Ik heb dit ook eens willen doen en toen zeiden ze dat door het littekenweefsel het te lastig zou zijn.quote:
Oh ging gewoon prima hoor maar kan best verschillen per persoon hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:10 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb dit ook eens willen doen en toen zeiden ze dat door het littekenweefsel het te lastig zou zijn.
Misschien omdat ik als man kleine tepels heb en jij van die dikke spenen. Maar ik had mijne diagonaal en ik zie nog steeds aan beide kanten een knobbeltje zitten van littekenweefsel dus die ga je never nooit meer kunnen doorprikken tenzij je precies de andere kant op doet maar dan verneuk ik straks m'n tepel helemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ging gewoon prima hoor maar kan best verschillen per persoon hoor.
Lol, wat is dit voor sneerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef incel het volgende:
[..]
Misschien omdat ik als man kleine tepels heb en jij van die dikke spenen. Maar ik had mijne diagonaal en ik zie nog steeds aan beide kanten een knobbeltje zitten van littekenweefsel dus die ga je never nooit meer kunnen doorprikken tenzij je precies de andere kant op doet maar dan verneuk ik straks m'n tepel helemaal.
Dit..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:22 schreef SQ het volgende:
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen "Omdat mannen vaak wat kleinere tepels hebben dan vrouwen". Dat klinkt toch al stukken vriendelijker dan "van die dikke spenen".
Oh haha ik bedoelde het niet slecht sorry. En het was een compliment.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:22 schreef SQ het volgende:
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen "Omdat mannen vaak wat kleinere tepels hebben dan vrouwen". Dat klinkt toch al stukken vriendelijker dan "van die dikke spenen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |