Ziet er wel nice uit alleen er zit geen stoel bij zo te zien ?quote:Op zondag 25 september 2022 12:17 schreef vosss het volgende:
Ik kwam toevallig een bedrijf uit Portugal tegen. Hun Simetik K2-R lijkt me ook wel wat.
Nee, die moet ik los erbij kopen. Geen idee hoe zoiets werkt. Ik heb kennelijk brackets en een slider nodig.quote:Op zondag 25 september 2022 15:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit alleen er zit geen stoel bij zo te zien ?
Firmware herinstalleren?quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde net even racen,maar mn stuur (Trustmaster t150) doet ineens raar. Tijdens het rijden stopt ineens de weerstand in mn stuur. Je stuurt in het luchtledige en je kunt de auto dus ook niet meer bestuderen. Na 1-2 seconden verdwijnt dit,maar op deze manier is het niet te doen natuurlijk.
Iemand een idee?Het gebeurt ook tijdens time trail,dus het is niet zo dat een andere auto me raakt zonder dat ik het door heb ofzo.
Edit: Opnieuw aangesloten,lijkt nu te werken.
Edit 2:Het is weer terug
T150 vind ik best prima. T300 net iets beter als je het geld ervoor over hebt maar niet per sé noodzakelijkquote:Op woensdag 9 november 2022 12:02 schreef Questular het volgende:
Best starter set voor PS4?
Ik kom op Thrustmaster T150 RS uit. Klopt dit een beetje of zijn er betere alternatieven?
GT7, Project carsquote:Op woensdag 9 november 2022 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik wil denk een tweede spel kopen naast F1 2021. Hebben jullie een idee welke ik absoluut moet halen voor de PS4? Diverse raceklasses/auto's spreekt me juist wel aan.
~ https://nl.pepper.com/aan(...)m-f1-254911#comments dealtjequote:Fanatec Podium F1 direct drive simrace stuur. Van 1799,95 naar 1299,95. In combinatie met de clubsport V3 pedalen te krijgen, welke dan 200 euro kosten in plaats van 399,95. Op dd totale bundel bespaar je dus 700 euro. Komt neer op een korting van zo'n 32%. Bij bestellen kun je ook nog een aantal maanden iRacing lidmaadschap bijkopen voor een euro. Ik had dit zelf al, dus geen gebruik van gemaakt.
Vanwege slechte leverbaarheid van de goedkopere CSL DD modellen bieden ze nu de Podium F1 aan met een stevige korting. Uitzonderlijk, gezien Fanatec de verkoop van hun producten zoveel mogelijk in eigen handen houdt, en vrijwel nooit kortingen aanbiedt.
Producten komen uit Duitsland en worden met UPS verzonden.
Denk het wel, alle electronica vaak toch?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
Zou het zin hebben om black friday af te wachten, of zijn dit soort dingen nooit in de black friday sale?
Die recliner stoelen komen als plat ikea bouwpakket, die rally stoel is een lomp solide ding die buiten standaard pakjes afmetingen valtquote:Op donderdag 24 november 2022 01:35 schreef vosss het volgende:
Wel raar dat ze voor die rig en de rally stoel (en de gt versie) 200 euro verzendkosten rekenen en voor de recliner stoelen met die rig maar 40 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |