God, de familie Kennedy is nu echt afgegleden naar het niveau van een verzameling campinggasten met verbeelding.quote:
Historical speech, ja?quote:
Yep vrijheid is het nieuwe normaalquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Korte terugblik Londen gisteren waar mensen het inmiddels ook zat zijn.
Zelfs een aantal coppers zonder masker.
Jup, Berlijn is nog aardig roerig geweest gisteravond.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep vrijheid is het nieuwe normaal
Ik neem aan dat je speech, bedoeld en ... Deze zal ons nog lang bijblijven..quote:
Echt wel, hoe zit dat met protest in Nederland.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep vrijheid is het nieuwe normaal
Autocorrectquote:Op zondag 30 augustus 2020 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je speech, bedoeld en ... Deze zal ons nog lang bijblijven..
Gok 2 a 3 dagen max.
Dat is elke dag het geval in Berlijn. Ook zijn daar drukkere protesten dan het handjevol zwakbegaafden wat in dat filmpje zitquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, Berlijn is nog aardig roerig geweest gisteravond.
quote:
Expres die term gebruikt ipv demo ,omdat ik wist dat het bepaalde trolletjes zou triggerenquote:
en dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Expres die term gebruikt ipv demo ,omdat ik wist dat het bepaalde trolletjes zou triggerengoed gegokt zo te zien
In feite is het trouwens wel een soort van revolutie, de beginfase ..mocht dit corona/nwo spoorkje nog een stap verder gaan dan kunnen we wachten op de echte revolutie
De angst spat er vanafquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Expres die term gebruikt ipv demo ,omdat ik wist dat het bepaalde trolletjes zou triggerengoed gegokt zo te zien
In feite is het trouwens wel een soort van revolutie, de beginfase ..mocht dit corona/nwo spoorkje nog een stap verder gaan dan kunnen we wachten op de echte revolutie
Dat roep ik al jaren, wat is de agenda? Waarschijnlijk macht en geldquote:Op maandag 31 augustus 2020 00:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
Zou zo'n Soros of een onzichtbare elite ook geld toeschuiven aan de complotdenkers naast de MSM.
Aan de ene kant moeten we allemaal deugen en lekker inclusief zijn, compassie tonen aan minderheden of minderbedeelden. En de MSM aannemen als hapklare brokken.
Of je draagt een aluhoedje en blaat dat we allemaal voorgelogen worden. Corona en tegelijkertijd een 5G netwerk uitrollen... hmm wat toevallig!
Koningshuizen die kinderen verkrachten en daarna opeten... Maar wacht, dat zijn ook reptilians!!! Die doen dat al sinds mensenheugenis!!!
En de normies dan? Die geloven ook niet alles wat de MSM of alternatieve media zeggen. Wel braaf met mondkapje op in de trein. Maar belandt dat brave schaapje als Soylent Green in een broodje Döner?
Wat ik wel zie is een verdeel en heers spel. Dat kan je toeschrijven aan een boze kattenaaiende schurk of een onzichtbare elite of wie en wat ook.
De vraag is hoe verenigen we en worden we geleid?
Dat zit in films verwerkt!quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren, wat is de agenda? Waarschijnlijk macht en geld
Makker van me zit bij de Vrijmetselaars, sinds een jaar of vijf. Wat ik er van begrijp is het voornamelijk liefdadigheidswerk, netwerken en ook wel wat esotherisch geneuzel af en toe. De Freemasons duiken natuurlijk ook in een heleboel conspiracies op, maar dan hebben ze het volgens mij vooral over de bovenste graden. Die zijn dan weer gelinkt aan de illuminati, de deep state, de cabal, hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar een wat serieuzere vraag.
Ik krijg sinds kort ineens reclame op facepoop om een open dag bij te wonen bij de vrijmetselarij.
Dat lijkt me ook een groep die een dikke vinger in de pap hebben.
Geen zin of wil om daar bij te zitten, maar hoe valt de vrijmetselarij in BNW en lopende complotten?
Daar waren verschillende topics over..quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar een wat serieuzere vraag.
Ik krijg sinds kort ineens reclame op facepoop om een open dag bij te wonen bij de vrijmetselarij.
Dat lijkt me ook een groep die een dikke vinger in de pap hebben.
Geen zin of wil om daar bij te zitten, maar hoe valt de vrijmetselarij in BNW en lopende complotten?
Het enige revolutionaire element was de bestorming van het parlement, door een stoottroep waarvoor fatsoenlijke Duitsers hun neus ophaalt maar die door de dwarsdenkers hier bejubeld wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Dit in tegenstelling tot de heldhaftige levenswijze die op mondkapjes reageren alsof het weerwolven zijn, en die een Amerikaanse bevlieging importeren over hooggeplaatste kannibalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |