abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 mei 2020 @ 08:46:38 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193315989
Ik heb net een nieuwe smartphone gekocht. Ik was vergeten dat vanwege de handelsoorlog er bepaalde dingen op mijn nieuwe telefoon niet mogelijk zijn.

Omdat Huawei chinees is en Bose amerikaans kan ik de bose app niet meer op mijn telefoon installeren. Hierdoor kan ik mijn koptelefoon niet meer via bluetooth aansluiten op mijn smartphone.

Hoe kan ik dit oplossen?
pi_193316012
Je kunt de APK (app installatie file) downloaden van een andere bron dan Google Play. Vervolgens aanvinken dat je onbetrouwbare apps wil installeren en dat zou gewoon moeten werken.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_193316951
Je hebt de Bose app helemaal niet nodig om de koptelefoon via bluetooth aan te sluiten.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 12:12:22 #4
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193319021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:56 schreef Saekerhett het volgende:
Je hebt de Bose app helemaal niet nodig om de koptelefoon via bluetooth aan te sluiten.
weet je het zeker? Het gaat om de Bose quietcomfort 35 II.
Toen ik hem 1,5 jaar geleden had gekocht stond me er iets van bij dat je de app kon installeren. Of dat verplicht was of niet weet ik niet meer.

Hoe dan ook, als ik hem zonder app wil verbinden zegt hij dat het niet gaat.
pi_193319569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:12 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

weet je het zeker? Het gaat om de Bose quietcomfort 35 II.
Toen ik hem 1,5 jaar geleden had gekocht stond me er iets van bij dat je de app kon installeren. Of dat verplicht was of niet weet ik niet meer.

Hoe dan ook, als ik hem zonder app wil verbinden zegt hij dat het niet gaat.
Ik heb ze zelf ook en heb expres die app niet gebruikt vanwege het min of meer automatische updaten wat hij doet en dat in nieuwe firmwares de noise cancellation minder is. Maar goed, dat is op een iPhone, misschien dat dat bij Android (of Huawei nu) anders is.
pi_193320732
Anders kun je hem altijd nog bedraad aansluiten als je het niet draadloos voor elkaar krijgt. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 14:22:55 #7
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_193320844
Ik heb de Bose QC35ii en een Huawei Nova uit 2017 en ik kan de Bose app gewoon installeren. Misschien moet je eerst de Google Play appstore op je telefoon zetten.

De app is overigens niet nodig voor normaal gebruik van de koptelefoon, alleen voor het wijzigen van de functie van de knoppen en updaten van firmware.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')