abonnement Unibet Coolblue
pi_193338620
Ik woon in een flat op de 3e etage waar ik graag schone ramen heb. Echter is het zo dat ik niet alle ramen in de keuken en woonkamer kan lappen. Ik kan wel uit het raam hangen maar dan lig ik zo beneden.

Woningbouw lapt de ramen niet meer, die hebben mij doorverwezen naar een bedrijf. Dit bedrijf is mokerduur omdat er natuurlijk een stellage bij komt kijken. Overige flatbewoners willen niet meebetalen als hun raam ook wordt gedaan, sta er dus alleen voor

Nu deze week een magnetische ramenlapper gekocht via ali express, maar wat een rampding is dat zeg.

Wat zijn jullie ideeën hier nog over of soortgelijke situaties?
pi_193338646
Als het ramen zijn waar je zelf niet bij kunt is de woningbouw verplicht om dit voor jou te doen.
Ze mogen dan via de servicekosten het uurtarief van de glazenwasser in rekening brengen, maar niet de kosten van een hoogwerker oid.
pi_193339409
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:14 schreef Reijnxdv het volgende:

Nu deze week een magnetische ramenlapper gekocht via ali express, maar wat een rampding is dat zeg.
joh, je verwacht het niet bij chinese meuk
pi_193339594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:16 schreef Leesaa het volgende:
Als het ramen zijn waar je zelf niet bij kunt is de woningbouw verplicht om dit voor jou te doen.
Ze mogen dan via de servicekosten het uurtarief van de glazenwasser in rekening brengen, maar niet de kosten van een hoogwerker oid.
^^ dit
pi_193340284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:20 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

joh, je verwacht het niet bij chinese meuk
Niet geschoten is altijd mis
pi_193340317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

^^ dit
Ja poeh daar denken ze hier anders over, regelmatig over andere zaken gebeld wat zou moeten vallen onder de service kosten, de bal wordt wel steeds teruggekaatst omdat “ik iets wil”.
Denk toch meer weer bellen
pi_193340547
Een goede spuit vullen met osmose water. Ramen inzepen, wassen met een borstel op een stok. Afspoelen met osmose uit de spuit.

Is maar een theorie trouwens.
.
pi_193342349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:29 schreef Reijnxdv het volgende:

[..]

Ja poeh daar denken ze hier anders over, regelmatig over andere zaken gebeld wat zou moeten vallen onder de service kosten, de bal wordt wel steeds teruggekaatst omdat “ik iets wil”.
Denk toch meer weer bellen
Als ze niet meewerken ga je naar een klachtencommisie.
Daar een klacht indienen. Vaak staat het wel op de site van jouw woningbouwvereniging bij welke klachtencommissie ze aangesloten zijn.
pi_193346931
Ik had hetzelfde probleem (nog nooit gehoord dat het de plicht van de woningbouw is overigens) en ik kon vanaf mn balkon wel een eind komen in combinatie met een bezem en een zeem daaraan vastmaken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 28 mei 2020 @ 00:49:40 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_193347018
Voor een 3e verdieping heb je geen stellage nodig. Bel een concurrent die telescoopborstels heeft.
And so is the past
pi_193347019
Hoe vaak wil je ze wassen TS?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193347037
TS, hoe doen je buren hun ramen?
pi_193352034
@devlinmr het liefst 1 x per maand.

@Hiddendoe ik denk weinig maar heb hierop geen kijk
pi_193352114
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2020 00:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Voor een 3e verdieping heb je geen stellage nodig. Bel een concurrent die telescoopborstels heeft.
Goed idee! Ik ga hierop gaan zoeken
pi_193352327
Met een stok kan je daarbij.

Ik zou zelf persoonlijk ze niet schoonmaken, maar goed ieder zijn ding.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193354013
Ik vind het echt van de zotte dat ze in hoogbouw ramen maken waar de bewoner niet bij kan.
Of een enorm risico loopt om naar beneden te vallen tijdens het zemen.
pi_193354128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 12:21 schreef Reijnxdv het volgende:
@:devlinmr het liefst 1 x per maand.

En hoe vaak wil de verhuurder het laten doen?
Oftewel, zit m het verschil in de frequentie of wil de verhuurder helemaal niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193370907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe vaak wil de verhuurder het laten doen?
Oftewel, zit m het verschil in de frequentie of wil de verhuurder helemaal niet?
De verhuurder wil niet -> verantwoordelijkheid ligt bij verhuurder
pi_193371944
Hier op het dorp doen ze bij de flatjes elke maand ramen lappen, is een extern bedrijf die gewoon kaartjes in de brievenbussen gooit waarmee je je kan aanmelden, is een abbonement. Weet niet wat het kost maar zal niet meer zijn dan een 10tje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')