Dag (a.s.) moeders en vaders, over een tijdje hopen wij hier ook 'mee te doen'
Lois, beterschap gewenst aan Eva! Sneu he, een ziek kindje. Wouter en Sterre hebben het ook gehad, maar die hadden nagenoeg geen last en jeuk. Gelukkig maar...
Knorretje, wat een toestand met je kat
Hopelijk knapt ze gauw weer helemaal op!
Wat gek Nausicaa, dat je Jorden nu al moet inschrijven. Hier (in het hoge Noorden) is het toch anders! Toen Wouter allang 3 was hebben wij hem ingeschreven/aangemeld. Het lijkt me trouwens ook moeilijk om bij 1,5 jaar te weten welke school het geschikst is. Meestal zie je op de peuterschool hoe je kind het 'doet' en wat de juiste keuze zal zijn. Tenminste, zo hebben wij gekozen, veel ouders kiezen gewoon voor de dichtstbijzijnde school (waar ook wat voor te zeggen is hoor).
en
voor alle anderen (posters en lurkers).
-edit- oeh, ik vergeet wel iets heel belangrijks: Scorpion en vriendin/vrouw GEFELICITEERD!
quote:Ikzelf heb ze al gehad vroeger ooit.
Op zondag 19 januari 2003 11:54 schreef Lois het volgende:
.Ow en Berney, volgens mijn boeken is het besmettelijk 11 tot 20 dagen voor dat je het zelf krijgt dus soms weet je het gewoon niet eens.
Maar lastig is het wel als je het nog nooit gehad hebt.
Maar die mailvriendin van me dus niet en dan krijgt dat kindje direct een spuitje oid.
?
Dus is best spannend voor ze nu.
quote:Hahahaha grappig is dat he. Dat heb ik elke keer als ik Bob de Bouwer spullen zie, moet ik meteen aan Christan denken.
Op zondag 19 januari 2003 14:02 schreef Rewimo het volgende:[..]
En bij Gamma een prachtige schaapjeslamp, een cm of 30 hoog, een schaap waar het licht binnenin zit, zeg maar. Heel erg leuk! Ik moest gelijk aan jou denken, Karin
Hij was ¤ 14,85 of zoiets
Scorpion en mevr. ook nog van harte gefeliciteerd en welkom in dit topic. ![]()
Een paar foto's van Pokkie Eva:
Ze zit inmiddels volledig onder maar een havermoutbadje heeft haar erg opgefrist. Ze was gelijk een stuk levendiger.
Zielig gezicht zo
ff kijken of ik het nog weet en niemand vergeet
Nausicaa, gefeliciteerd met je nieuwe baan ![]()
Karin heb je een foto van het kamertje, ik ben ondertussen héél erg nieuwschierig, of is het geslachtsgevoelig geworden? ![]()
Scorpion en mevrouw Scorpion, gefeliciteerd met mini-scorpion!!
Livelink, hoe is het nu met jou?
Dice wat heeft Kay een ontzettend ondeugend smoeltje
Hoe is het met mevrouw Dice?
DuchessX, spannend!!
Oh ja Lois, in het waterpokken topic had shmoopy een smeerseltje tegen de jeuk gepost dat heel erg zou verzachten.
-edit- Wat ziet ze er uit, wat ontzettend sneu ![]()
En voor iedereen die ik vergeten ben, veel oefen, broed en knuffelplezier
quote:Dat smeerseltje heeft Jeroen vanmiddag proberen te halen bij de apotheek maar dat is inmiddels verboden om te gebruiken bij kinderen en dus niet meer in de handel.
Op zondag 19 januari 2003 19:50 schreef moussy het volgende:
Oh ja Lois, in het waterpokken topic had shmoopy een smeerseltje tegen de jeuk gepost dat heel erg zou verzachten.
-edit- Wat ziet ze er uit, wat ontzettend sneu
Christan slaapt nu gelukkig, die medicijnen van Gao kwamen precies op tijd
Hij vond het erg lekker
't ging zo naar binnen.
quote:Inderdaad Lievelink, ik heb aan je gedacht, hoewel dat niet in mijn posts terugkwam. Sterkte hoor!
Op zondag 19 januari 2003 19:50 schreef moussy het volgende:
Livelink, hoe is het nu met jou?
quote:Kijk, daar heb je weer striae voor, dan zie je die littekentjes niet meer
Op zondag 19 januari 2003 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb die rotdingen op mijn negende gehad, en ik ben me er toch ziek van geweest!Heb nog steeds de littekens op mijn buik...
Ik heb ze toen ik een jaar of 4 was gehad. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik toen mij opa belde en dat hij het jammer vond dat het geen limonadepokken waren, dan had ik er tenminste nog wat aan ![]()
Mijn broer heeft trouwens 2x de waterpokken gehad, ook al kan dat niet volgens vele boekjes.
Wij zijn vandaag met opa en oma en Bo naar het pannenkoekenhuis geweest. Bo heeft lekker meegesmuld met een hapje van mamma, pappa, oma en opa. En heeft daar lekker gekleurd en gespeeld (hele leuke pannenkoekentent, naast de kinderboerderij, jullie weten wel waar we zo voor om moesten rijden) We wilde nog naar de kinderboerderij, maar de regen stoptten niet echt dus we hadden geen zin meer. Verder eigenlijk weinig te vertellen.
quote:Ach, die heb ik ook volop
Op zondag 19 januari 2003 20:28 schreef moussy het volgende:[..]
Kijk, daar heb je weer striae voor, dan zie je die littekentjes niet meer
Elke keer denk ik: "eerst nog ....... af en dan maak een foto voor Fok".
Vandaag hebben we wat laatste dingetjes afgemaakt in het kamertje. We hebben rolgordijntje en kozijnen schoongemaakt, zitgedeelte van de kinderwagen achter de kast gezet, kinderwagenonderstel naar beneden, spulletjes voor de box in de box gedaan enzo. Ik heb ook nu eindelijk een tas ingepakt en klaargezet voor het geval we naar het ziekenhuis moeten en de enveloppen voor de geboortekaartjes helemaal klaargemaakt op de postzegels na, die ga ik morgen halen.
De lijst met punten die nog af moeten is al bijna klaar. Ik denk dat ik nu wel wat beter kan slapen nu ik weet dat dit af is.
Het kamertje is klaar op het hemeltje na, daar is mijn schoonmoeder nog mee bezig.
Morgen in daglicht zal ik foto's maken
en het is een neutraal kamertje hoor Jessie, en ik zeg nog steeds niets ![]()
Knorretje hoe is het met de kat?
Beterschap aan alle zieken!
Grappig hoe je dat omschrijft Rewimo ![]()
Ik had geen straie op me buik, wel op me heupen. Echt eng vond ik dat aanvoelen het zijn gewoon kraters zeg maar strepen waar geen vlees onder zit als het ware. Gelukkig zijn ze niet meer rood en valt het niet meer zo op, maar ach als dat alles is, je mag best zien dat ik moeder ben hoor
quote:Jeuken ze bij jou nog niet jessie?
Op zondag 19 januari 2003 23:25 schreef jessie het volgende:
Ik had geen straie op me buik, wel op me heupen. Echt eng vond ik dat aanvoelen het zijn gewoon kraters zeg maar strepen waar geen vlees onder zit als het ware. Gelukkig zijn ze niet meer rood en valt het niet meer zo op, maar ach als dat alles is, je mag best zien dat ik moeder ben hoor
Ik word af en toe helemaal gek van de jeuk. En dan alleen maar bij die strepen
Ik heb er een aantal die breder dan een cm zijn (strepen van René die Mink nog verder uitgerekt heeft) Ik hoop ook niet dat er deze reis nog meer streepies bijkomen
Maar ondanks alles ben ik wel een beetje trots op de streepjescode's van mn kotertjes hoor
Damey is ook weer verkouden... maar dat wijt ik volledig aan de peuterspeelzaal. Zoveel kindertjes en zoveel ziektekiemen dat kan natuurlijk niet uitblijven he... maar goed krijgt ie weerstand van zeggen we maar.
Edit: gewoon een lege verstuiver gekocht en die vul ik nu dus steeds met neusdruppels van otrivin 2+
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 20-01-2003 11:13]
(eva is zo gewend aan allerhande druppeltjes dat ze er inmiddels heel tevreden voor gaat liggen gelukkig, we zeggen wel eens dat ze groot groeit op neusdruppels
)
Ik heb vanmorgen het VU gebeld en Eva mag niet komen, logisch natuurlijk met dat besmettingsgevaar. We mogen nu 4 februari.
De creche heb ik ook gebeld en daar hadden ze vandaag ook al kindjes met verdachte pokkies dus die waren ook niet verbaasd.
We blijven heerlijk een weekje thuis. ![]()
Eva is er gelukkig helemaal niet van onder de indruk, die heeft heerlijk geslapen en gespeeld vanmorgen. De "oude"pokkies drogen al wat in maar ze krijgt nog steeds nieuwe.
Hoe ist inmiddels met Eva's waterpokken? Bij ons op de creche heerst t ook inmiddels, dus ik ben benieuwd of we er ook last van gaan krijgen.
Ow ha ha ik lees net boven me hoe t met Eva is...
[Dit bericht is gewijzigd door moralia op 20-01-2003 12:06]
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:50 schreef Nausicaa het volgende:
Even kort:
Wij vandaag naar het ziekenhuis (astmaverpleegkundige), kon niks specifieks zeggen want ze zijn Jordens dossier kwijt! .
Dat is toch ongelofelijk!
Hoeveel klachten ga je tegen dit ziekenhuis indienen?
Ik bedoel... het kan geen toeval meer zijn.
Het is onmogelijk dat het alleen bij jullie fout gaat.
Ik zou dus een enorme klachtenbrief opstellen! En... voortaan naar een ander ziekenhuis gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |