Ouwe. Is nog van vroeger. Als je tenminste over mijn avatar hebt. Poeder gooiende indiers. Is leuk en kleurig.quote:
Ik kende alleen die UI die je hiervoor hadquote:Op maandag 25 mei 2020 16:49 schreef heracles het volgende:
[..]
Ouwe. Is nog van vroeger. Als je tenminste over mijn avatar hebt. Poeder gooiende indiers. Is leuk en kleurig.
De Duivelquote:Op maandag 25 mei 2020 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kende alleen die UI die je hiervoor had![]()
Hij is idd lekker kleurig
Ik weet ik ben oudquote:Op maandag 25 mei 2020 16:55 schreef heracles het volgende:
[..]
De Duivel. Ja wilde een nieuwe maken maar is een hoop gedoe met al die regeltje over hoe groot hij moet zijn enzo. Dus had zo iets van laat maar zitten. Puzie weet het toch niet meer
![]()
Ligt eraan hoe oud ik wordt. Gemiddeld ben ik nog net niet op de helft denk ikquote:
Nopequote:Op maandag 25 mei 2020 17:06 schreef heracles het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ik wordt. Gemiddeld ben ik nog net niet op de helft denk ikDacht dat jij van ongeveer dezelfde leeftijd was.
Letterlijk spacen xDquote:Op maandag 25 mei 2020 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Staat al weken in mijn agenda en woensdag is het dan eindelijk zo ver...!! Spannond![]()
![]()
Das niet bestquote:
Maar je hebt nog een jonge geest. Dat kan je merken.quote:
Ik zit echt al weken vol spanning te wachten op de dagquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 17:12 schreef heracles het volgende:
[..]
Das niet bestNaja. Opzich heb je dan wel sneller zicht op je pensioen. Das dan weer een voordeel
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2020 17:16 schreef heracles het volgende:
[..]
Maar je hebt nog een jonge geest. Dat kan je merken.
quote:Op maandag 25 mei 2020 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit echt al weken vol spanning te wachten op de dag![]()
![]()
Daarom ook maar voor de zekerheid in mijn mobiel gezet: Met mijn add vergeet ik letterlijk allesZou echt iets voor mij zijn om er een dag later achter te komen dat ik het heb gemist
![]()
![]()
Nah!! die wilde ik zelf net postenquote:
Ja, togquote:
Nu moet ik daarop klikken zeker, owww. Pffquote:
Is dat de subtiele hint? Ik moet het namelijk overtypenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nu moet ik daarop klikken zeker, owww. Pff
quote:
Dat was snelquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dan is de uitdaging er wel een beetje uit he?!
We hebben volgens mij nog steeds een kwart om te tackelen als mijn buitengewoon uitgebreide wiskundige kennis me niet in de steek laat.quote:
Komt goed, tenzij je weer de benen neemt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben volgens mij nog steeds een kwart om te tackelen als mijn buitengewoon uitgebreide wiskundige kennis me niet in de steek laat.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Komt goed, tenzij je weer de benen neemt.
quote:
Echt hoorquote:
Nah, ik heb besloten dat jij wel ok bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had hier inderdaad voor het verhaal iets stoerders van moeten makenbeginnersfoutje
Ik wil mezelf nu geen veren in m'n reet stoppen ofzo, maar volgens mij heb jij al ergens gezegd dat ik in de circle zatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nah, ik heb besloten dat jij wel ok bent.
Ik had mezelf verwijdert uit je circel, maar ik denk daar nu iets genuanceerder over.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu geen veren in m'n reet stoppen ofzo, maar volgens mij heb jij al ergens gezegd dat ik in de circle zat
Nuance is goed. Het gaat er niet om hoe vaak je valt, maar hoe vaak je opstaatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik had mezelf verwijdert uit je circel, maar ik denk daar nu iets genuanceerder over.
Goh, geen idee, waarschijnlijk omdat ik ging slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nuance is goed. Het gaat er niet om hoe vaak je valt, maar hoe vaak je opstaat
Waarom had je mij eigenlijk verwijderd?
Zonde van je tijd zegquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Goh, geen idee, waarschijnlijk omdat ik ging slapen![]()
Whehehequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |