abonnement Unibet Coolblue
pi_193339544
Ik vind die moeder van Jelle heel naar om een of andere reden.
pi_193339587
Is het wel ethisch verantwoord om Damian makelaar te laten worden? :')
pi_193339669
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:54 schreef Moira het volgende:
Celena is wel een fucking mooi meisje :o

Ik vond bij die na-filmpjes toch een hoop ineens heel normaal overkomen vergeleken met hun deelnameperiode. En ook dat iedereen bij de slotdag zo goed meedeed is iets dat we niet bij eerdere seizoenen hebben gezien. Dus ze hebben er toch nog iets van opgestoken in the end _O-
Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, achteraf schone schijn maken met een filmpje dat lukt iedere debiel. Echte vooruitgang heb ik weinig gezien deze keer, goed voorbeeld hiervaan de drama van celena. :') Die escalaties van emma jelle en anouk aan het einde ook nog... :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:47:17 #29
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193339731
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:05 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik vond bij 1 moeder zo hart verscheurend stiekem. Lucia zei 'Ik zag bij hem zo'n groot verlangen naar zijn moeder'. En ik dacht 'wauw dat zou je maar even zo te horen krijgen. En die moeder heel lauwtjes 'ja, andersom ook he maar dat krijg ik niet te zien'. Nee duh jij bent de moeder. Jij bent het voorbeeld hierin..
Dat viel me ook op ja. Dat was trouwens de moeder van Thimo. Vond het een erg kille reactie. Bij wel meer ouders trouwens.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:52:19 #30
2651 svann
night-hawk
pi_193339776
quote:
16s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, achteraf schone schijn maken met een filmpje dat lukt iedere debiel. Echte vooruitgang heb ik weinig gezien deze keer, goed voorbeeld hiervaan de drama van celena. :') Die escalaties van emma jelle en anouk aan het einde ook nog... :N
Sttt! }:|
Ik wil geloven dat het een keer goed gaat.
De recentere beelden zagen er toch echt wel uit als poging tot een nieuwe start.

[ Bericht 3% gewijzigd door svann op 27-05-2020 17:58:00 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_193339843
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef svann het volgende:

[..]

Sttt! }:|
Ik wil geloven dat het een keer goed gaat.
Nou er zijn toch best wel wat successen geweest in dreamschool? Joelle die toch wel erg positief was, Tamara en bij die eerdere versies ook wel. Dieptepunt blijft wel die overleden knul.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193339968
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef svann het volgende:

[..]

Sttt! }:|
Ik wil geloven dat het een keer goed gaat.
De recentere beelden zagen er toch echt wel uit als poging tot een nieuwe start.
Ik ben sceptisch, vond er maar nare lui tussen zitten eigenlijk. Denk dat Thimo wel oprecht een openbaring heeft gehad, en Quinoia mogelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 27 mei 2020 @ 19:35:42 #33
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193341637
Ik vind Lucia echt een lieve vrouw, beetje een moederfiguur, ondanks dat ze best wel wat zweverig is, denk ik wel dat jongeren zich sneller openstellen bij haar. :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  woensdag 27 mei 2020 @ 20:37:16 #34
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_193342841
Ik mag Quino wel, ik voel ook wel echt empathie voor hem.
Maar het voelt heel erg alsof hij z'n ziel blootlegt, de mensen in het programma even benoemen dat ze meeleven en 'stille wateren, diepe gronden' enzo en vervolgens hoor je er niks meer over :?
Het kwam op mij over alsof niemand bij hem ziet dat hij ongelukkig is, en dan laat hij dat zien, en dan wordt het weer vergeten.
Maar dan wel zoveel aandacht geven aan die Yves en Jelle die nog precies hetzelfde zijn als voor dreamschool door gebrek aan inzet en rare verwachtingen van het programma hebben }:|
pi_193342903
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 19:35 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Lucia echt een lieve vrouw, beetje een moederfiguur, ondanks dat ze best wel wat zweverig is, denk ik wel dat jongeren zich sneller openstellen bij haar. :)
Ja. Lucia O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193343748
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef topdeck het volgende:
Ik vind die moeder van Jelle heel naar om een of andere reden.
Ze heeft haar zoon voor reparatie opgestuurd en is verbaasd dat het zo niet werkt...........
speak only if it improves the silence.
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 21:52:10 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193344236
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef topdeck het volgende:
Ik vind die moeder van Jelle heel naar om een of andere reden.
Ja die was echt alsof ze verwachtte dat haar kind hier gelijk helemaal 'fixed' uit zou komen ofzo. Jelle daar ook vet awkward bij. Kan me voorstellen dat dat best lastig is als je moeder altijd direct zo resultaatgericht is en niet snapt dat voortgang in een proces naar dat eindresultaat ook voortgang is.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:28 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze heeft haar zoon voor reparatie opgestuurd en is verbaasd dat het zo niet werkt...........
God dit ja _O-

[ Bericht 15% gewijzigd door Moira op 27-05-2020 21:58:28 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 21:53:21 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193344261
quote:
16s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk, achteraf schone schijn maken met een filmpje dat lukt iedere debiel. Echte vooruitgang heb ik weinig gezien deze keer, goed voorbeeld hiervaan de drama van celena. :') Die escalaties van emma jelle en anouk aan het einde ook nog... :N
Ja dat wel idd, die laatste dagen waren echt sneu. En Delano die zichzelf de les van de rapper ontneemt.

Maar ik had bijv. bij Sana's na-video echt wel het idee dat ze daar gewoon normaal oprecht was :Y Bij de rest eigenlijk ook wel
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 21:54:38 #39
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193344287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:47 schreef Revanches het volgende:

[..]

Dat viel me ook op ja. Dat was trouwens de moeder van Thimo. Vond het een erg kille reactie. Bij wel meer ouders trouwens.
Ze zei wel iets van "dan moet ik toch eens tussen de lijntjes door gaan lezen". Als ze dat daadwerkelijk gaat doen zal dat vast ook al wel schelen.

Stond er bij hem niet op het laatst ook nog van "het contact gaat wat beter met z'n ouders"? Vond ik wel zo'n opvallende bewoording van, ok dus niet echt _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 21:55:33 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193344311
quote:
16s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou er zijn toch best wel wat successen geweest in dreamschool? Joelle die toch wel erg positief was, Tamara en bij die eerdere versies ook wel. Dieptepunt blijft wel die overleden knul.
Je noemt Joelle een succes in Dreamschool? _O- Naast Tamar ook nog :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 21:57:51 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193344360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 20:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik mag Quino wel, ik voel ook wel echt empathie voor hem.
Maar het voelt heel erg alsof hij z'n ziel blootlegt, de mensen in het programma even benoemen dat ze meeleven en 'stille wateren, diepe gronden' enzo en vervolgens hoor je er niks meer over :?
Het kwam op mij over alsof niemand bij hem ziet dat hij ongelukkig is, en dan laat hij dat zien, en dan wordt het weer vergeten.
Maar dan wel zoveel aandacht geven aan die Yves en Jelle die nog precies hetzelfde zijn als voor dreamschool door gebrek aan inzet en rare verwachtingen van het programma hebben }:|
Die Yves bij dat eindgesprek ook _O- Waste of a spot.

Maar idd. Al denk ik dat Quino er echt wel komt :Y Die kan dat prima zelf
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 27 mei 2020 @ 21:58:58 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193344384
Sorry had ook gewoon kunnen multiquoten, maar nu heb je 6 op een rij *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_193345160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:58 schreef Moira het volgende:
Sorry had ook gewoon kunnen multiquoten, maar nu heb je 6 op een rij *O*
Leest veel beter dan zo een lap van een meter ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193349932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:47 schreef Revanches het volgende:

[..]

Dat viel me ook op ja. Dat was trouwens de moeder van Thimo. Vond het een erg kille reactie. Bij wel meer ouders trouwens.
Dat rare gedrag is ergens begonnen, meestal thuis. Het is verergert door op school en op straat met foute vrienden op te trekken.
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:49:22 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193350776
Ik was het meest verbaasd door de update dat Yves zijn eerste contract in de mjoesikbisnis had getekend.

Ben benieuwd wat dat dan mag voorstellen. Of hij is eerste bediende bij een disco of zo, en dat hij dat zelf een beetje rooskleurig heeft verwoord. Past wel bij ‘doelen verkleinen tot reële doelen’, dus bravo!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 mei 2020 @ 11:19:48 #46
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_193351248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was het meest verbaasd door de update dat Yves zijn eerste contract in de mjoesikbisnis had getekend.

Ben benieuwd wat dat dan mag voorstellen. Of hij is eerste bediende bij een disco of zo, en dat hij dat zelf een beetje rooskleurig heeft verwoord. Past wel bij ‘doelen verkleinen tot reële doelen’, dus bravo!
Dat dacht ik ook, verkoper bij een platenzaak ofzo :D (
Maar ja, je weet het niet :P

Er waren er veel die een heel rooskleurig plaatje schetsten, opleiding begonnen, baantje, plannen voor een opleiding, maar dat hebben ze eerder vaak ook al gedaan. Emma had al een fulltime baan bijvoorbeeld, dan ben ik niet onder de indruk dat ze die nu ook heeft (wel goed dat ze werkt uiteraard). Veel zijn eerder afgehaakt op een opleiding, dan zegt het niet zoveel dat ze zich nu hebben ingeschreven. Het klinkt heel mooi maar echt resultaat is er niet.
Quino wist nu geloof ik wel wat hij wilde, dus dat vind ik dan wel echt vooruitgang ^O^ of die paar die ook echt een lange stage hebben volgehouden tot de coronacrisis ^O^

Oh en veel waar gemeld stond dat ze hard aan de weg aan het timmeren waren tot de coronacrisis toesloeg. Daar heb ik wel m'n twijfels bij, zou ook bij veel een excuus kunnen zijn om nu niks meer te doen zoals eerder.
Waarom bijvoorbeeld niet: 'maar toen de coronacrisis toesloeg ging hij werken in een supermarkt' ofzoiets. Had ook gekund :P
pi_193352498
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik was het meest verbaasd door de update dat Yves zijn eerste contract in de mjoesikbisnis had getekend.

Ben benieuwd wat dat dan mag voorstellen. Of hij is eerste bediende bij een disco of zo, en dat hij dat zelf een beetje rooskleurig heeft verwoord. Past wel bij ‘doelen verkleinen tot reële doelen’, dus bravo!
Hij mag misschien een demo opnemen word dan beperkt uitgegeven. Soms kan het leiden tot een doorbraak maar meestal hoor je nooit meer iets van zo iemand en kan Yves plansoentjes aan harken.
pi_193353526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:19 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, verkoper bij een platenzaak ofzo :D (
Maar ja, je weet het niet :P

Er waren er veel die een heel rooskleurig plaatje schetsten, opleiding begonnen, baantje, plannen voor een opleiding, maar dat hebben ze eerder vaak ook al gedaan. Emma had al een fulltime baan bijvoorbeeld, dan ben ik niet onder de indruk dat ze die nu ook heeft (wel goed dat ze werkt uiteraard). Veel zijn eerder afgehaakt op een opleiding, dan zegt het niet zoveel dat ze zich nu hebben ingeschreven. Het klinkt heel mooi maar echt resultaat is er niet.
Quino wist nu geloof ik wel wat hij wilde, dus dat vind ik dan wel echt vooruitgang ^O^ of die paar die ook echt een lange stage hebben volgehouden tot de coronacrisis ^O^

Oh en veel waar gemeld stond dat ze hard aan de weg aan het timmeren waren tot de coronacrisis toesloeg. Daar heb ik wel m'n twijfels bij, zou ook bij veel een excuus kunnen zijn om nu niks meer te doen zoals eerder.
Waarom bijvoorbeeld niet: 'maar toen de coronacrisis toesloeg ging hij werken in een supermarkt' ofzoiets. Had ook gekund :P
Uiteindelijk kun je 7 maanden later ook geen resultaat verwachten. Zoals je zelf zegt inschrijven op een opleiding is de makelijke stap, naar school gaan is een tweede.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:37:32 #49
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193356174
Ariscaya zei ook dat ze een huis kreeg en naar het mbo ging. Sinds wanneer krijgen mbo´ers gewoon huizen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193356220
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:37 schreef Quotidien het volgende:
Ariscaya zei ook dat ze een huis kreeg en naar het mbo ging. Sinds wanneer krijgen mbo´ers gewoon huizen?
Ze krijgt geen huis, ze huurt een huis. Buiten de randstad is dat best te doen.
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')