abonnement Unibet Coolblue
pi_193284156
Zat hier even over te denken he. Want ok kan piano spelen heel ok ook. En mijn broertje speelt gitaar.

Maar zat dus eens te denken hmmms voor 100 euro ofzo heb je wel een beginners gitaar en is goed genoeg voor mij denk. Want afgezien van de [aar akkoorden die ik ken op gitaar is het toch 0.0. Niveau. Maar denk dat ik het wel kan leren.

Euhm dat is ok toch euro of 100 ofzo?
Do what you love, love what you do!
  zondag 24 mei 2020 @ 02:09:48 #2
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193284159
Moet jii weten
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193284165
Denk dat ik het gewoon moet doen haha lol
Do what you love, love what you do!
pi_193284174
Iemand nog tips wat te kopen? Het moet ongeveer even niet duurder zijn als 100 euro ofzo
Do what you love, love what you do!
  zondag 24 mei 2020 @ 02:13:50 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193284180
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 02:13 schreef kree het volgende:
Iemand nog tips wat te kopen? Het moet ongeveer even niet duurder zijn als 100 euro ofzo
Een houten gitaar
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193284188
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 02:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een houten gitaar
Ha ja, nee maar even serieus ik weet voor 100 euro kun je ze wel kopen. Goed zal allemaal niet zo pro zijn maar het is genoeg voor mij denk want moet leren nog, dus zat even te denken wellicht heeft iemand hier nog een pro tip voor ik koop?
Do what you love, love what you do!
  zondag 24 mei 2020 @ 02:18:23 #7
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193284195
Hoe oud ben je? Ivm de hoeveelheid snaren.
pi_193284201
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 02:18 schreef Stray_cat het volgende:
Hoe oud ben je? Ivm de hoeveelheid snaren.
Hahaha wat 6 he. Lol. Nee ik ben 36 en kan heel ok piano spelen. Maar heb toch eigenlijk altijd gitaar erbij gewild ook ;)
Do what you love, love what you do!
  zondag 24 mei 2020 @ 02:21:44 #9
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193284209
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 02:20 schreef kree het volgende:

[..]

Hahaha wat 6 he. Lol. Nee ik ben 36 en kan heel ok piano spelen. Maar heb toch eigenlijk altijd gitaar erbij gewild ook ;)
Met 36 kan je wel een gitaar kopen hoor.
pi_193284221
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 02:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Met 36 kan je wel een gitaar kopen hoor.
Tuurlijk moet alleen niet te duur zijn want hoef niet een onwijs pro geval gelijk omdat ik het toch nog moet leren. Maargoed gitaar is redelijk makkelijk met tabs enzo en kan natuurlijk al bladmuziek lezen. Alleen niet spelen op gitaar.
Do what you love, love what you do!
pi_193285135
Ik zou gewoon op Marktplaats kijken voor eentje bij jou in de buurt.
Wil je liever op een western of een klassieke gitaar spelen?
pi_193285337
Tenzij je Spaanse muziek wil maken, zou ik stalen stralen nemen. En zo’n Ed Sheeran maatje is ook wel handig en maakt minder lawaai.
.
pi_193285708
Neem niet het goedkoopste van het goedkoopste. Doe ¤200-300, dan heb je een redelijk goed afgewerkte gitaar die vooral veel beter speelbaar is dan de goedkoopste meuk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193286382
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:37 schreef Antaris het volgende:
Ik zou gewoon op Marktplaats kijken voor eentje bij jou in de buurt.
Wil je liever op een western of een klassieke gitaar spelen?
Dat is inderdaad ook nog een goeie. Euhm ik denk dat het meest handige klassiek gitaar is. Maar ben ook wel beetje fan van stalen snaren eigenlijk. Haha omg ja krijg je als je muzikant bent wil het beide eigenlijk. Maar ok ff afgezien van de paar gitaar akkoorden die ik ken moet ik nog heel veel leren op gitaar iig.

Marktplaats is mss ook nog een optie. Wie weet iemand in de buurt idd die het gitaar spelen zat is ofzo. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193286419
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:47 schreef Jordy-B het volgende:
Neem niet het goedkoopste van het goedkoopste. Doe ¤200-300, dan heb je een redelijk goed afgewerkte gitaar die vooral veel beter speelbaar is dan de goedkoopste meuk.
Dit... een goedkope kan je om de zoveel mimuten stemmen. Ga naar een gitaren winkel, in Amersfoort zit een grote.
pi_193286464
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef MeesterPlusser het volgende:

[..]

Dit... een goedkope kan je om de zoveel mimuten stemmen. Ga naar een gitaren winkel, in Amersfoort zit een grote.
Haha ik weet het wel en eigenlijk moet je op instrumenten ook niet besparen. Maar ok kijk mijn main instrument is natuurlijk piano en goed dat gaat niet veranderen. Maar het lijkt me leuk om ook gitaar te kunnen spelen. Nouja dat moet ik leren dan natuurlijk nog. Want met die 3 akkoorden ( C D G). Kom ik niet al te ver. Hoewel je daarmee al veel liedjes kunt spelen.

Maar het is beetje voor hier thuis natuurlijk in eerste instantie en om het te leren. Dus wil er niet gelijk echt veel geld aan uitgeven. Dat kan altijd later nog wel.

Ik weet wel voor euro of 300 heb ik wss wat beters. Maar dat is eigenlijk al te veel even voor wat ik er zo in eerste instantie voor uit wil geven. Dan maar wat meer stemmen ofzo :P

[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 24-05-2020 11:04:56 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193286564
Eens kijken voor de grap wat de goedkooopste is hier bij de lokale muziekwinkel :)
Do what you love, love what you do!
pi_193286607
Do what you love, love what you do!
pi_193286667
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:21:22 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193286736
Ik heb ooit een electrische gitaar van een vriend gekregen en sindsdien vrijwel elke dag aangeraakt, ik zou het vooral doen, heb nu ook een eenvoudige akoestische voor in de weekenden als ik bij mijn vriendin woon, gekregen voor mijn verjaardag. Die laatste was een eenvoudige Yamaha c40 en dat is prima.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193286808
Kijk ik ben natuurlijk heel vol goede moed nu wel en van wil het leren enzo.
Maar ik weet ook donders goed dat het niet zo simpel weer is alsdat het lijkt.

M’n broertje speelt gi9taar natuurlijk dus ben er niet helemaal nieuw mee, laaat staan met bandjes emzo, kan die noten voorspelen om te stemmen dromen onderhand dus ok. Maarja een piano neem je ook ff niet zo mee voor de lol. Gitaar is dan handiger wel.

Hmmma even marktplaats nog checken ook maar.
Do what you love, love what you do!
pi_193286888
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ooit een electrische gitaar van een vriend gekregen en sindsdien vrijwel elke dag aangeraakt, ik zou het vooral doen, heb nu ook een eenvoudige akoestische voor in de weekenden als ik bij mijn vriendin woon, gekregen voor mijn verjaardag. Die laatste was een eenvoudige Yamaha c40 en dat is prima.
Die C40 is niet heel duur? 130 euro bij Bax music. Nu zit die natuurlijk stukje weg wel voor mij. In Rotterdam. Denk ik handiger hier in Noordwijk kopen bij music all in. . Sowieso vaste klant daar gehehe.
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:38:18 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193286938
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef kree het volgende:

[..]

Die C40 is niet heel duur? 130 euro bij Bax music. Nu zit die natuurlijk stukje weg wel voor mij. In Rotterdam. Denk ik handiger hier in Noordwijk kopen bij music all in. . Sowieso vaste klant daar gehehe.
Je moet er wel even over denken wat je wilt dit is een klassieke gitaar maar misschien wil je er wel een met stalen snaren die klinken heel anders.

Ik heb hem naast een elektrische dus ik wilde graag iets heel anders.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193286985
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:38 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je moet er wel even over denken wat je wilt dit is een klassieke gitaar maar misschien wil je er wel een met stalen snaren die klinken heel anders.

Ik heb hem naast een elektrische dus ik wilde graag iets heel anders.
Zit daar nog even over te twijfelen ja. Wellicht is stalen snaren leuker, maar maakt voor het spelen niet zo heel veel uit natuurlijk. Maar wellicht met stalen snaren is wat harder ook en duidelijker. Maar dat is een totale gok voor mij aangezien ik geen gitaar nog kan spelen
Hmmms twijfel
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:45:58 #25
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193287078
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:41 schreef kree het volgende:

[..]

Zit daar nog even over te twijfelen ja. Wellicht is stalen snaren leuker, maar maakt voor het spelen niet zo heel veel uit natuurlijk. Maar wellicht met stalen snaren is wat harder ook en duidelijker. Maar dat is een totale gok voor mij aangezien ik geen gitaar nog kan spelen
Hmmms twijfel
Het speelt heel anders en klinkt vooral heel anders, heeft niet super veel met harder te maken. Ik zou bij twijfel gewoon in een winkel proberen en als je zelf nog niet kunt spelen vraag gewoon iemand om hetzelfde stukje op beide gitaren te spelen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')