Ik weet niet wat men op colleges leert, wrs tijdens bepaalde colleges geschiedenis, politicologie en sociologie leert men wel wat over Marxisme. Cultureel-marxisme is een antisemitische complottheorie iig met zijn oorsprong bij paleo-conservatieven in de VS. Er is verder niemand die communisme krijgt geleerd behalve dus ook in een historische c.q. sociologische context. Marx zelf, die overleed in 1883, heeft trouwens weer geen reet met het Marxisme-Leninisme c.q. communisme te maken ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:02 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Dit is nooit opgehouden, nu wordt deze stof zelfs gewoon op colleges en openbare scholen geleerd, communisme is nu mainstream, dankzij o.a. George Soros,
geen conspiracy hier
Antyfus en blm volgen gewoon keihard de marxistische, communistische ideolgie.
Wat een heerlijk gezicht al die mensen die zonder angst rondlopenquote:
Er is alweer niet veel van terechtgekomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:52 schreef Summers het volgende:
Ik kom net dit bericht tegen
[ afbeelding ]
obedience is not a virtuequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Titus lijkt me wel zo'n type voor een knuppel.
Wederom een staaltje van de kop in drukken om te verhinderen dat er beelden de wereld inkomen dat zoveel mensen daar de straat op zijn gegaan.
Provinciaaltje ben ik ook, he? Bij QAnon denken ze tenminste groot. Opmars naar de galg!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Door een blokkade breken en met vlaggen van het Keizerrijk zwaaien is wel deugdzaam, begrijp ik. Is het dat ook als een dronken bestuurder door een barricade breekt, of alleen als het om mondkapjes gaat?quote:
Hij verwacht een opkomst van 1+ miljoen anti-Bill protestvoerders. As if.quote:
Hij haalt de intellectuele portée van zijn beroemde familielid niet echt, zullen we maar zeggen. The Kennedy dynasty may be well and truly over (NYpost heeft wel een conservative/sensationalistic bias, maar goed).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:15 schreef illusions het volgende:
En dan met de foto van Ben Kingsley Gandhi wapperen. Mahatma draait zich om in z'n graf, wat heeft hij er nou weer mee te maken?
Voorlopig heeft ie nog wel de familievloek ontlopen dus zo belangrijk zal 'ie ook niet zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij haalt de intellectuele portée van zijn beroemde familielid niet echt, zullen we maar zeggen. The Kennedy dynasty may be well and truly over (NYpost heeft wel een conservative/sensationalistic bias, maar goed).
Komop man, is het echt zo verwonderlijk dat als je een nummer en een woord in Google invoert dat je resultaten krijgt? Zelfs jij kan niet zo simpel zijn toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
De knuppeltjes zijn weer bezig met waar ze goed in zijn, mensen belachelijk maken![]()
Ondertussen in Berlijn.
Wie de neuk is dat?quote:
Er waren nog wel meer mensen in Berlijn.quote:
Ik zie echt enorm veel livestreams. En nee, er zijn geen miljoen mensen. Ook geen 500.000. En echt episch is het ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Wederom een staaltje van de kop in drukken om te verhinderen dat er beelden de wereld inkomen dat zoveel mensen daar de straat op zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |