abonnement Unibet Coolblue
pi_193382868
Gelijk heeft ie (weer eens).
Eens kijken
pi_193382888
Dat heeft Trump nooit gezegd
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja ze kwamenniet eens op het idee een malariamedicijn te gaan slikken. Of desinfecteringsmiddelen te injecteren. Dan kun je beter al die dokters en experts afschaffen en naar een omhooggevallen patjepeeër als Trump luisteren. Dan ga je tenminste dood als een echte patriot!
Vakman pur sang
  zaterdag 30 mei 2020 @ 13:31:04 #128
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193382921
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heeft Trump nooit gezegd
[..]

Tuuuurlijk niet. Allemaal fake news en dat er tapes van zijn doet er niks toe.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 30 mei 2020 @ 13:35:48 #129
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193382960
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat heeft Trump nooit gezegd
[..]

Niet :?

Hoezo zag en hoorde ik hem dit dan zeggen?
Krekker is de bom!
pi_193383069
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Niet :?

Hoezo zag en hoorde ik hem dit dan zeggen?
Dan moet je langer kijken naar de minuten voor die uitspraak. Het was een grap.
Vakman pur sang
pi_193383152
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan moet je langer kijken naar de minuten voor die uitspraak. Het was een grap.
Wat een debiele grap.
En al helemaal omdat maar één iemand ter wereld doorheeft dat het een grap was.
pi_193383595
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan moet je langer kijken naar de minuten voor die uitspraak. Het was een grap.
Het was geen grap.

Het bericht dat het een "grap" zou zijn kwam van Trump zelf, later pas.

Het was gewoon weer één van z'n vele hersenscheten. Zoiets bespreek je achter de deuren, niet tijdens een persco.

Als je over een serieus onderwerp een grap wil maken terwijl er op dat moment zowat 100.000 mensen dood zijn, dan is er iets mis met je inschattingsvermogen of het was geen grap.
pi_193383679
Trump is een karikatuur van een president, maar hij heeft dit keer gewoon gelijk. Waarom zou je een organisatie willen ondersteunen wiens enige rol die van het spelen van juichende marionet voor de Chinese communistische partij is? Van enige onafhankelijkheid is al lang geen sprake meer, net zoals in de VN.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 14:58:34 #134
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193383699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 14:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
Trump is een karikatuur van een president, maar hij heeft dit keer gewoon gelijk. Waarom zou je een organisatie willen ondersteunen wiens enige rol die van het spelen van juichende marionet voor de Chinese communistische partij is? Van enige onafhankelijkheid is al lang geen sprake meer, net zoals in de VN.
Misschien moet je Trumpf’s tweets eens terugkezen. Als er iemand juichende marionet voor de Chinezen is geweest, is het Dumpf wel.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_193383717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 14:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien moet je Trumpf’s tweets eens terugkezen. Als er iemand juichende marionet voor de Chinezen is geweest, is het Dumpf wel.
Zoals ik al zei; Trump is een karikatuur van een president. Had een Obama deze beslissing genomen, dan had ik het net zo goed een prima beslissing gevonden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193383742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 08:36 schreef speknek het volgende:
De WHO heeft een cruciale week gefaald in de bestrijding van corona, maar sommigen doen hier net alsof de WHO opgericht is in Januari en als enige taak Corona heeft. Weer bijzonder tekenend hoe beperkt hun wereldbeeld is, dat ongetwijfeld begint en eindigt bij het Twitter account van realdonaldtrump.
Mensen weten wel dat de WHO al een poosje bestaat en zeker goede dingen doet.
Maar het is van binnen corrupt. Niet omdat het allemaal slechte mensen zijn die wereld willen veroveren of zo. Sterker nog, ik denk dat veel mensen daar met goede bedoelingen werken. Het is eerder dat China te veel macht heeft en de rest daar waarschijnlijk niet tegenin durft te gaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193383761
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 22:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tuurlijk, in jouw ogen wel, want Trump zegt het.
Dat is al langer bekend hoor. Maar nooit heeft iemand het aangedurfd. Trump wel.
pi_193383768
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; Trump is een karikatuur van een president. Had een Obama deze beslissing genomen, dan had ik het net zo goed een prima beslissing gevonden.
Ik ben het er ook mee eens. De eerste keer dat ik het met Trump eens ben. Iedere president die deze beslissing genomen zou hebben doet daar goed aan.
pi_193383769
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; Trump is een karikatuur van een president. Had een Obama deze beslissing genomen, dan had ik het net zo goed een prima beslissing gevonden.
Je kunt natuurlijk ook optrekken met (westerse) bondgenoten en zo gezamenlijk aandringen op hervormingen binnen de WHO. Mocht dat niets uithalen, kun je altijd nog besluiten om de financiering stop te zetten.

Maar goed, dat vergt moeite en denkwerk en dat is niet aan de regering Trump besteed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 mei 2020 @ 15:52:16 #140
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193384234
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook optrekken met (westerse) bondgenoten en zo gezamenlijk aandringen op hervormingen binnen de WHO. Mocht dat niets uithalen, kun je altijd nog besluiten om de financiering stop te zetten.

Maar goed, dat vergt moeite en denkwerk en dat is niet aan de regering Trump besteed.
Soms moet je gewoon de stekker eruit trekken en je verlies nemen. Waarom zou je een organisatie die jouw belangen ondermijnt proberen te hervormen? Pappen en nathouden is geen logische actie. Elke extra cent die naar de WHO gaat is te veel in dat geval. Denk je werkelijk dat je een tot op het bot corrupte organisatie even kunt hervormen? Natuurlijk niet. Trumps beslissing bespaart een hoop geld en leed, en geeft bovendien een sterk signaal.

Het lijkt er op dat moeite en denkwerk ook niet aan jou is besteed.


En moge de VN spoedig volgen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 16:22:45 #141
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193384651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon de stekker eruit trekken en je verlies nemen. Waarom zou je een organisatie die jouw belangen ondermijnt proberen te hervormen? Pappen en nathouden is geen logische actie. Elke extra cent die naar de WHO gaat is te veel in dat geval. Denk je werkelijk dat je een tot op het bot corrupte organisatie even kunt hervormen? Natuurlijk niet. Trumps beslissing bespaart een hoop geld en leed, en geeft bovendien een sterk signaal.

Het lijkt er op dat moeite en denkwerk ook niet aan jou is besteed.


En moge de VN spoedig volgen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_193385069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook optrekken met (westerse) bondgenoten en zo gezamenlijk aandringen op hervormingen binnen de WHO. Mocht dat niets uithalen, kun je altijd nog besluiten om de financiering stop te zetten.

Maar goed, dat vergt moeite en denkwerk en dat is niet aan de regering Trump besteed.
Dat zal in Nederlandse optiek wellicht de beste oplossing zijn omdat Nederlandse bestuurders nu eenmaal niets liever doen dan praten, praten en nog eens praten, maar in de grotemensenwereld is "met je voeten stemmen" denk ik toch een stuk effectiever.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator zaterdag 30 mei 2020 @ 17:03:25 #143
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193385224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:52 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat zal in Nederlandse optiek wellicht de beste oplossing zijn omdat Nederlandse bestuurders nu eenmaal niets liever doen dan praten, praten en nog eens praten, maar in de grotemensenwereld is "met je voeten stemmen" denk ik toch een stuk effectiever.
Ok, en wat bereikt Trump hiermee? Leg dat dan even uit, zijn eigen CDC faalde nog veel harder door een maand lang een onbetrouwbare test rond te sturen voor corona.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:00:01 #144
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193385898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe voelt het nou om als emotioneel anti-Trumper constant aan het verkeerde eind te zitten? Het moet toch gruwelijk vermoeiend zijn om altijd ongelijk te hebben? Leg het eens voor me uit.
pi_193387386
Zo zie je maar dat als een land ergens niet voor wil betalen dat het dat ook niet hoeft te doen. Gewoon ballen tonen. Zou NL ook eens wat meer moeten doen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_193387643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik snap dit besluit helemaal niet.

Kritiek op de WHO lijkt mij valide, maar Trump tackelt dit probeer weer eens op een hopeloos kortzichtige wijze. In plaats van als een kleuter weg te lopen, had hij internationale bondgenoten moeten zoeken om zo gezamenlijk aan te kunnen dringen op hervormingen.

Met deze actie bereik je uiteindelijk geen ene reet.
Ik denk ook niet dat hij er iets mee bereikt. Maar ook Obama had problemen met zijn internationale bondgenoten. Hij liet dat niet merken, maar Brussel is een betonnen muur waar niet door heen te komen is.

Trump maakt ook de fout door openlijk de EU aan te vallen, iets wat Obama veel slimmer aanpakte.

Neemt niet weg dat ik het wel eens met Trump ben om de WHO aan te pakken. En dat wil wel iets zeggen want ik heb verder een hekel aan Trump. De WHO is corrupt maar wat nog veel erger is, is de macht die ze hebben. Die macht moet verdeeld worden. Als een organisatie instaat is om een complete economie plat te leggen dan is er iets mis. Dan ontbreekt de dialoog. Bovendien prijst men China waar notabebe het virus vandaan komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cherni op 30-05-2020 19:46:27 ]
pi_193387649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:29 schreef Bloemkool het volgende:
Zo zie je maar dat als een land ergens niet voor wil betalen dat het dat ook niet hoeft te doen. Gewoon ballen tonen. Zou NL ook eens wat meer moeten doen.
Wij hebben Rutte. Die heeft geen ballen. En geen ruggengraat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193387937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wij hebben Rutte. Die heeft geen ballen. En geen ruggengraat.
Hij staat dus ook symbool voor de Nederlandse mentaliteit ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 00:39:51 #149
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193394342
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:40 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij er iets mee bereikt. Maar ook Obama had problemen met zijn internationale bondgenoten. Hij liet dat niet merken, maar Brussel is een betonnen muur waar niet door heen te komen is.

Trump maakt ook de fout door openlijk de EU aan te vallen, iets wat Obama veel slimmer aanpakte.

Neemt niet weg dat ik het wel eens met Trump ben om de WHO aan te pakken. En dat wil wel iets zeggen want ik heb verder een hekel aan Trump. De WHO is corrupt maar wat nog veel erger is, is de macht die ze hebben. Die macht moet verdeeld worden. Als een organisatie instaat is om een complete economie plat te leggen dan is er iets mis. Dan ontbreekt de dialoog. Bovendien prijst men China waar notabebe het virus vandaan komt.
Wat voor macht heeft de WHO precies, kun je dat uitleggen? De WHO legt geen economie plat, hoor, dat doet de pandemie. Of heb je liever dat de WHO niet meer rapporteert dat er een pandemie is en dat we er achter komen dat het een wereldwijd probleem is als het te laat is om maatregelen te nemen?

Dit slaat echt helemaal nergens op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193394378
quote:
Jan. 22, 2020: Presitge Ameritech cautions the Department of Health and Human Services that America's reserve of N95 masks is reaching critically low levels, and offeres to produce them for HHS. The Trump administration declines the offer.

Feb. 7: The WHO warns of impending shortages of PPE (face masks, gowns, gloves, etc, etc...) and warns the World to ramp up production for the coming pandemic.
Feb. 7: Trump sends 18 tons of face masks, gowns, and respirators to China.
quote:
Jan. 22: Trump says “We have it totally under control. It’s one person coming in from China.”

Jan 24: Trump says "China has been working very hard to contain the Coronavirus. The United States greatly appreciates their efforts and transparency. It will all work out well. In particular, on behalf of the American People, I want to thank President Xi!"

Jan 30: Trump says "Working closely with China and others on Coronavirus outbreak. Only 5 people in U.S., all in good recovery."

Feb. 2: Trump says “We pretty much shut it down coming in from China. It’s going to be fine.”
quote:
Feb. 24: Trump says “The Coronavirus is very much under control in the USA… Stock Market starting to look very good to me!”

Feb. 25: Trump says “CDC & my administration are doing a GREAT job of handling Coronavirus.”

Feb. 25: Trump says “I think that’s a problem that’s going to go away. They have studied it. They know very much. In fact, we’re very close to a vaccine.”

Feb 28:Trump said that coronavirus will “disappear” like a “miracle” while speaking at a press conference for his coronavirus task force.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')