abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:12:09 #51
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193387082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:41 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat mag dus niet en daarom wordt hij ook bestraft. Als je bereid bent die straf te dragen dan kan dat het prima waard zijn.

Immoreel en onwettig zijn niet hetzelfde. Als iedereen spullen in de fik zou zetten van mensen of bedrijven waar ze het niet mee eens zijn, dan wordt het een zooitje. Dus is het logischerwijs verboden, ongeacht de doelstelling.

Moreel gezien valt er echter best wat te zeggen voor het beschadigen van dit bedrijf. Zeker op een manier waarbij geen slachtoffers vallen. Dus je kunt deze actie best oké vinden, zonder dat je vindt dat brandstichting voor politieke doeleinden legaal moet zijn. Dat onderscheid is blijkbaar toch lastig voor velen.
Ik vind het vooral erg hypocriet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193387768
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:55 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

En als iemand een terreurdaad pleegt om mensen die ongelovigen afslachten dwars te zitten, veroordeel je dat dan ook scherp?
Zeker, zoiets moet plaatsvinden via democratische besluitvorming.
pi_193390499
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 17:25 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Aan jou dan dezelfde vraag:
[..]

Ik spreek zelf alleen mijn steun uit wanneer iemand dezelfde mening deelt.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:09:28 #54
224960 highender
Travellin' Light
pi_193391228
Dit soort bedrijven (en hun klanten) horen in Indonesië of China thuis, prima actie.
pi_193393357
Waarom heeft ie niet gewoon de directeur/eigenaar in de fik gestoken dan? Je snijdt een slang de kop eraf, niet het puntje van zijn staart.
pi_193394995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik spreek zelf alleen mijn steun uit wanneer iemand dezelfde mening deelt.
Je sprak je steun niet uit voor een mening, maar voor een daad.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:30:21 #57
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_193399252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 11:53 schreef incel het volgende:
Wie eet er nou eend? :')
Regelmatig. Hoezo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 31 mei 2020 @ 12:33:07 #58
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193399297
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Zeker, zoiets moet plaatsvinden via democratische besluitvorming.
Wanneer je (democratische) orde verkiest boven een rechtvaardig doel, ondersteun je effectief gewoon de onrechtvaardigheid.
pi_193399336
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Wanneer je (democratische) orde verkiest boven een rechtvaardig doel, ondersteun je effectief gewoon de onrechtvaardigheid.
Zo denken moslimterroristen ook, dus wie moet dan bepalen wanneer terrorisme terecht is?
pi_193399356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 23:44 schreef Candaasje het volgende:

Merendeel van de activisten, van wat ik zo lees, keurt het af.)
[..]

tuurlijk keuren ze het af :')
anders wetrn ze dat ze binnenstebuiten worden gekeerd bij de volgende actie :')
  zondag 31 mei 2020 @ 12:39:25 #61
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193399378
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Zo denken moslimterroristen ook, dus wie moet dan bepalen wanneer terrorisme terecht is?
Degene die het meeste succes heeft.

Voor een land democratisch is zijn de mensen die het nastreven ook maar terroristen.
pi_193399485
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:39 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Degene die het meeste succes heeft.

Voor een land democratisch is zijn de mensen die het nastreven ook maar terroristen.
Dat zeg je goed, vóór een land democratisch is. Nederland is natuurlijk al lang een democratie.

quote:
Degene die het meeste succes heeft.
dus je propageert anarchie?
  zondag 31 mei 2020 @ 13:00:58 #63
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193399673
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Dat zeg je goed, vóór een land democratisch is. Nederland is natuurlijk al lang een democratie.
Ja precies en voor sommige mensen is het dan wel klaar. Ik zie dat anders.

quote:
[..]

dus je propageert anarchie?
Ik propageer niks, maar als mensen opkomen voor een doel dat zij rechtvaardig vinden, dan beoordeel ik dat op basis van het doel en de proportionaliteit van hun handelen, niet op basis van de wet. Wetten kunnen heel schadelijk zijn en terrorisme kan positieve verandering bewerkstelligen.
pi_193399685
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:37 schreef mschol het volgende:

[..]

tuurlijk keuren ze het af :')
anders wetrn ze dat ze binnenstebuiten worden gekeerd bij de volgende actie :')
Euh nee, zo werkt dat niet. Je moet daadwerkelijk iets strafbaars doen wil de politie je binnenstebuiten keren. Of er zelf echt nauwe connecties mee hebben.

Natuurlijk houden ze activisten en de verschillende organisaties wel in de gaten bij de AIVD. Dat is bekend. Maar dat is verder geen grond om andere (legale) demonstraties te mogen verbieden, als een activist enkel een mening heeft, maar zelf nog nooit brandbommen heeft gelegd of de spullen daarvoor in huis heeft.

(Ondanks dat de politie hier weet dat ik bepaalde 'civil disobedience' actievormen steun, heb ik met de politie verder nooit problemen gehad bij door mij georganiseerde (legale) demonstraties.)

Er zijn ook activisten die het wel een goede actie vinden en deze mening ook niet geheim houden.
Dit is opgeëist door ALF, dit is hun werkwijze. Qua effectiviteit is er ook zeker wat voor te zeggen. (Gekeken naar andere acties van ALF en ook bijvoorbeeld de SHAC7). Meestal gaat de uitvoering wel iets minder stuntelig alleen.
pi_193399753
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:00 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ja precies en voor sommige mensen is het dan wel klaar. Ik zie dat anders.
[..]

Ik propageer niks, maar als mensen opkomen voor een doel dat zij rechtvaardig vinden, dan beoordeel ik dat op basis van het doel en de proportionaliteit van hun handelen, niet op basis van de wet. Wetten kunnen heel schadelijk zijn en terrorisme kan positieve verandering bewerkstelligen.
Je denkwijze is niet anders dan dat van moslimterroristen. Door je eigen overtuiging jezelf boven de wet plaatsen en daarmee terreur vergoelijken is zeer kwalijk.

Die denkfout zorgt voor zeeën van ellende en verdriet in de wereld.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:11:18 #66
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193399791
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Je denkwijze is niet anders dan dat van moslimterroristen.
Dat klopt, maar ik weet dat van mezelf. Jij ondersteunt het vermoorden van ongelovigen nog, zolang het maar vanuit de machthebbers komt, maar denkt dat je denkwijze anders is dan van een moslimextremist.

quote:
Door je eigen overtuiging jezelf boven de wet plaatsen en daarmee terreur vergoelijken is zeer kwalijk.

Die denkfout zorgt voor zeeën van ellende en verdriet in de wereld.
Dat kan ik ook weer over jouw overtuigingen zeggen.
pi_193399802
Ik werd er wakker van die nacht en heb me daardoor verslapen ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_193399847
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik weet dat van mezelf. Jij ondersteunt het vermoorden van ongelovigen nog, zolang het maar vanuit de machthebbers komt, maar denkt dat je denkwijze anders is dan van een moslimextremist.
[..]

Dat kan ik ook weer over jouw overtuigingen zeggen.
Ik ondersteun dat de macht bij het volk ligt, jij ondersteund dat de macht bij extremisten ligt.
  zondag 31 mei 2020 @ 13:20:05 #69
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193399883
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik ondersteun dat de macht bij het volk ligt, jij ondersteund dat de macht bij extremisten ligt.
Ik ondersteun positieve verandering. Jij ondersteunt de status quo.
pi_193400016
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik ondersteun positieve verandering. Jij ondersteunt de status quo.
Ik ondersteun dat het volk bepaalt waar en wanneer er een positieve verandering plaatsvindt en dat niet een select clubje extremisten die macht opeist.
pi_193400753
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik ondersteun dat de macht bij het volk ligt, jij ondersteund dat de macht bij extremisten ligt.
Bij het volk, of bij de mensen/bedrijven met kapitaal en veel invloed op de regeringen?
Want dat is ook nog wel een verschil hè
pi_193401648
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bij het volk, of bij de mensen/bedrijven met kapitaal en veel invloed op de regeringen?
Want dat is ook nog wel een verschil hè
Ik zei bij het volk, dus dat bedoel ik dan ook.
pi_193401664
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik zei bij het volk, dus dat bedoel ik dan ook.
Maar dan ga je er dus vanuit dat het volk de macht heeft....en dat is in de praktijk vaker niet dan wel het geval.
pi_193401952
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar dan ga je er dus vanuit dat het volk de macht heeft....en dat is in de praktijk vaker niet dan wel het geval.
Als je suggereert dat politici marionetten zijn van het bedrijfsleven, dan gaat deze discussie wel snel richting de complottheorieën.

Niets houdt de politiek tegen om maatregelen te nemen of wetten te maken die dierenleed tegen gaan. Als jij denkt dat ze wel tegengehouden worden, dan hoop ik dat je dat proces in detail kan verwoorden.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:48:24 #75
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193402116
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Als je suggereert dat politici marionetten zijn van het bedrijfsleven, dan gaat deze discussie wel snel richting de complottheorieën.

Niets houdt de politiek tegen om maatregelen te nemen of wetten te maken die dierenleed tegen gaan. Als jij denkt dat ze wel tegengehouden worden, dan hoop ik dat je dat proces in detail kan verwoorden.
Complottheorieën zijn makkelijker afschieten, dus dat is altijd fijn voor liefhebbers van de status quo om mensen die aan te wrijven. Het feit dat kapitaalkrachtige mensen en bedrijven meer invloed hebben op de besluitvorming en daarmee ook op de straffen die zij krijgen voor het overtreden van maatschappelijk gestelde normen is geen complottheorie.

Dit bedrijf krijgt boetes die ze makkelijk op kunnen vangen en gaat doodleuk verder met waar ze mee bezig waren. Dat is niet wat het volk wil.
pi_193402145
quote:
Directeur eendenslachterij wil desnoods knokploeg inzetten om activisten te weren: ‘We moeten zelf actie ondernemen’
De directeur van eendenslachterij Duck-to Tomassen in Ermelo zet alles op alles om zijn bedrijf in de toekomst te beschermen tegen dierenactivisten. Hij wil desnoods een knokploeg inzetten om te voorkomen dat er weer zoiets gebeurt als afgelopen week. Dat zegt Gertjan Tomassen drie dagen na de brand bij zijn eendenslachterij. ,,Als de daders na twee weken weer vrij rondlopen, moeten we zelf actie ondernemen.’’
https://www.ad.nl/binnenl(...)ondernemen~ad1062d3/
Knokploegen tegen dierenactivisten dus. :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193402166
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Als je suggereert dat politici marionetten zijn van het bedrijfsleven, dan gaat deze discussie wel snel richting de complottheorieën.

Niets houdt de politiek tegen om maatregelen te nemen of wetten te maken die dierenleed tegen gaan. Als jij denkt dat ze wel tegengehouden worden, dan hoop ik dat je dat proces in detail kan verwoorden.
Complottheorieën? Nee dat valt wel mee hoor. Ik ben er alleen wel van overtuigd dat multinationals veel in de soep te brokkelen hebben op 'hoog niveau'. Zie de belastingontwijkconstructies die nog steeds bestaan, zie de miljardensteun voor bedrijven zoals KLM, en zie de geschiedenis van 'bijbaantjes' van ministers. Dat is niet omdat ik denk dat ze een hekel hebben aan 'het gepeupel', dat is omdat waar geld is, het vaak gewoon over macht gaat.

Ik heb het niet enkel over het tegenhouden van wetten. Ik heb het ook over het tegenwerken van andere politieke zaken. Neem nu onze eigen minister van Landouw, om even iets te nemen:

Tijdens de Q-koorts-epidemie (2007-2010) werden duizenden mensen ziek en zijn uiteindelijk meer dan honderd mensen overleden. In een evaluatie door de commissie Van Dijk (2010) werd geconcludeerd dat het ministerie van Landbouw te lang de belangen van de veehouderij had verdedigd ten koste van de volksgezondheid. De commissie Van Dijk adviseerde dat de minister van VWS de bevoegdheid moest krijgen om ook op de terreinen van het ministerie van Landbouw in te kunnen grijpen bij een besmettelijke dierziektecrisis. De agrarische lobby verzette zich daar hevig tegen. In de jaren die volgden weigerde de regering het advies op te volgen.


Nu, pas 10 jaar later, is de verantwoordelijkheid over de Volksgezondheid in het geval van zoönoses, overgedragen aan de minister VWS. Dit onder druk van d PvdD, en misschien nog wel meer de uitbraak van corona. Het was niet meer te houden.

Natuurlijk, dit is dus uiteindelijk iets waar geen brandstichting aan te pas is gekomen, maar er moest wel iets ergs gebeuren - met grote financiële/economische gevolgen - voordat er iets gebeurde.

Of wat dacht je van de vergassing van varkens met CO2? De dierenartsenberoepsgroep spreekt zich hier al jaren tegen uit, en het is zelfs een aantal jaar verboden geweest om deze manier van bedwelming te gebruiken. Totdat de economische belangen groter werden geacht, en de Dierenwelzijnswet aan de kant geschoven werd. Dan kun je zeggen; niets houd de politiek tegen nieuwe wetten te maken.... maar dan moet de politiek wel luisteren die niet enkel economische belangen hebben. Dus in dit geval naar diergeneeskundigen. Maar dat wordt niet gedaan.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:58:29 #78
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193402232
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Knokploegen tegen dierenactivisten dus. :{
Zolang het puur defensief is prima.

Zo klinkt het woord knokploeg echter niet :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_193402259
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Zolang het puur defensief is prima.

Zo klinkt het woord knokploeg echter niet :P
Er valt pas wat te knokken als er dierenactivisten op zijn terrein zijn zonder toestemming, dus dat zit wel goed.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193402349
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:48 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Complottheorieën zijn makkelijker afschieten, dus dat is altijd fijn voor liefhebbers van de status quo om mensen die aan te wrijven. Het feit dat kapitaalkrachtige mensen en bedrijven meer invloed hebben op de besluitvorming en daarmee ook op de straffen die zij krijgen voor het overtreden van maatschappelijk gestelde normen is geen complottheorie.

Dit bedrijf krijgt boetes die ze makkelijk op kunnen vangen en gaat doodleuk verder met waar ze mee bezig waren. Dat is niet wat het volk wil.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Complottheorieën? Nee dat valt wel mee hoor. Ik ben er alleen wel van overtuigd dat multinationals veel in de soep te brokkelen hebben op 'hoog niveau'. Zie de belastingontwijkconstructies die nog steeds bestaan, zie de miljardensteun voor bedrijven zoals KLM, en zie de geschiedenis van 'bijbaantjes' van ministers. Dat is niet omdat ik denk dat ze een hekel hebben aan 'het gepeupel', dat is omdat waar geld is, het vaak gewoon over macht gaat.

Ik heb het niet enkel over het tegenhouden van wetten. Ik heb het ook over het tegenwerken van andere politieke zaken. Neem nu onze eigen minister van Landouw, om even iets te nemen:

Tijdens de Q-koorts-epidemie (2007-2010) werden duizenden mensen ziek en zijn uiteindelijk meer dan honderd mensen overleden. In een evaluatie door de commissie Van Dijk (2010) werd geconcludeerd dat het ministerie van Landbouw te lang de belangen van de veehouderij had verdedigd ten koste van de volksgezondheid. De commissie Van Dijk adviseerde dat de minister van VWS de bevoegdheid moest krijgen om ook op de terreinen van het ministerie van Landbouw in te kunnen grijpen bij een besmettelijke dierziektecrisis. De agrarische lobby verzette zich daar hevig tegen. In de jaren die volgden weigerde de regering het advies op te volgen.


Nu, pas 10 jaar later, is de verantwoordelijkheid over de Volksgezondheid in het geval van zoönoses, overgedragen aan de minister VWS. Dit onder druk van d PvdD, en misschien nog wel meer de uitbraak van corona. Het was niet meer te houden.

Natuurlijk, dit is dus uiteindelijk iets waar geen brandstichting aan te pas is gekomen, maar er moest wel iets ergs gebeuren - met grote financiële/economische gevolgen - voordat er iets gebeurde.

Of wat dacht je van de vergassing van varkens met CO2? De dierenartsenberoepsgroep spreekt zich hier al jaren tegen uit, en het is zelfs een aantal jaar verboden geweest om deze manier van bedwelming te gebruiken. Totdat de economische belangen groter werden geacht, en de Dierenwelzijnswet aan de kant geschoven werd. Dan kun je zeggen; niets houd de politiek tegen nieuwe wetten te maken.... maar dan moet de politiek wel luisteren die niet enkel economische belangen hebben. Dus in dit geval naar diergeneeskundigen. Maar dat wordt niet gedaan.
Nergens zeg ik dat de democratie altijd perfect werkt, het werkt echter stukken beter dan terrorisme. Het is natuurlijk laf om die voorbeelden te gebruiken om terrorisme goed te praten.

De PvdD en nog een aantal partijen zijn fel tegen dierenleed, het staat elke burger vrij om op die partijen te stemmen. Maar blijkbaar zou het bedrijfsleven daar dan een stokje voor steken. En jullie hebben ondanks de lang post toch niet uitgelegd hoe dat dan zou werken dus ik wacht nog op antwoord.
Kom niet met voorbeelden uit het verleden, maar leg uit waarom dierenleed toch door zou gaan als partijen aan de macht komen die daar fel tegen zijn.
  zondag 31 mei 2020 @ 16:30:43 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193402740
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]


[..]

Nergens zeg ik dat de democratie altijd perfect werkt, het werkt echter stukken beter dan terrorisme. Het is natuurlijk laf om die voorbeelden te gebruiken om terrorisme goed te praten.

De PvdD en nog een aantal partijen zijn fel tegen dierenleed, het staat elke burger vrij om op die partijen te stemmen. Maar blijkbaar zou het bedrijfsleven daar dan een stokje voor steken. En jullie hebben ondanks de lang post toch niet uitgelegd hoe dat dan zou werken dus ik wacht nog op antwoord.
Kom niet met voorbeelden uit het verleden, maar leg uit waarom dierenleed toch door zou gaan als partijen aan de macht komen die daar fel tegen zijn.
Kom niet met voorbeelden uit het verleden. :')

Dus mensen moeten jou aantonen waarom de volkswil geschaad wordt door bedrijfsbelangen, maar mogen geen voorbeelden aandragen. _O-
pi_193402971
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:30 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Kom niet met voorbeelden uit het verleden. :')

Dus mensen moeten jou aantonen waarom de volkswil geschaad wordt door bedrijfsbelangen, maar mogen geen voorbeelden aandragen. _O-
Weer geen antwoord op de eenvoudige vraag die ik stelde. Dat verast me niets.
pi_193813451
Bekende ‘Vegan Streaker’ zit vast voor brandstichting bij eendenslachterij

quote:
De man die eind mei brand stichtte bij eendenslachterij Duck-To Tomassen in Ermelo is de 34-jarige dierenrechtenactivist Peter Janssen, ook bekend als de Vegan Streaker. De Brabander, tegenwoordig woonachtig in de gemeente Mill en Sint Hubert, is bekend van het verstoren van talloze paardenevenementen en stierengevechten door naakt te protesteren.

Janssen meldde zichzelf twee dagen na de brand bij de slachterij waarbij meerdere vrachtwagens verloren gingen op het politiebureau in Apeldoorn. Hij zit sindsdien vast. Janssen heeft volgens zijn advocaat een volledige bekentenis afgelegd. Het gaat volgens hem om een eenmansactie.

Op een bewakingsvideo van het Ermelose eendenbedrijf is te zien hoe de dader in de nacht van 28 mei de vrachtwagens in brand steekt op het slachterijterrein en daarbij zichzelf per ongeluk ook. Hij rent brandend weg. De brandstichting was eerder al opgeëist door het Dieren Bevrijdings Front.

Minimale verwondingen
Janssen werd al eerder met de organisatie in verband gebracht. Zijn advocaat Jan-Hein van Dijk stelt dat Janssen ‘minimale verwondingen’ heeft overgehouden aan die brandstichting. Zijn motief? Simpel: Janssen strijdt tegen dierenleed. Volgens Van Dijk werkt de Vegan Streaker volledig mee aan het onderzoek.

Het Openbaar Ministerie Oost-Nederland bevestigt niet dat het een eenmansactie betreft, maar zwijgt over eventuele andere verdachten. Het OM verdenkt Janssen van brandstichting met gevaar voor goederen, maar sluit niet uit dat hij wordt gedagvaard voor brandstichting met gevaar voor personen en goederen.

De 34-jarige Janssen uit Mill en Sint Hubert, ooit getalenteerd hardloper, heeft een lange ‘carrière’ in de wereld van het dierenactivisme. Hij is verschillende malen veroordeeld door de strafrechter. Vorige week kreeg hij van de rechtbank in Arnhem nog een boete opgelegd voor inbraak in een konijnenstal in de Achterhoek.

Handelsmerk is naakt verstoren evenementen
Janssens handelsmerk is echter het (deels) naakt en met activistische leuzen op zijn bovenlijf geschilderd verstoren van evenementen om aandacht te vragen voor dierenwelzijn en dierenrechten. Hij kreeg landelijke bekendheid door in 2008 de tv-show van Paul de Leeuw te verstoren. De tv-presentator ontdeed de streaker toen als vergelding van zijn onderbroek.

Voorts voerde Janssen acties uit bij onder meer het ABN Amro tennistoernooi, de Tilburg Ten Miles hardloopwedstrijd en een hockeyduel. Afgelopen jaren sprong hij tientallen malen in de ring bij stierengevechten in Spanje. In 2017 werd hij in Japan opgepakt voor het verstoren van een dolfijnenshow; hij sprong in het water. Janssen is ook oprichter van de stichting Konijnen in Nood.

https://www.bd.nl/binnenl(...)slachterij~a9249b3f/
pi_193813509
Wat zij hij mankeren in zijn bovenkamer? Als kind opgesloten in een konijnenhok?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 juni 2020 @ 11:55:59 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193813551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 11:44 schreef Nober het volgende:
Bekende ‘Vegan Streaker’ zit vast voor brandstichting bij eendenslachterij
[..]

Hier zit ie bij Jensen :T

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 juni 2020 @ 12:02:20 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193813604
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193813654
Hoe gaat die koekwaus de schade vergoeden?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193814208
Het zijn toch altijd weer van die hardlopers die rare dingen doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')