Ohhh, maar waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat waren ze wel, maar SpaceX heeft iedereen uitgekocht op een niet al te nette manier zeg maar .
Wat je zelf wil. Er loopt er zelfs één rond hier die de hele godganse dag militaire propaganda kijkt en deelt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
Reageert men ooit in dit topic op elkaars muziek, of is het puur een dump van YT links?
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
Reageert men ooit in dit topic op elkaars muziek, of is het puur een dump van YT links?
Lijkt so far gewoon een random dump haha.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat je zelf wil. Er loopt er zelfs één rond hier die de hele godganse dag militaire propaganda kijkt en deelt.
Snij een onderwerp aan zou ik zeggen, er zullen vanzelf reacties op volgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:00 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Lijkt so far gewoon een random dump haha.
Zou het wel leuk vinden als er wat meer discussie over de muziek in kwestie zou voorkomen.
Ja hoor, doe ik wel eens, en anders reageer ik op de personen zelfquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |