abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 17 januari 2003 @ 14:29:59 #1
2628 Karin
pi_7951285
Vervolg van:
Zwangerschap en kindertjes deel 44
Zwangerschap en kindertjes deel 43
Zwangerschap & kindertjes deel 42
Zwangerschap en kindertjes deel 41
Zwangerschap en kindertjes deel 40
Zwangerschap en kindertjes deel 39
Zwangerschap en kindertjes deel 38
Zwangerschap en kindertjes deel 37!
Zwangerschap en kindertjes deel 36!
Zwangerschap en kindertjes deel 35!
Zwangerschap en Kindertjes deel 34!!!!
Zwangerschap en kindertjes deel 33!
Zwangerschap en Kindertjes deel 32
Zwangerschap en kindertjes..... deel 31
Zwangerschap & kindertjes deel 30
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

7 februari 2003: mal-lam
11 februari 2003: Rosie
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
22 april 2003: melonovy
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Sc0rPi0n (papa)
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
4 augustus 2003: Eska
18 augustus 2003: jessie
31 augustus 2003: moussy
5 september 2003: Lois

Babietjes:

12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS

Dreumesjes:

15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama

Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 22-01-2003 11:25]

pi_7951321
We lullen zo een topic vol he. .
  FOK!fossiel vrijdag 17 januari 2003 @ 14:35:05 #3
2628 Karin
pi_7951384
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:18 schreef moussy het volgende:
Nu we het toch over bevallen hebben.... Peter wil graag dat we naar het ziekenhuis gaan. Vooral omdat bij Mink de longetjes niet goed waren en dat niet van te voren te zien was. Nu ga ik even met de positieve flow mee en er vanuit gaande dat dat dus hier in het ziekenhuis gaat gebeuren, dan wil ik in dat bad bevallen. Is er hiero iemand die in een bad bevallen is?

ET weer een stapje dichterbij!

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zijn er trouwens ook mensen bevallen in hun eigen bad? Ik had namelijk geen zin om een heel zwembad te huren voor in de woonkamer maar als het eventueel in mijn eigen bad zou kunnen....
Toch maar eens met de verloskundige overleggen volgende week.
  Jubileum moderator vrijdag 17 januari 2003 @ 14:36:29 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_7951423
Ik moest gisteren naar de tandarts. Er was een paar maanden terug een stukkie van mijn vulling afgebroken en dat moest nu vervangen.
Ik kom vol goede moed binnen "Nou ik ben in verwachting, wanneer zullen we de nieuwe afspraak eens plannen?".
Nou van een nieuwe afspraak was geen sprake aldus mijn tandarts, de verdovingen die hij gebruikt zijn superveilig voor zwangeren, en als er meer af zou breken zou ik kans hebben op een ontsteking. Als je zwanger bent is dat veel gevaarlijker.
Owkeee...
Goed verdoofd, geboord en ik lig te wachten op het aanmaken van de vulling met mijn mond vol watten, zuigertjes en noem het maar op. Werd er toch ineens koffie binnengebracht door de assistente!
Op slag was ik weer behoorlijk misselijk en wou ik niet meer verder.
Ook zo leuk aan je hormonen dat de tranen zo lekker snel in je ogen staan, ik zat daar dus te huilen als een klein kind "die koffie moet weheheeg!" .
Affijn, koffie weggehaald en kies gevuld. Het zweet stond op mijn rug!
Maar..... het is gelukt, en ik ben er voorlopig (afkloppen op blank hout) vanaf!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2003 @ 14:45:43 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_7951602
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:35 schreef Karin het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zijn er trouwens ook mensen bevallen in hun eigen bad? Ik had namelijk geen zin om een heel zwembad te huren voor in de woonkamer maar als het eventueel in mijn eigen bad zou kunnen....
Toch maar eens met de verloskundige overleggen volgende week.

De zus van Jacksmama is bevallen in dr eigen bad omdat het allemaal zo snel ging en ze het bad (kinderbadje) beneden niet haalde.

Één van mn schoonzussen heeft een poging gedaan in een (gehuurd)bad maar kon haar houding niet vinden in dat ding. De randen waren voor haar te hoog om steun aan te vinden. En aangezien je niet gewoon zittend kan bevallen gleed ze steeds onder water. Minder water in dat ding was ook niks, omdat ze het dan steeds koud kreeg. Volgens haar is het een drama om in zo'n huur-bad te bevallen.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7951641
Karin je kan je lijstje updaten

* Sc0rPi0n wordt vader.

Ze (m'n vriendin) is uitgerekend op 1 Juli.
Echo al gehad.
Het is een actief kindje, dus dat kan nog wat worden

Verder is de hele babymikmak eral (ledikant, komode, klerenkast .. enz) , dus wat mij betreft kan het komen.

Jammer genoeg moeten we nog even wachten maar we tellen af

♥ K, N, R en F ♥
pi_7951719
*lurk* site over bad-bevallingen: http://www.aqua-baby.nl/
  FOK!fossiel vrijdag 17 januari 2003 @ 14:54:32 #8
2628 Karin
pi_7951788
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Karin je kan je lijstje updaten

* Sc0rPi0n wordt vader.

Echo al gehad.
Het is een actief kindje, dus dat kan nog wat worden

Verder is de hele babymikmak eral (ledikant, komode, klerenkast .. enz) , dus wat mij betreft kan het komen.

Jammer genoeg moeten we nog even wachten maar we tellen af

Gefeliciteerd
Je staat erbij in het lijstje.
Alles goed met de a.s. moeder?
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2003 @ 14:57:46 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_7951866
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:51 schreef lily het volgende:
*lurk* site over bad-bevallingen: http://www.aqua-baby.nl/
Gezien, is wel een mooi groot bad kan René er ook bij zo te zien is het dat bad waar mn schoonzussie het in geprobeerd heeft.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7952225
gefeliciteerd scorpion!!!! Alles ok daar met de as mamma en de kleine?
En hoe voel jij je?
pi_7953547
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:54 schreef Karin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Je staat erbij in het lijstje.
Alles goed met de a.s. moeder?

Met moeders gaat het goed. Na de eerste 3 maanden waarin ze vaak misselijk was en vaak moe gaat het nu weer een stukje beter.
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 15:13 schreef Angel22 het volgende:
gefeliciteerd scorpion!!!! Alles ok daar met de as mamma en de kleine?
En hoe voel jij je?
Alles ok met mama en mini-me
Ik voel me goed, alleen tijdens de echo kreeg ik een raar gevoel.
Is heel vreemd en toch heel raar om voor het eerst je kindje te zien liggen.
Maar ik hou jullie op de hoogte !
♥ K, N, R en F ♥
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2003 @ 16:26:09 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7954206
Bleeeeeeeh vandaag zijn Gaoxing en hub en Irisje weer vertrokken naar Guam. Ik zal de telefoontjes missen want even bellen binnen Nederland doe je toch sneller dan "even" naar Guam bellen.
En nu maar hopen dat ze als ze aankomen wél electriciteit hebben dan komt ze tenminste weer snel on-line.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7954250
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Met moeders gaat het goed. Na de eerste 3 maanden waarin ze vaak misselijk was en vaak moe gaat het nu weer een stukje beter.
[..]

Alles ok met mama en mini-me
Ik voel me goed, alleen tijdens de echo kreeg ik een raar gevoel.
Is heel vreemd en toch heel raar om voor het eerst je kindje te zien liggen.
Maar ik hou jullie op de hoogte !

Lekker dat alles goed gaat.!!!!

en dat is je geraaien!!!

pi_7954279
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:47 schreef Sc0rPi0n het volgende:

JAHOE!!!! Wat een superdatum: dat kan gewoon alleen maar een geweldig kindje worden. 1 juli is nl. mijn verjaardag, mijn man z'n verjaardag én onze trouwdag! Wat een timing!

Oja, ook nog proficiat natuurlijk..

vrijdag 17 januari 2003 @ 16:39:04 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7954555
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:26 schreef just me het volgende:
Bleeeeeeeh vandaag zijn Gaoxing en hub en Irisje weer vertrokken naar Guam. Ik zal de telefoontjes missen want even bellen binnen Nederland doe je toch sneller dan "even" naar Guam bellen.
En nu maar hopen dat ze als ze aankomen wél electriciteit hebben dan komt ze tenminste weer snel on-line.
Is het toeval dat ik daar vanmorgen aan zat te denken?
Ik zat in de auto onderweg naar m'n werk te denken dat ik Gao gauw nog even moest bellen omdat 't anders te laat zou zijn.. Nu ben ik toch nog te laat..

Een voordeel.. vanaf overmorgen kan ik 'r dan gewoon weer mailen

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7954801
Zo, wat gaan die topics snel zeg!

Ook ik ben woensdag naar de tandarts geweest en had natuurlijk een barst in de vulling van een kies. Ik ook maar roepen dat ik echt niet geboord kon worden, want ik ben immers zwanger. Nou niet dus, ik kreeg ook dat verhaal van Lois te horen over een andere soort verdoving, niet zo sterk als het reguliere, maar effectief genoeg om mijn probleem te verhelpen. Whoeha, ik haat boren!!!!

Oh, Lois (of Karin) ik sta ook nog niet in het lijstje. Ik heb gisteren een echo gehad en een prachtig beweegelijk ienemiene mensje gezien. Het lag te zwaaien naar papa en mama. Vandaag precies 11 weekjes en 6 dagen. Uitgerekend op 2 augustus! YES, en nu ga ik genietennnnnnn.

Knorretje, als je om de dag sex hebt schijnt de kans op een bevruchting het grootst te zijn (komt wel ongeveer overeen met 3 of 4 keer per week) Zaad kan 72 uur overleven trouwens. Ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en na mijn miskraam in mei zijn we wat serieuzer gaan klussen. Eisprong berekenen, tempen heb ik nooit gedaan omdat ik dat toch vergeet bijte houden. Ik moet je wel eerlijk bekennen dat in de maand dat ik nu zwanger ben geraakt ik voor het eerst NIET bezig ben geweest met het perfect moment. Ik stond dan ook wel raar te kijken dat ik zwanger was, wist geeneens wanneer ik ongi moest worden en ontdekte na 5 dagen eigenlijk pas dat ik al overtijd was.

ET: ik lees net dat je ongi begint te worden. Dat is natuurlijk een goed teken, als ik het goed begrijp moet je wel blijven spuiten (hormonen) nu toch? Hoe gaat het deze maand verder dan, doet men nu eerst even niets of ga je gelijk verder met een behandeling?

Kraamzorg regelen schijnt trouwens erg moeilijk te zijn in augustus. Wanneer kan ik dit het beste gaan regelen?

FOK!fossiel vrijdag 17 januari 2003 @ 16:53:47 #17
2628 Karin
pi_7954910
Danosa je bent toegevoegd

Ik kreeg te horen van de kraamzorg dat ik dat moest regelen nadat ik voor de eerste keer bij de verloskundige was geweest (dus met 12 weken).
Alleen heb ik sindsdien weinig meer van ze gehoord, had ze vlak na de kerst nog gebeld of ik nog intake moest krijgen maar ik zou rond 4 weken voor de bevalling gebeld worden. Vind dat eigenlijk wel een beetje laat.

vrijdag 17 januari 2003 @ 16:53:50 #18
30488 coolbabe
My little pwny
pi_7954911
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:48 schreef danosa het volgende:
Kraamzorg regelen schijnt trouwens erg moeilijk te zijn in augustus. Wanneer kan ik dit het beste gaan regelen?
nu meteen, des te groter is de kans dat je krijgt waar je om vraagt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_7955199
Voordat je 16 weken zwanger bent moet je het aanvragen...

Heb ik dus ook gedaan maar kreeg geen bevestiging... toen ik 15 weken was nogmaals gebeld... nee mevrouw u staat niet in het bestand Ik heb het nog twee maal moeten aanvragen wilde het 1 keer goed zijn.
Tja ze zijn niet zo vlot hier. Ik heb trouwens de laatste keer de aanvraag ingediend bij zorggroep Millenium, is een ander bedrijf dan normaal.
Maar daar kwam mijn kraamverzorgster de vorige keer ook vandaan en dat vond ik zo'n geweldig mens.
Ik heb dus ook nu ingevuld op het aanvraagformulier of ik haar asjeasjeasjeasjeblieft weer kon krijgen (als ze er nog werkt, ze was al op leeftijd...) dus i keep my fingers crossed.

pi_7955477
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 16:48 schreef danosa het volgende:
Knorretje, als je om de dag sex hebt schijnt de kans op een bevruchting het grootst te zijn (komt wel ongeveer overeen met 3 of 4 keer per week) Zaad kan 72 uur overleven trouwens.
Zo hebben we het de vorige keer ook flink wat maandjes gedaan en had het gewoon tijd nodig. Dus dat zal deze keer wel niets anders zijn. Ach we kunnen iig later als we 90+ zijn en op een bankje in het park zitten berekenen hoeveel we geoefend hebben voor de kids
pi_7957744
Scorpion gefeliciteerd! Enne idd, wij willen hier wel op de hoogte gehouden worden

Getver, wat een tandartsverhalen. Dat herinnert me eraan dat ik ook weer een afspraak moet maken binnenkort

Danosa, wat heerlijk dat je het hartje hebt zien kloppen! Gek he, zo'n klein minimensje..

Ik was trouwens ook in augustus uitgerekend en heb het zo rond 15 weken aangevraagd. Ze konden me alleen niet garanderen of ik volledige kraamzorg of gedeeltelijke zou krijgen. Maar ik vond het niet erg om bijv. een leerling/staigiar te krijgen dus kreeg ik uiteindelijk gewoon 8 dagen.

E.T. Bloed is goed
Nausicaa, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Oe, ik had Tristan nog helemaal niet gespot, liev

ondertussen kom ik net van de supermarkt vandaan. Vrijdagavond is duidelijk geen tijdstip om met je kinderwagen boodschappen te doen

vrijdag 17 januari 2003 @ 21:19:27 #22
8885 moralia
Grip op je zak
pi_7959881
Zo ik lig weer veel te veel posts achter....zucht... Coolbabe ik zag de foto's van jou en Jasper nog! Leuk zeg!
En Knor begrijp ik nu goed dat jullie definitief voor de 2e gaan? ( Ik heb de helft van het verhaal gemist waarschijnlijk)
Heel veel succes er mee! ( eb plezier met het "oefenen" natuurlijk..)
En die nieuwe papa Scorpion ook van harte gefeliciteerd hoor!!
Wat een drukte!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_7960148
Wat een hoop nieuws hier weer!
(auw Lois, sterkte; gefeliciteerd nieuwe aanstaande papa's en mama's, leuk die echo's; jammer dat we Gaoxing nu toch niet ontmoet hebben; en wat een lieve foto's weer).

Phileine, mijn nick is niet mijn echte naam (mijn icoontje komt meer in de richting ). Wel grappig dat je iemand met die naam kende, ik wist alleen van een schrijfster dat ze zo heette. De naam komt uit Homerus, het is de naam van een (naar ik mij herinner) prachtige prinses (I wish!). Verder weet ik niks meer van het verhaal, maar de naam is me altijd bij gebleven.

Voorlopig zullen jullie mij iig niet terug zien in het lijstje aanstaande mama's, jammer, maar eerst die nieuwe baan maar even. Kheb d'r zin in! (Nu alleen nog een kortere opzegtermijn bedingen bij mijn huidige werk....).

Volgende week gaan we trouwens naar het ziekenhuis met Jorden; eerst naar een astmaverpleegkundige (voor de astma die hij niet heeft ), dan naar een oogarts (lang verhaal, helaas aangeboren afwijkinkje die dubbele rij wimpers heet (had ik ook, is mijn schuld), moet Jorden ooit een keer aan geopereerd worden ) en ten slotte naar de kinderarts. Allemaal op verschillende dagen natuurlijk. Zullen ze wel leuk vinden, op mijn werk. Naja, ik heb toch opgezegd.

vrijdag 17 januari 2003 @ 22:31:09 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7961277
Ok, hier ben ik dan

Gister ben ik na 't nieuws toch wel behoorlijk 'niet mezelf' geweest. De klap kwam harder aan dan verwacht. Ik heb een paar uur op m'n werk gezeten.. beetje verslagen, beetje stil, beetje afwezig.
Om half twee heb ik m'n tas gepakt, heb de rest van de dag vrij genomen en ben lekker de stad in gegaan. Heb een heel stuk gelopen en ben de uitverkoop in gedoken.. (waar ik natuurlijk niets kon vinden ) Kwam alsnog thuis met een rokje en twee truitjes
Thuis ff snel eten, toen naar m'n vriendin want we gingen 'slenderen'. Kon meteen bij haar ook even lekker m'n verhaal kwijt. Gelukkig een hoop afleiding dus gister.
Toen we thuis kwamen nog ff een wijntje en toen kwam gelukkig eindelijk Jeroen thuis.

Vandaag ging 't wel weer. Zeker toen ik vlak na de lunch de eerste beginselen van ongesteldheid spotte YES! Dat betekent geen week primolut slikken en dus gewoon een week 'winst' Aangezien het vanmiddag nog niet echt doorzette heb ik het ziekenhuis nog niet gebeld. (ik moet bellen als ik ongi wordt.. als 't in 't weekend is, dan maandags) Nu vanavond pas zette 't redelijk door.

Vanmiddag heb ik trouwens de reacties van de laatste paar dagen van dit topic uitgeprint. Ik ben een 'dagboek' aan 't bijhouden. Over wat ik voel, wat ik doe, wat voor bijwerkingen ik heb etc. (Ook handig voor een volgende behandeling om terug te lezen "o ja, toen was dat zo, en toen voelde ik dit en dat") en daar plak ik ook dingen in. Zo ook af en toe reacties van fok. Een hoop gefreubel en geknip en plak.. maar de moeite waard.

Meiden, jullie zijn geweldig Het doet me echt gewoon goed al jullie medeleven enzo. (kreeg er vanavond gewoon weer een goed gevoel van) Al jullie reacties zitten in het 'pre-zwangerschaps-dagboek'

En maandag ga ik dus bellen en hoor ik wanneer ik met het tweede hormoon (erbij) moet gaan spuiten. Dan wordt 't een beetje echter, daar gaan de eitjes van groeien

* E.T. gaat zich maar even inlezen op i-net over broedkippen enzo

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7961642
Nog wat extra puntjes

Mijn vriendin houdt ook een 9 maanden dagboek bij (gekocht) en dat is best wel leuk.
Zowel papa als mama kalken om de week het boekje steeds voller
Verder heb ik mijn vriendin over deze thread verteld en toen hebben we samen ff de reacties gelezen. Nog een beetje reclame gemaakt dus ik ben benieuwd of ze zich zal registreren.
Ik ga ook niet meepraten over ongi worden want dan doen en kunnen mannen niet
Iedereen bedankt voor haar (of zijn) reacties en ik zal proberen vaak updates te geven over mijn zwangere huismus

♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')