abonnement Unibet Coolblue
pi_193570825
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193570864
Lenox Hill is wel een aanrader als je er van houdt. Ziekenhuis serie.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 10 juni 2020 @ 18:08:32 #253
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_193571241
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Eindelijk eens begonnen met Dark, twee afleveringen gehad. Wat lastig te volgen allemaal in het begin (wie is wie, etc), maar het nodigt wel erg uit tot blijven kijken :o
Ik zou willen dat ik nog een keer helemaal blanco aan Dark kon beginnen, het is echt een steengoede en ambitieuze serie. O+
Wat betreft de karakters en hun onderlinge relaties; dit wordt per aflevering duidelijker en duidelijker gemaakt. Maar men wil je in het begin echt zelf eerst de verschillende verbanden laten leggen en je aan het denken zetten.

Op Reddit heeft iemand de moeite genomen om per aflevering een soort van karakter reference op te zetten die de karakters weergeeft van die aflevering, en daar vervolgens op voortbouwt.

Heel basic, maar wel doeltreffend. Deze is spoiler vrij van ep 1:


Hoewel ze heel handig zijn zou ik op internet de honderden fan-made familiestambomen proberen te vermijden, vaak staan ze vol met spoilers van de komende twee seizoenen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 juni 2020 @ 18:15:19 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193571358
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik nog een keer helemaal blanco aan Dark kon beginnen, het is echt een steengoede en ambitieuze serie. O+
Wat betreft de karakters en hun onderlinge relaties; dit wordt per aflevering duidelijker en duidelijker gemaakt. Maar men wil je in het begin echt zelf eerst de verschillende verbanden laten leggen en je aan het denken zetten.

Op Reddit heeft iemand de moeite genomen om per aflevering een soort van karakter reference op te zetten die de karakters weergeeft van die aflevering, en daar vervolgens op voortbouwt.

Heel basic, maar wel doeltreffend. Deze is spoiler vrij van ep 1:
[ afbeelding ]

Hoewel ze heel handig zijn zou ik op internet de honderden fan-made familiestambomen proberen te vermijden, vaak staan ze vol met spoilers van de komende twee seizoenen.
Dat is wel echt héél handig :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik ze per aflevering zoeken daar, zonder gelijk allerlei spoilers te krijgen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 10 juni 2020 @ 18:21:13 #255
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_193571466
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is wel echt héél handig :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik ze per aflevering zoeken daar, zonder gelijk allerlei spoilers te krijgen?


Je hebt per aflevering een nieuwe .jpg in die thread en eronder een link naar de eps van het tweede seizoen.
Dat kan niet mis gaan lijkt me. :P
pi_193571491
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je hebt per aflevering een nieuwe .jpg in die thread en eronder een link naar de eps van het tweede seizoen.
Dat kan niet mis gaan lijkt me. :P
Als het zo moet heb ik er al geen zin in
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 10 juni 2020 @ 18:38:49 #257
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_193571770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Als het zo moet heb ik er al geen zin in
Het is zonder ook prima te volgen hoor, alleen is het niet een serie die je op de achtergrond tijdens het koken even aanzet.
pi_193572494
quote:
Ah, thanks! Heel herkenbaar inderdaad.
Maar niet minder leuk gelukkig :)
pi_193572961
Over Water seizoen 1 gezien, goede serie, en al in juli seizoen 2.

Opvallend veel onder de douche scenes trouwens :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193574459
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193576545
Begonnen met Over water.
Best goed te doen :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 11 juni 2020 @ 00:51:46 #262
335263 freaky40
pi_193577353
Bijna aan het eind van het allerlaatste seizoen, nog 3 afleveringen van 13 Reasons Why. Ze hebben er wel een heftig seizoen van gemaakt. Elke aflevering zowat een cliffhanger. Top serie is het en was het i.i.g.
Allemaal cabaretteketet!
pi_193579485
Whispers – S01 2020 9 | Drama
Een rijke familie die achterdochtig is over de dood van hun patriarch, gaat op zoek naar de waarheid en ontdekt duistere geheimen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193583275
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef Aether het volgende:
Whispers – S01 2020 9 | Drama
Een rijke familie die achterdochtig is over de dood van hun patriarch, gaat op zoek naar de waarheid en ontdekt duistere geheimen.

Ik wou er aan beginnen todat ik zag dat een Arabische serie en taal is toch maar niet gedaan
pi_193583369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:47 schreef amp25 het volgende:

[..]

Ik wou er aan beginnen todat ik zag dat een Arabische serie en taal is toch maar niet gedaan
Dat hoeft niets te betekenen
Ik heb laatst een Turkse serie gekeken en het was erg leuk
Moest in het begin wel wennen aan de taal en het is wat dramatisch, maar was gewoon een prima serie

Edit: ik 'stoorde' me eigenlijk bij de serie Kalifat meer aan het Zweeds dan aan de Arabische(?) stukjes
pi_193583515
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:52 schreef -Wereld- het volgende:

Ik heb laatst een Turkse serie gekeken en het was erg leuk

Welke serie was dat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193583569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:47 schreef amp25 het volgende:

[..]

Ik wou er aan beginnen todat ik zag dat een Arabische serie en taal is toch maar niet gedaan
Want je kijkt alleen Engels?
Heb het niet gekeken maar door de taal laat ik me niet leiden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193583718
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niets van gemerkt.
[..]

AC on tour @:dkup
Dit is toch ontzettend slecht?
SOONY
  donderdag 11 juni 2020 @ 14:15:09 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193583760
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dit is toch ontzettend slecht?
Geen idee. Maar ga wel kijken binnenkort. Popcornvermaak. Als er een beetje in gevochten wordt vind ik het al wel prima.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193583843
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:52 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Dat hoeft niets te betekenen
Ik heb laatst een Turkse serie gekeken en het was erg leuk
Moest in het begin wel wennen aan de taal en het is wat dramatisch, maar was gewoon een prima serie

Edit: ik 'stoorde' me eigenlijk bij de serie Kalifat meer aan het Zweeds dan aan de Arabische(?) stukjes
Er zijn echt ontzettend veel leuke films uit Thailand en Indonesië etc. Zonde als mensen die niet kijken puur door de taal. Met subs is t geen enkel probleem.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193583873
De Libanese serie Al Hayba vond ik ook best aardig, helaas heeft Netflix seizoen 2 niet.
pi_193583965
quote:
19s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen idee. Maar ga wel kijken binnenkort. Popcornvermaak. Als er een beetje in gevochten wordt vind ik het al wel prima.
Pijn is fijn.
SOONY
pi_193584875
quote:
6s.gif Op maandag 8 juni 2020 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
19 juni verdwijnt The Vietnam War van Netflix. Echt een aanrader.
Gekeken. Zeer indrukwekkend en ook erg leerzaam. Uit mijn herinnering weet ik nog wel van de beelden op het journaal van die bootvluchtelingen maar was toen zo jong dat ik niet wist waarom die mensen allemaal op bootjes zaten.
En bizar hoeveel paralellen je kunt trekken naar de situatie nu in de USA wat betreft de protesten en de politieke reacties.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_193585022
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

Welke serie was dat?
Avlu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')