abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 mei 2020 @ 19:37:00 #151
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193357947
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou nou poe poe het is wat. Dit bewijst wel dat er op grote schaal gefraudeerd hoor. :')
De claim van Twitter is dat de opinie van de Amerikaanse president over stemfraude ongefundeerd is. De claim van Twitter is debunked met de aanklacht tegen die postbode nota bene op dezelfde dag als de Twitter factcheck op dit onderwerp.

Dit was ook een goed voorbeeld geweest. Het is mij om het even.

Alabama mayor convicted of voter fraud, removed from office

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193357985
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

De claim van Twitter is dat de opinie van de Amerikaanse president over stemfraude ongefundeerd is. De claim van Twitter is debunked met de aanklacht tegen die postbode nota bene op dezelfde dag als de Twitter factcheck op dit onderwerp.
Doet er niets toe. Twitter is goed, Trump slecht, en verder kunnen we niet nadenken.
pi_193358232
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als het lastig is om naar de stembus te komen, wat het sowieso voor velen in de VS om uiteenlopende redenen al is, dan moet je het stemmen faciliteren.
Het idee achter democratie is natuurlijk dat iedere burger zijn stem kan laten horen. Dan moet je het die kiezer juist zo makkelijk mogelijk maken om te stemmen. Iets als een stemplicht invoeren gaat me wat te ver, maar de GOP is de laatste jaren vooral mogelijk om het stemmen zo moeilijk mogelijk maken.

Maar goed, je post zijn echt gespeend van elke inhoud, dus veel plezier ermee.

Ik zal het topic nog wel even voorzien van een nuttig achtergrondartikel over section 230:
https://www.nytimes.com/2(...)internet-speech.html
Ik dacht dat het om corona te doen was. Gaat het nu om de gezondheid of gaat het erom om stemmen maar zo makkelijk mogelijk te maken ? Iedereen zou gewoon veilig naar de stembus moeten kunnen, en daarbij zijn ID moeten kunnen tonen. En voor die bepaalde groepen die dat niet kunnen kun je wat regelen. Dat is waar je naar wilt streven lijkt me. En niet naar massaal stemmen per post om het maar zo makkelijk mogelijk te maken.
  donderdag 28 mei 2020 @ 20:20:45 #154
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193358704
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om corona te doen was. Gaat het nu om de gezondheid of gaat het erom om stemmen maar zo makkelijk mogelijk te maken ? Iedereen zou gewoon veilig naar de stembus moeten kunnen, en daarbij zijn ID moeten kunnen tonen. En voor die bepaalde groepen die dat niet kunnen kun je wat regelen. Dat is waar je naar wilt streven lijkt me. En niet naar massaal stemmen per post om het maar zo makkelijk mogelijk te maken.
Waarom is dat - in een democratie nota bene - niet strevenswaardig?
  donderdag 28 mei 2020 @ 20:21:45 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193358719
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om corona te doen was. Gaat het nu om de gezondheid of gaat het erom om stemmen maar zo makkelijk mogelijk te maken ? Iedereen zou gewoon veilig naar de stembus moeten kunnen, en daarbij zijn ID moeten kunnen tonen. En voor die bepaalde groepen die dat niet kunnen kun je wat regelen. Dat is waar je naar wilt streven lijkt me. En niet naar massaal stemmen per post om het maar zo makkelijk mogelijk te maken.
Er is een verschil tussen lukraak stembiljetten per post versturen en een absentee ballot, waarbij je een aanvraag moet doen bij een county clerk, die de aanvraag beoordeelt, goed- of afkeurt en vervolgens op naam terugstuurt. Daarna heb je nog bepaald instructies die bij zo'n ballot horen om uiteindelijk meegeteld te worden.
Het vertrouwen voor een in person stemming lijkt me toch automatisch groter dan al het vertrouwen leggen in de US Postal Services.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193358831
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om corona te doen was. Gaat het nu om de gezondheid of gaat het erom om stemmen maar zo makkelijk mogelijk te maken ? Iedereen zou gewoon veilig naar de stembus moeten kunnen, en daarbij zijn ID moeten kunnen tonen. En voor die bepaalde groepen die dat niet kunnen kun je wat regelen. Dat is waar je naar wilt streven lijkt me. En niet naar massaal stemmen per post om het maar zo makkelijk mogelijk te maken.
Eh ja, als mensen vanwege corona bang zijn om naar de stembus te komen, dan is het dus een prima alternatief om ook via de post te kunnen stemmen. Dus ja, het is tweeledig. Enerzijds perkt het het gezondheidsrisico in van de verkiezingen door niet iedereen op te laten komen draven naar een bepaalde locatie, waarbij in tegenstelling tot op het gros van de stembureau's in Nederland ook niet zelden hele forse wachtrijen staan.

Ik weet wel de hier in Nederland ons best doen om te zorgen dat iedereen kan stemmen. We regelen een systeem waarbij je automatisch een stempas thuisgestuurd krijgt waar je niks, noppes, nada voor hoeft te doen. Je moet aardig je best doen om geen stembureau te vinden op loopafstand en ga zo maar door. Dat is in de VS wel even anders.
Ook een 'geldige ID' heb je nog niet zo maar in de VS. Mensen lijken vaak iets te makkelijk de Nederlandse situatie op de Amerikaanse te projecteren. Maar goed, je hebt natuurlijk aan alle kanten van het politieke spectrum gelegenheidsdemocraten. Als er in Nederland een referendum wordt afgeschaft of genegeerd, dan is het een schoffering van de democratie, als in Amerika flinke barrières worden opgeworpen om te stemmen, uitslagen van referenda door een gouverneur worden gevetod of de PV en verkiezingsuitslag flink uiteen lopen, dan is dat nou eenmaal 'hoe het systeem werkt'. Prima hoor, maar dat kan ik niet heel serieus nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193361328
Dit gaat een keiharde backfire opleveren voor Trump.
pi_193361959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat een keiharde backfire opleveren voor Trump.
Ik zou als Twitter dan gelijk het account van Trump sluiten want zijn inhoud zal een hoop claims opleveren
  Moderator donderdag 28 mei 2020 @ 23:48:10 #160
236264 crew  capricia
pi_193362038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat een keiharde backfire opleveren voor Trump.
Dat zou best eens kunnen.
Definitely not CIA
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:01:01 #161
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362183
Ik denk eerder aan class action lawsuits, maar we gaan het zien.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 00:02:58 #162
236264 crew  capricia
pi_193362210
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:01 schreef dellipder het volgende:
Ik denk eerder aan class action lawsuits, maar we gaan het zien.
Leg eens uit? Ik leer graag bij. :)
Definitely not CIA
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:06:43 #163
323401 Kijkertje
met filter
pi_193362260
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

De claim van Twitter is dat de opinie van de Amerikaanse president over stemfraude ongefundeerd is. De claim van Twitter is debunked met de aanklacht tegen die postbode nota bene op dezelfde dag als de Twitter factcheck op dit onderwerp.

Dit was ook een goed voorbeeld geweest. Het is mij om het even.

Alabama mayor convicted of voter fraud, removed from office


Je kan wel steeds met één voorbeeld komen maar dat zet echt geen zoden aan de dijk.

De feiten uit een heel informatief draadje:

EllenLWeintraub twitterde op donderdag 28-05-2020 om 05:39:56 39/
@Heritage election fraud database reports just 143 convictions involving fraudulent use of absentee ballots over the past 20 years (approx. 0.00006% of total votes cast):

https://t.co/1bM5iRae83 https://t.co/D6cUoo7B4e reageer retweet
En waar zeikt hij nou eik over? Zijn tweets staan er toch nog gewoon? Het is ook geen censuur zoals hij claimt. Mss kan hij zich met belangrijker zaken bezig houden? De werkeloosheid? Gezondheidszorg? Het milieu? Infrastructuur?

Of ga golfen of zo ...

WindsorMann twitterde op donderdag 28-05-2020 om 23:01:46 Instead of using Twitter to advance his political agenda, Trump is using the presidency to advance his Twitter agenda. reageer retweet


[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 29-05-2020 00:14:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193362301
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

De claim van Twitter is dat de opinie van de Amerikaanse president over stemfraude ongefundeerd is. De claim van Twitter is debunked met de aanklacht tegen die postbode nota bene op dezelfde dag als de Twitter factcheck op dit onderwerp.

Dit was ook een goed voorbeeld geweest. Het is mij om het even.

Alabama mayor convicted of voter fraud, removed from office


Trump heeft het over 'substantially fraudulent' en "rigged elections". Hoe is dit debunked door 2 voorbeelden?
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:13:47 #165
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362347
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Leg eens uit? Ik leer graag bij. :)
Section 320 beschermt platforms tegen aansprakelijkheid, dus het is het een of het ander. Of techbedrijven gedragen zich als neutrale platforms of ze zijn uitgevers dus kwetsbaar voor rechtszaken in de context van bepaalde content, bijvoorbeeld.
Ter verduidelijking zeg ik niet dat dit per se de uitkomst zal zijn, maar ik zie wel mogelijke implicaties van wat er door de Amerikaanse president en de procureur-generaal verteld is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:14:58 #166
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362361
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

En waar zeikt hij nou eik over?
De Amerikaanse president heeft zojuist een statement gegeven. Beter opletten!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 00:15:15 #167
236264 crew  capricia
pi_193362371
Twitter is uiteindelijk een commercieel bedrijf.

Er staat Trump niets in de weg om geen gebruik van dat platform te maken.
Is ie het niet eens met Twitter? Post die daar toch niet.

Vind je Twitter hypocriet? Prima. Het is een commercieel bedrijf.
Je hoeft geen gebruik van de diensten van Twitter te maken.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 00:18:31 #168
236264 crew  capricia
pi_193362404
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Section 320 beschermt platforms tegen aansprakelijkheid, dus het is het een of het ander. Of techbedrijven gedragen zich als neutrale platforms of ze zijn uitgevers dus kwetsbaar voor rechtszaken in de context van bepaalde content, bijvoorbeeld.
Ter verduidelijking zeg ik niet dat dit per se de uitkomst zal zijn, maar ik zie wel mogelijke implicaties van wat er door de Amerikaanse president en de procureur-generaal verteld is.
Dank je. ^O^
Is er een wet die zegt dat platforms (die geen uitgever zijn) geen commentaar mogen geven?
Definitely not CIA
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:20:42 #169
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362425
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:15 schreef capricia het volgende:
Twitter is uiteindelijk een commercieel bedrijf.

Er staat Trump niets in de weg om geen gebruik van dat platform te maken.
Is ie het niet eens met Twitter? Post die daar toch niet.

Vind je Twitter hypocriet? Prima. Het is een commercieel bedrijf.
Je hoeft geen gebruik van de diensten van Twitter te maken.
Niet helemaal, want commerciële bedrijven vallen onder bepaalde regelgeving. Ze zijn niet vogelvrij, omdat ze commercieel zijn.
Section 320 is in deze relevant.
En inderdaad zoals ik eerder heb ingebracht als je bijvoorbeeld niet van christenen houdt moet je ergens anders dan in een kerk gaan zitten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 00:24:24 #170
236264 crew  capricia
pi_193362470
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Niet helemaal, want commerciële bedrijven vallen onder bepaalde regelgeving. Ze zijn niet vogelvrij, omdat ze commercieel zijn.
Section 320 is in deze relevant.
En inderdaad zoals ik eerder heb ingebracht als je bijvoorbeeld niet van christenen houdt moet je ergens anders dan in een kerk gaan zitten.
Dan heb je het over Trump? Dat ie dan niet op Twitter moet gaan zitten? (Heb niet alles gelezen).

Ik denk dat ze elkaar nodig hebben. Twitter en Trump. En achteraf is het niet chique om de regels te willen veranderen.
Definitely not CIA
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:28:58 #171
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362506
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan heb je het over Trump? Dat ie dan niet op Twitter moet gaan zitten? (Heb niet alles gelezen).

Ik denk dat ze elkaar nodig hebben. Twitter en Trump. En achteraf is het niet chique om de regels te willen veranderen.
Ik denk dat je dit onderwerp wat breder moet beschouwen als zo eendimensionaal Trump, maar een kern van waarheid is dat als de Amerikaanse president zou migreren naar bijvoorbeeld Parler en zijn 80 miljoen volgers meegaan dan hebben Jack Dorsey en Paul Singer een groot probleem.
Maar het gaat niet alleen maar om Trump. Dit is de boodschap in dit bericht.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:31:04 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362523
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Dank je. ^O^
Is er een wet die zegt dat platforms (die geen uitgever zijn) geen commentaar mogen geven?
"Commentaar" dekt niet de lading. Dit onderwerp gaat feitelijk over shadowbanning, deboosten, lockouts, bannen, demonitization, et cetera en dat alles in een vrij scheve verhouding.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 00:32:54 #173
236264 crew  capricia
pi_193362534
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit onderwerp wat breder moet beschouwen als zo eendimensionaal Trump, maar een kern van waarheid is dat als de Amerikaanse president zou migreren naar bijvoorbeeld Parler en zijn 80 miljoen volgers meegaan dan hebben Jack Dorsey en Paul Singer een groot probleem.
Maar het gaat niet alleen maar om Trump. Dit is de boodschap in dit bericht.
Commercieel verhaal dus. Doet me denken aan die banken 'to big to fail'. Ze hebben Trump al meer vrijheden gegeven dan ze ieder ander zouden geven.
Definitely not CIA
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:34:57 #174
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362550
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Commercieel verhaal dus. Doet me denken aan die banken 'to big to fail'. Ze hebben Trump al meer vrijheden gegeven dan ze ieder ander zouden geven.
Nee. Het heeft niets met een commercieel verhaal te maken. Excuses dat mijn toelichtingen blijkbaar helemaal niet verhelderend zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 00:39:01 #175
236264 crew  capricia
pi_193362580
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

"Commentaar" dekt niet de lading. Dit onderwerp gaat feitelijk over shadowbanning, deboosten, lockouts, bannen, et cetera en dat alles in een vrij scheve verhouding.
Ik betrek het even op mijzelf..zou soms ook wel eens als mod iemands post niet willen verwijderen (als instrument). Maar erbij willen zetten 'let op, deze bron is niet factual'. Als moderatie commentaar.

Maar ja. Dan moet je dat bij iedere post gaan checken en zoveel tijd kan ik niet investeren.

Ik vind het een fundamentele discussie.

(En nu ga ik slapen )
Definitely not CIA
  vrijdag 29 mei 2020 @ 00:44:09 #176
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193362611
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik betrek het even op mijzelf..zou soms ook wel eens als mod iemands post niet willen verwijderen (als instrument). Maar erbij willen zetten 'let op, deze bron is niet factual'. Als moderatie commentaar.

Maar ja. Dan moet je dat bij iedere post gaan checken en zoveel tijd kan ik niet investeren.

Ik vind het een fundamentele discussie.
Als Twitter heel consequent zou zijn -dat zijn ze absoluut niet- dan zou ze veel werkgelegenheid scheppen. Eigenlijk, pragmatisch gezien en zoals jij ook aangeeft, heeft Twitter een onmogelijke policy bedacht.

"The choices Twitter makes to edit, blacklist, shadowban and suppress are editorial decisions. In those moments Twitter ceases to become a neutral public platform and becomes an editor with a viewpoint" -- Donald Trump
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 01:16:11 #177
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193362774
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 00:44 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als Twitter heel consequent zou zijn -dat zijn ze absoluut niet- dan zou ze veel werkgelegenheid scheppen. Eigenlijk, pragmatisch gezien en zoals jij ook aangeeft, heeft Twitter een onmogelijke policy bedacht.

"The choices Twitter makes to edit, blacklist, shadowban and suppress are editorial decisions. In those moments Twitter ceases to become a neutral public platform and becomes an editor with a viewpoint" -- Donald Trump
Tja, Donald Trump. Notoir leugenaar en fantast. Dat hij iets roept maakt het eerder niet waar dan wel waar gegeven zijn trackrecord.

Maar vertel eens waar Section 230 politieke neutraliteit vereist? Je weet het schijnbaar heel goed maar ik kan het nergens in Section 230 terug vinden. Oh, en Section 320 bestaat niet.

Dit is wat Section 230 zegt, wijs eens aan waar Trumps definitie staat?

quote:
No provider or user of an interactive computer service shall be treated as the publisher or speaker of any information provided by another information content provider.
En om het nog wat leuker te maken:

quote:
Attempts to bring damages to tech companies for apparent anti-conservative bias in courts, arguing against Section 230 protections, have generally failed. A lawsuit brought by the non-profit Freedom's Watch in 2018 against Google, Facebook, Twitter, and Apple on antitrust violations for using their positions to create anti-conservative censorship was dismissed by the D.C. Circuit Court of Appeals in May 2020, with the judges ruling that censorship can only apply to First Amendment rights blocked by the government and not by private entities.[53]
Gisteren dus uitspraak over gedaan door het Court of Appeals.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tijger_m op 29-05-2020 01:22:45 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193362864
Wat wil Trump nou doen, Twitter verbieden? ik denk niet dat zijn kiezers dat zal accepteren, laat staan alle Amerikanen. Lijkt mij een geval van een blaffende hond.
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 01:38:01 #179
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193362882
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 01:35 schreef MakkieR het volgende:
Wat wil Trump nou doen, Twitter verbieden? ik denk niet dat zijn kiezers dat zal accepteren, laat staan alle Amerikanen. Lijkt mij een geval van een blaffende hond.
Nee, niet verbieden, hij wil selectieve vervolging van sociale media die hem een strobreed in de weg leggen of waarvan hij denkt dat ze hem een strobreed in de weg leggen. En hij wil al helemaal geen fact checks want hij liegt en fantaseert nogal veel.

Maar hij niet alleen, de hele Alt Right vleugel van de Republikeinen, Gohmert, Cruz, Hawley etc willen dat. Facts have a liberal bias.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 02:02:01 #180
323401 Kijkertje
met filter
pi_193362962
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193363110
Land of the free. Home of the brave.
pi_193363117
Timcast twitterde op woensdag 27-05-2020 om 18:21:34 When Joe Biden lied about Trump in his campaign video Twitter did nothing

Trump tweeted his opinion on mail in voting so Twitter injected a link to the opinions of leftist journalists

That isn't fact checking https://t.co/UBCtzg7guq reageer retweet
willchamberlain twitterde op woensdag 27-05-2020 om 18:09:59 Twitter hijacked the feed of the President of the United States to push its own political agenda

It effectively appended an editor's note to his tweet

If they will treat the leader of the free world that way, imagine how they would treat a normal conservative reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 03:16:39 #183
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193363129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 03:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

_O_
Ik vind de vergelijking die hij daar maakt met telefoonmaatschappijen een zeer juiste.
pi_193363145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 03:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking die hij daar maakt met telefoonmaatschappijen een zeer juiste.
Het snijdt allemaal hout wat Trump zegt. Tijd dat de monopoly van de social media eens wordt aangepakt en enorm blij mee dat er een president is die dit durft. Enge wereld leven we in waarin social media de narrative denkt te gaan moeten bepalen.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 03:57:42 #185
323401 Kijkertje
met filter
pi_193363219
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 29 mei 2020 @ 07:37:57 #186
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_193363994
Het is wel eens hoog tijd dat sociale media zich beperkt tot het sociaal verbinden van burgers. Het doet tegenwoordig meer dienst als officieel communicatiekanaal van bedrijven en regeringen.

Bedrijven kan je niet serieus nemen als hun website een facebook pagina is en politieke boodschappen zouden helemaal verboden moeten worden.
pi_193364042
Maar goed, binnenkort gaat @RealDonaldTrump dus door de shredder, want zonder section 230 gaat dat veel geld kosten natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193364051
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 03:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking die hij daar maakt met telefoonmaatschappijen een zeer juiste.
Die vergelijking gaat nou juist mank. Je zou internetproviders kunnen vergelijken met telefoonmaatschappijen, maar contentplatforms nou juist niet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193364061
Twitter, Facebook, etc zijn geen bedrijven waar je diensten van afneemt. De social media platformen zijn tegenwoordig dé plek waar het maatschappelijk debat plaatsvindt. Dat die platformen vervolgens mensen uitsluiten van dit debat omdat hun mening ze niet aanstaat, kan echt niet. Goed dat ze hier aansprakelijk voor worden gehouden. Of ze bekennen kleur, of ze stellen zich echt neutraal op en houden op content te reguleren.
pi_193364073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 03:21 schreef Scarface88 het volgende:
Enge wereld leven we in waarin social media de narrative denkt te gaan moeten bepalen.
Nog erger, een klein clubje sociaal activisten uit Zuid-Californië.
pi_193364086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:48 schreef Aurelius het volgende:
Twitter, Facebook, etc zijn geen bedrijven waar je diensten van afneemt. De social media platformen zijn tegenwoordig dé plek waar het maatschappelijk debat plaatsvindt. Dat die platformen vervolgens mensen uitsluiten van dit debat omdat hun mening ze niet aanstaat, kan echt niet. Goed dat ze hier aansprakelijk voor worden gehouden. Of ze bekennen kleur, of ze stellen zich echt neutraal op en houden op content te reguleren.
Dus kinderporno moet gewoon kunnen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193364094
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus kinderporno moet gewoon kunnen?
Behalve als het strafbaar is, ezel.
pi_193364103
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:52 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Behalve als het strafbaar is, ezel.
Aha, en strafbaar volgens welke wetgeving precies?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 mei 2020 @ 08:04:08 #194
258802 Yreal
henk..!
pi_193364178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:46 schreef Red_85 het volgende:
Het wordt tijd dat mensen dit soort bedrijven niet meer serieus hoeven te nemen.
The. Fuck.

teamtrump in deze.
Want we moeten de fucking president gewoon troep blijven laten posten waar het gemiddelde alu hoedje zich nog voor schaamt?

Dat dit nodig is toont het failliet van Amerika aan.
pi_193364224
https://www.salon.com/202(...)s-but-voted-by-mail/

quote:
Trump’s claim he couldn’t vote in person debunked: He drove by poll site six times but voted by mail
Trump claims he had to vote by mail, because he was busy at the White House. He was actually golfing in Florida
Do what I say, not what I do.

Probeert mensen stemmen te verbieden op de manier die hijzelf wel erkent. Hypocriete randdebiel is die trump weer ook. Kan hij dan ook echt niets anders dan liegen en hypocriet wezen? Triest ventje.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 08:09:00 #196
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193364225
Dit moet het meest hypocriete zijn wat ik ooit heb gelezen. Alsof drumpf aan fact-checks doet op het platform wat hij nu loopt te beschuldigen
pi_193364258
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:48 schreef Aurelius het volgende:
Twitter, Facebook, etc zijn geen bedrijven waar je diensten van afneemt. De social media platformen zijn tegenwoordig dé plek waar het maatschappelijk debat plaatsvindt. Dat die platformen vervolgens mensen uitsluiten van dit debat omdat hun mening ze niet aanstaat, kan echt niet. Goed dat ze hier aansprakelijk voor worden gehouden. Of ze bekennen kleur, of ze stellen zich echt neutraal op en houden op content te reguleren.
punt is natuurlijk dat Trump helemaal niet uitgesloten wordt. Er wordt een labeltje bij zijn bericht gezet met de vermelding dat het waarschijnlijk niet waar is......
En das nog veel erger voor Trump, maar wel de waarheid :D
pi_193364263
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 08:04 schreef Yreal het volgende:

[..]

Want we moeten de fucking president gewoon troep blijven laten posten waar het gemiddelde alu hoedje zich nog voor schaamt?

Dat dit nodig is toont het failliet van Amerika aan.
Volgens mij heeft de Amerikaanse president daarin net zoveel rechten als jij en ik. Het is niet aan een bedrijf om dit te corrigeren.

Als mods hier je posts gaan editen omdat je mening hun niet aanstaat ben je daar ook niet gelukkig mee.
pi_193364269
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:46 schreef recursief het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat nou juist mank. Je zou internetproviders kunnen vergelijken met telefoonmaatschappijen, maar contentplatforms nou juist niet.
Ik ga geen youtube dumps kijken, maar ik ga er vanuit dat hij doet alsof die platformen infrastructuur zijn en daarom neutraal zouden moeten zijn?
Wat natuurlijk ultiem ironisch zou zijn aangezien Pai net neutraliteit nu juist heeft herroepen als voorzitter van de FCC onder Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193364307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:52 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Behalve als het strafbaar is, ezel.
Zoals iemand zonder bewijs beschuldigen van moord? Of oproepen tot geweld ("The only good democrat is a dead democrat"?

Het is verder enerzijds hilarisch en anderzijds beangstigend om the usual suspects hier de laatse volkome debiele act van trump te zien verdedigen. Tot zover de bescherming van de vrijheid van meningsuiting door de conservatieven. Die vrijheid van meningstuiting beschermt overigens burgers (en dus ook private ondernemingen) tegen de overheid, niet andersom..

De "machtigste" man ter wereld wordt viesmad als een private onderneming een labeltje bij z'n leugen plaats. Dan kan er wel binnen een dag gereageerd worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')