SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door osodevo op 30-05-2020 06:37:37 ]
De mens staat zover af van de natuur dat sommigen alleen nog voor hun eten kunnen zorgen door op een knopje te drukken. De evolutie is klaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 07:59 schreef rosalinde93 het volgende:
Je hebt alleen een magnetron in je keuken
Dat staat er toch op, niet rauw consumeren. Dat kan dus niet. Doe hem dan in de magnetron, met magnetron - gril combistandquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:13 schreef osodevo het volgende:
Maar is het veilig om 'm direct op te eten? Mijn magnetron kan wel grillen maar dat stelt weinig voor.
Ja hoor dood zul je er niet aan gaan, misschien wat diarree maar dat is het ergste.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:13 schreef osodevo het volgende:
Maar is het veilig om 'm direct op te eten? Mijn magnetron kan wel grillen maar dat stelt weinig voor.
Ik koop ze ook per vier. Dan bak ze alle vier en gaan er drie per stuk in een zakje de vriezer in. Heb je altijd een voorraadje als je een hamburger wil versnoepen.😊quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:24 schreef maily het volgende:
Gewoon in een pan bakken. Heb je een koelkast?
Anders meteen alle vier. 🤢
Heb je een koekenpan? Bak ze dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:34 schreef osodevo het volgende:
Ik heb alleen plastic wegwerp borden, kan niet grillen.
Wtf. Ga even naar de action en haak een baar borden. Hoe kan je zo leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:34 schreef osodevo het volgende:
Ik heb alleen plastic wegwerp borden, kan niet grillen.
En dit ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat je leven veel makkelijker maken!
Zo’n ding kost ongeveer 20-25 euro.
Twee weken vegetarisch eten en je hebt t eruit.
Nope, geen pannen. Wel plastic magnetron bakjes.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wtf. Ga even naar de action en haak een baar borden. Hoe kan je zo leven.
Ik sta onder bewind, kan niet zomaar van alles kopen. Ik leef normaal gewoon op brood maar wil ook warm kunnen eten. Magnetron is enige optie.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:40 schreef borbit het volgende:
Bij de action heb je voor weinig wel een draagbaar gaspitje en een koekenpan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |