abonnement Unibet Coolblue
pi_193337349
Nrc schrijft dit:

Helft mensen heeft afweercellen tegen coronavirus
Covid-19 Afweercellen tegen verkoudheidsvirussen bieden mogelijk ook bescherming tegen het coronavirus. Dat verklaart ook milde infecties.

Sander Voormolen
15 mei 2020
Leestijd 2 minuten

Stelling: injecteer mensen met.zo veel mogelijk relatief onschadelijke verkoudheidsvirussen, en ze bouwen/trainen automatisch voor ' the big one ' to come. Dus heeft iemand echt een vette verkoudheid te pakken: meteen dat virus isoleren en miljardenvoudig verspreiden!!!!
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:42:38 #2
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_193337423
Dat heet de griepprik.
🙈 🙉 🙊
pi_193337482
Vraag: wordt je ziek van de griepprik, ik weet dat niet.

Ik denk dat je wel ziek moet worden/koorts verkoudheid oftewel alle verschijnselen van covid, alleen NIET dat je longen het niet meer doen, en al.die andere misschien nog wel.kwalijkere covid19 NIET klassieke verschijnselen. Dus juist niet onderdrukken, riculer pour mieux sauter, lekker echt ziek worden om.straks nog hogere koortsen te weerstaan.
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
pi_193337545
Risico dat het dan ook mis gaat, is voor sommigen dan ook heel groot, maar minder groot om dood te gaan aan covid 19, dat moet dan blijken of het middel.erger is dan de kwaal. Maar ik denk niet dat je langs een ethische commissie/ballotage hoeft moet, voordat je bij een persoon op de koffie gaat die aantoonbaar NORMAAL verkouden is, met als bedoeling wat suikerrijke besmetting door het zwarte goud geroerd te krijgen.
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
pi_193337635
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:42 schreef BadSnoopy het volgende:
Dat heet de griepprik.
Werkt die ook tegen verkoudheid? Ik dacht alleen griep.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193337636
Kan iemand de werking van de griepprik uitleggen?
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
pi_193337666
Beschermt de griepprik ook tegen covid 19 ( waarschijnlijkheidsgraad?) Wie weet dit?
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
pi_193337722
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:42 schreef BadSnoopy het volgende:
Dat heet de griepprik.
Nee
Griep=influenzavirus
Verkoudheid=rhinovirus en soms een coronavirus (maar meestal niet)
Covid19= Coronavirus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_193337731
Is griep een uit de hand gelopen/slecht onderdrukt verkoudheidsvirus, dus zelfde virus, bij de één griep/koorts bij de ander slechts niesen en hoesten ? Nogmaals, zelfde virus?
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
pi_193337743
Ah ok daar is antwoord al dank
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:05:47 #11
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_193337755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:58 schreef Gerrit_Achterberg het volgende:
Kan iemand de werking van de griepprik uitleggen?
Kort door de bocht: Iedere vaccinatie bevat stukjes (kapotte) ziekteverwekker, zoals virus. Je traint je lichaam om die stukjes te herkennen zodat je beschermd bent als de hele (intacte, werkzame) ziekteverwekker je lichaam binnen komt.

Het moeilijke is om uit te vinden welke stukje van het virus hiervoor geschikt is. Ook veranderen virussen soms zodat het vaccinatie-stukje er niet meer in zit; die prik werkt dat niet meer.

Voor de griepprik gebruiken ze virussen uit centraal Europa van enkele maanden tot half jaar geleden; die virussen waaien gedurende het jaar 'van nature' al onze kant op.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_193337788
Maar er is niet gezegd dat griepvirus ook al.is het geen uit de groep.van de coronas slecht 'traint' voor covid, dat is volgens mij onbekend, is nog niet zo specifiek onderzoek naar gedaan, is wel.makkelijk en goedkoop onderzoek, en makkelijk door commissies te krijgen
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:10:16 #13
451005 Grems
Clown World
pi_193337830
Of we kunnen gewoon accepteren dat bejaarden en ernstig verzwakte mensen op enig moment zullen komen te overlijden.
pi_193337831
En veel gemotiveerde slecht betaalde deelnemers voor te krijgen ( uitsluiten, deelnemers van filosofie faculteiten, die hebben een te hoge tolerantie voor virussen, dat vervalst de resultaten alleen maar)
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:14:04 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193337899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:08 schreef Gerrit_Achterberg het volgende:
Maar er is niet gezegd dat griepvirus ook al.is het geen uit de groep.van de coronas slecht 'traint' voor covid, dat is volgens mij onbekend, is nog niet zo specifiek onderzoek naar gedaan, is wel.makkelijk en goedkoop onderzoek, en makkelijk door commissies te krijgen
Topic lijkt me verder niet zo serieus maar bijvoorbeeld een tweetal andere vaccinaties (BMR en BCG) lijken het verloop van covid-19 minder ernstig te maken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_193338118
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:14 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Topic lijkt me verder niet zo serieus maar bijvoorbeeld een tweetal andere vaccinaties (BMR en BCG) lijken het verloop van covid-19 minder ernstig te maken.
BMR wordt in Nederland al jaren gegeven en BCG is tegen een bacterie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193338284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:10 schreef Grems het volgende:
Of we kunnen gewoon accepteren dat bejaarden en ernstig verzwakte mensen op enig moment zullen komen te overlijden.
Ja dus dat is de basis, de gedachte aan de sterfelijkheid en eindigheid, dat die er is, en dan kijken of er verzet komt daartegen, want de natuur is, als.ze.iets is, heel.erg graag tegen natuurlijk dwz niet zichzelf
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
pi_193338315
De natuur is altijd op zoek naar een leuk verzetje om.zich nog iets langer te kunnen vermaken, soms gaat het mis ,of.loopt.het uit de hand, zoals.recent met.carnaval, maar dat hoort er bij, er.worden onbedoeld ook weer heel.wat fijne (katholieke) kinderen geboren daardoor.
Cybernetica te paard met stok,touw en hangende wortel
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:38:00 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193338869
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:28 schreef Morrigan het volgende:

[..]

BMR wordt in Nederland al jaren gegeven en BCG is tegen een bacterie.
Je bent niet helemaal bij de actualiteit he knul?

Even inlezen en dan mag je nog eens reaguren. Huphup :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_193338967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:38 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Je bent niet helemaal bij de actualiteit he knul?

Even inlezen en dan mag je nog eens reaguren. Huphup :)
Ik heb al lang gelezen dat het mogelijk kan helpen, maar zover ik weet is er nog steeds geen bewijs.

Echter ben ik nog steeds benieuwd hoe een vaccinatie tegen een bacterie ook werkt tegen een virus. Mogelijk dat je dat kunt uitleggen? :?
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:14:47 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_193339323
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb al lang gelezen dat het mogelijk kan helpen, maar zover ik weet is er nog steeds geen bewijs.

Echter ben ik nog steeds benieuwd hoe een vaccinatie tegen een bacterie ook werkt tegen een virus. Mogelijk dat je dat kunt uitleggen? :?
Daar wordt in Nederland en Frankrijk nu dus onderzoek naar gedaan :)

Maar er zijn wel meer vaccins die positieve bijeffecten hebben tegen volledig andere ziektes.

BCG wordt nog steeds gebruikt tegen blaaskanker trouwens en zorgt ook voor veel minder schimmelinfecties bij kinderen die gevaccineerd zijn geweest. Er valt echt genoeg info over te vinden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_193342869
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:45 schreef Morrigan het volgende:
Echter ben ik nog steeds benieuwd hoe een vaccinatie tegen een bacterie ook werkt tegen een virus. Mogelijk dat je dat kunt uitleggen?
Er is ooit anderhalve maand geleden wat geroepen. Vooralsnog is het niets meer dan een hypothese. Zoals er tientallen zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_193344561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:10 schreef Grems het volgende:
Of we kunnen gewoon accepteren dat bejaarden en ernstig verzwakte mensen op enig moment zullen komen te overlijden.
Dat doen we al met influenza, alleen heeft Covid-19 een veel groter ontwrichtend effect op de samenleving omdat grote groepen mensen die niet in bovenstaande categorie vallen serieus ziek kunnen worden door dit virus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_193344583
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:28 schreef Morrigan het volgende:

[..]

BMR wordt in Nederland al jaren gegeven en BCG is tegen een bacterie.
Maar Boomers hebben die niet gehad ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')