abonnement Unibet Coolblue
pi_193322861
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 15:45 schreef michaelmoore het volgende:

Duterte speelt ze mooi tegen elkaar uit
Ik denk ook datvduterte van beide walletjes wilt eten. Of het verstandig denk het niet. Dat je zaken doet met China is 1 ding, maar dat je China jouw beleid laat dicteren I iets anders en dat laatste dreigt te gebeuren bij veel ontwikkelingslanden die denken een slaatje te slaan, terwijl ze geketend worden kijk wat in Sri Lanka is gebeurd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 26 mei 2020 @ 17:20:11 #52
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193323372
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik denk ook datvduterte van beide walletjes wilt eten. Of het verstandig denk het niet. Dat je zaken doet met China is 1 ding, maar dat je China jouw beleid laat dicteren I iets anders en dat laatste dreigt te gebeuren bij veel ontwikkelingslanden die denken een slaatje te slaan, terwijl ze geketend worden kijk wat in Sri Lanka is gebeurd.
Nee hij heeft Trump duidelijk de deur gewezen ,
China zal de Filipijnen rijkelijk belonen hiervoor
Onder het motto : Beter een handige Buur dan een verre herrieschopper

Duterte ligt heel erg goed onder de bevolking door het uitmoorden van Abu Sayyaf Group en de drugswereld en a passant ook de gebruikers

Verder zal China in de moslim wereld als Indonesie en Malesie geen vrienden maken



[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2020 17:50:02 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193323560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Verder zal China in de moslim wereld als Indonesie en Malesie geen vrienden maken
Het zijn vaak mensen die van origine Chinees zijn, die in Zuid-Oost Aziatische landen veel politieke macht hebben, of deel uitmaken van de elite.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 18:08:53 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_193323969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 17:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee hij heeft Trump duidelijk de deur gewezen ,
China zal de Filipijnen rijkelijk belonen hiervoor
Onder het motto : Beter een handige Buur dan een verre herrieschopper

Duterte ligt heel erg goed onder de bevolking door het uitmoorden van Abu Sayyaf Group en de drugswereld en a passant ook de gebruikers

Verder zal China in de moslim wereld als Indonesie en Malesie geen vrienden maken

De halve infrastructuur van Maleisië is al van China. Met dank aan onder andere oud premier Najib Razak die weer een spoorlijn of snelweg verkocht als hij weer eens krap bij kas zat :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_193324399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het bijzondere is dat er een HS Rail schijnt aangelegd te worden naar Palawan via Tubbataha Atoll

[ afbeelding ]

https://en.wikipedia.org/wiki/Tubbataha_Reef

Ik kon me al niet voorstellen dat dit een serieus plan is, en deze factcheck bevestigt dat (gelukkig):
https://news.abs-cbn.com/(...)gh-speed-rail-system

Ben vorig jaar op Palawan geweest en laat dat aub relatief lastig bereikbaar blijven. Het begint nu helaas al flink uit de klauwen te lopen met landschapsverwoestende infra... ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')