kant van de Oceaan tot zelfs in Nederland ondersteund en aangemoedigd.

Vervolgens zie je dan een filmpje op Twitter voorbij komen dat een winkelier in Minneapolis zijn eigen onderneming wilt behoeden voor plunderingen door mensen met gezichtsbedekkende kleding (cq Antifa). Deze ondernemer wordt letterlijk op straat doodgeschopt (ik zal het filmpje maar niet delen). Het moet je op z'n minst aan het denken zetten dat dit soort incidenten geen MSM aandacht krijgt en verdient.

henkwestbroek twitterde op zondag 31-05-2020 om 13:44:35 Als je je broodwinning probeert veilig te stellen met een zwaard, dan provoceer je idealisten vanzelfsprekend om je te stenigen https://t.co/QelpbkQ7PR reageer retweet
Al jaren worden wij in de MSM overspoeld met incidenten waarbij een blanke agent verantwoordelijk is voor zijn rol bij de dood van een Afro-Amerikaan (AA). Terwijl er niet of nauwelijks nog aandacht besteed wordt als een blanke man of vrouw ten prooi is gevallen aan een AA.

marcelXTTT twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 15:27:49 Dit is #JustineDiamond . Zij werd drie jaar geleden in #Minneapolis doodgeschoten door islamitische en zwarte politie-agent Mohamed Noor. Nul media-aandacht. Nul ophef.

#metenmet2maten https://t.co/mIIhkzwJgB reageer retweet


[ Bericht 5% gewijzigd door Viesdik op 31-05-2020 15:24:09 ]
pi_193401403
Dat hier een hele agenda achter zit lijkt mij duidelijk. Het hele incident met die politie is objectief gezien niet perse racistisch geladen. Dat stickertje is door het journaille geplakt
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 15:08:38 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193401473
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 15:10:38 #4
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193401557
Stelletje wilde dieren/beesten zijn het, echt vreselijk voor die man uit Dallas. En alle andere slachtoffers.
ADHD-C
pi_193401768
1 topic is voldoende. :)
NWS / Rellen in Amerika #9 Olievlek
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')