abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193288319
quote:
16s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dan gaan ze zelf rustig aan hun rimpelpik trekken op de bank laat een ander lekker wel doen wat die wil.

Gelovigen. :r
Joh, maar ts vroeg waarom de gristenen zeggen dat de winkels niet open mogen. That's all..
pi_193288830
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
het prachtige Harderwijk.
Harderwiek _O_
Zondagsrust _O-
pi_193288855
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 21:10 schreef Jantje2k het volgende:
Maar sowieso, waarom moet je 7 dagen per week open zijn? Ik heb persoonlijk niet het idee dat dat zoveel waarde toevoegt eigenlijk.
Veel winkels gaan op een doordeweeks dag dicht bijvoorbeeld maandag volgens mij. Omdat zondagen meer opleveren dan maandagen
  zondag 24 mei 2020 @ 14:15:53 #54
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_193288925
Ik zit ook in Nunspeet en van mij mag die hele SGP gemeente en burgemeester oprotten. Kijk naar het aantal doden in nunspeet en hoe incompetent ze gehandeld hebben.


quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:02 schreef heywoodu het volgende:
"Christelijk Elburg" :')

Wij in Nunspeet lachen om die typering. Heidenen, dat zijn het.

Verder: dichte winkels en dus heerlijke stilte op zondag _O_

Het mag dan ouderwets zijn, het is genieten. Als je op zondag per se iets nodig hebt, heb je niet handig gepland.
pi_193289687
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:48 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik moet te paard en zwaard alle religieuze uitingen gaan verwijderen? Ik was altijd een SP stemmer die waren voor openbare scholen. Die hebben hun kroonjuwelen ook al weggegooid volgens mij. Maar van mij mogen alle kerken, moskeeën etc verdwijnen
Als je niet-gelovig bent moet je dat ook met daden bewijzen en dus niets van de gelovigen laten staan.
pi_193290420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:02 schreef heywoodu het volgende:
"Christelijk Elburg" :')

Wij in Nunspeet lachen om die typering. Heidenen, dat zijn het.

Verder: dichte winkels en dus heerlijke stilte op zondag _O_

Het mag dan ouderwets zijn, het is genieten. Als je op zondag per se iets nodig hebt, heb je niet handig gepland.
Ik woon in een zeer rustige woonwijk vlakbij het centrum van Utrecht. Daar is het elke dag van de week heerlijk stil. Maar als ik op zondag wil winkelen zit ik met 5 minuten fietsen tussen de winkels.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_193299330
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zeg je dit uit gevoel of heb je een analyse gemaakt?
Goede vraag haha.

Dat is wat ik hoor van onze klanten. Maar het kan uiteraard ook aan de branche liggen.

En uiteraard zou het kunnen zijn dat die het ook op gevoel doen :P
pi_193299331
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij een gewone zondagsopening gaan die argumenten idd op.
In een toeristische omgeving ligt dat echter net wat anders.
Zeker voor en na de vakanties moet men het ook van de zondagen hebben, het is sowieso een markt die het tussen de paasvakantie en herfstvakantie moet verdienen en als je in het weekend dan 1 ipv 2 dagen omzet draait is dat wel een fors verschil.

Toeristen zijn immers niet de mensen die de nutteloze prullaria die jij verkoopt wel op een andere dag komen kopen omdat jij die zondag dat ze in Elburg komen dicht bent.
Ja, daar heb je inderdaad ene goed punt, waar ik niet aan gedacht had.
pi_193299334
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:08 schreef bamibij het volgende:

[..]

Veel winkels gaan op een doordeweeks dag dicht bijvoorbeeld maandag volgens mij. Omdat zondagen meer opleveren dan maandagen
Volgens mij zijn ze de maandag altijd al dicht, omdat ze op zaterdag open zijn. Anders zouden ze geen weekend hebben.
  maandag 25 mei 2020 @ 13:18:44 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193303594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 20:02 schreef heywoodu het volgende:
"Christelijk Elburg" :')

Wij in Nunspeet lachen om die typering. Heidenen, dat zijn het.

Verder: dichte winkels en dus heerlijke stilte op zondag _O_

Het mag dan ouderwets zijn, het is genieten. Als je op zondag per se iets nodig hebt, heb je niet handig gepland.
Waarom zou je dingen plannen als god toch alles al voorbeschikt heeft.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')