abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11126471
quote:
Op maandag 9 juni 2003 21:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd nu al niet meer herinneren wat ik daar allemaal gedaan heb... ik vond het eiland niet super-indrukwekkend en dan ben ik gauw geneigd het een en ander snel te vergeten.

In ieder geval moet je de oude binnenstad van Rhodos-stad bekijken, da's mooi (maar het is wel een stuk warmer in de stad als bij het hotel -- ik hou niet van warmte).

Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan natuurlijk een auto (of scooter ofzo) huren en een beetje het eiland overscheuren. Of, je neemt gewoon de taxi, kan je nog een biertje pakken ook.

Naja, ik zal het eens bij mijn vriendin navragen wat we daar nou eigenlijk gedaan hebben. Donderdag krijg je een beter antwoord, ze is nu bij haar ouders op bezoek.

en weet je al wat je daar allemaal gedaan hebt?
  Moderator zondag 15 juni 2003 @ 19:19:38 #27
45833 crew  Fogel
pi_11127347
quote:
Op zondag 15 juni 2003 18:16 schreef TheFrankey het volgende:
en weet je al wat je daar allemaal gedaan hebt?
Mja, ik heb het nu nagevraagd en het lijkt erop dat we alleen maar een paar keer naar Rhodos stad zijn geweest en verder in de buurt van het hotel hebben rondgesjouwd.
Haar ouders waren al eerder op het eiland geweest en hadden een rondrit gemaakt over het hele eiland, en hebben ons dat afgeraden, was het geld niet waard (was niet duur verder) omdat er toch niet veel te zien was. "Je kan beter bij het zwembad zweten dan in een bus", zeiden ze.
Deze informatie was dus helaas niet nuttig voor jou, sorry
In het hotel hangen overigens een aantal tourtips, maar daar kwamen we pas vrij laat achter. Er was iets wat me mooi leek (vraag me niet wat), maar dat was alleen op een bepaalde dag, en die dag was al geweest.
Dus tip: kijk in de hal naar tips
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_11729151
*KICK*

Nog meer mensen naar Rhodos dit jaar? ik ga op 17 juli die kant op ole ole

pi_11799196
* kick

laatste poging, ik denk dat ik de enigste fokker ben op rhodos

woensdag 16 juli 2003 @ 20:01:20 #30
17678 Tempest
Ah, Bijna weekend!!
pi_11817379
neej, wij gaan ooooook, morgen yeah eindelijk
Lighten the f*ck up.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:28:40 #31
61321 Neuroteck
I shall not be moved
pi_11818090
Nog 1.5 week en dan eindelijk naar dat eiland !!!
I shall not be moved
  vrijdag 18 juli 2003 @ 09:04:55 #32
61321 Neuroteck
I shall not be moved
pi_11852711
Zijn er nog een beetje up to date uitgaanstips ?
I shall not be moved
  vrijdag 18 juli 2003 @ 09:13:10 #33
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11852827
Ik was er 2 jaar geleden een dag en toen had ik het eigenlijk al wel gezien. Die ruines e.d. zijn wel mooi en er zijn ook wel mooie baaien, maar zo spectaculair vond ik het niet (althans, niet voor een week of 3).

[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 18-07-2003 09:19]

It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_11861420
Kijk hier maar eens voor Disco's e.d.

http://www.rhodosinfo.com/clubs.htm

vrijdag 18 juli 2003 @ 15:54:48 #35
61272 Peachie
Het zonnetje in huis
pi_11861515
Ben er ook geweest 2 jaar geleden vond het niet zo denderend het is lekker voor een weekje eruit maar je kon er niet onwijs uitgaan.

Dus voor een rustvakantie is het leuk, wat wel aan te raden is om een scooter te huren en naar dat baaitje te gaan ik ben effe de naam kwijt maar is onwijs gaaf en eindelijk ZAND want bij ons voor het appartement hadden wel alleen kiezels beetje pijnlijk....

pi_11993088
Nou de vakantie was geweldig. Sun Beach ziet er echt prima uit en er is voldoende te doen. Uitgaan is niet echt aan de orde hier, vind ik. Je kan wel leuk uitgaan maar veel variatie is er niet.

Ik sta nu op het punt om naar huis te gaan. Maar zit nog in het hotel omdat het vliegtuig 5uur... ja 5uur... vertraging heeft. Gelukkig is er altijd nog zoeits al een internet cafe!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')