waar is dat dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Bijna 5 km gewandeld, beetje saaie foto maar ik woon ook midden in de stad.
[ afbeelding ]
Een app, de StepsAppquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens een stappenteller op mijn telefoon gezet, geen idee of dat een beetje accuraat is. Hebben jullie het ook op je mobiel of een losse stappenteller?
Ja is bij zo'n sluisje. Het water kruist de laan van meerdervoort tot aan de energiecentrale. Weet even niet hoe ik het beter moet uitleggen.quote:
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een app, de StepsApp, ben er erg tevreden over.
ah duidelijk jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja is bij zo'n sluisje. Het water kruist de laan van meerdervoort tot aan de energiecentrale. Weet even niet hoe ik het beter moet uitleggen.
Ik heb een losse maar dat is een beetje een cheapass dingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb trouwens een stappenteller op mijn telefoon gezet, geen idee of dat een beetje accuraat is. Hebben jullie het ook op je mobiel of een losse stappenteller?
Meh, nerds met speelgoed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wel een stuk finale van Lego masters gemist, Maar wat een kunstwerken zie ik weer.
Het is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meh, nerds met speelgoed.
Dit is het echte werk![]()
Lekker bezig Fogelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Fogel het volgende:
Zo, klaar met klussen. De eerste twee tredes van de aardbeienplantagetrap zijn klaar, moet alleen nog grond en aardbeien (die ergens anders weg moeten) in. (het materiaal wat ik voor de volgende tredes ga gebruiken ligt onder 3 kuub met hout, dus dat mag nog even wachten) Stuk gras/grond/grind weggegraven, bewapeningsmat op maat gemaakt en alvast flink wat gaten in stenen geboord zodat ik daar bevestingsijzers in kan plaatsen. En dit alles zonder te gaan bloedenwel wat gloeiende staalspinters tegen mijn blote benen aan gehad, maar da's alles.
Geslaagde klusdag.
net zo goed nerds met speelgoedquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meh, nerds met speelgoed.
Dit is het echte werk![]()
Achtergebleven jongens die met speelgoed spelen of mannen die geschiedenis schrijven in leven en dood, is niet echt te vergelijken neequote:
Jaquote:
Ik kan nog twee uur wakker blijven als ik pas naar bed ga als de zon onder gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje is bijna onder. Weer lekker vroeg naar bed
Wij ook nog wel een half uurtje hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja
Morgen nog een klein beetje graven, XPS in het gat en beton erop. Moest de herriedingen vandaag doen, want morgen mag dat niet van de wet
[..]
Ik kan nog twee uur wakker blijven als ik pas naar bed ga als de zon onder gaat.
van die ongv. 10 minuten dat ik in z'n geheel gezien heb hadden zij wel meer iets dat mij aansprak..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er winnen?
Ik Jan en Lola. Gewoon omdat ik ze tof vind,
nerds met (duur) speelgoed, meh.. same samequote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achtergebleven jongens die met speelgoed spelen of mannen die geschiedenis schrijven in leven en dood, is niet echt te vergelijken nee
Jij kijkt het niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
van die ongv. 10 minuten dat ik in z'n geheel gezien heb hadden zij wel meer iets dat mij aansprak..
nope,quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kijkt het niet?
Ze bouwden er leuke grapjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |