Achterhoeks padvast. Met name het pad naar de schuur is zo erg verzakt dat we er niet goed meer overheen kunnen lopen, zeker niet met bijvoorbeeld een hakselaar. We overwegen om in fase 1 de paden en het terras achter het huis te vervangen door Achterhoeks padvast en dan later een keer de oprit. Maar ik wil eerst graag dat ze langskomen om de situatie ter plekke te bekijken en ik laat ook nog andere bedrijven langskomen voor andere oplossingen (denk aan heien of piepschuim als onderlaag).quote:Op woensdag 9 september 2020 23:05 schreef Seven. het volgende:
Wat voor paden hebben jullie in gedachten?
Bij ons is het geleverd, staat een aantal big bags in de voortuin. De bedoeling is dat we dit weekend aan de slag gaan. Ben erg benieuwd hoe het verwerken zal gaan. Zou goed te doen moeten zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Achterhoeks padvast. Met name het pad naar de schuur is zo erg verzakt dat we er niet goed meer overheen kunnen lopen, zeker niet met bijvoorbeeld een hakselaar. We overwegen om in fase 1 de paden en het terras achter het huis te vervangen door Achterhoeks padvast en dan later een keer de oprit. Maar ik wil eerst graag dat ze langskomen om de situatie ter plekke te bekijken en ik laat ook nog andere bedrijven langskomen voor andere oplossingen (denk aan heien of piepschuim als onderlaag).
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 10 september 2020 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij ons is het geleverd, staat een aantal big bags in de voortuin. De bedoeling is dat we dit weekend aan de slag gaan. Ben erg benieuwd hoe het verwerken zal gaan. Zou goed te doen moeten zijn.
Ha, inderdaad! En het is wel troostrijk. Mijn moeder zou het fantastisch hebben gevonden dat de kat zo goed door onze dochter wordt verzorgd en ze samen veel knuffelen. Voor ons is het wat merkwaardig dat de kat de hele dag op bed ligt, soms even naar de badkamer hobbelt om in de zon te liggen, en dan weer de rest van de dag op bed ligt. Maar ja, het is een oud beestje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:22 schreef Smallish het volgende:
Die kat is toch wel een soort van levende erfenis, of niet? Lijkt me bijzonder, mooi wel.
De donkere of de lichte? Het zijn beide kleuren van Little Greene (donker is Woad en licht is Bone China Blue).quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:08 schreef yinu het volgende:
Och ja, dat is zo naar, vermiste katten...
Maar de kinderkamers zijn heel leuk! Die kleur blauw in de jongenskamer is prachtig. Welke farrow&ball was dat ook weer?
Prachtige kamersquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het fijn om door de hal op de eerste verdieping te lopen en naar de kinderkamers te gluren. Het zijn fijne plekken geworden.
Kamer van dochter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kamer van zoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op het bed van dochter ligt steevast de nieuwste bewoner van ons huis aan het water, de kat van mijn overleden moeder:
[ afbeelding ]
Ik krijg wel inspiratie voor onze kinderkamer van dit topicquote:Op maandag 14 september 2020 10:04 schreef monsterd. het volgende:
Aaah sneu van de kat zeg.. herken het, altijd lastig dit soort dingen.
En wauw de kleurkeuzes in de slaapkamers, zo vrolijk! Wil je niet eens overwegen kleuradviezen te geven?
Ja ik ook, zou het best leuk vinden je advies te horen voor onze kamers, Claudiaquote:Op maandag 14 september 2020 10:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik krijg wel inspiratie voor onze kinderkamer van dit topic
Aha! Het ging mij om de donkere. Ik kan me herinneren dat die er in het begin wat minder dramatisch uitzag maar met deze belichting vind ik 'm prachtig. Ik was al aan het kijken bij F&B naar Hague blue (maar die is te donker denk ik) en Stiffkey blue (maar dat ziet er ook niet helemaal kloppend uit). Dank!quote:Op maandag 14 september 2020 09:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De donkere of de lichte? Het zijn beide kleuren van Little Greene (donker is Woad en licht is Bone China Blue).
Dat zeg ik!quote:Op maandag 14 september 2020 10:04 schreef monsterd. het volgende:
En wauw de kleurkeuzes in de slaapkamers, zo vrolijk! Wil je niet eens overwegen kleuradviezen te geven?
Ik zou voor de gein eens foto's van oude interieurs moeten delen, dan trek je je vraag wel in.quote:Op maandag 14 september 2020 10:04 schreef monsterd. het volgende:
Kom maar op met de plattegronden/foto's/inspiratieplaatjes! Apart topic voor kleuradvies zodat iedereen mee kan denken?quote:Op maandag 14 september 2020 10:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja ik ook, zou het best leuk vinden je advies te horen voor onze kamers, Claudia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |