quote:en weet je al wat je daar allemaal gedaan hebt?
Op maandag 9 juni 2003 21:35 schreef Fogel het volgende:[..]
Ik kan me eerlijk gezegd nu al niet meer herinneren wat ik daar allemaal gedaan heb... ik vond het eiland niet super-indrukwekkend en dan ben ik gauw geneigd het een en ander snel te vergeten.
In ieder geval moet je de oude binnenstad van Rhodos-stad bekijken, da's mooi (maar het is wel een stuk warmer in de stad als bij het hotel -- ik hou niet van warmte).
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan natuurlijk een auto (of scooter ofzo) huren en een beetje het eiland overscheuren. Of, je neemt gewoon de taxi, kan je nog een biertje pakken ook.
Naja, ik zal het eens bij mijn vriendin navragen wat we daar nou eigenlijk gedaan hebben. Donderdag krijg je een beter antwoord, ze is nu bij haar ouders op bezoek.
quote:Mja, ik heb het nu nagevraagd en het lijkt erop dat we alleen maar een paar keer naar Rhodos stad zijn geweest en verder in de buurt van het hotel hebben rondgesjouwd.
Op zondag 15 juni 2003 18:16 schreef TheFrankey het volgende:
en weet je al wat je daar allemaal gedaan hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 18-07-2003 09:19]
Dus voor een rustvakantie is het leuk, wat wel aan te raden is om een scooter te huren en naar dat baaitje te gaan ik ben effe de naam kwijt maar is onwijs gaaf en eindelijk ZAND want bij ons voor het appartement hadden wel alleen kiezels beetje pijnlijk....
Ik sta nu op het punt om naar huis te gaan. Maar zit nog in het hotel omdat het vliegtuig 5uur... ja 5uur... vertraging heeft. Gelukkig is er altijd nog zoeits al een internet cafe!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |