abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193414087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 23:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Zou ik ook maar niet proberen ventje. Als het even meezit (of juist tegenzit? aangezien ik op klojo's val?) ga ik toch meer verdienen dan m'n vent behalve als ik dus met iemand uit hetzelfde vakgebied trouw wat in geen miljoen jaar gaat gebeuren want ik word al helemaal horendol van me eigen. Maar aangezien ik met al dat geld (meer dan @:wollah) mijn leven in kan richten, gaat het er als volgt uit zien:

Ik woon samen in een riante villa met mijn man en 2 zoons. Mijn ideale man haalde me voor het eerst op in merry. Hij geeft soms corrigerende tik, is beetje dominant. Samen met hem heb ik 2 zonen, Ahmed en Mehmethan. Mijn ouders durven niet op bezoek te komen omdat zijn neef met klein agressieprobleempje ook de hele tijd bij ons thuis is omdat de Fiod hem nog zoekt. Ik werk me helemaal de pleuris op het ziekenhuis maar als ik thuiskom van mijn parttime diensten moet ik ook het huis nog aan kant maken en eten koken want anders slaat mijn echtgenoot me met een koekepan. Hij runt een snackbar in centrum maar eigenlijk doet ie de hele dag geen fuck alleen kaassouffels bakken maarja je moet wat toch. Ik laat hem denken dat hij de kostwinnaar is om de goede vrede te bewaren. Mijn zonen groeien op en worden langzaam crimineel maar aangezien hun vader het kwaad hier niet van inziet, moet ik het maar laten. Ik probeer ze nog bij te brengen dat we allemaal mensen zijn en dat het niet uitmaakt maar ze blijven de meids waarmee ze hangen toch kahba noemen (van hun vader geleerd). Ik werk me helemaal krom voor hun gucci nektasjes en uiteindelijk ben ik toch een tevreden moeder want het zijn wel leuke jongens. Helaas wilde eigenlijk meisjes maarja mijn man bleek alleen zaad te hebben voor zonen.
Uiteindelijk overlijd mijn man aan suikerziekte en hartproblemen, omdat hij stug vol bleef houden dat hij 'echt geen welvaartsbuik' had. Het kan er ook aan liggen dat ik hem maar eten bleef voorschotelen uit liefde. Ik blijf alleen achter in mijn riante villa en mijn zoons bezoeken me elk weekend. Er komt een poolboy langs die ik vaag uit het verleden nog ergens van ken en zo heb ik toch nog een goede oude cougar-dag.
_O- DAAAAAMN! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')