abonnement Unibet Coolblue
pi_193293612
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:26 schreef Rene het volgende:
Had geen behoefte aan verdere gezeik
De politie ook niet waarschijnlijk. :D
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 20:12:09 #27
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193293638
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

De politie ook niet waarschijnlijk. :D
Ik zei het toen bij de aangifte. Zeiden ze "Oooh ik ga daar gewoon langs hoor"

Lafbekken :') !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 24 mei 2020 @ 20:46:12 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193294247
Ja, en kreeg daarbij een pistool in m'n oog geduwd.
Huilen dan.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:51:01 #29
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193294307
Ja in Grunna.

3 van die gore angsthazerige mocrootjes die me al een poosje volgden toen ik dronken als kut in mn eentje naar huis liep.

Had gelukkig 10 cent in mijn portomonnee en mijn telefoon per ongeluk op mn stage laten liggen. Toen werd ik neergedrukt en bleef ik naar ze kijken, terwijl ik tegen mn gezicht werd geslagen.

Vrij snel renden ze elk een kant op :(
Vuile ratten.

Wel nieuwe ID, OV en pasjes mogen regelen.
  Miss 200.000.000! zondag 24 mei 2020 @ 21:26:32 #30
367000 roos94
pi_193294954
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja in Grunna.

3 van die gore angsthazerige mocrootjes die me al een poosje volgden toen ik dronken als kut in mn eentje naar huis liep.

Had gelukkig 10 cent in mijn portomonnee en mijn telefoon per ongeluk op mn stage laten liggen. Toen werd ik neergedrukt en bleef ik naar ze kijken, terwijl ik tegen mn gezicht werd geslagen.

Vrij snel renden ze elk een kant op :(
Vuile ratten.

Wel nieuwe ID, OV en pasjes mogen regelen.
:(
  Miss 200.000.000! zondag 24 mei 2020 @ 21:26:46 #31
367000 roos94
pi_193294958
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en kreeg daarbij een pistool in m'n oog geduwd.
;(
  zondag 24 mei 2020 @ 21:30:33 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193295030
Het was niet het scherpste mes uit de lade, bleek later _O- . Heb er uiteindelijk nog mooi aan verdiend ook :') .
Huilen dan.
  Miss 200.000.000! zondag 24 mei 2020 @ 21:31:41 #33
367000 roos94
pi_193295054
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Het was niet het scherpste mes uit de lade, bleek later _O- . Heb er uiteindelijk nog mooi aan verdiend ook :') .
Wattan
  zondag 24 mei 2020 @ 21:42:56 #34
345721 spierbal
Tricepbal
pi_193295320
Of het beroofd is niet echt, poging tot misschien. Liep door een donker steegje in de binnenstad te bellen met mijn mobiel, toen liep er een Marokkaan tegen mij aan, schouder tegen schouder je kent het wel, ewa kijk waar je loopt kanker zemmer dit dat. Toen mocht ik m'n mobiel afgeven of er zou tikken vallen. Gelukkig heb ik in mijn jeugd altijd gethaibokst dus dat was wel leuk. Wel kreeg ik een fiets in mijn nek gegooid van zijn maat.

Fantastisch volk trouwens. Echt een aanwinst.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zondag 24 mei 2020 @ 21:48:11 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193295448
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef roos94 het volgende:

[..]

Wattan
Nou, toen 'ie eenmaal z'n ding had gedaan heb ik een paar tellen gewacht en ben ik erachteraan gegaan. Ik dacht: nu is 'ie toch meer bezig met wegkomen dan dat hij met mij bezig is.

Helaas was ik hem na 2 hoeken kwijt. Politie gebeld, waren er supersnel..auto's, motoren, helikopter, alles, maar ze konden 'm niet vinden. Dat had ik ook niet verwacht, want ik neem aan dat als je zoiets doet dat je je aardig voorbereid hebt en de buurt goed kent. Dat je weet hoe je ongezien kunt ontkomen.

Nou, FOUT. Hij was dus blijkbaar met z'n blije bakkes langs een beveiligingscamera gerend en de politie is 'm vervolgens een paar dagen later thuis op gaan halen _O- . Van m'n camera (+- ¤3000) ontbrak natuurlijk elk spoor.

Ik heb nog tegen 'm getuigd, en ik heb natuurlijk een schadevergoeding geëist. Voor de camera heb ik wat meer gevraagd dan dat 'ie waard was, en daarnaast een zielig verhaaltje opgehangen over emotionele schade dit dat. Want ja, als jij niet te beroerd bent om een pistool in iemand z'n oog te duwen dan ben ik niet te beroerd om jou een beetje uit te melken wanneer ik de kans daartoe krijg.

Alles toegewezen gekregen. Verder stond hij die dag terecht voor nog een paar andere vergrijpen (het was niet zo'n brave jongen bleek verrassend genoeg), en voor zover ik weet zit hij nu nog steeds vast.
Huilen dan.
  Miss 200.000.000! zondag 24 mei 2020 @ 21:51:16 #36
367000 roos94
pi_193295506
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou, toen 'ie eenmaal z'n ding had gedaan heb ik een paar tellen gewacht en ben ik erachteraan gegaan. Ik dacht: nu is 'ie toch meer bezig met wegkomen dan dat hij met mij bezig is.

Helaas was ik hem na 2 hoeken kwijt. Politie gebeld, waren er supersnel..auto's, motoren, helikopter, alles, maar ze konden 'm niet vinden. Dat had ik ook niet verwacht, want ik neem aan dat als je zoiets doet dat je je aardig voorbereid hebt en de buurt goed kent. Dat je weet hoe je ongezien kunt ontkomen.

Nou, FOUT. Hij was dus blijkbaar met z'n blije bakkes langs een beveiligingscamera gerend en de politie is 'm vervolgens een paar dagen later thuis op gaan halen _O- . Van m'n camera (+- ¤3000) ontbrak natuurlijk elk spoor.

Ik heb nog tegen 'm getuigd, en ik heb natuurlijk een schadevergoeding geëist. Voor de camera heb ik wat meer gevraagd dan dat 'ie waard was, en daarnaast een zielig verhaaltje opgehangen over emotionele schade dit dat. Want ja, als jij niet te beroerd bent om een pistool in iemand z'n oog te duwen dan ben ik niet te beroerd om jou een beetje uit te melken wanneer ik de kans daartoe krijg.

Alles toegewezen gekregen. Verder stond hij die dag terecht voor nog een paar andere vergrijpen (het was niet zo'n brave jongen bleek verrassend genoeg), en voor zover ik weet zit hij nu nog steeds vast.
Mooi opgelost uiteindelijk :)
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 22:17:10 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_193295953
Ja, op m’n werk. Zo’n klassieke tankstationoverval, op klaarlichte dag op een zondagmiddag. Gemaskerde overvaller met een pistool. M’n eerste reactie was nog “doe niet zo gek man”, maar dat was vrij snel over. Trillen van angst, het kan -O- hij is er vandoor gegaan met een greep uit de kassa (¤ 250,-) en 5 sloffen Marlboro.

Detail, ik had daar al 4 jaar zonder problemen gewerkt en had nét m’n ontslag ingediend, want studie afgerond en daar werk in gevonden. Just my luck :+

Ander detail, hij is later gepakt bij een andere overval waarbij ook geschoten is en heeft 6 jaar gekregen. Moet je in NL toch aardig je best voor doen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193296182
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Guppy het volgende:
Ja, op m’n werk. Zo’n klassieke tankstationoverval, op klaarlichte dag op een zondagmiddag. Gemaskerde overvaller met een pistool. M’n eerste reactie was nog “doe niet zo gek man”, maar dat was vrij snel over. Trillen van angst, het kan -O- hij is er vandoor gegaan met een greep uit de kassa (¤ 250,-) en 5 sloffen Marlboro.

Detail, ik had daar al 4 jaar zonder problemen gewerkt en had nét m’n ontslag ingediend, want studie afgerond en daar werk in gevonden. Just my luck :+

Ander detail, hij is later gepakt bij een andere overval waarbij ook geschoten is en heeft 6 jaar gekregen. Moet je in NL toch aardig je best voor doen.
6 jaar, dan is het meer dan een hobby geworden
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en kreeg daarbij een pistool in m'n oog geduwd.
Da’s wel genoeg om in m’n broek te piesen. 14.gif

Stationstraat in Utrecht, de beruchte junkentunnel. Gewoon dom dat ik daar was ook. Een vies meurende Surinamer, duidelijk een junk, niet groot, dreigde met echt een absurd cartoonesk groot gekarteld mes me open te rijten. Portemeneetje gedropt en zodra hij die raapte ben ik weggerend, echt een Usain Bolt-tijd neergezet ook. Twee die langs de muren stonden hebben hem tegengehouden toen hij achter me aan wilde komen maar dat waren volgens mij ook z’n matties. :P

Dit was voordat ik allemaal pasjes had, alleen paar tientjes en een voorgedraaide joint in een zakje die viesjes in mn portemonnee gevouwen zat, meer was ik niet kwijt.

20 jaar later daar nog eens een dik technofeest gehad, nu bestaat de steeg niet meer
-nee-
  maandag 25 mei 2020 @ 00:06:31 #39
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_193297887
Paar jaar terug in Breda. Avondje stappen. Vrienden waren er al, ik kwam wat later. Al append liep ik naar het centrum. In m'n ooghoek zag ik een vaag figuur op mij aflopen. Intuïtief mijn telefoon steviger vastgehouden en net toen hij hem uit mijn hand wilde trekken had ik genoeg grip waardoor zijn poging mislukte en hij het op een lopen zette.

Wilde er nog achteraan rennen, tackelen, in een houdgreep nemen en de politie bellen zodat hij kon worden afgevoerd maar die gast was niet bij te houden.

Gelukkig niks gestolen dus, maar is toch even schrikken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_193297941
Wel eens geprobeerd. Ik liep dronken door de Schilderswijk na een optreden in het paard en het naar huis brengen van een vriendinnetje. Gast wilde geld, gaf ik niet en ik liep gewoon door. Sloeg mij van achter tegen mijn hoofd en begon op mij in te trappen. Opeens was de dronkenschap zo goed als weg en ben keihard gaan sprinten.

Toen maar een taxi naar huis genomen ipv de trein. De schrik zat er echt ff goed in. ‘s ochtends wakker: kleren echt helemaal onder het bloed, ik paar flinke blauwe plekken. Ik was jong en naïef. Als je dronken door zo’n wijk loopt ben je een makkelijk slachtoffer.
pi_193297947
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Guppy het volgende:
Ja, op m’n werk. Zo’n klassieke tankstationoverval, op klaarlichte dag op een zondagmiddag. Gemaskerde overvaller met een pistool. M’n eerste reactie was nog “doe niet zo gek man”, maar dat was vrij snel over. Trillen van angst, het kan -O- hij is er vandoor gegaan met een greep uit de kassa (¤ 250,-) en 5 sloffen Marlboro.

Detail, ik had daar al 4 jaar zonder problemen gewerkt en had nét m’n ontslag ingediend, want studie afgerond en daar werk in gevonden. Just my luck :+

Ander detail, hij is later gepakt bij een andere overval waarbij ook geschoten is en heeft 6 jaar gekregen. Moet je in NL toch aardig je best voor doen.
Bah echt eng 😐
pi_193297969
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:53 schreef roos94 het volgende:

[..]

Mm ja. Toen ik klein was is een zwerver ons huis binnen geklommen en wilde de boel leegroven maar mijn vader had hem toen weggejaagd.

Wonen in Rotterdam Zuid is prachtig _O_
Naar aanleiding van je OP dacht ik die woont zeker in zo’n ghetto als Beverwaard ofzo.

Am not dissapointed. :7

Maar nee, nooit beroofd. Wel poging tot ontvoering, in Beverwaard. _O-

Tiswat.
pi_193297993
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 00:13 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Naar aanleiding van je OP dacht ik die woont zeker in zo’n ghetto als Beverwaard ofzo.

Am not dissapointed. :7

Maar nee, nooit beroofd. Wel poging tot ontvoering, in Beverwaard. _O-

Tiswat.
Ontvoering?
pi_193298071
Ja.
pi_193298132
Ja toen ik 17 ofzo was keer midden in de nacht op metrostation Maashaven. Zat samen met twee vrienden in de laatste metro en toen we uitstapten kwamen er drie Antillianen met een mes.

Verder niet zoveel kwijtgeraakt. Had nog 10 euro in m'n portemonnee. Telefoon hadden ze bij mij niet gevonden :') . En mijn ID kaart die ze wilden gebruiken om me op te zoeken als ik aangifte zou doen. Toen ik zei "ik moet sowieso aangifte doen anders krijg ik geen nieuwe ID kaart" zeiden ze dat ik niet zo bijdehand moest doen :')
pi_193298223
Van mijn hart ja.. @Wereldgozer
-
  Miss 200.000.000! maandag 25 mei 2020 @ 06:21:39 #47
367000 roos94
pi_193299291
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Guppy het volgende:
Ja, op m’n werk. Zo’n klassieke tankstationoverval, op klaarlichte dag op een zondagmiddag. Gemaskerde overvaller met een pistool. M’n eerste reactie was nog “doe niet zo gek man”, maar dat was vrij snel over. Trillen van angst, het kan -O- hij is er vandoor gegaan met een greep uit de kassa (¤ 250,-) en 5 sloffen Marlboro.

Detail, ik had daar al 4 jaar zonder problemen gewerkt en had nét m’n ontslag ingediend, want studie afgerond en daar werk in gevonden. Just my luck :+

Ander detail, hij is later gepakt bij een andere overval waarbij ook geschoten is en heeft 6 jaar gekregen. Moet je in NL toch aardig je best voor doen.
-O-
  maandag 25 mei 2020 @ 09:13:06 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193300215
In Nederland niet, in Zuid-Afrika wel.

We waren daar net een paar dagen voor stage, ons huis lag op loopafstand (+-5 minuten) van Long Street (uitgaansgebied) in Kaapstad. Lekker uit geweest met wat mede-huisgenoten en samen met een klasgenoot bleef ik het langste hangen. Als zuinige en vooral intens naïeve Nederlandse studentjes dachten we die 5 minuten wel terug te kunnen lopen om 5:00, volgens mij waren we nog geen twintig seconden uit het zicht van alle uitsmijters en we hadden al een roedel negerts met slagwapens om ons heen staan die alleen maar "mohnee mohnee" zeiden, allebei onze portemonnee afgegeven en we mochten weer verder. Wat me het meeste bij is gebleven was dat die gasten niet eens zo opgefokt waren, gewoon zo'n instelling van "ja domme actie jongens, betaal de boete maar en dan opflikkeren". De laatste drie minuten naar huis waren we echt bang want we hadden zoiets van als nou nog zo'n gang op komt dagen dan hebben we niks te geven :')

Was na een lange avond uit en er zat misschien nog 100 rand in m'n portemonnee (toen pakweg 7.50¤) dus ben er goed vanaf gekomen en ook wel een lesje geleerd :') De volgende dag nog flink op onze sodemieter gehad van de stage- en reisbegeleider (een stel doodgeslagen studenten is natuurlijk slechte reclame). De resterende zes maanden ongeacht de afstand netjes de taxi pakken wanneer je na zonsondergang ergens heen moest daaro, kostte toch geen drol :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 25-05-2020 09:30:04 ]
pi_193300676
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:13 schreef Twiitch het volgende:
In Nederland niet, in Zuid-Afrika wel.

We waren daar net een paar dagen voor stage, ons huis lag op loopafstand (+-5 minuten) van Long Street (uitgaansgebied) in Kaapstad. Lekker uit geweest met wat mede-huisgenoten en samen met een klasgenoot bleef ik het langste hangen. Als zuinige en vooral intens naïeve Nederlandse studentjes dachten we die 5 minuten wel terug te kunnen lopen om 5:00, volgens mij waren we nog geen twintig seconden uit het zicht van alle uitsmijters en we hadden al een roedel negerts met slagwapens om ons heen staan die alleen maar "mohnee mohnee" zeiden, allebei onze portemonnee afgegeven en we mochten weer verder. Wat me het meeste bij is gebleven was dat die gasten niet eens zo opgefokt waren, gewoon zo'n instelling van "ja domme actie jongens, betaal de boete maar en dan opflikkeren". De laatste drie minuten naar huis waren we echt bang want we hadden zoiets van als nou nog zo'n gang op komt dagen dan hebben we niks te geven :')

Was na een lange avond uit en er zat misschien nog 100 rand in m'n portemonnee (toen pakweg 7.50¤) dus ben er goed vanaf gekomen en ook wel een lesje geleerd :') De volgende dag nog flink op onze sodemieter gehad van de stage- en reisbegeleider (een stel doodgeslagen studenten is natuurlijk slechte reclame). De resterende zes maanden ongeacht de afstand netjes de taxi pakken wanneer je na zonsondergang ergens heen moest daaro, kostte toch geen drol :')
inderdaad jeugdige naïviteit zeg. :) . In Long Street kun je 's nachts niet eens een zijstraatje inlopen.

Hier ook een Zuid-Afrika ervaring van een bijna overval. Stonden in de auto te wachten voor het stoplicht met links en rechts Tin Shack huizen. Voor ons zien wij van beide stoepkanten twee - hoe zal ik ze noemen, lokale bewoners op ons af gerend. Van achter komt er 1 op ons afgerend naar de achterdeuren toe, deze glijdt uit en landt met zijn benen onder de auto.

Vervolgens zijn wij vol gas, over zijn benen heen, door het rode licht weggereden. :Y. Dit was op een zakenreis. Lokale collega's reageerden smalend met TIA; This Is Africa.
  maandag 25 mei 2020 @ 10:04:42 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193300771
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:12 schreef Rene het volgende:

[..]

Ik zei het toen bij de aangifte. Zeiden ze "Oooh ik ga daar gewoon langs hoor"

Lafbekken :') !
Aangifte doen na een overval is dan ook zonde van je moeite.
Alleen relevant voor eventuele verzekering.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')