abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193820915
Iemand interesse in de volgende spullen?

- Doomoo zijligkussen voor baby's
- Borre boekenset groep 4 en groep 5 (allebei compleet)
- voedingskussen met roze hoes
- een wipstoeltje van nattou (was 2ehands en werd gebruikt bij oma, maar nog wel helemaal netjes)
- een klamboe/ muggennet

Bij interesse kan ik foto's maken.
  maandag 29 juni 2020 @ 15:52:28 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193845652
Ik zoek twee overalls, maat 116 en 128.
Wie helpt me daar aan? :)
KuikenGuppy
pi_193874008
Heeft er iemand Bergsteinlaarsjes in maat 25 liggen die weg mogen?
pi_193920465
Ter overname:
Cosleeper 'Allis' van bed4baby (staat niet meer op de website)
X4BgYJC.jpg
m3gcj7F.jpg

Er zit een tweede lange zijkant bij zodat je er een dicht bedje van kan maken, ook zitten er dingen bij voor onder de poten waarmee het een schommelend wiegje wordt.
Wij hebben de cosleeper en het matrasje 1 week gebruikt :+ Dat lag niet aan het bedje.
Vraagprijs: 50 euro? Op te halen in Rotterdam

Ook in de aanbieding:
Philips Avent magnetron sterilisator. Compleet, met originele verpakking. Gebruikt maar in nette staat. Nieuwprijs rond de 26 euro, nu voor 5 euro exclusief verzenden.
Foto op verzoek :s)
  FOK!fossiel zondag 5 juli 2020 @ 21:48:57 #80
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193949321
Aangeboden

Voor als het weer (heel) warm wordt: een hydrofiele slaapzak van Lodger, maat 68-80. Zo goed als nieuw, 1 nachtje in geslapen

HPC072_Raven_front_68-80_Hydrofiel print.JPG.800x800.fill.ffffff.jpg

Heel tevreden over (echt superluchtig), maar ze zat net tussen twee maten in. Valt bij het lijfje wat smal, dus uiteindelijk pak ik altijd de maat groter. Zou 'm zelf tot maat 74 aanraden, en makkelijk vanaf 62 vanwege de smallere pasvorm.

Koste in deze maat in de sale 20 euro. Dacht zelf aan 15 euro (nieuw niet in de sale zijn ze 30 euro).

Verzendkosten moet ik even opzoeken maar omdat ze zo dun zijn denk ik dat het makkelijk in een stevige envelop verzonden kan worden.

Gezocht
In veel Blije Dozen etc zitten vaak kortingsbonnen voor CentreParcs, iemand toevallig eentje liggen die hij/zij niet gebruikt? :)
Chick on a mission
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juli 2020 @ 21:57:58 #81
68600 Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_193949453
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 21:48 schreef Keroppi het volgende:
Aangeboden

Voor als het weer (heel) warm wordt: een hydrofiele slaapzak van Lodger, maat 68-80. Zo goed als nieuw, 1 nachtje in geslapen

[ afbeelding ]

Heel tevreden over (echt superluchtig), maar ze zat net tussen twee maten in. Valt bij het lijfje wat smal, dus uiteindelijk pak ik altijd de maat groter. Zou 'm zelf tot maat 74 aanraden, en makkelijk vanaf 62 vanwege de smallere pasvorm.

Koste in deze maat in de sale 20 euro. Dacht zelf aan 15 euro (nieuw niet in de sale zijn ze 30 euro).

Verzendkosten moet ik even opzoeken maar omdat ze zo dun zijn denk ik dat het makkelijk in een stevige envelop verzonden kan worden.

Gezocht
In veel Blije Dozen etc zitten vaak kortingsbonnen voor CentreParcs, iemand toevallig eentje liggen die hij/zij niet gebruikt? :)
Ik heb er nog volgens mij, Ga even kijken

Gevonden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')