abonnement Unibet Coolblue
pi_193399382
...In plaats van rechtstreeks bij de belastingdienst (wat gratis is) en waardoor er vijftig euro van haar rekening is geschreven.
Aangezien het voor diegenen die al langer bekend zijn met mijn topics duidelijk is dat mijn familie niet echt Universiteitsmateriaal is en het dus geen wonder is dat (ook) mijn zus de desbetreffende website dus aanzag voor de officiële van de belastingdienst. }:|

Dus even een vraag hier...
Ik heb haar gewoon geadviseerd het bedrag terug te laten boeken wat ze ook gedaan heeft, maar wat nu verder als ze aanmaningen en dreigementen van die gasten krijgt?

Dank jullie wel.

De betreffende website is dit. :7

https://www.toeslagenaanv(...)QoNBaaBoCux4QAvD_BwE

https://nederlandreview.n(...)eoordelingen-reviews
pi_193399554
Natuurlijke selectie hè? Als je niet verder kijkt dan je neus lang is, dan betaal je er voor.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_193399598
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:53 schreef delano.888 het volgende:
Natuurlijke selectie hè? Als je niet verder kijkt dan je neus lang is, dan betaal je er voor.
Ja roerend mee eens....maar dat was mijn vraag niet.
pi_193399628
Ze zal ongetwijfeld wel een acceptgiro gaan krijgen aangezien ze akkoord is gegaan met de voorwaarden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_193399701
Wanneer heeft ze er opdracht toe gegeven? Aangezien het "koop op afstand" betreft heeft ze 14 dagen bedenktijd en kan ze de opdracht nog intrekken.
pi_193399748
naar mijn weten moet je zelf de overboeking doen en gaat dit nite via een automatische incasso. Hoe is het bedrag gestorneerd?

Volgens mij mag dit gewoon en heeft het bedrijf recht op dat geld.

Ik vergelijk het altijd met een boekhouder, je kan belasting zelf gratis indienen, maar je kan het ook laten doen door een boekhouder, wat geld kost.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193399757
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:03 schreef zatoichi het volgende:
Wanneer heeft ze er opdracht toe gegeven? Aangezien het "koop op afstand" betreft heeft ze 14 dagen bedenktijd en kan ze de opdracht nog intrekken.
Geldt dit ook voor diensten? Anders moet ze namelijk het werk wat dat bedrijf gedaan heeft terugsturen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193399771
Die reviews _O-
Wel slim van die ondernemer, dit is gewoon de toeslagen versie van klacht.nl. Lekker al die domme google schapen een poot uitdraaien.

Lijkt me verder ook prima legaal. Het is gewoon een "service" die je helpt met het copy pasten van de ingevulde info. Precies hetzelfde als veel van die visa bedrijven doen voor tokkies die op vakantie gaan.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zondag 31 mei 2020 @ 13:11:34 #9
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_193399796
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Geldt dit ook voor diensten? Anders moet ze namelijk het werk wat dat bedrijf gedaan heeft terugsturen.
Voor diensten geldt inderdaad de "koop op afstand" niet.

Je moet er even om zoeken, maar zus heeft toch echt akkoord gegeven:
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_193399821
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef Kaviaar het volgende:

[..]

Voor diensten geldt inderdaad de "koop op afstand" niet.

Je moet er even om zoeken, maar zus heeft toch echt akkoord gegeven:
[ link | afbeelding ]
apart dat dit bedrijf deze weg kiest en niet via ideal, want dit is storneerbaar en ideal niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193399827
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

apart dat dit bedrijf deze weg kiest en niet via ideal, want dit is storneerbaar en ideal niet.
Ze mikken op digibeten. Daarom heb je geen DigiD nodig (want dan kan je het zelf ook wel bij de belasingdienst aanvragen) en geen moeilijke online gedoe dingen zoals ideal.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193399832
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Ze mikken op digibeten. Daarom heb je geen DigiD nodig (want dan kan je het zelf ook wel bij de belasingdienst aanvragen) en geen moeilijke online gedoe dingen zoals ideal.
Daar zit ook wel weer wat in, maar er is wel een risico op stornering, maar dat is ook een verdienmodel, wat dan kunnen ze extra kosten in rekening brengen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193399907
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef Kaviaar het volgende:

[..]

Voor diensten geldt inderdaad de "koop op afstand" niet.

Je moet er even om zoeken, maar zus heeft toch echt akkoord gegeven:
[ link | afbeelding ]
Voor financiële diensten niet.
Maar dit is geen financiële dienst in die zin dat ze niet rechtstreeks geldhandelingen doet met dit bedrijf in dezelfde zin als een verzekering of een bank.
pi_193399909
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef Kaviaar het volgende:

[..]

Voor diensten geldt inderdaad de "koop op afstand" niet.

