abonnement Unibet Coolblue
pi_193293168
Le Point: Ce squat de Bagnolet qui pourrait servir de QG secret à l'ultragauche (oorspronkelijke bron)
Times of Sweden: France: Far-left Antifa caught with explosives in police raid
Breitbart: French Police Raid Alleged Far-Left Antifa Bomb Factory HQ

quote:
Frontnieuws: Antifa exploiteert een bomfabriek in Parijs
De politie in de Parijse voorstad Bagnolet heeft vier mensen gearresteerd nadat ze hadden ontdekt dat vermoed wordt het hoofdkwartier van de linkse Anti Fascistische Actie (AFA) in de stad te zijn. In het lokaal zijn explosieven gevonden.
Tijdens een politie-inval in het gebouw ontdekte de politie tientallen molotovcocktails en andere soorten brandbommen, schrijft Breitbart. In het lokaal, dat gekraakt is door links-extremisten, werden ook slogans gevonden zoals: “Een politieagent, een kogel, sociale rechtvaardigheid”.

Er was ook graffiti met berichten als “Welkom in ons hoofdkwartier in Parijs Antifa75”, wat tot speculaties heeft geleid dat de locatie een hoofdkwartier was voor Antifa, meldt Le Point.

Onder de vier gearresteerden zijn een 30-jarige man en een 29-jarige vrouw die al eerder bekend zijn bij de politie wegens gewelddaden. De andere twee linksen werden de dag ervoor gearresteerd en bleken explosieven en molotovcocktails te bezitten.

Dit is niet de eerste keer dat er in Europa bommenfabrieken met connecties met Antifa worden ontdekt. De politie in het Duitse Thüringen deed een soortgelijke ontdekking in 2018. In dat geval bleek een van de verdachten een direct verband te hebben met een politicus van de Duitse Linke partij, schrijft Breitbart.
Het valt mij altijd op hoe lankmoedig er mee omgegaan wordt dat er officieuze banden bestaan tussen dit soort groeperingen en linkse politieke partijen. Wanneer duikt er eens een journalistiek medium in het radicale kluwen achter en rondom GroenLinks en SP in ons land?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:49:30 #2
489794 Poem_
Brightness of Loss
  zondag 24 mei 2020 @ 19:50:16 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193293247
Ook even de geldstromen bekijken, kunnen ze Soros ook eens oppakken.
pi_193293271
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef Oostwoud het volgende:
Le Point: Ce squat de Bagnolet qui pourrait servir de QG secret à l'ultragauche (oorspronkelijke bron)
Times of Sweden: France: Far-left Antifa caught with explosives in police raid
Breitbart: French Police Raid Alleged Far-Left Antifa Bomb Factory HQ
[..]

Het valt mij altijd op hoe lankmoedig er mee omgegaan wordt dat er officieuze banden bestaan tussen dit soort groeperingen en linkse politieke partijen. Wanneer duikt er eens een journalistiek medium in het radicale kluwen achter en rondom GroenLinks en SP in ons land?
Hoofdkwartier? Is de kracht van antifa niet juist dat het een decentraal/ad-hoc gebeuren is?
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Poem_ het volgende:
Breitbart als bron. :')

:')
Naast lepoint.fr en times of sweden. *O*
pi_193293357
Teringjantje wat een generalisatie weer. Mooie aanleiding voor TS om over GL en SP te huilen zonder dat daar echt aanleiding voor is, maar ja "Antifa is links en GL en SP ook dus dat zak dan wel hetzelfde zijn". En die bronnen ... te treurig voor woorden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193293410
quote:
13s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef recursief het volgende:
Teringjantje wat een generalisatie weer. Mooie aanleiding voor TS om over GL en SP te huilen zonder dat daar aanleiding voor is, maar ja "Antifa is links en GL en SP ook dus dat zak dan wen hetzelfde zijn". En die bronnen ... te treurig voor woorden.
Waren diverse prominten van GL en de SP (waaronder Groot-Wassink) niet openlijk betrokken bij de antifa demonstratie tegen pegida in Amsterdam waarbij ook een explosief geplaatst zou zijn?
pi_193293586
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waren diverse prominten van GL en de SP (waaronder Groot-Wassink) niet openlijk betrokken bij de antifa demonstratie tegen pegida in Amsterdam waarbij ook een explosief geplaatst zou zijn?
Bij mijn weten was hij aanwezig bij een demonstratie waar ook mensen van Antifa bij waten maar was dat onafhankelijk van elkaar. Het heeft iig niks te maken met dit bericht over Parijs. De redenering "Antifa is links, dus alles wat links is is betrokken bij Antifa" is een treurig staaltje forumverziekende generalisatie. En dan wordt binnen de kortste keren ook nog Soros eraan geassocieerd. Dan heb je wel weer genoeg gekkigheid bij elkaar.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193293725
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:08 schreef recursief het volgende:
Bij mijn weten was hij aanwezig bij een demonstratie waar ook mensen van Antifa bij waten
Als pvv of fvd prominenten gesignaleerd zouden zijn op "demonstraties waar ook mensen van Blood & Honour bij waren" zou je hier uiteraard ook zeer genuanceerd in staan.
pi_193293780
False flag natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_193293975
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Als pvv of fvd prominenten gesignaleerd zouden zijn op "demonstraties waar ook mensen van Blood & Honour bij waren" zou je hier uiteraard ook zeer genuanceerd in staan.
Dat hangt er net vanaf hoe onafhankelijk ze daar van elkaar zijn. Maar eigenlijk off-topic. Het gaat over Parijs.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193294108
quote:
Er was ook graffiti met berichten als “Welkom in ons hoofdkwartier in Parijs Antifa75”, wat tot speculaties heeft geleid dat de locatie een hoofdkwartier was voor Antifa, meldt Le Point.
Waarom zou je jezelf op zo'n dommige manier incrimineren?
  zondag 24 mei 2020 @ 20:38:03 #12
256666 leeell
I know you're lonely
pi_193294143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ook even de geldstromen bekijken, kunnen ze Soros ook eens oppakken.
je bent oud geworden man, wat is dit nou weer voor stormfront one-liner
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:40:49 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193294180
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:38 schreef leeell het volgende:

[..]

je bent oud geworden man, wat is dit nou weer voor stormfront one-liner
Je vergeet dat ik ook verbitterd en cynisch ben geworden.

:( Ja, het is heus. Ik typ dit terwijl ik door de lamellen naar buiten kijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 mei 2020 @ 20:54:56 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193294371
quote:
13s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:55 schreef recursief het volgende:
Teringjantje wat een generalisatie weer. Mooie aanleiding voor TS om over GL en SP te huilen zonder dat daar echt aanleiding voor is, maar ja "Antifa is links en GL en SP ook dus dat zak dan wel hetzelfde zijn". En die bronnen ... te treurig voor woorden.
Gl is anders wel goed met bommen maken ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 24 mei 2020 @ 21:39:09 #16
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193295218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:49 schreef Poem_ het volgende:
Breitbart als bron. :')

:')
Kortom kan dicht...

Over een half jaar komt de MSM met hetzelfde bericht maar dan gaat het dicht omdat het "oud nieuws" is... :') _!
  zondag 24 mei 2020 @ 22:04:09 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193295702
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf op zo'n dommige manier incrimineren?
Omdat antifa per definitie dom is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 24 mei 2020 @ 22:09:30 #18
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193295791
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waren diverse prominten van GL en de SP (waaronder Groot-Wassink) niet openlijk betrokken bij de antifa demonstratie tegen pegida in Amsterdam waarbij ook een explosief geplaatst zou zijn?
Ze hadden bij GroenLinks ook eens explosieven op het kantoor van de jongerenorganisatie
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 24 mei 2020 @ 22:12:25 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193295855
Dit gaat helemaal nergens over en de bronnen zijn op z'n zachtst gezegd twijfelachtig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_193295866
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ook even de geldstromen bekijken, kunnen ze Soros ook eens oppakken.
Soros... als het grote kwaad..
Trump en Poetin kan toch ook?
Misschien Le Pen.... Wilders....
  zondag 24 mei 2020 @ 22:17:40 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193295962
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gaat helemaal nergens over en de bronnen zijn op z'n zachtst gezegd twijfelachtig.
Precies.
Ik geloof het pas als het door CNN is bevestigd. Anders is het nepnieuws.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193296014
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:46 schreef Oostwoud het volgende:

Het valt mij altijd op hoe lankmoedig er mee omgegaan wordt dat er officieuze banden bestaan tussen dit soort groeperingen en linkse politieke partijen. Wanneer duikt er eens een journalistiek medium in het radicale kluwen achter en rondom GroenLinks en SP in ons land?
Jij wilt GL en SP graag linken aan extremisten
En als journalisten dat niet doen... oa omdat er weinig aanwijzingen zijn... dan doe je dat toch zelf ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')