abonnement Unibet Coolblue
pi_193891618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik snap niet dat ze van al die mannen Joey zo aantrekkelijk vindt. Ik zou me vol laten pakken door die Boy maar ja, dat ben ik.
Ik door iedereen behalve Joey :r
En Niek ook niet zo graag :')
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:34:47 #102
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_193892732
Zucht, dat voorstukje met die ouders...

een van de mannen praats twents: “kom je uit België”?

De ander: “ik woon in Breda, een uur en een kwartier rijden van Amsterdam”
“Jaahaa maar Breda is geen Amsterdam hè!?!?”

Nummer 3: “ik kom uit Amsterdam”
“Ok dan zit het sowieso goed”

??????!

Wat een wereldvreemde ouders zeg, van die bekrompen lui die nooit buiten de ring komen. Dan zeggen ze wel eens wat over bekrompen dorpelingen, maar dit is net zo erg
Sue Me
pi_193893223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:34 schreef Staaf het volgende:
Zucht, dat voorstukje met die ouders...

een van de mannen praats twents: “kom je uit België”?

De ander: “ik woon in Breda, een uur en een kwartier rijden van Amsterdam”
“Jaahaa maar Breda is geen Amsterdam hè!?!?”

Nummer 3: “ik kom uit Amsterdam”
“Ok dan zit het sowieso goed”

??????!

Wat een wereldvreemde ouders zeg, van die bekrompen lui die nooit buiten de ring komen. Dan zeggen ze wel eens wat over bekrompen dorpelingen, maar dit is net zo erg
Rotterdammers kunnen daar ook wat van. Hoewel ik dat soort gedrag het ergst heb gezien bij Tukkers, "De wijzen kwamen uit het Oosten, dat merk je meteen als je in de Randstad komt", dat gelul. Leuk man :7
-nee-
pi_193894809
Ik begin me steeds meer aan Jordy te ergeren. Die heeft echt een ego waar je u tegen zegt man.
"Ja ze wordt zenuwachtig van mij, dat komt omdat ze me gewoon heel leuk vindt"
"Ik zie mezelf in de finale"

Ondertussen wel smeken om een zoen aangezien ze Joey wel heeft gezoend en hem niet, terwijl hij de vorige aflevering nog verkondigde dat is dat expres niet had gedaan. Volgens mij ziet hij dit veel te veel als een wedstrijd. Ik vraag me af hoe oprecht hij is.

En wat Gaby in Joey ziet begrijp ik trouwens ook niet. Wat een intens saaie en zeurderige gast man. Ik heb hem ook nog helemaal niet zien lachen ofzo.

Jethro daarentegen :9~ .
pi_193894830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:34 schreef Staaf het volgende:
Zucht, dat voorstukje met die ouders...

een van de mannen praats twents: “kom je uit België”?

De ander: “ik woon in Breda, een uur en een kwartier rijden van Amsterdam”
“Jaahaa maar Breda is geen Amsterdam hè!?!?”

Nummer 3: “ik kom uit Amsterdam”
“Ok dan zit het sowieso goed”

??????!

Wat een wereldvreemde ouders zeg, van die bekrompen lui die nooit buiten de ring komen. Dan zeggen ze wel eens wat over bekrompen dorpelingen, maar dit is net zo erg
Ja die ouders kwamen ook niet echt over als de meest heldere lichten nee.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 21:27:34 #106
335263 freaky40
pi_193895362
Wat een waardeloze aflevering. De kwalletjes blijven weer over. Snap niet wat Gaby in die narcistische Niek ziet en b.v. een Ritchie naar huis stuurt terwijl hij de kans helemaal niet gekregen heeft. Iets zegt me dat de productie hier een dikke vinger in de pap heeft bij de keuzes die gemaakt 'moeten' worden door Gaby en zodoende is de winnaar ook al lang duidelijk. Dat werd maar wat duidelijk vanavond.
Volgende week beloofd wel een interessante aflevering te worden met die ouders. Die nemen geen blad voor de mond en de cliffhanger er na voor volgende week was helemaal om te smullen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_193903001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begin me steeds meer aan Jordy te ergeren. Die heeft echt een ego waar je u tegen zegt man.
"Ja ze wordt zenuwachtig van mij, dat komt omdat ze me gewoon heel leuk vindt"
"Ik zie mezelf in de finale"

Ondertussen wel smeken om een zoen aangezien ze Joey wel heeft gezoend en hem niet, terwijl hij de vorige aflevering nog verkondigde dat is dat expres niet had gedaan. Volgens mij ziet hij dit veel te veel als een wedstrijd. Ik vraag me af hoe oprecht hij is.

En wat Gaby in Joey ziet begrijp ik trouwens ook niet. Wat een intens saaie en zeurderige gast man. Ik heb hem ook nog helemaal niet zien lachen ofzo.

Jethro daarentegen :9~ .
Volledig dit!
En ook heb ik steeds meer het idee dat Jordy meedoet voor de Insta-fame. Zo'n type lijkt hij me wel.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:31:40 #108
354103 Magica
gna gna
pi_193908224
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:49 schreef MissJ het volgende:

[..]

Volledig dit!
En ook heb ik steeds meer het idee dat Jordy meedoet voor de Insta-fame. Zo'n type lijkt hij me wel.
En zijn moeder deed ook al mee met Utopia :')
pi_193908375
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:49 schreef MissJ het volgende:

[..]

Volledig dit!
En ook heb ik steeds meer het idee dat Jordy meedoet voor de Insta-fame. Zo'n type lijkt hij me wel.
Dat idee heb ik ook. Moet zeggen dat het me meevalt dat we zijn spijkerbroekenmerk nog niet pontificaal in beeld hebben gezien, maar dat mag natuurlijk niet :D.
pi_193911465
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:31 schreef Magica het volgende:

[..]

En zijn moeder deed ook al mee met Utopia :')
Oh ja? Dus die mediageilheid heeft hij niet van een vreemde :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_193911475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:43 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Moet zeggen dat het me meevalt dat we zijn spijkerbroekenmerk nog niet pontificaal in beeld hebben gezien, maar dat mag natuurlijk niet :D.
Haha dat ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_193986887
Wat een tenenkrommende aflevering. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193987423
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:12 schreef Fascination het volgende:
Wat een tenenkrommende aflevering. _O-
Dit. Die ouders zijn heerlijk oppervlakkig. En dan dat gedoe over het zoenen, hoe Gaby dan op afstand staat te kijken en alles heel ongemakkelijk is.
pi_193987530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:55 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dit. Die ouders zijn heerlijk oppervlakkig. En dan dat gedoe over het zoenen, hoe Gaby dan op afstand staat te kijken en alles heel ongemakkelijk is.
En dan alle mannen verwijten dat ze niet naar haar toe komen. Dat zou toch ook raar en ongepast zijn. ;(

Die vader is ook echt zo'n type waar ik allergisch voor ben. Altijd proberen iemand af te troeven met een "gevatte" opmerking. Doodvermoeiend.

Moest ook lachen om die opmerking van de moeder van Joey (hallo, rokersstem): "ja, hij werkt maar gewoon in de fabriek, he. Hoe ga je daar mee om?" Bedankt, mam. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193987854
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:12 schreef Fascination het volgende:
Wat een tenenkrommende aflevering. _O-
Dit! De mannen verwijten dat ze niet even naar haar toekomen om haar te troosten en te omhelzen :') Ja raar he, ze was nou niet echt uitnodigend bezig ofzo.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_193988167
Ik zou mijn hond nog van die Gaby afschoppen, wat een intens gedrocht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_193990992
Wat is die vader irritant...🤨
pi_193993491
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

En dan alle mannen verwijten dat ze niet naar haar toe komen. Dat zou toch ook raar en ongepast zijn. ;(

Die vader is ook echt zo'n type waar ik allergisch voor ben. Altijd proberen iemand af te troeven met een "gevatte" opmerking. Doodvermoeiend.

Moest ook lachen om die opmerking van de moeder van Joey (hallo, rokersstem): "ja, hij werkt maar gewoon in de fabriek, he. Hoe ga je daar mee om?" Bedankt, mam. _O-
Dit is wel oprecht wat ik al vaker heb gedacht. Ik zie Gaby niet eindigen met een ‘gewone’ fabrieksarbeider, stratenmaker etc. Weet niet wat de jongens die er nu nog inzitten allemaal doen, maar ze lijkt me ook wel een type die een man met een beetje status wil.
pi_193994428
Die vader van Gaby zal je schoonpa maar zijn. Wat een bekrompen, oppervlakkige lul.
pi_193995042
Joey die ook direct bij haar ouders begint over zijn burn out.. Lekker positief weer hoor. Vind hem zo'n intense zeikerd :r .
pi_193995055
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 17:55 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit is wel oprecht wat ik al vaker heb gedacht. Ik zie Gaby niet eindigen met een ‘gewone’ fabrieksarbeider, stratenmaker etc. Weet niet wat de jongens die er nu nog inzitten allemaal doen, maar ze lijkt me ook wel een type die een man met een beetje status wil.
Ik vind Niek de autodealer wat dat betreft wel bij haar passen.
pi_193996398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:34 schreef Staaf het volgende:
Zucht, dat voorstukje met die ouders...

een van de mannen praats twents: “kom je uit België”?
Toen ik dit las dacht ik dat het geknipt was, maar ik ging net kijken en het was echt zo. :')
pi_193996490
Jammer dat Boy weg is, maar die chillde te hard. Vond het volgens mij ook niet echt dramatisch dat ie wegging (itt Kasper hahaha), kon ie lekker naar zn dochter terug.

Als Jordy nu niet meer wint dan weet ik het niet meer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 8 juli 2020 @ 22:40:56 #124
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_193998776
Wat een achterlijke die ouders vooral de vader. :|W :|W :|W
  donderdag 9 juli 2020 @ 11:58:47 #125
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_194004741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Joey die ook direct bij haar ouders begint over zijn burn out.. Lekker positief weer hoor. Vind hem zo'n intense zeikerd :r .
Wel vet lompe opmerking van Gaby's pa daarna. "Een burnout van kokkerellen? Een burnout van wat kokkerellen, ja?"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:38:06 #126
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_194005223
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:58 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Wel vet lompe opmerking van Gaby's pa daarna. "Een burnout van kokkerellen? Een burnout van wat kokkerellen, ja?"
Dat was echt schandalig ja.

Na dat gesprek met die ouders, was het wel te raden dat Kasper eruit ging. ;(
Ik snap echt niet wat ze in Niek zien. Zijn kop is raar, hij is irritant, dat pak van hem ziet er niet uit en tis gewoon een kwal :r

Snap ook niet dat Gaby zo’n probleem maakte van dat zoenen. Tuurlijk wordt er gepraat en opgeschept. Dat andere gaan “klikken” dat zou ik erger vinden. Kinderachtig gedoe.
En tuurlijk komen ze je niet troosten. Het zijn mannen. En je hebt ze net allemaal toegesproken als een juffrouw, wat verwacht je dan... :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_194005301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dat was echt schandalig ja.

Na dat gesprek met die ouders, was het wel te raden dat Kasper eruit ging. ;(
Ik snap echt niet wat ze in Niek zien. Zijn kop is raar, hij is irritant, dat pak van hem ziet er niet uit en tis gewoon een kwal :r

Snap ook niet dat Gaby zo’n probleem maakte van dat zoenen. Tuurlijk wordt er gepraat en opgeschept. Dat andere gaan “klikken” dat zou ik erger vinden. Kinderachtig gedoe.
En tuurlijk komen ze je niet troosten. Het zijn mannen. En je hebt ze net allemaal toegesproken als een juffrouw, wat verwacht je dan... :{
Nee die Joey dan. Dat is echt de grootste mismatch hoor, die kerel is compleet star struck.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194005435
Ik heb één aflevering gekeken gisteren, de meest recente. Alleen wat zijn die mannen voor cucks dan? Die ene dude liet dus bij Gaby vallen dat hij had begrepen dat ze had gezoend met een ander, maar dat bleek gebaseerd te zijn op een onderling misverstand tussen de jongens. Alleen nadat is opgehelderd stapt niemand naar voren van luister, we hebben het er nog over gehad met elkaar en we blijken elkaar gewoon verkeerd te begrepen hebben. :')

Verder vreemd dat verwijt van Gaby over dat niemand naar voren stapte toen ze moest huilen. Kasper vroeg nog of ze iets voor haar konden doen, maar daar reageerde ze afwijzend op en vervolgens verwijt ze iedereen dat niemand naar voren is gestapt. Ze creëerde zelf een soort patstelling door zo te reageren. Verder moeten die jongens tijdens die ceremoniële stukjes ook telkens strikt de orders opvolgen en haar naar de mond praten, dus snap heel goed dat niemand dat heeft gedaan.
pi_194005707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
Ik heb één aflevering gekeken gisteren, de meest recente. Alleen wat zijn die mannen voor cucks dan? Die ene dude liet dus bij Gaby vallen dat hij had begrepen dat ze had gezoend met een ander, maar dat bleek gebaseerd te zijn op een onderling misverstand tussen de jongens. Alleen nadat is opgehelderd stapt niemand naar voren van luister, we hebben het er nog over gehad met elkaar en we blijken elkaar gewoon verkeerd te begrepen hebben. :')

Verder vreemd dat verwijt van Gaby over dat niemand naar voren stapte toen ze moest huilen. Kasper vroeg nog of ze iets voor haar konden doen, maar daar reageerde ze afwijzend op en vervolgens verwijt ze iedereen dat niemand naar voren is gestapt. Ze creëerde zelf een soort patstelling door zo te reageren. Verder moeten die jongens tijdens die ceremoniële stukjes ook telkens strikt de orders opvolgen en haar naar de mond praten, dus snap heel goed dat niemand dat heeft gedaan.
Dit klinkt eerlijk gezegd zoals ik alle high maintenance vrouwen ken. De hele dag door de vreemdste hoepels springen en als je dan 's avonds na het neuken naast elkaar in slaap valt is er nog even 5 minuten tijd om samen door te nemen wat de man verkeerd heeft gedaan en hoe hij dat in het vervolg beter gaat doen. :P
-nee-
pi_194005835
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dit klinkt eerlijk gezegd zoals ik alle high maintenance vrouwen ken. De hele dag door de vreemdste hoepels springen en als je dan 's avonds na het neuken naast elkaar in slaap valt is er nog even 5 minuten tijd om samen door te nemen wat de man verkeerd heeft gedaan en hoe hij dat in het vervolg beter gaat doen. :P
Maar ik heb het dus over de cucks die in die onzin meegaan. Er wordt allerlei committent van je verlangd, maar dat komt niet van twee kanten want jij zit gewoon nog met 6 mannen in de race. Hoezo dubbele standaard. :')

Ik hoop voor de mannen dat ze gewoon meedoen voor de Instafame, maar ook dan kun je jezelf op de kaart zetten door een keer tegengas te geven in plaats van net als alle andere deelnemers de deurmat uit te hangen.
pi_194006655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dat was echt schandalig ja.

Na dat gesprek met die ouders, was het wel te raden dat Kasper eruit ging. ;(
Ik snap echt niet wat ze in Niek zien. Zijn kop is raar, hij is irritant, dat pak van hem ziet er niet uit en tis gewoon een kwal :r

Snap ook niet dat Gaby zo’n probleem maakte van dat zoenen. Tuurlijk wordt er gepraat en opgeschept. Dat andere gaan “klikken” dat zou ik erger vinden. Kinderachtig gedoe.
En tuurlijk komen ze je niet troosten. Het zijn mannen. En je hebt ze net allemaal toegesproken als een juffrouw, wat verwacht je dan... :{
Haha, helemaal waar ^O^
Dat zoenen was gewoon verkeerd begrepen onder elkaar maak er niet zo'n fucking probleem van :{
Zoenen, kussen blablabla
Casper laten gaan overigens :{w
Gaby kwam over als een bitch deze aflevering net als haar vader

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 09-07-2020 15:05:02 ]
pi_194006830
quote:
15s.gif Op donderdag 9 juli 2020 11:58 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Wel vet lompe opmerking van Gaby's pa daarna. "Een burnout van kokkerellen? Een burnout van wat kokkerellen, ja?"
Ja dat was ook een super lompe en ondoordachte opmerking, maar Joey moet echt eens leren een positief en leuk gesprek te hebben. Alle gesprekken die hij met Gaby heeft zijn ook altijd zo diep en zwaar. Je gaat het bij de eerste ontmoeting met je potentiële schoonouders toch niet direct over je burn out hebben? Doe eens leuk man.
pi_194077206
Net aflevering gekeken,

Als gaby oprecht was had ze die Jethro eruit gesmeten, wat een snitch :r

Heeft nog nooit van Bro code gehoord. Mannenpraat lul je niet door naar een snol in kwestie.
Een normale dame snapt ook dat dit niet serieus is en onder het kopje grootspraak valt.

In dit geval was het niet eens grootspraak maar een interpretatie van het woord zoenen. Drama queen Gaby maakt het veel groter dan het is :r
hardcoholic
pi_194097496
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 15-07-2020 14:12:00 ]
pi_194099275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:23 schreef Pinuts het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 juli 2020 @ 13:46:34 #136
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194099887
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:10 schreef Ferdii het volgende:
Net aflevering gekeken,

Als gaby oprecht was had ze die Jethro eruit gesmeten, wat een snitch :r

Heeft nog nooit van Bro code gehoord. Mannenpraat lul je niet door naar een snol in kwestie.
Een normale dame snapt ook dat dit niet serieus is en onder het kopje grootspraak valt.

In dit geval was het niet eens grootspraak maar een interpretatie van het woord zoenen. Drama queen Gaby maakt het veel groter dan het is :r
Klopt, even klikken bij de dame :') wat een eng mannetje die Jethro. "Met zijn kijk in mijn ogen de hele tijd en zie de klik en waarheid" Wat een bal gehakt.
pi_194100988
Joey meenemen :')
Man man wat ziet ze in die loser? 8)7
pi_194102198
Ik had dus echt totaal niet verwacht dat ze Jordy en Jethro naar huis zou sturen. En dan nu Niek en Joey over :') Ik vind Joey een schatje hoor, maar denk dat ze beter voor Niek kan gaan. Joey is echt te jong en ook te onzeker denk ik. Niek lijkt me wel iemand die in haar wereld kan passen en dat ook aankan.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_194102227
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 15:15 schreef Magica het volgende:
Joey meenemen :')
Man man wat ziet ze in die loser? 8)7
Fysieke aantrekkingskracht, kneedbaar, volgzaam en heeft ook geestelijke problemen (gehad). Denk ik. :+

Wel grappig dat ze Jordy wegstuurt om zijn "oneerlijkheid", maar Niek erin houdt die loog over z'n dessert, niet vies is van een leugentje en sws niet erg oprecht overkomt wat betreft gevoelens naar haar toe. Ik hoor enkel verkooppraatjes.

Als het iemand wordt, wordt het Joey. :Y)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_194102347
Ik zie net trouwens dat Boy en Jordy aan het vloggen zijn geslagen op YouTube.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_194102519
In deze vlog laat hij vanaf 8:19 oa weten wat hij van dat zoendrama vond en wat hij van Gaby vindt. Boy komt wel tof over vind ik.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_194102541
Nu de rest van de vlogs kijken :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 15 juli 2020 @ 18:18:07 #143
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194103351
Ik vind de reclames niet te pruimen. Ze komt totaal labiel en dom over.

Of is het wel leuk om te kijken? De eerste twee afleveringen waren saai.
SOONY
  woensdag 15 juli 2020 @ 20:16:47 #144
403253 Meke
after all this time? always.
pi_194104856
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2020 18:18 schreef DKUp het volgende:
Ik vind de reclames niet te pruimen. Ze komt totaal labiel en dom over.

Of is het wel leuk om te kijken? De eerste twee afleveringen waren saai.
Ik vind het leuk maar houd wel van dit soort tv _O- Ze blijft alleen zó geacteerd overkomen tijdens de rozenceremonies enzo, tijdens dates vind ik haar wel leuk :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 15 juli 2020 @ 20:18:31 #145
403253 Meke
after all this time? always.
pi_194104883
Maar ook even hè, Jordy was toch de enige met een beetje normale aanhang? :') De moeder van Joey :o Ik zou al gillend wegrennen als hij veertien was en zo'n moeder had joh. Ik snap ook wel dat hij een heleboel heeft meegemaakt en dat dat loslaten nog moeilijker maakt (en enig kind?) maar jeeezus, die jongen is 24 joh, laat hem eens :+ Die zus van Jethro zou ik ook wel heftig vinden, zit zij steeds bij je op de bank ook _O- En die vrienden van Niek waren gewoon naar :X Die oom van Jethro en vader van Joey vond ik nog wel leuk
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_194105374
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
Maar ook even hè, Jordy was toch de enige met een beetje normale aanhang? :') De moeder van Joey :o Ik zou al gillend wegrennen als hij veertien was en zo'n moeder had joh. Ik snap ook wel dat hij een heleboel heeft meegemaakt en dat dat loslaten nog moeilijker maakt (en enig kind?) maar jeeezus, die jongen is 24 joh, laat hem eens :+ Die zus van Jethro zou ik ook wel heftig vinden, zit zij steeds bij je op de bank ook _O- En die vrienden van Niek waren gewoon naar :X Die oom van Jethro en vader van Joey vond ik nog wel leuk
Nooit Utopia gekeken zeker met de moeder van jordy :D

  woensdag 15 juli 2020 @ 20:56:20 #147
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194105400
UtopiaGENOT JAAAA
Met haar kunsttieten en nog wel meerdere “medische“ (lol) ingrepen......
SOONY
pi_194105604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
Maar ook even hè, Jordy was toch de enige met een beetje normale aanhang? :') De moeder van Joey :o Ik zou al gillend wegrennen als hij veertien was en zo'n moeder had joh. Ik snap ook wel dat hij een heleboel heeft meegemaakt en dat dat loslaten nog moeilijker maakt (en enig kind?) maar jeeezus, die jongen is 24 joh, laat hem eens :+ Die zus van Jethro zou ik ook wel heftig vinden, zit zij steeds bij je op de bank ook _O- En die vrienden van Niek waren gewoon naar :X Die oom van Jethro en vader van Joey vond ik nog wel leuk
Ik snap de verstandhouding van Jordy met z'n vader niet zo goed als ik dit interview lees:


Ook zijn vader zagen we eerder voorbijkomen op tv. Maar Jordy vertelt dat hij eigenlijk weinig liefde heeft gehad van zijn ouders en nu ook geen contact meer heeft met zijn vader. "Wat ik wel tekort kwam was echte liefde van mijn ouders", vertelt hij aan Kiki. "Mijn vader heb ik al een tijdje geen contact meer mee."

Dat laatste vindt de realityster (zo mogen we hem nu wel noemen) wel pijnlijk. "Het lag nooit echt goed met ons. Dat vind ik heel erg jammer. Ik heb erg mijn best gedaan ervoor. Maar op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd: 'ik trek de stekker eruit'." Dus besloot Jordy een einde te maken aan zijn relatie met zijn vader. "Ik ben daar heel makkelijk in. Om gelijk mensen uit mijn leven te verwijderen die mij niet verder brengen of niets te bieden hebben."


https://www.superguide.nl(...)e-van-mijn-ouders-tv
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 15 juli 2020 @ 21:27:41 #149
462299 LeoLucy
Veel te fanatiek met taal
pi_194106055
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 15:15 schreef Magica het volgende:
Joey meenemen :')
Man man wat ziet ze in die loser? 8)7
Werkelijk. Ik kom er nu achter dat'ie zelfs nog thuis woont. Hou op met me!
It was a sad and disappointing day when i discovered that my universal remote control did not, in fact, control the universe. Not even remotly...
pi_194106107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 16:49 schreef MissJ het volgende:
Ik zie net trouwens dat Boy en Jordy aan het vloggen zijn geslagen op YouTube.
Dan zie je al gelijk wie daar 'voor de fame' was. Jordy heeft zojuist ook getekend bij een of ander influencer bureau....allemaal zitten ze daar voor instagram volgers. Maarja Gaby zit daar ook voor het geld en de extra aandacht. Uiteindelijk eindigt ze met helemaal niemand van deze 'mannen'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')