Je moet er even om zoeken, maar zus heeft toch echt akkoord gegeven:
[ link | afbeelding ]
Dat is niet altijd zo; voor veel diensten geldt het gewoon wel en zo ook deze, in de minste plaats omdat ze het zelf aangeven:

https://www.toeslagenaanvraag.nl/over-ons/
pi_193399924
Ze stellen zich voor als intermediair tussen jou en de belastingdienst.
Ze leveren een dienst: Namens jou een toeslag aanvragen.
Over kosten zeggen ze aanvankelijk niets.
Ik heb er bij de voorberekening niets over gezien en ik kon niet verder omdat ik ze dan mijn BSN en IBAN moet geven. :')

Dat het geld gaat kosten staat wel netjes in 'Over ons' en de 'FAQ'.
Daar staat ook dat je het binnen 14 dagen kunt annuleren, het is me alleen niet duidelijk of je dan ook het geld terug krijgt.

Of je er mee weg komt door het te storneren weet ik niet.
Ze leveren een dienst zoals andere administratiekantoren ook zullen doen.
Wel denk ik dat ze de grens van de wet opzoeken.
Ze richten zich duidelijk op mensen die het zo gemakkelijk mogelijk willen en doen daarbij aanvankelijk vaag over de kosten.

Misschien dat ze genoeg verdienen aan alle mensen die meteen betalen en geen incassotraject starten.
Maar evengoed verdienen ze ook extra aan de incassokosten.
Natuurlijk kun je de vordering dan nog betwisten in de hoop dat ze niet naar de rechter gaan.
Doen ze dat wel dan moet je aantonen dat ze misleidend te werk gaan.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_193400189
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat is niet altijd zo; voor veel diensten geldt het gewoon wel en zo ook deze, in de minste plaats omdat ze het zelf aangeven:

https://www.toeslagenaanvraag.nl/over-ons/
Aha! Dit is goed.
Aangezien haar ''aanvraag'' (lees stomme zet) binnen die 14 dagen termijn valt zal ik haar een mail op laten stellen dat ze afziet van alle dienstverlening en de opdrachten moeten annuleren.
En dat ze met haar domme kop die mails dan heel goed moet bewaren.

Dat en terug laten boeken lijkt mij dan toch afdoende denk ik. :7
  zondag 31 mei 2020 @ 13:44:53 #17
490926 Dachtjewat
Nothing beside remains
pi_193400220
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Ze mikken op digibeten. Daarom heb je geen DigiD nodig (want dan kan je het zelf ook wel bij de belasingdienst aanvragen) en geen moeilijke online gedoe dingen zoals ideal.
bovendien weten ze met Ideal dat ze moeten betalen terwijl het business model van deze lui gericht is op mensen die hier overheen lezen
A traveller from an antique land
  zondag 31 mei 2020 @ 13:45:25 #18
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_193400226
Als ze van de dienst gebruik gemaakt heeft, dan kun je er donders op zeggen dat ze de euro's komen halen. Als ze volgens de wet werken is dat gemakkelijk cashen.

(En als ik de dienst was had ik geen toeslag aangevraagd nog, loop je dubbel poen mis :))
Dum de dum
  zondag 31 mei 2020 @ 13:45:48 #19
490926 Dachtjewat
Nothing beside remains
pi_193400232
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:42 schreef Werkman het volgende:

[..]

Aha! Dit is goed.
Aangezien haar ''aanvraag'' (lees stomme zet) binnen die 14 dagen termijn valt zal ik haar een mail op laten stellen dat ze afziet van alle dienstverlening en de opdrachten moeten annuleren.
En dat ze met haar domme kop die mails dan heel goed moet bewaren.

Dat en terug laten boeken lijkt mij dan toch afdoende denk ik. :7
ze kan ook eerst even de reactie afwachten. wettelijke storneringstermijn is toch 54 dagen dus
A traveller from an antique land
pi_193400239
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Als ze van de dienst gebruik gemaakt heeft, dan kun je er donders op zeggen dat ze de euro's komen halen. Als ze volgens de wet werken is dat gemakkelijk cashen.

(En als ik de dienst was had ik geen toeslag aangevraagd nog, loop je dubbel poen mis :))
Lees mijn laatste post even..
  zondag 31 mei 2020 @ 13:46:51 #21
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_193400249
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

[...] in de minste plaats omdat ze het zelf aangeven [...]
Oh, dat maakt het inderdaad wel heel makkelijk
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_193402699
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:46 schreef Kaviaar het volgende:

[..]

Oh, dat maakt het inderdaad wel heel makkelijk
Ja, deze keer wel ja. :(
pi_193402810
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:03 schreef zatoichi het volgende:
Wanneer heeft ze er opdracht toe gegeven? Aangezien het "koop op afstand" betreft heeft ze 14 dagen bedenktijd en kan ze de opdracht nog intrekken.
Whut... ben je verkoper toevallig omdat je onzin verkoopt hier?!?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_193404054
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:35 schreef Chinless het volgende:

[..]

Whut... ben je verkoper toevallig omdat je onzin verkoopt hier?!?
Nee, hij heeft gelijk, ze geven het ook zelf aan op hun website.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')