abonnement Unibet Coolblue
pi_193381602
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 10:33 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Doe niet eens jezelf maar deze meneer een plezier en werk aan je paranoia voordat je doorgaat met daten. Man man man, je schildert nu iemand anders af als golddigger, omdat je zelf zo onzeker bent dat je je niet kan voorstellen dat iemand oprecht geïnteresseerd is. Niet iedereen is zo oppervlakkig als jij dat ze bij binnenkomst de woningwaarde aan het schatten zijn.
Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
  zaterdag 30 mei 2020 @ 11:19:58 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193381657
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
Dus jij vertrouwt hem niet.

Stop er dan mee. Waar ben je mee bezig? Liefde is ook gebaseerd op vertrouwen.
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2020 @ 11:37:38 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193381829
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
Wat wil je nou (van ons horen)?
pi_193381847
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
Gaat dit topic nu wel of niet over jou en de arme ziel die je date? 8)7
pi_193381858
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:40 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Gaat dit topic nu wel of niet over jou en de arme ziel die je date? 8)7
Natuurlijk gaat het over haar en haar date
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2020 @ 11:46:56 #81
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193381918
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
Misschien is hij makelaar.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 11:53:23 #82
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193381972
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 22:44 schreef pumpjess het volgende:

Dit topic gaat niet over een date, of mijn date.

Gewoon een algemene stelling.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
Deze TS :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 11:57:18 #83
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193382007
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 23:36 schreef pumpjess het volgende:
Wat vinden jullie ervan als je date ( die je pas kent) foto’s vraagt van je familie ? B.v als je het over familie hebt en hij zegt ; heb je foto van ze
Ook dat ligt er weer aan. Is met de familie haar eigen kinderen bedoeld? Of de ouders enz. Om af te lezen hoe de welstand is? Je bent nogal achterdochtig, negatief.

In Azië en ik denk ook in de Arabische wereld en Zuid Amerika ( Afrika weet ik helemaal niets van) is het heel normaal om naar de familie te vragen. Ook aan mij, als man, vragen vrouwen naar mijn familie. Broers? Zussen, Ben je de oudste, jongste? Leven je ouders nog. Dus ik had altijd wat foto's bij mij van mijn moeder, van mijn "Geschwister"(broers en zussen" en van mijn kater, die ik dan voorstelde als mijn zoon.

Je kunt natuurlijk als licht vermogende (Heb je een minimaal een Bentley anders tel je niet eens mee, en natuurlijk een tweede huis in het buitenland) ... en dat is misschien wel de beste tip, iemand zoeken die ook al wat heeft. Een mooi huis, een goed leven.
Hoe? Gewoon ... daten, uitgaan, veel samen zijn, misschien vakantie. Dus als ieder koppel. Dan leer je hem kennen en ook zijn omstandigheden. En merk je of hij op je geld uit is en of ie aardig is, of het klikt enz.
En dan ... is het erg als jij wat geld hebt en / of een mooi huis, als daar dan je partner bij jou intrekt. Of moet het persé ALTIJD anders om zijn, dat de man degene is die er beter voor staat dan de vrouw?

Erg sympathiek kom je bij mij niet over :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193382051
Waarom laat je überhaupt iemand bij je thuis komen terwijl je bang bent voor de gevolgen daarvan :?

Dan had je dat beter pas na (veel) langere tijd kunnen doen. Totdat je 99% zeker wist dat deze persoon wel eens de ware kon zijn.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 12:08:04 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193382115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:14 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Wel oppervlakkig genoeg om de waarde van m’n woning te weten. Dus blijkbaar wel onderzocht
Wat is dat nou voor flauwekul. Ik kan ook wel een huis in NL, Dui, België schatten, gewoon, omdat ik een mooi huis een prachtig bezit vind. Dus er wat interesse in heb. Als huisbezitter jaarlijks de WOZ lees ik in mijn belastingaanslagen. En kijk ook wel eens op makelaars sites zeker naar huizen in mijn eigen buurt. Ik kan beter een huis dan een auto op waarde schatten, denk ik.

Limburgers zijn meer zelfbouwers. Zeker vroeger bouwden de mensen hier hun huis zelf, samen met de broers en zwagers. En jij hielp hen dan weer als zij gingen bouwen. Anders was dat niet te betalen. Ook van Belgen zegt men, ze hebben een baksteen in hun maag.

Jij trekt werkelijk alles in het negatieve. Pas maar op dat je straks niet een oude eenzame zuurpruim wordt in een mooi huis. Maar ja, kun je nog altijd 2 Chiwawa's kopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door LeesFoknl op 30-05-2020 12:13:05 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193382454
Ik ga het ook afkappen denk ik. Hij is mij net iets te opdringerig/ wanhopig.

Heel erg leuk en attent dat hij interesse toont, en vaak van zich laat horen, dit is in het verleden wel heel anders geweest met foute mannen: MAAR

Dit is ook weer een extreem. We hebben elkaar pas een week niet gezien, en nu al zeggen “ ik mis je”. Elke dag meerdere keren per dag appen, en vragen wat ik ga doen ( ben ik verklaring schuldig, we hebben geen relatie) en als ik even ( 2 uurtjes !!!) niet een bericht lees, vragen wat ik deed want ik was zo lang offline.

Deze man wilde zelf rustig doen qua intimiteit, waarom dan nu zo gedragen. Ik heb ruimte nodig om te kunnen ademen, en hij geeft me geen kans om hem te missen.

En het een zeggen, maar andere doen. Qua intimiteit wil je niks,en rustig doen maar dan wel de hele dag plakken.
pi_193382483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:00 schreef Tuned22 het volgende:
Waarom laat je überhaupt iemand bij je thuis komen terwijl je bang bent voor de gevolgen daarvan :?

Dan had je dat beter pas na (veel) langere tijd kunnen doen. Totdat je 99% zeker wist dat deze persoon wel eens de ware kon zijn.
In verband met Corona, maar had ik beter niet kunnen doen idd.
pi_193382497
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 11:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ook dat ligt er weer aan. Is met de familie haar eigen kinderen bedoeld? Of de ouders enz. Om af te lezen hoe de welstand is? Je bent nogal achterdochtig, negatief.

In Azië en ik denk ook in de Arabische wereld en Zuid Amerika ( Afrika weet ik helemaal niets van) is het heel normaal om naar de familie te vragen. Ook aan mij, als man, vragen vrouwen naar mijn familie. Broers? Zussen, Ben je de oudste, jongste? Leven je ouders nog. Dus ik had altijd wat foto's bij mij van mijn moeder, van mijn "Geschwister"(broers en zussen" en van mijn kater, die ik dan voorstelde als mijn zoon.

Je kunt natuurlijk als licht vermogende (Heb je een minimaal een Bentley anders tel je niet eens mee, en natuurlijk een tweede huis in het buitenland) ... en dat is misschien wel de beste tip, iemand zoeken die ook al wat heeft. Een mooi huis, een goed leven.
Hoe? Gewoon ... daten, uitgaan, veel samen zijn, misschien vakantie. Dus als ieder koppel. Dan leer je hem kennen en ook zijn omstandigheden. En merk je of hij op je geld uit is en of ie aardig is, of het klikt enz.
En dan ... is het erg als jij wat geld hebt en / of een mooi huis, als daar dan je partner bij jou intrekt. Of moet het persé ALTIJD anders om zijn, dat de man degene is die er beter voor staat dan de vrouw?

Erg sympathiek kom je bij mij niet over :N
Wat?
pi_193385279
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:45 schreef pumpjess het volgende:
Ik ga het ook afkappen denk ik. Hij is mij net iets te opdringerig/ wanhopig.

Heel erg leuk en attent dat hij interesse toont, en vaak van zich laat horen, dit is in het verleden wel heel anders geweest met foute mannen: MAAR

Dit is ook weer een extreem. We hebben elkaar pas een week niet gezien, en nu al zeggen “ ik mis je”. Elke dag meerdere keren per dag appen, en vragen wat ik ga doen ( ben ik verklaring schuldig, we hebben geen relatie) en als ik even ( 2 uurtjes !!!) niet een bericht lees, vragen wat ik deed want ik was zo lang offline.

Deze man wilde zelf rustig doen qua intimiteit, waarom dan nu zo gedragen. Ik heb ruimte nodig om te kunnen ademen, en hij geeft me geen kans om hem te missen.

En het een zeggen, maar andere doen. Qua intimiteit wil je niks,en rustig doen maar dan wel de hele dag plakken.
Van golddigger naar stalker... je zoekt ze wel uit he _O-

Ik neem aan dat je met hem besproken hebt dat je ‘ruimte nodig hebt om te ademen’?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193385377
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Van golddigger naar stalker... je zoekt ze wel uit he _O-

Ik neem aan dat je met hem besproken hebt dat je ‘ruimte nodig hebt om te ademen’?
En dan geeft hij haar ruimte en dan krijg je een topic over dat hij nauwelijks nog iets van zich laat horen. Dus dat hij haar vast en zeker niet leuk genoeg vindt, want anders zou hij wel meer moeite voor haar doen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 17:42:57 #91
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193385697
Als ik TS zou daten, zou ik inderdaad geld toe willen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193385903
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Van golddigger naar stalker... je zoekt ze wel uit he _O-

Ik neem aan dat je met hem besproken hebt dat je ‘ruimte nodig hebt om te ademen’?
Nee, ik wil hem niet kwetsen maar soms denk ik echt “ gast doe rustig “. We kennen elkaar pas een maand.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:15:43 #93
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193386140
- Laat dit soort nutteloze offtopic toevoegingen eens achterwege -

[ Bericht 89% gewijzigd door CoolGuy op 30-05-2020 18:41:18 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:07:07 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193386959
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:00 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Nee, ik wil hem niet kwetsen maar soms denk ik echt “ gast doe rustig “. We kennen elkaar pas een maand.
Dus hij geeft wisselende signalen, je vindt hem niet echt aantrekkelijk en te aanhankelijk. Maar je wil hem niet kwetsen terwijl je wel appjes stuurt dat hij niet goed genoeg is voor je. Oh ja, je hebt ook nog een drankprobleem.

Wat voor goeds denk je dat uit deze situatie, in deze omstandigheden kan ontstaan?
Resistance is futile.
pi_193388171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:00 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Nee, ik wil hem niet kwetsen maar soms denk ik echt “ gast doe rustig “. We kennen elkaar pas een maand.
En omdat jij je mond niet open trekt, en hij niet in je hoofd kan kijken ligt het aan hem dat hij je (voor jouw gevoel) te dicht op je lip zit? En dat is dan de reden om deze ‘relatie’ maar meteen af te schieten?

Trouwens, over kwetsen gesproken, hoe kwetsend zal het zijn als hij dit topic tegenkomt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193388911
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 23:15 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Nogmaals : het gaat niet over mijn date.

Het is gewoon een algemene vraag, had het er over met een vriendin. En ik ben wel benieuwd, je hoort veel over golddiggers maar niet andersom.

Oh echt? Frappant dat die 'vriendin' dan wel de weg naar viva wist te vinden. Dit gaat wel degelijk over jou, net als al die andere topics die je op zowel fok! als Viva opende.

Jij hebt echt een (goede) psych nodig.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:52:45 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193389023
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En omdat jij je mond niet open trekt, en hij niet in je hoofd kan kijken ligt het aan hem dat hij je (voor jouw gevoel) te dicht op je lip zit? En dat is dan de reden om deze ‘relatie’ maar meteen af te schieten?

Trouwens, over kwetsen gesproken, hoe kwetsend zal het zijn als hij dit topic tegenkomt?
Check even TS d'r pohi.
Resistance is futile.
pi_193389619
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:00 schreef pumpjess het volgende:

[..]

Nee, ik wil hem niet kwetsen maar soms denk ik echt “ gast doe rustig “. We kennen elkaar pas een maand.
Maar oprechte vraag, waarom blijf je met hem daten? Het lijkt me duidelijk dat jullie geen match zijn, dus waarom hak je de knoop niet door en zeg je tegen hem 'joh je bent een leuke kerel, maar het gaat hem tussen ons niet worden.' Dan kan hij door met zijn leven en iemand zoeken die hem wel leuk vindt en kun jij ook gewoon opzoek gaan naar iemand die je wel leuk vindt.
pi_193391724
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar oprechte vraag, waarom blijf je met hem daten? Het lijkt me duidelijk dat jullie geen match zijn, dus waarom hak je de knoop niet door en zeg je tegen hem 'joh je bent een leuke kerel, maar het gaat hem tussen ons niet worden.' Dan kan hij door met zijn leven en iemand zoeken die hem wel leuk vindt en kun jij ook gewoon opzoek gaan naar iemand die je wel leuk vindt.
Omdat ik ook heel veel goede kwaliteiten in hem zie. Dus wil nog even kijken, ik geef dingen altijd goed de tijd/ kans om tot een definitief besluit te komen.
pi_193391771
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 22:34 schreef pumpjess het volgende:
Hoi,

Iedereen kent de term : Golddigger wel. Een vrouw die een ( eventuele lelijke oude man) date niet uit liefde maar voor zijn geld ( financiële stabiliteit ) of macht.

Nu vraag ik mij af, wat nu andersom? Wat als een man bij jou thuis is geweest, in een dure woning en zijn motieven geen liefde, maar geld/ financiële stabiliteit zijn.

Hoe kom je erachter, en welke vragen stel je ?
Ben jij een rijke vrouw dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')